Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Ne bih se složio. Zimski komplet mi je na 15" alu felgama od Clia 172, onima sa 5 širokih krakova. Te su felge poprilično teške, ali su kvalitetne. Stare su valjda oko 12-13 godina, a boja se ne ljušti niti ne otpada, čak unatoč tome što su na nekoliko mjesta ogrebene. 

 

Auto izgleda daleko bolje nego na 15" čeličanama, ja ne vidim prednosti čeličnih felgi, posebno stoga što su nakon samo dvije zime bile skroz hrđave, dok su alu, unatoč soli i lošim uvjetima te starosti, i dalje u dosta dobrom stanju.

Link to comment
Share on other sites

100 zena 200 sisa :dobroje:
 

ja pricam o jeftilenm felgama i upravo o tome da mi ne treba cvrsta felga vec celicna koje ce upit udarac i popigat se nego alu koja ce ili puknut ili nece i prenjet silu na druge dijelove ovjesa

cheers

btw imam 10god stare celicne flege na scenicu i ne hrdjaju tak da ne znam ko kaj radi da mu pocnu hrdjat felge nakon godinu dve..

Link to comment
Share on other sites

Na stranu Ultre. Random serijska alu felga koja se u tvornici montira na Renaulte je čvršća i lakša od bilo koje čelične.

 

Ajde ne pričaj gluposti.  Jesi kad stavio na vagu :renault: alu felgu i čeličnu felgu iste širine i promjera? U 14/15" dimenziji su po kilu i pol do dvije teže od vulgaris čeličnih!

 

A za aftermarket alu felge je poznato da su kao od putra u odnosu na čelične. Ako želiš alu felgu lakšu i čvršću od čelične, to češ papreno platiti.

 

btw imam 10god stare celicne flege na scenicu i ne hrdjaju tak da ne znam ko kaj radi da mu pocnu hrdjat felge nakon godinu dve..

 

Dovoljno je da ti se susjedov pas pošteno popiša po njoj nažalost :(

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

imao sam i dva psa i redovite pranje auta preko zime i skladistenje felgi i nemam problema.. da mogu poslikao bih.. uostalom nije ni bitno.. meni auto za prek zime ne treba bit lijep vec funkcionalan.. kad zapnem i stavljam lance da mi ne bude zao alu felgi.. celicne je ipak puno lakse i jeftinije dotjerat..

ali kao sto rekoh, svak ima svoje prioritete i stavove i nek radi kak kome pase :)

Link to comment
Share on other sites

Ajde ne pričaj gluposti.  Jesi kad stavio na vagu :renault: alu felgu i čeličnu felgu iste širine i promjera? U 14/15" dimenziji su po kilu i pol do dvije teže od vulgaris čeličnih!

 

A za aftermarket alu felge je poznato da su kao od putra u odnosu na čelične. Ako želiš alu felgu lakšu i čvršću od čelične, to češ papreno platiti.

Nisam stavio na vagu, al super mi je kak si ti stavio na vagu pa si po tome zaključio da je općenito čelična felga lakša, čvršća i bolja.

 

meni auto za prek zime ne treba bit lijep vec funkcionalan.. kad zapnem i stavljam lance da mi ne bude zao alu felgi.. celicne je ipak puno lakse i jeftinije dotjerat..

Ja ne znam di se vi to svi vozite da stalno lance stavljate. U svojem životu nisam lance stavljao niti sam doživio da me netko drugi vozi da moramo staviti lance.

Link to comment
Share on other sites

Ni ja nisam stavio lance, a niti imao potrebu za time. Volim da mi auto i zimi lijepo izgleda u bude čist koliko je to moguće.

Naravno da ovdje svatko hvali svoju opciju zimskog setupa, no debelo smo skrenuli s teme.

Jučer stavio nove Nokian DW R3. nisam još imao prilike dobro ih provozati, no prvi dojam je da su udobnije od ljetnih rado balon profila, a za toliko kolko su udobnije su im i reakcije na unos volana sporije. Ajde, barem su xl bočnice, pa nebudu plivale kao obične zimske, nadam se...

Čekam kišu i snijeg da ih pošteno probam...

Link to comment
Share on other sites

Dečki, previše generalizirate...kupujete govno od alu felgi i onda se ko pura dreku čudite...

