Jump to content

RS garaža- 197 & 200 Akrapovič


Marekk

Recommended Posts

Vecina nasih je :) 

Malo da osvjezimo njuskalo s dobrim stvarima ;) 

Doci ce ih jos par komada kroz koji dan, s dobrim cijenama :)))

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

da da phase2 zaboravio dopista, makar ph1 zovem 169 ;)

nemam pojma čiji je ovaj, naletio na parkiranog, al lijepo očuvano izgleda pa okinuo,

a garant ide bolje od trojke, svi su brži hahah jedino trojka je šminker skroz

Link to comment
Share on other sites

da da phase2 zaboravio dopista, makar ph1 zovem 169 ;)

nemam pojma čiji je ovaj, naletio na parkiranog, al lijepo očuvano izgleda pa okinuo,

a garant ide bolje od trojke, svi su brži hahah jedino trojka je šminker skroz

Jel radi 169 bolje vrijeme na stazi od 197? Jel koci bolje? Jel drzi bolje? Jel po zavoju bolji? Jel izgleda kao tenk naspram 197? Ne naravno. Ako mjeris trkanje na ravnom onda da. A i to probaj sa nekim 197-icama pa ces vidjet. Probaj sa Reneovom. 197-ica je u odnosu na taj superiornija po vecini. Tako da sminker sigurno nije, iako ruku na srce izgleda brutalnije i ljeose od toga sto puta.

Link to comment
Share on other sites

Sminker sam mislio u pozitivnom smislu, šminker i trkač dok je dvojka samo trkač, i meni je dvojka ružna u 3pm naspram trojke.

pitao me dragan jel smo probali, neču vozit brzince po zagorskim cestama da vidimo ko je brži, a po ravnom nema smisla, kad nijedan ni drugi nisu nešto po semaforima, dođe mapiran najobičniji 2.0d i opere nas ko zvečku na ravnom, tak nebitna stavka za RS atmosferu.

A i auto mi netreba da budem najbrži, nego da mi se sviđa, lijepo ide, da se okrenem za njim, lijepo služi, neću cijele dane rušit rekorde da moram vozit dvojku laganu :D

Link to comment
Share on other sites

Sminker sam mislio u pozitivnom smislu, šminker i trkač dok je dvojka samo trkač, i meni je dvojka ružna u 3pm naspram trojke.

pitao me dragan jel smo probali, neču vozit brzince po zagorskim cestama da vidimo ko je brži, a po ravnom nema smisla, kad nijedan ni drugi nisu nešto po semaforima, dođe mapiran najobičniji 2.0d i opere nas ko zvečku na ravnom, tak nebitna stavka za RS atmosferu.

A i auto mi netreba da budem najbrži, nego da mi se sviđa, lijepo ide, da se okrenem za njim, lijepo služi, neću cijele dane rušit rekorde da moram vozit dvojku laganu :D

A gle, neke ni 3.0TDI mapiran ne napere. ;)

Nisu ni te 172ke tak superiorne nego jazavci poput Zrmija voze 197 pa ih napračkaju 172ke. :D :D:D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao 172-jku u pravo vrijeme...kad 2.0 dizeli jos nisu bili impresivni ko danas. Taman su se bili poceli kupivati Golfovi 5 Gti (obicni...200ks) koji su bili brzi ako su imali Dsg a isli smo podjednako alo je bio manualac...dvolitreni dzeli Vag koncerna su imali 140 i 170 (rijetko) a Bmw mislim 150-ak ili 170 a cak je 3.0d imao 230ks i isao je dobro ali nije masakrirao. Tako da...tada se s tim autom jos i dalo "junačiti" ali danas je to gotova priča...postali su drugi auti (dizeli pogotovo) presnazni.

Link to comment
Share on other sites

197 stock je isti/brži od G5 GTI stock. Iz vlastita iskustva.

Pod uvjetom da su oba vozača podjednaka.

Link to comment
Share on other sites

197 stock je isti/brži od G5 GTI stock. Iz vlastita iskustva.

Pod uvjetom da su oba vozača podjednaka.

Manualac ili Dsg..? Nemoj reci da je svejedno jer nije ;)

Link to comment
Share on other sites

Manualac ili Dsg..? Nemoj reci da je svejedno jer nije [emoji6]

Manuala, naravno.

DSG je bio 2 dužine naprijed.

Link to comment
Share on other sites

 

Manuala, naravno.

DSG je bio 2 dužine naprijed.

Da...tako nekako je i sa 172. 

Link to comment
Share on other sites

197 stock je isti/brži od G5 GTI stock. Iz vlastita iskustva.

Pod uvjetom da su oba vozača podjednaka.

lik iz mjesta je kupio 197 kad je jedan decko iz grada imao 5 gti. to je bilo prvi put da sam vidio te aute. spanali su se i gti ga je oprao skroz. ne govorim da znam, ti se puno bolje kuzis u mehaniku od mene, ali atmosfera i turbo ista konjaza...mislim da se to nemoze usporedit

Link to comment
Share on other sites

A gle, ja ti kažem kak sam ja jurio sa GTIevima.

Ima jako puno jazavca na cesti. A jazavac u atmo autu i turbo autu nije isto. Turbo više prašta. ;)

Link to comment
Share on other sites

Uostalom, da sad ne raspravljamo bezveze

Clio sa Miltekom i remapom (mjerenih 190ks) protiv GTIa od frenda sa getribom kao DSG (neki izrod) jer je išao skoro kao DSG.

Ja suvozača od 90kg imam još.

Link to comment
Share on other sites

kako mislis sa getribom skoro kao DSG? ili je DSG ili nije...jedino da nije wotbox

Link to comment
Share on other sites

kako mislis sa getribom skoro kao DSG? ili je DSG ili nije...jedino da nije wotbox

Duži mjenjač od standardnog...na cesti ide kao DSG skoro.

Auto je full oprema bio, 37000€ i to smo se svi čudili da kak je moguće da ima nešto duže brzine od standardnog GTIa.

Ako se dobro sjećam, manuala je kraća od DSG-a, a ovaj njegov manualni mjenjač je duži od stock.

Link to comment
Share on other sites

rene, kad smo kod toga, vidim pisao si k%n u filmicu...imas li u ponudi 57i? moze i na PP

Link to comment
Share on other sites

Megane ubije stock 197/200. Ružno za gledat.

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.