Jump to content

INFO Megane F1 R26


F1CO

Recommended Posts

Pozdrav!

Zainteresirani sam za kupnju Megana F1 R26 modela, trenutno se prodaje model na njuškalu link: http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-sport-r26-f1-team-oglas-14689235

Da li ima netko kakvih informacija ovome autu? Šta se tiče prvog vlasnika, kako vam se čini cijena, kakvo je održavanje takvog automobila na godišnjoj razini.

Molio bi da ne komentiraju ljudi koji nisu nikad vozili ovaj auto, te priče kako puno troši i kako su gume skupe :) to me kod takvog auta ne interesira. Vozim verziju 2.0dCi sa 175ks i do sad sa motorom na 180k km nemam nikakvih problema.

 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

175 koji imas bi trebao imat iste troskove odrzavanja kao i ovaj, jer je vise manje sve isto sem masine koja je kod tebe teza, te se yato kod tebe ovjes prednji brze trosi

Link to comment
Share on other sites

Vidim da je propisana guma 225/45 r18, kakva je situacija sa 225/40 r18 jel pretvrda i da li se smije stavljati na taj auto. Da li je velika razlika u prijenosu udaraca na ovjes? Kad znamo kakve su nam ceste.

Link to comment
Share on other sites

na R26 imas 8" felge i za njih ide 235/40/18 guma i ona je propisana, no ljudi stavljaju 225 jer je znatno jeftinija..., no R26.R je dolazio na istim dimenzijama felgi kao R26 al s toyo R888 no 225, al to je sasvim druga guma. samo je ph1 225 dolazio s 7.5" felgama i one su bile za 225 gume

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Vidim da je propisana guma 225/45 r18, kakva je situacija sa 225/40 r18 jel pretvrda i da li se smije stavljati na taj auto. Da li je velika razlika u prijenosu udaraca na ovjes? Kad znamo kakve su nam ceste.

Možda je propisana za DCI-a, za R26 sigurno nije. Inače nisi mogao pronaći gori auto u oglasniku.

Link to comment
Share on other sites

Možda je propisana za DCI-a, za R26 sigurno nije. Inače nisi mogao pronaći gori auto u oglasniku.

Da i meni je čudno ali evo čitam u autoklubu test rađen na tim gumama. Čak su 235/40 R18 jeftinije.

Link to comment
Share on other sites

ma kako su 235 jeftinije ?! gde ti to gledas :D

 

225 je dolazio na 225 ph1, te na R26.R u toyo r888

Link to comment
Share on other sites

Svugdje je 235/40 R18 jeftinija u prosjeku za 100kn od 225/45 R18

Gledam Continental Sport Contact 5 npr.

Edited by F1CO
Link to comment
Share on other sites

prvi glas da je 235 jeftinija, ja kad sam gledao za svog je za jeftiniji sektor 235 bila skuplja za 200kn od 225 pa do 400i vise kn skuplja po komadu u premium sektoru i nijednu nisam naisa da je u 235 jeftinija nego kod 225

Link to comment
Share on other sites

225/40/18 je na sportu faza 1
235/40/18 je na F1 team i na R26

235/40/18 je skuplja
Sto se R26 tice, iskustva nemam, vozim F1 team, auto je na 180.000 sada, nikakvih problema nisam imao s njim. Dapace, jos uvijek originalno kvacilo i zamasnjak na njemu sto je kakti boljka.

Link to comment
Share on other sites

225/40/18 je na sportu faza 1
235/40/18 je na F1 team i na R26

235/40/18 je skuplja
Sto se R26 tice, iskustva nemam, vozim F1 team, auto je na 180.000 sada, nikakvih problema nisam imao s njim. Dapace, jos uvijek originalno kvacilo i zamasnjak na njemu sto je kakti boljka.

Na ovome je to navodno promijenjeno. Barem tako piše u oglasniku.

Koliko te godišnje auto otprilike košta održavanje?

