Jump to content

RS garaža- 197 & 200 Akrapovič


Marekk

Recommended Posts

zrmi ako si napisao meni, gresis. na bilo kom putu auto ce se naginjati do mere dok gume ne pocnu da proklizavaju i to je to. ja ti pricam o talasastom putu gde trakcijom guma to ne moze da se kontrolise i gde auto skakuce a ne naginje se. tu je veci hod na dole nego kod cistog naginjanja auta. gewinde nisam vozio, ali sam ovim h&r bas iznenadjen...

Link to comment
Share on other sites

A dobro, ako nigdje opterećen u svim uvijetima ne zapinje to je super. Ali iskreno mislim da stock amortizer dosta trpi na ovom setup-u. Dosta je to u podu. Osobno neka optimalna granica za naravno nove stock amortizere bi bila eibach. Za dalje samo gewinde. IMHO naravno.

Link to comment
Share on other sites

vozim ga ja na tim oprugama več sad ima godinu i nešto, nigdje ne struže, ozbiljno, s tim da su ove felge ko oem + distance 23mm i rsr guma je cca 10-15mm šira od ostalih 215 guma pa je još više izbačeno. Sad ih imamm na drugim felgama koje su još izbačenije za 3mm pa isto ne struže.

 Samo bi ipak trebalo stavit neke druge opruge krače i tvrđe (pogotovo iza) da bude puni dojam, naspram cupa u 200 ovo je vizualno jedino bolje, drugo ni blizu.

 Mislim da je ova slika slikana kad je auto bio parkiran na neravnom terenu, da ovo i je pod opterečenjem, zato sam i okinuo fotku, ne sječam se više točno. budu dalje fotke na ravnom pa da se vidi realno kad su odradile svoje nakon što su smontirane. baš sam želio h&r opruge, tvrđi je i za cca 1cm niži nego eibach. Za gewinde ala v3 nisam pri parama, a serijski ovjes je ko kod svakog auta, nema tu nikakve naznake sporta, sve se uvija i radi previše

btw, ovaj crveni je previše u podu, kaj je je

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Hahaha, čitam dva puta da vidim da li sam dobro pročitao, ali izgleda da jesam...

 

Veliš da kod serijskog ovjesa nema nikakve naznake sporta???

Pa ne znači da je ovjes loš ako dopušta autu da radi, a isto tako ne znači da je dobar ako je auto tvrd i odbija bubrege. Baš me zanima koliko bi bilo vrijeme serijskog ovjesa i tih HR opruga na stazi, u rukama istog vozača...

Link to comment
Share on other sites

serijala ovjes sport nije nešto da se divim, cup je jeben.

A ak bolje pročitaš vidje češ da nisam napisao da je ovo sad najidealnije rešenje s tim oprugama, nego je isto ili mrvicu bolje (, meni je i dalje auto udoban, naviknuo sam izgleda :D renomirane opruge nikad ne izbijaju bubrege u kombinaciji s oem amortizerima) ali puno ljepse izgleda.

Ali ima još jedna stvar, vozio sam ga serijala na Dunlop Sportmaxx RT gumama na serijskim federima pa je sve plivalo, ali mislim da je to guma najviše, zato takav osječaj, na boljim gumama s jakom bočnicom (RS-R, Mišlen PE2, CSC3) kad sam stavio opruge pa se poboljšalo dosta ;)

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Nakon cca 10000km sam stavio Eibach na oem amortizere i auto se naravno puno bolje ponasao. Bez nabijanja bubrega. No staviti opruga na oem amoetizere nakon 100000km je po.meni glupost.

Link to comment
Share on other sites

Prethodno spoemnut 330Cd, evo koja slika ;) BBSice su bile spektakularne, tražio sam ih 4 godine u točno toj dimenziji, a za nove nisam želio bacat pare, kolko znam jedini set u to vrijeme da su zadnje bile 10 a ne sve 4 širine 8.5 pa onda to ne izgleda baš jer je iza uži nego napred, i nakraju su nažalost završile na e90 na kojem nikako ne stoje u toj dimenziji :(

