Jump to content

Megane 2,phase 1 - ugradnja tvorničkog xenona


Silvester

Recommended Posts

Skupljam dijelove da si složim tvornički xenon na CC-a.

Do sada sam našao farove, balaste, startere i žarulje. Xenon instalaciju budem preradio sa SAABovim konektorima na postojeću jer se razlikuje u 3 žice koje se bez problema dodaju na postojeću. Nedam 1.350 kn za novu u servisu a rabljenu ne mogu nigdje naći.

Ono što mi još fali su senzori visine i ožičenje za njih.

E sada, danas sam bio u servisu po ponudu za njih i, uz njih mi je čovjek rekao da postoji još neki ECU, ja sam mu rekao da na ph.1 nema nikakav ecu nego da je "ECU" zapravo balast na faru jer nisam nigdje našao da to postoji. Gledao sam tu na forumu sLi-jevu ugradnju, pričao sa lekom146 i niti jedan niti drugi nisu taj "ECU" koristili.

No, meni vrag ne da mira pa da pitam, da li zna netko šta je točno ovo, čemu služi i da li to ide na Megane 2 ph.1 ili je zapravo balast koji ide na ph.2 jer je na slici far od ph.2?

Kataloški broj je: 8200528158

Na prvoj slici je označeno s brojem 1.

 

01017431.png

12049_1360500246_1.jpg

12049_1360500246_3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imam ti serijske brojeve negde za te konektore i gde ih kupiti za cca 250-300 kn ne sjecam se u lipu pa si sam slozis zice.

Taj ecu ide na ph2 jer isti nema balalste koji reguliraju visinu nego sam auto regulira i drugaciji je tip motorica (step ph1 i servo ph2)

U ph1 u ballast ulazi signal visine kotaca, brzine s absa i jos jedan stao mi sad mozak hahah :D

Trebas se spojit prek clipa i aktivirat ballaste kako bi se oni na mislim 40 ili 50 digli malo dok pri manjoj brzini spuste farove radi boljeg osvetljenja ispred auta.

Link to comment
Share on other sites

Tak sam si i mislio. 

Ma naručio sam konektore već, hvala na ponudi. leka146 mi je poslao sheme instalacije i znam šta i kako treba spojiti. Stavim slike ako treba, precrtao sam si sve.

ako nekog zanima, konektori su 150kn sa PDV-om. za par u KMAG-u u Zagrebu. Oni su SAAB servis za Hrvatsku. Rok isporuke je mjesec dana.

Da, balasti podignu za 0,3% snop kad brzina pređe 30km/h.

Treća žica je za dijagnostiku preko OBD-a.

 

Da li znaš jel mogu normalno namjestit visinu snopa s onom kontrolom za svjetla šta sada imam u kabini, odn. da li mogu složiti sve da šljaka bez senzora visine? Ne mogu im nigdje naći rabljene a u servisu su prednji 1.200 kn a zadnji 800-tinjak kn tako da bi to ostavio za malo kasnije.

Da li možda imaš kataloški broj ožičenja za njih? U šta se ukapča ožičenja senzora visine?

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Nazalost nemam kataloske. I bravo obd je 3. zica :D

Inace jedna stvar je bitna a to je da u sabbu ako ne trazis posebno ne dobijes stopice/konektore nego samo konektor i to cak i bez izolacijskih gumica. Ja sam s svime time mislio onu cijenu sto sam rekao. Nisam 100% tako da sacekaj al sam prilicno siguran.

Trebao bi ballast stelat visinu preko potenciometra iz kabine. U sustini za halogene farove ecu upravlja servom (isto moze imat senzore visine i isto ce raditi) a kod xenona signal ide u ballast (ako sam ja dobro skuzio)

Napred bis morao imat pripremu za senzor a iza 99.9% ne i to bis korao provlacit

Link to comment
Share on other sites

Bas budem sutra pogledao. Luxe Privilege je oprema.

 

evo, to su ovi konektori:

image.jpg

image.jpg

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Da znam konektore. Imam i ja xenone al sam na kraju odustao od tog dijela jer nisam htio rezat instalaciju

Pogledaj u mojoj temi u "projektima"

Mislim da ces dobiti vas ovo sto vidis na slici bez zenskih pinova koji idu u njih te gumice koje idu u te "cijevi" da sve to ucine vodonepropusno

Link to comment
Share on other sites

jednio padobransko pitanje kad ste već na xenonima...

Mogfu li maglenke proći kao dnevno svjetlo po zakonu? Ne bih da mi ovi 55W balasti prže projektore bez potrebe

Link to comment
Share on other sites

Kad je obavezno korištenje svjetala, u tom periodu i inače koristim maglenke za dnevno svjetlo.

Imao sam 2, 3 zaustavljanja od policije i nisu nikad ništa rekli za to.

Onda vjerojatno prolazi.

Link to comment
Share on other sites

Zašto?

Ja kad vidim da netko iza mene ima upaljene maglenke, a nema magle, palim odmah zadnju maglenku. Reko, valjda je magla pa da me vidi, ne?

U pravilu, odmah gasi maglenke.

Zna se za sta su maglenke a za sta je dnevno ili oborena svijetla.

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Maglenke se smiju koristiti samo po magli. No kako bi rekli da se provuc pod zito :D

Ima par drl svjetala koje idu na mjesto maglenki al kostaju preko 300€ od osrama.

Link to comment
Share on other sites

Po nasem zakonu upotreba prednjih svjetala za maglu nije nicim ogranicena. U pravilu mi prednje ne smetaju za razliku od visoko podignutih svjetala i china xenona koji smetaju i avionima. Ali kada vidim kretena da sa upaljenom maglenkom stoji na semaforu u gradu pozelim mu objasnit neke stvari. 