Link to comment
Share on other sites

to je 225/45 sto nije isto s 225/40 o cemu i ja i Rain pricamo u temi kod sporta ph1 ! 

Link to comment
Share on other sites

to je 225/45 sto nije isto s 225/40 o cemu i ja i Rain pricamo u temi kod sporta ph1 ! 

A moja greška onda! 

Svugdje po netu piše drugačije. Kažem da se sječam u autoklubu su pisali 225/45 R18. Valjda greška kad ionako sve prepisuju sa tuđih portala.

Link to comment
Share on other sites

lako moguce, 

mozda 225/45 ide na 2.0 dci, to se negde spominjalo, 

al sto se benzinca tice su sve /40 profili..

 

ako nije tajna zasto mijenjas svojeg za benzinca?

Link to comment
Share on other sites

Oduvijek mi je bila želja imati taj model F1 R26  radi voznih osobina i trenutno prihvatljive cijene a sad recimo imam priliku. 

Ne mogu reći da nisam zadovoljan sa ovim, ali mislim da je razlika prevelika uspoređujući ih. 

Ide na moj 225/45 R17 idu i 225/40 R18.

Link to comment
Share on other sites

Na ovome je to navodno promijenjeno. Barem tako piše u oglasniku.

Koliko te godišnje auto otprilike košta održavanje?

redovan servis(ulje, filter ulja, filter zraka) oko 350-400kn
veliki servis na 180.000, izmjena zupcastog, staznog, zatezaci, izmjena svih filtera(gorivo, ulje, zrak, klima), nova vodena pumpa, nove svijecice, punjenje klime oko 3200kn
i to je to.

Link to comment
Share on other sites

redovan servis(ulje, filter ulja, filter zraka) oko 350-400knveliki servis na 180.000, izmjena zupcastog, staznog, zatezaci, izmjena svih filtera(gorivo, ulje, zrak, klima), nova vodena pumpa, nove svijecice, punjenje klime oko 3200kn
i to je to.

filter goriva i kabine svaki drugi servis radiš? mene na dizelu sve košta 750kn + rad.

Jel i u njega ide 7 litara ulja?

Link to comment
Share on other sites

5,2l ulja
radim servise svakih 7-8k km, tako da filter goriva mijenjam cca 1 jednom godisnje, svakih 25.000km
mada mi to nije ni bitno s obzirom da imam ugradjen plin

EDIT: Sve navedene cijene naravno nisu u ovlastenom Renault servisu.
Servisiram auto kod prijatelja u njegovom servisu(inace je ovlasteni za Hyundai, ali radi sve aute)

Edited by Rain
Link to comment
Share on other sites

5,2l ulja
radim servise svakih 7-8k km, tako da filter goriva mijenjam cca 1 jednom godisnje, svakih 25.000km
mada mi to nije ni bitno s obzirom da imam ugradjen plin

EDIT: Sve navedene cijene naravno nisu u ovlastenom Renault servisu.
Servisiram auto kod prijatelja u njegovom servisu(inace je ovlasteni za Hyundai, ali radi sve aute)

E vidiš takve informacije me interesiraju.  Da znam da je preporučeno raditi svakih 10k km.

Gdje si ugrađivao plin? To me interesira ipak malo. I kakva je cijena ugradnje za taj auto bila onda i danas 

Link to comment
Share on other sites

sve zajedno, sa atestom, oko 10200kn
auto silvio mi ugradio sve, boca je u rupi od rezervne, stane 64 litre plina, s tim se napravi oko 580km

i kod mene je sistem slozen tako da kada je engine load preko xy % vraca se na benzin i isto tako ako prijedjem 3650 okretaja se vracam na benzin. Oboje si mogu sam podesiti jer imam kabel za spajanje na plinski ECU

Link to comment
Share on other sites

Rain, može neki info na šta da pazim kod pregleda vozila? Planiram za vikend se naći s njim i pogledati i provozati auto.

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.