Jump to content

Vađenje ulja


Guest

Recommended Posts

Ne treba bit rob autu!!! Yeblo vas ulje :p Pa neće ostat za sjemena, ko je kupio taj, kupiće i drugi auto :D

Ne znam bas da mi je ikad u twingu, cliu, golfu i citroenu ostalo išta ulja nakon ispuštanja... Jedino ako je dizalica loša pa nakošen auto

Link to comment
Share on other sites

Na laguni je alu karte, ali navoji su još uvijek dobri s obzirom da znam ostaviti staru brtvu čak do tri mijenjanja. Eto twingara sad znaš da ima i onih kojima ne curi ulje iz kartera, a ostavili su staru brtvu. :D

Moram se pohvaliti da sam na zadnjem mijenjanju stavio novu brtvu, ali to mijenjanje je bilo definitivno najduže u mom životu. Trajalo je četiri dana i osim promjenom filtra i ulja završilo je jednim razbijenim hladnjakom, naravno ulja. :D

Link to comment
Share on other sites

Koliko nauke oko obične zamjene ulja.

 

Rađe ne štedite na filteru i uljima nego da se bavite ispiranjem motora i skidanjem kartera đizas :ludkozmija:

Link to comment
Share on other sites

Koliko nauke oko obične zamjene ulja.

Rađe ne štedite na filteru i uljima nego da se bavite ispiranjem motora i skidanjem kartera đizas :ludkozmija:

Gle i ulje i filter su kvalitetni a ne iz konzuma. Normalno je da se nakupi taloga.

Kad vizis nov auto zabole te. Jer ces ga prodat prije neg se nakupi al ako kupis polovan vec je pun taloga

Link to comment
Share on other sites

Na laguni je alu karte, ali navoji su još uvijek dobri s obzirom da znam ostaviti staru brtvu čak do tri mijenjanja. Eto twingara sad znaš da ima i onih kojima ne curi ulje iz kartera, a ostavili su staru brtvu. :D

Moram se pohvaliti da sam na zadnjem mijenjanju stavio novu brtvu, ali to mijenjanje je bilo definitivno najduže u mom životu. Trajalo je četiri dana i osim promjenom filtra i ulja završilo je jednim razbijenim hladnjakom, naravno ulja. :D

Ma moguće :)

Ali čemu pobogu???

Link to comment
Share on other sites

Jbte nemogu vjerovati da neki stavljaju state brtve koje kostaju par kuna. Pa jbte tu se svi nekad prave pametni a hebenu brtvu koriste. Dakle strasno.

Link to comment
Share on other sites

Ma moguće :)

Ali čemu pobogu???

Zaboravan sam šta mogu. Uvijek se sjetim brtve kad počnem mijenjati ulje, a onda mi se ne da ići u trgovinu. :D

Link to comment
Share on other sites

Nemaju svi Renaulti bakrenu brtvu i isti čep kao klitači. Spominjali su mi 50-60kn cifru za tu drugu brtvu u Baotiću, a za bakrenu kakva ide na motore za Clia 18kn! :-o  Ja kupim 5 bakrenih za 10kn i imam ih jer mi se već dogodilo da sam se vraćao u dućan kad sam skužio da nisam kupio brtvu koja košta 2kn :tup:

Link to comment
Share on other sites

Nemaju svi Renaulti bakrenu brtvu i isti čep kao klitači. Spominjali su mi 50-60kn cifru za tu drugu brtvu u Baotiću, a za bakrenu kakva ide na motore za Clia 18kn! :-o  Ja kupim 5 bakrenih za 10kn i imam ih jer mi se već dogodilo da sam se vraćao u dućan kad sam skužio da nisam kupio brtvu koja košta 2kn :tup:

 

postoji i metalna s gumenom brtvicom... takve sam stavljao na alu karter... mislio sam da je takva za sve aluminijske... ili ekipa neovisno od toga bakrene i na alu karter meće... širok, plećat, more dobro mećat :D

Link to comment
Share on other sites

postoji i metalna s gumenom brtvicom... takve sam stavljao na alu karter... mislio sam da je takva za sve aluminijske... ili ekipa neovisno od toga bakrene i na alu karter meće... širok, plećat, more dobro mećat :D

Takvu sam stavio ženinom bratu na 1.4 16V

Link to comment
Share on other sites

Ne znam je li kod mene alu karter, ali u Baotiću su mi prodavali tu bakrenu, tako da je vjerojatno bakrena prava, ali... u Baotiću su me uvjeravali da moj motor ima hidropodizače, tako da... :rolleyes:

