Jump to content

Vađenje ulja


Guest

Recommended Posts

Evo ovako, da vas pitam, kod promjene ulja da li staro vadite sondom ili puštate na vijak? Evo ja se uvjerio da sa puštanjem na vijak ne izvadite svo ulje iz megane 2, sa sondom je izvukao još otprlike 2dcl. Do tada sam bio skeptičan u vezi te sonde, mislio sam da ispuštanje na vijak izadje svo ulje. Kako vi mjenjate ulje? Ja osobno platim čovjeku 50kn i sve lijepo sondom sredi.

Link to comment
Share on other sites

Kad ispustiš na vijak onda ulje pokupi talog sa dna kartera i izvuče ga van. Ako vučeš na cijev kroz rupu od šipke onda taj talog ostane.

Link to comment
Share on other sites

Tih 2dcl starog ulja ništa ne smeta jer se nalije više od 3 litre novog ulja i sve se izmiješa.

Dobro med0 kaže, barem talog izađe kroz karter.

Link to comment
Share on other sites

Samo vruć motor i dovoljno vremena i iziđe sve na vijak.

Obično dođem iz Zagreba u Ogulin, uvezem u garažu i maknem vijak dok je motor topao.

Vratim se za 3-4 sata i onda nalijem novo. Bez problema stane 5 litara, jednom sam ispuštao samo 3-4 minute na mlakom motoru i stalo skoro pola litre friškog ulja manje.

Ako redovito mjenjaš, neće taj ostatak stvoriti neki problem. Al volim da se ocijedi kaj više van. Za to vrijeme promijenim filtere, pregledam druge stvari na autu.

Link to comment
Share on other sites

Gdje ima na sondu u Splitu, ako netko zna?

Cep moram omotati teflon trakom pa ga sad nebi skidao kad dobro brtvi

Link to comment
Share on other sites

Ja prilikom izmjene odvijem čep i kad prestane jako teći,skidam filter i ostavim bar 10 minuta sve. Auto je na dizalici a motor u brzini. Okrenem jos prednje tockove da se razmašu djelovi koji su bili u ulju da i to protjera malo van. Ide nova bakrena brtva pod čep,čišćenje zmazanoga,malo uljem po brtvi filtera i montaža. Tad ide 4.8 unutra uz kontrolu šipke. Nema drugog načina. Te sonde i čuda su bezvezarije. Ulje se tako mijenja stoljećima,neznam zašto izmišljaju toplu vodu tako...

Link to comment
Share on other sites

Auto vruć bio.. I na čep više nije išlo (tražio ja baš da na čep pušta) .. I kaže frajer ajde da probamo još sa sondom, kao još nije probao oba nacina i izvuče 2 dcl.. Začudio se ja.. I sad opet ostaje ono.. Karter aluminijski, auto 300 000km recimo da se mjenja na 15000-20000 to je 15-20 puta skidan cep.. Ne znam baš koliko će još izdržati prije nego procuri

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

Ako se ne pretjeruje sa stezanjem i koristi odgovarajuća brtva čep i karter će sigurno nadživjeti ostatak vozila....

Link to comment
Share on other sites

Svasta. Odvrnem na cep i sta izadje kroz 20min izaslo je. I naravno kroz filter. Samo mi jos treba slamka pa da izvlacim na slamku nebitan ostatak ulja, kojega ionako mjenjam svakih 10 000km plus keramika.

Link to comment
Share on other sites

To s sondom je pametno jer vise taloga se izbaci tako van. Al nemaju je svi. Vec sam pisao o ispiranju cijelig sustava.

Na dieselu se mnogo vise vidi jer vise prlja ulje

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Čepovi vam odu jer vruć motor zgrije i čep i njegov nježni fini navoj i onda seljačina odvija i stiska. Dvaput dosta da počne curit.

Link to comment
Share on other sites

Mozda nije tema ali da pitam koliko je otprilike debel karter na cliu? Necete vjerovat da mu je ina zastitna plastika od vibracija na par mjesta bas dobrano ispolirala karter i napravila male udubine.

Link to comment
Share on other sites

Mozda nije tema ali da pitam koliko je otprilike debel karter na cliu? Necete vjerovat da mu je ina zastitna plastika od vibracija na par mjesta bas dobrano ispolirala karter i napravila male udubine.

nemaš brige, debel je podosta... par mm

Link to comment
Share on other sites

Čepovi vam odu jer vruć motor zgrije i čep i njegov nježni fini navoj i onda seljačina odvija i stiska. Dvaput dosta da počne curit.

 

 

Ne ode cep kolko mi se cini, on je celican, nego karter posto je aluminijski, tj navoj...

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

Da. Zaletio sam se. Poanta je ista tj. jos gora.

Link to comment
Share on other sites

Postoji propisani moment na koji se steže čep katera, a bakrena brtva se uvijek mora staviti nova. Od prvog dana tako radim svakih 10,000km. Auto sada ima skoro 130,000km.

Link to comment
Share on other sites

je Med0 a to mehanicari postuju, a i vecina jih doma. steze se dok se moze.. ne shvacajuci da se tako ostecuje sve (ne samo navoj) a o kupnji nove brtve svaki put, pa jesi ti lud, 10kn dat (il kolko je vec)

Link to comment
Share on other sites

nisam nikad vidio da je netko stavio staru brtvu... a za svaki put kad bi čuo da je netko od mojih mijenjao i ne stavljao jer se činilo kao ne treba, dihtaće i stara... završilo je velikom lokvom :D

osobno nisam nikad čuo za situaciju da se pojede navoj na alu karteru... ali i nema puno takvih kartera, većinom su limeni

Link to comment
Share on other sites

20Nm na Cliu

 

Ekipa dođe na izmjenu ulja bez brtve, a mehaničar nema takvu pa izvlači ulje na vakum kroz rupu gdje je šipka ulja ili pretegne čep sa starom brtvom što završi onako kako je twingara napisao uz potencijalno trajno oštećenje navoja.

Link to comment
Share on other sites

Koliko dodje otprilike karter sa tim cepom? Za npr clia?

Link to comment
Share on other sites

Decki,ne pretjerujete li malo? P sto ako ostane par dcl? Nije to katran. U masi od 4,5-5litara ulja zanemarivo. Meni ovo s sondom dobro zvuci. Ne treba dizalica ni skidanje donje obloge.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

jako puno smeca zapravo ostaje u par dcl. 

razlika u bistroci ulja je ogromna nakon paljenja. 

u smislu

- ispustanje 12h  + novi filter i ulje naravno - ulje tamno nakon prvog paljenja

- dodavanje aditiva za ispiranje masine + novi filter ulja i tako radio 10min, pa ispustanje 10min + uljevanje svezeg ulja na otvoreni cep (oko 1.5L) opet pustanje da se sve ocijedi + jos jedan nov filter ulja  i novo ulje - ulje zuto i nakon 3oookm, poslije se polako zamutilo

 

da mogu bih uzeo i skinuo karter nakon ovih odradjenih koraka: - dodavanje aditiva za ispiranje masine + novi filter ulja, pa ispustanje 10min i to je najblize ispiranju sustava za podmazivanje. i da sve bude sto cisce tamo :)

no kad (ako) budem mijenjao letece ce to upravo tako biti odradjeno :)

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Mozda nebi bilo lose karter nakon 100 tkm skinuti i ocistiti

Link to comment
Share on other sites

E da sad sam se sjetio.. Neki vw i bmw imaju na onoj šipki za provjeru ulja već napravljeno da se tuda vadi ulje.. Pokazao mi meho nastavke koji se stave na crijevo tako da se sonda uopće ne ugurava nigdje..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.