 

Med0, moje Ultre su PUNO lakše od čeličnih ekvivalentnih dimenzija, a ~1.9kg lakše od stock RS alu felgi.

 

 

 

Nisam stavio na vagu, al super mi je kak si ti stavio na vagu pa si po tome zaključio da je općenito čelična felga lakša, čvršća i bolja.

 

Ja ne znam di se vi to svi vozite da stalno lance stavljate. U svojem životu nisam lance stavljao niti sam doživio da me netko drugi vozi da moramo staviti lance.

 

Baš.  :lek:

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ultre su praktički kategorija za sebe i prilično jeftine s obzirom što nude. To je jedina felga koja je za moj auto bila lakša od čelične u 15" dimenziji, a da se ne moram ozbiljno zamisliti od čega ću živjeti kasnije. I naravno da češ na brzi auto staviti alu felge jer daleko bolje odvode toplinu s kočnica nego čelik.

 

Ja sam lance stavio na auto dva puta. Prvi puta kad sam ih kupio da se naučim kako se to radi, drugi puta kada se ni uz zalet s novim zimuljama nisam uspio popeti na cca. 100m strmi uspon na zimovanju do kuće u Ravnoj Gori po utabanom debelom sloju snijega. S lancima samo lagano prva brzina...

Link to comment
Share on other sites

Ultre su praktički kategorija za sebe i prilično jeftine s obzirom što nude. To je jedina felga koja je za moj auto bila lakša od čelične u 15" dimenziji, a da se ne moram ozbiljno zamisliti od čega ću živjeti kasnije. I naravno da češ na brzi auto staviti alu felge jer daleko bolje odvode toplinu s kočnica nego čelik.

Ima još dosta laganih, jakih i ne preskupih felgi kao što su Turini i sl. (govorim za Clia felge npr.)...

Link to comment
Share on other sites

Ja ne znam di se vi to svi vozite da stalno lance stavljate. U svojem životu nisam lance stavljao niti sam doživio da me netko drugi vozi da moramo staviti lance.

idem autom i na skijanje, tj isao sam.. i ulovila me takva mecava da nije bilo druge.. isao sam svojedobno i u Grenoble i Innsbruck na natjecanja, u sportsko naselje na planinu di nema gume koja ce ti pomoc.. dovoljno za rec da su napravljani uz cestu asfaltni dio ceste koji se odvaja i penje nekih 50ak m u brdo u slucaju kad krenes klizat autom dole da se umjesto zabijanja negdje usmjeris ako je to moguce u taj komad koji je napravljan iskljucivo da se vozilo zaustavi.. ulovila me i mecava dok sam skijao i po nizbrdici dole sam gledao aute kako se zabijaju jedan o drugi (u sloveniji) i jos nekoliko primjera ali ocito nema smisla.. kad zapnete sjetit ce te se teme :D (ako koristite auto i za takve svrhe)

Ekipa iz Samobora vjerojatno zna gdje je Slani Dol pa nek se popnu gore ove zime kad napada snijeg bez lanca..

najlakse za zimu kupit alu felge, gume, "zglancat" auto i onda se vozit po centru i pricat kak su alu felge i bilo koje zimske gume dobre.. :roll:

Link to comment
Share on other sites

Ekipa iz Samobora vjerojatno zna gdje je Slani Dol pa nek se popnu gore ove zime kad napada snijeg bez lanca..

Imam frenda koji živi na Slanom Dolu. Ima imprezu, netrebaju mu lanci :D Ali dobro zboris, ima tu oko Samobora puno lokacija di se bez lanaca ne bi moglo.
Link to comment
Share on other sites

Ak ne ide sa odličnim zimuljama u brdo FWD, onda na rikverc, a ako i to ne uspije, onda lanci. Još mi se nikad nije dogodilo da đubre.neće na rikverc povući. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ne bi pukla kvalitetna alu...vjeruj mi...kolega sa R26 se zavario tako jako u rinzol sa Ultrama da su mu zadnji diskovi na pola pukli i otpao kotač, a Ultra pogrebana i minimalno udubljena u širini od ni 10cm.

Imam doma na kompu i slike...

Druga stvar je kaj kupujete đong-đi-ming u Molydonu pa se čudite.