A9165846-C2C9-DC46-A1A9-AFBB343FF3D7_thu

8BDA3F8A-64C5-4F4E-8F04-811FF0CB2A79_thu

BD72911A-7360-1346-ADA0-D4005B2DE28F_thu

A33CDD6F-ECFF-6E42-AC65-11D83C967E58_thu

30577FEC-6241-9B4B-ADD0-D58A8FEC4B2F_thu

3EA0A91D-3FA1-374D-BB0F-74C1283BBD2C_thu

71D39B53-DAD3-6449-AC31-0B466DF47BAD_thu

1F4A753F-83EB-CE48-9529-1310B4B41A46_thu

4C202EF3-E0BA-7348-B66E-D56A8FD3B360_thu

FB13A9F9-9CFB-4744-A82B-1B3A2709D765_thu

988F981A-9189-2B49-B9A0-A7D246AC4323_thu

F445CD1D-E452-D047-9569-45A135F18B89_thu

0D2D33F9-ECA5-0647-A19E-6D9E9A2C929F_thu

6ACC3767-C32A-2F40-A1B6-4812B662C0A2_thu

A9FF6276-C311-7A4C-9E0D-7C83C961850F_thu

 

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Slip-on akrap nije nista spektakularno, moras priznat, ajde da je evo onda jos donekle. Nemam gradske voznje nesto opce pa mi ne smeta buka i ne smeta drugim, ali na otvorenim puteljcima volim da se cuje i pruza simfoniju kad poklopis ;)  

Stvar osobnog ukusa, mnogima je preglasan sad a ja vi u nekim situacijama da jos vise se dere ;)

Edited by Marekk
Link to comment
Share on other sites

Svaka čast...sve do sada pila do pile...ako automobil nije za svaki dan onda nemre bit preglasan [emoji86]

Link to comment
Share on other sites

Cudo kak ti motori mogu malo trosit... Meni moj u gradu kad ga sparam pije manje nego polo 1.2...

Link to comment
Share on other sites

Cudo kak ti motori mogu malo trosit... Meni moj u gradu kad ga sparam pije manje nego polo 1.2...

Hm. Ja sam išao Podravskom magistralom do Zagreba sam. Do brze ceste sam došao sa 6.9L prosjekom. Brže bih došao na puževoj kućici nego brzinom kojom sam se kretao. Tako da ovih 6.5 je po meni ubijanje auta. To ceš u realnosti postić nikad. A taj polo trosi ko smuk. Moj šoginga ne smije vozit autoputem više od 110 jer troši ko Ferrari.

Link to comment
Share on other sites

Meni je najniza izmjerena 5,9 (5,4 po bc-u) Velika Gorica - Osijek, takodjer ista cesta, 9. mj. kad je bio 402 SR... Troje ljudi u autu i nesto stvari u gepeku... Tempo uvijek cca 10 km/h iznad ogranicenja,poneko preticanje slepera i sporijih od sebe, od Slatine do Osijeka mrvicu jaci tempo, al nis posebno...  Na povratku sve isto s tim da sam se od penajnja na brzu cestu do ZG vozio 130-140...

 

Prijasnji vlasnik mi je reko da mu potrosnja nije bila ispod 8, a da mu se nerjetko pranjala i do 10. Susjed mi je, znam kud i kak se vozi, al evo ja sam tu potrosnju spustio za 1-2 L u odnosu na njega, a nije da se vucem po cesti i da sam najsporiji... Tak da vjerojatno ima nekaj i u vozacu...

Link to comment
Share on other sites

Meni je najniza izmjerena 5,9 (5,4 po bc-u) Velika Gorica - Osijek, takodjer ista cesta, 9. mj. kad je bio 402 SR... Troje ljudi u autu i nesto stvari u gepeku... Tempo uvijek cca 10 km/h iznad ogranicenja,poneko preticanje slepera i sporijih od sebe, od Slatine do Osijeka mrvicu jaci tempo, al nis posebno...  Na povratku sve isto s tim da sam se od penajnja na brzu cestu do ZG vozio 130-140...

 

Prijasnji vlasnik mi je reko da mu potrosnja nije bila ispod 8, a da mu se nerjetko pranjala i do 10. Susjed mi je, znam kud i kak se vozi, al evo ja sam tu potrosnju spustio za 1-2 L u odnosu na njega, a nije da se vucem po cesti i da sam najsporiji... Tak da vjerojatno ima nekaj i u vozacu...

Nemamo iste aute, pa ti usporedba nema smisla

Link to comment
Share on other sites

6.6 je ubijanje istina, do mora laganini nije frka tako, ali stara zagorska 7 litara u 6. brzini 90 je skroz ok, zašto da troši 9 kad stignem nekamo minutu prije, rađe to na 2 3 zavoja potrošim :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.