Jump to content

Vađenje ulja


Guest

Recommended Posts

ma jesam, uglavnom sam mijenjam ulje, brtvi imam desetak u rezervi. Stara brtva kad je skinem nije jednako spljoštena po cijelom radijusu već na jednom mjestu kao da je iskrivljena lagano. Možda ja jako stežem :nezna:

Na koliko kg se to stisne? Strah me da se ne odvije.

Kada sam radio veliki servis majstor je stavio nekog sivog silikona po brtvi (to sam vidio pri slijedećoj izmjeni ulja koju sam sam radio)

mislim da bi ti pomogao neki alat kao vodoninstalaterska "madrevita"... malo poglodat dosjed gdje nasjedne šaraf da se izravna... a možda je majstor to skontao kad je mijenjao pa je zato i stavio brtvilo

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Pročitao cijelu temu ali ne nalazim da je netko koristio alat za narezivanje novog navoja na karteru.

Izgleda da je kod mene sjeban navoj na karteru i uz novi čep i brtvu opet curi lagano.

Ne zelim s nikakvim brtvilima mrljavit, to bi trebao 1-2 mm narezat novi navoj istavit po toj veličini novi čep, jel tako?

Što je s ostatkom špene kod narezivanja i dali dosta toga završi u karteru? Dal se bez problema ispere nadolijevanjem i ispuštanjem starog ulja ili se mora skidat karter da se sve očisti?

Link to comment
Share on other sites

Kad sam imao Twingo 1.2 16v, mehaničar mi je najnormalnije na karteru napravio novi navoj, samo sam imao širi čep, pa sam uvijek nosio jednu brtvu sobom u dućan kao uzorak kad sam uzimao ulje i filtere za servis. Nije bilo nikakvih problema poslije toga, niti je bilo špene u filteru. Nisam siguran, ali mislim da je on bio skinuo karter dok je to radio i montirao ga nazad.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pročitao cijelu temu ali ne nalazim da je netko koristio alat za narezivanje novog navoja na karteru.
Izgleda da je kod mene sjeban navoj na karteru i uz novi čep i brtvu opet curi lagano.
Ne zelim s nikakvim brtvilima mrljavit, to bi trebao 1-2 mm narezat novi navoj istavit po toj veličini novi čep, jel tako?
Što je s ostatkom špene kod narezivanja i dali dosta toga završi u karteru? Dal se bez problema ispere nadolijevanjem i ispuštanjem starog ulja ili se mora skidat karter da se sve očisti?
Brtvilo nije pametno koristiti, jer komadici brtvila mogu doci u karter, pa to pliva po motoru, i nadas se da neće doci negdje gdje ne treba. Imaš gotove setove gdje dobijes nareznicu i 5-6 vijaka koji su za taj navoj. Prilikom urezivanja, spena automatski izlazi van, ali možeš isprati jos jednom ili sa novim, ili sa starim uljem (samo uzmes ulje sa vrha posude u koju je iscurilo).

Karter ne skidas sa auta.
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Pročitao cijelu temu ali ne nalazim da je netko koristio alat za narezivanje novog navoja na karteru.
Izgleda da je kod mene sjeban navoj na karteru i uz novi čep i brtvu opet curi lagano.
Ne zelim s nikakvim brtvilima mrljavit, to bi trebao 1-2 mm narezat novi navoj istavit po toj veličini novi čep, jel tako?
Što je s ostatkom špene kod narezivanja i dali dosta toga završi u karteru? Dal se bez problema ispere nadolijevanjem i ispuštanjem starog ulja ili se mora skidat karter da se sve očisti?
Nije na tom motoru ni neka komplikacija skinut karter. Pola sata posla. Nebi na tvom mjestu riskirao špenu bez obzira na tehnologiju narezivanja.
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Majstor mi je spominjao neke umetke ali nisam ga razumio, tek sad vidim na što je mislio.

Tek sljedeći tjedan idem to rjesavat, ma neka napravi sto god hoće samo da je suho kad se sagnem ispod auta

Link to comment
Share on other sites

Majstor mi je spominjao neke umetke ali nisam ga razumio, tek sad vidim na što je mislio.
Tek sljedeći tjedan idem to rjesavat, ma neka napravi sto god hoće samo da je suho kad se sagnem ispod auta
Umetci su ti Helicoil ili Time sert...
Link to comment
Share on other sites

ili skineš karter i odneseš nekom bravaru da zavari maticu ili nešto slično 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.