Link to comment
Share on other sites

tako je, izgleda da neki još ne znaju da je po zakonu dozvoljena upotreba PREDNJIH maglenki kad god se vozaču digne neka stvar.  Prednje bacaju vrlo kratko i više u širinu te ako su pravilno podešene nikom ne smetaju!

Zadnje maglenke smetaju i ne smiju se paliti bez potrebe.

Link to comment
Share on other sites

Ako bacaju kratku su ti krivo podesene, maglenke bacaju horizontalno tj snop ne bi trebao ni padat ni rasti isto kao i duga. Sto znaci da ce one zaslepljivat i ako one bacaju siroko svejedno su usmjerene ravno a ne na dole.

Takav zakon je onda samo u hr pa pazite da van ne poberete kaznu za nemanje ukljucenih svetala po danu te uporabe maglenki tamo gde magle nema.

Link to comment
Share on other sites

Baš ovo šta Miloš kaže, ako su dobro podešene smetaju itekako.

Link to comment
Share on other sites

Dnevna svetla imaju cca 40% intenziteta dugih svetala / maglenki.

Zapravo snop maglenke bolje odgovara dnevnim al su prejake i trebalo bi ih terat na cca 35W snage tj cca 40% intenziteta. Ako pricamo o dnevnim. Nocu smetaju i dnevna i maglenke

Link to comment
Share on other sites

Ko nije zabranjen? Maglenke? Radi hr birokracije gde zakone pisu "strucnjaci" isto kao i CVH.. A dnevna se po zakonu (opet negde gde ima zakona smislenog a nekome se diglo ovako ili onako) ili gase ukoliko su to npr duga svjetla ufunkciji DRLa ili ako su led im se intenzitet smanjuje tek tolko da svijetle ili se gase.

To sto se kod mas moze sve i svasta i to po zakonu. A neznaju napraviti obican atest svjetala ako ga isto nema od nekog drugog tipa TUV ili DOT... Pa kako onda neko takav da mi sudi sta smeta sta ne.

Ili kao atestiranje vecih kotaca "vrsi se provjera da li ne pogorsano prijanjanje kroz zavoje te kocenje po procjeni ispitivava" ...

Kod nas mnogi gase gasenje dnevnih svetala. Jbg moze se ipak je to samo program i onda imas audije i mercedese uglavnom kojima i po noci dnevna rade s100% i hebeno zaslepljuju jer je to kao da su duga na 40-50% snage a da ne pricamo da led za istu kolicinu svetlosti znatno znatno vise zaslepljuje od halogenih zarulja.

Link to comment
Share on other sites

Meni nikada ne smetaju prednje maglenke nadolazećih vozača bilo noću, bilo danju osim ako nisu dignute u vis ili u njih ugrađen kineski ksenon. A vjerujem da je tako i drugima samo što nam to onako ''psihički'' smeta jer se povezuje s kurčenjem i bespotrebnim pljenjem

Link to comment
Share on other sites

Ako ti ne smeta znaci da su maglenke lose namjestene. Kao sto rekoh prostiranje maglenki mora biti horizontalno a ne usmjereno na dole. A posto sijalica baca i na gore i na dole a i sami reflektorio nda to svijetli i ka gore i zaslepljuje.

Link to comment
Share on other sites

Jutros u 5.30h Škoda Octavia RS ima sa kratkim svjetlima usporedno upaljen LED DRL koji zasljepljuje nevjerovatno. Vozi se iza mene a ja u retrovizor ne mogu pogledati. I to je onda OK?

Maglenke prednje isključivo koristim danju kao dnevna i uočljiviji sam nego sa original xenonom i nikad mi nitko nije blicao.

Kako je French naveo vjerujem da smeta psihički.

Link to comment
Share on other sites

Ak je suncan dan nesmije smetat istina al cim je sumrak itd dok je isto za dnevna a ne za kratka.

Drl svijetli istim snopom kao maglenka takodec al je vislje postavljen, Samo slabijim intenzitetom. Pa procitaj gore napisano o zakonu za drl kad smije biti upaljen apropo tvoje skode.... Kosa mi se dize na glavi od takvih...

Po danu treba nesto sto bljesti al ne prejako kako ne bi smetalo a bilo uocljivo a novu treba nesto sto osvetljava a ne bljesti.

Link to comment
Share on other sites

Neku vecer se vozim, lik sa novim pugom 308, magla ne vidis prst pred nosom, on ima upaljen drl i nazad ne svjetli nista. Na semaforu stanem pored i kazem mu da upali svjetla, a on meni, pa bolje vidim ovako nego sa svjetlima! U biti kada gledam u ovom Sisku ima bas jako puno slucajeva za volanom.

Link to comment
Share on other sites

tako je, izgleda da neki još ne znaju da je po zakonu dozvoljena upotreba PREDNJIH maglenki kad god se vozaču digne neka stvar.  Prednje bacaju vrlo kratko i više u širinu te ako su pravilno podešene nikom ne smetaju!

Zadnje maglenke smetaju i ne smiju se paliti bez potrebe.

Da, prednje maglenke su otprije nekoliko godina dozvoljene za korištenje i kad nema magle ali prije nije bilo tako. Mojoj supruzi su prije nekih 15-20 godina zamalo naplatili kaznu jer su joj na R5 bile uključene prednje maglenke a nije bila magla. Prvi policajac ju je zaustavio zbog rutinske kontrole a onda je prišao i onaj drugi koji je bio naslonjen na policijsko vozilo i napomenuo ovom prvom za uključene maglenke. Ja sam ih brze-bolje isključio pa smo uz malo uvjeravanja prošli bez kazne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.