Jump to content

Megane 2,phase 1 - ugradnja tvorničkog xenona


Silvester

Recommended Posts

Jucer citao zakon o podesavanju maglenki. "Cestu ne smiju osvetljavat dalje od 15m" pa je**m ti idiote fakat nemogu vjerovati... Pa zna se za svako svetlece tijelo referentna tocka snopa a one kod maglenki trebaju ostat na istoj visini. To je tocka maksimalnog intenziteta za gotovo sva svetleca tijela ukljucujuci i maglenke.... A tocka di ce dodirivat cestu itekako zavosi o dizajnu samog reflektora a i o visini montiranja itd... Na kavim su oni drogama bili majko mila... Jedino su kratka tako definirana da "rez" udara na ravnu cestu ispred auta nna 80 do 90 m neovisno o visini vozila... Baaaa j****** ti stoku koja placa stoku da pise takve zakone....

Link to comment
Share on other sites

Ti vrapca, ovi senzori visine su kao da tražiš sveti gral! Valjda bi i to prije našao nego te proklete senzore.

Ako netko zna gdje se može naći ili može neki dobar popust izvući u nekoj od koncesija, ovo su kataloški brojevi onoga što mi treba:

8200249112 - prednji senzor visine

8200249114 - stražnji senzor visine

8200192580 - ožičenje prednjeg senzora.

Zahvaljujem.

Link to comment
Share on other sites

Navodno je to na autu samo jack nije ustekan nigdje.

Moram provjeriti još.

Link to comment
Share on other sites

da... baš sam danas gledao. imaš možda kataloški od tog kabela?

Link to comment
Share on other sites

Obavezno kupi original sijalicu jer ce ti s kopijama izgoret reflektirajucu dio.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

U Švediji je dozvoljeno koristiti prednje maglenke kao dnevna svjetla, ali nikako u kombinaciji kratka+maglenke.

 

EDIT: baš čitam propise, ni u magli nije dozvoljeno koristiti prednje maglenke + kratka, nego samo maglenke. Svašta.

Edited by Penava
dodatak
Link to comment
Share on other sites

Koliko znam u Švedskoj ne smiješ koristiti duga svijetla sa maglenkama. Sve ostalo smiješ.

Ovako bi svaki 2 platio kaznu jer svaki 2 ovih dana vozi sa maglenkama+kratka

Link to comment
Share on other sites

A evo kažu pametniji od mene za kombinacije :

  • Halvljus + dimljus = förbjudet
  • Halvljus + varselljus = förbjudet
  • Halvljus + extraljus = förbjudet
  • Dimljus + varselljus = förbjudet

Halvljus = kratka svjetla, varselljus = DRL, extraljus = dodatna duga svjetla, dimljus = maglenke

Link to comment
Share on other sites

Bas gledao sad po njihovom stranicama i tako je kako si napisao.

Ispada da ne smijes koristiti kratka i duga zajedno???

Baš sam išao sada vidjeti na Volvu S60-2015g, automatski pali i gasi duga i kratka, sa proširenjem snopa kratkih. Ne mogu upaliti maglenke dok su kratka ugašena.

Očito precizni Švedi nisu sve 100% poštimali.

Link to comment
Share on other sites

Extraljus su dodatna duga namontirana na branik. Ona se ne smiju koristiti sa kratkima u kombinaciji. A ovo sa maglenkama na tvom Volvu je :hm:

Link to comment
Share on other sites

Nije moj Volvo, a danas ide na servis pa ću reći gazdi da pita, pošto je moj Švedski hm, hm [emoji53][emoji20]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja se još uvijek patim s ovim xenonima...

Konačno sam valjda skupio sve konektore i dijelove osim senzora visine da bi sada naletio na ovaj problem: sa R9 konektora treba povući 3 žice, odn. kako sam skužio, dovoljna je samo jedna da upali xenon, "diagnostic line" iliti OBD dijagnostika koja bi trebala ići u treći prazni pin na R9 konektoru. No, ja na  tome mjestu nemam ništa (to su tri pina odmah do bijele žice.

Odakle povući tu žicu?

DSC_0604_(1).thumb.JPG.369e806a07b2717d3DSC_0605.thumb.JPG.9dfb883a0985a5295d104

Link to comment
Share on other sites

hvala.

da li je to dovoljno da upali xenone ili treba i žica ABS senzora?

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

da, sa imbus 6/kriznom, ali meni su bili previsoko pa sam otkopcao motorice za nivelaciju jer bi ih dignuo gore prilikom inicijalizacije, i kako se brzina povecava isto tako dize snop...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.