 

 

Ispada da OZ radi svoje felge čvršće nego RenFault aute. Udarac je bio sa cca 40-50km/h u boku u rinzol prilikom ass drifta.

 

zwyh4x.jpg

 

2z9ijcj.jpg

 

Na tu zimu, 2009., sam odlučio kupiti Ultre. :D

Edited by Raptor6767
Link to comment
Share on other sites

Ak ne ide sa odličnim zimuljama u brdo FWD, onda na rikverc, a ako i to ne uspije, onda lanci. Još mi se nikad nije dogodilo da đubre.neće na rikverc povući. ;)

nije twingo isao vise ni tako.. tako da se islo pjeske..

Imam frenda koji živi na Slanom Dolu. Ima imprezu, netrebaju mu lanci :D Ali dobro zboris, ima tu oko Samobora puno lokacija di se bez lanaca ne bi moglo.

onda znamo vjerojatno istog Branka haha

nema gore dvije impreze lol

Link to comment
Share on other sites

Rene, nema smisla govoriti sta bi bilo kad bi bilo, ali da li ti mislis da bi bilo isto da je bio na celicnim?

Link to comment
Share on other sites

Rene, nema smisla govoriti sta bi bilo kad bi bilo, ali da li ti mislis da bi bilo isto da je bio na celicnim?

Ne kužim pitanje?

Stavio sam sliku da potkrijepim svoju izjavu da alu felge nisu (puno) slabije od čeličnih jer oveje felga nije pukla.

Vjerujem da bi na čeličnim bio isti rezultat.

Link to comment
Share on other sites

nije twingo isao vise ni tako.. tako da se islo pjeske..

A, hebo vas, mogli ste s još kojim lakšim autom. :D

Link to comment
Share on other sites

nije twingo isao vise ni tako.. tako da se islo pjeske..

onda znamo vjerojatno istog Branka haha

nema gore dvije impreze lol

Znamo Branka, al nije vise njegova, prodao frendu gore sa Slanog dola prije godinu dana.
Link to comment
Share on other sites

idem autom i na skijanje, tj isao sam.. i ulovila me takva mecava da nije bilo druge.. isao sam svojedobno i u Grenoble i Innsbruck na natjecanja, u sportsko naselje na planinu di nema gume koja ce ti pomoc.. dovoljno za rec da su napravljani uz cestu asfaltni dio ceste koji se odvaja i penje nekih 50ak m u brdo u slucaju kad krenes klizat autom dole da se umjesto zabijanja negdje usmjeris ako je to moguce u taj komad koji je napravljan iskljucivo da se vozilo zaustavi.. ulovila me i mecava dok sam skijao i po nizbrdici dole sam gledao aute kako se zabijaju jedan o drugi (u sloveniji) i jos nekoliko primjera ali ocito nema smisla.. kad zapnete sjetit ce te se teme :D (ako koristite auto i za takve svrhe)

Ekipa iz Samobora vjerojatno zna gdje je Slani Dol pa nek se popnu gore ove zime kad napada snijeg bez lanca..

najlakse za zimu kupit alu felge, gume, "zglancat" auto i onda se vozit po centru i pricat kak su alu felge i bilo koje zimske gume dobre.. :roll:

Ne bih se javljao da nisam nikad bio u snijegu. Sto se odlazaka na skijanje tice, cak je na forumu par ljudi komentiralo kao WTF cinjenicu Megane RS od mog starog kako cijele zime stoji s boxom na krovu jer smo prakticki svaki vikend isli upravo na skijanje. I nije nas jednom ulovila mecava i naravno da je bilo situacije gdje se jedva penjes na brdo. Ali tih 100 metara se na kraju uvijek popnes. Ako za 100 metara stavis lance (koji su naravno gumirani bas zato da ne ostete felgu) nece nista ostetiti. I naravno, ostatak puta, od tisucu kilometara, vozis po suhoj cesti s adekvatnom gumom u pravoj dimenziji i "zglancanim" autom.

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da bi na čeličnim bio isti rezultat.

ok.

dobro je ako je samo disk puko ako se nije popigo most ili nesto drugo ;)

 

 

A, hebo vas, mogli ste s još kojim lakšim autom. :D

a nije bilo dobrovoljaca koji bi mi kupili tezi auto.. a i s R4 smo se uvijek penjali na sve bregove di kojekakvi teski npr. audiji nisu mogli itd..