 

Negdje sam jednom pročitao da postoji bitna razlika između metalnog i gumenog brtvljenja. Svaka brtva ima točno svoju namjenu, ali,,,, mozak mi ne radi i ne mogu se sjetiti koja je bila za što.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Na meganeu nisam jos sam mjenjao ulje sam ali na focusu zadnje 3 izmjene nije promjenjena brtva jer jednostavno nema potrebe prijatelj isto tako u 7 godina ni jednom nije promjenio niti curi niti kaplje tako da ocito je i od auta do auta kako je napravljeno...

Link to comment
Share on other sites

Ja bakrenu brtvu promijenim svako treće četvrto mijenjanje ulja. Bitno je staru brtvu užariti brenerom i naglo ohladiti u vodi. Tako puno omekša i onda brtvi kao nova ;)

Link to comment
Share on other sites

Na dci motore idu bakrene svuda. Bakar je dovoljno mekan i samo netreba ni jednom pretegnut i drzat ce i vise mijenjanja. I ja sam ovaj put falio promjeniti jer sam se sjetio kad sam vec ispustio ulje a nisam imao koga zicat za auto

Link to comment
Share on other sites

na meg 2 1.9 dci ide plastično metalna brtva na čep kartera a ne bakrena,košta cca 3 kn....

Link to comment
Share on other sites

u renault servisu su mi oba puta dali bakrenu da ide, bakrena je i bila. (2 razlicita servisa u razlicitim drzavama)

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

ok,pogledaj radionički manual...meni kad su mjenjali u tri različita ovlaštena, i dva ne ovlaštena su uvijek stavili takvu...

Link to comment
Share on other sites

a onda stavljaju kako im se digne. i tuzno je da ne rade ono kako treba.. sramota za Renault... gledam sad manual i izgleda ko ta plasticna. 

20Nm moment pritezanja

Link to comment
Share on other sites

Na plehnate kartere ide isključivo bakrena brtva i mijenja se obavezno svaki put. Na alu karter ide metalna brtva (koju nije potrebno mijenjati svaki put) ali može ići i bakrena....eto.

Link to comment
Share on other sites

Na laguni imam metalnu brtvu sa gumenim prstenom, a na Accentu CRDI nema brtve nikakve.

Link to comment
Share on other sites

Metalna brtva s gumenim prstenom iznutra za karter i bakrena za mjenjač. Uvijek stavljam nove. Oko desetak kuna je zanemarivo u odnosu na eventualna kapanja i sekiracije.

Link to comment
Share on other sites

Na laguni je alu karte, ali navoji su još uvijek dobri s obzirom da znam ostaviti staru brtvu čak do tri mijenjanja. Eto twingara sad znaš da ima i onih kojima ne curi ulje iz kartera, a ostavili su staru brtvu. :D

Moram se pohvaliti da sam na zadnjem mijenjanju stavio novu brtvu, ali to mijenjanje je bilo definitivno najduže u mom životu. Trajalo je četiri dana i osim promjenom filtra i ulja završilo je jednim razbijenim hladnjakom, naravno ulja.

^Još jedan.

Na Fabiji je isto alu karter, bitno je ne pretegnuti čep, a prije koju godinu sam prestao mijenjati čepove s brtvom (iako nisu skupi i imam ih još doma) jer ne vidim smisao... i nikada još ni kapi nije procurilo.

Link to comment
Share on other sites

meni nije problem brtva, tamo gdje kupujem ulje i filter brtvu dobijem gratis. Unatoč novoj brtvi i dalje kaplje. Čak sam i novi čep kupio, bilo je dobro prvih 3-4 izmjene, a onda opet kap po kap...

Mislim da se dosjed na karteru malo ulupio u jednu stranu i da tu nema pomoći.

Link to comment
Share on other sites

ma jesam, uglavnom sam mijenjam ulje, brtvi imam desetak u rezervi. Stara brtva kad je skinem nije jednako spljoštena po cijelom radijusu već na jednom mjestu kao da je iskrivljena lagano. Možda ja jako stežem :nezna:

Na koliko kg se to stisne? Strah me da se ne odvije.

Kada sam radio veliki servis majstor je stavio nekog sivog silikona po brtvi (to sam vidio pri slijedećoj izmjeni ulja koju sam sam radio)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.