 

Znamo Branka, al nije vise njegova, prodao frendu gore sa Slanog dola prije godinu dana.

znam :)

 

Ne bih se javljao da nisam nikad bio u snijegu. Sto se odlazaka na skijanje tice, cak je na forumu par ljudi komentiralo kao WTF cinjenicu Megane RS od mog starog kako cijele zime stoji s boxom na krovu jer smo prakticki svaki vikend isli upravo na skijanje. I nije nas jednom ulovila mecava i naravno da je bilo situacije gdje se jedva penjes na brdo. Ali tih 100 metara se na kraju uvijek popnes. Ako za 100 metara stavis lance (koji su naravno gumirani bas zato da ne ostete felgu) nece nista ostetiti. I naravno, ostatak puta, od tisucu kilometara, vozis po suhoj cesti s adekvatnom gumom u pravoj dimenziji i "zglancanim" autom.

ja sam lance spomenuo kao primjer kojima se moze ostetiti alu felga, ja sam se uvijek trudio popest s dobrom gumom do kud ide.. nekad nije islo.. al vidim da nisi procitao sve moje postove pa me i pogresno shvacas..

 

Link to comment
Share on other sites

a nije bilo dobrovoljaca koji bi mi kupili tezi auto.. a i s R4 smo se uvijek penjali na sve bregove di kojekakvi teski npr. audiji nisu mogli itd..

Uh...pa R4, Dyana, 2CV, Fićo,...super auti za zahebanciju zimi...uske i visoke gume FTW.

Link to comment
Share on other sites

Uh...pa R4, Dyana, 2CV, Fićo,...super auti za zahebanciju zimi...uske i visoke gume FTW.

pa tako sam se i ja nadao s twingom haha 

 

ali bilo je previse snijega na cesti plus doista velki uspon drito na serpentini

 

a apropo guma, imam pozitivna iskustva s Fuldom pa tko vozi istu slobodno neka napise koju rijec :)

Link to comment
Share on other sites

Fulda Kristall Montero 3 na Cliu kod mene. Druga sezona na njima. Zasad prezadovoljan, na ono malo snijega lani predobre, na mokrome dobre (po testovima su tu malo tanke, ali meni do sad nisu kiksale). Napravio na njima skoro 15 000 i potrošio 1-2 mm profila.

Svakome ih preporučam, i stari ih nabavio za Astru. Cjenovno su 40-tak kuna skuplje od Save Eskimo S3.

Link to comment
Share on other sites

Ispada da OZ radi svoje felge čvršće nego RenFault aute. Udarac je bio sa cca 40-50km/h u boku u rinzol prilikom ass drifta.

 

Na tu zimu, 2009., sam odlučio kupiti Ultre. :D

 

Bome se fino sašio. Čuo sam neke priče da ultre ne trpe bočne udarce, ali sad znam da su to samo priče :)

 

Frend je davno nasukao Pola bočno na rinzol kod Trga Francuske republike pri tim brzinama s oba desna kotača. Kočnice i praktički kompletan ovjes sve je puklo, ali zato su mu oba desna kotača na čeličnjačama ostala čitava... osim ratkapa one su pukle :)

Link to comment
Share on other sites

Fulda Kristall Montero 3 na Cliu kod mene. Druga sezona na njima. Zasad prezadovoljan, na ono malo snijega lani predobre, na mokrome dobre (po testovima su tu malo tanke, ali meni do sad nisu kiksale). Napravio na njima skoro 15 000 i potrošio 1-2 mm profila.

Svakome ih preporučam, i stari ih nabavio za Astru. Cjenovno su 40-tak kuna skuplje od Save Eskimo S3.

Kod mene Fulda cristal controll HP 205/65R15. Napravio njima cca 20kkm u 4 sezone. Prvu i drugu zimu donekle, sljedece dvije uzas. Skroz su se otvrdnule, auto je zvucao ko traktor kak su bile glasne.... Po snijegu ide donekle, jedina mana im je zaustavljanje. Cim sam pogledao kocnicu vec se palio abs...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.