Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Serete da sve smrdi...vama za po gradu za ganjanje ne valja,kuzim,dodjite kod mene doma,kilometar uzbrdice u prvoj brzini, sava izadje po 15cm snijega...svake dvije godine mijenjaju se prve i bacaju natrag,nikad problema...za to mi trebaju zimske gume,za po gradu sam pristojan u primetu i drzim razmak i znam se vozit pa nemam vasih problema...samo su na kisi losije to priznajem,i imam na umu

Link to comment
Share on other sites

Ako ti bude bježao preko nosa digni tlak u prednjim gumama. Svog držim na 2.5 bara naprijed i daleko bolje leži u zavojima pogotovo na kiši.

Interesantno...imaš kakvu preporuku za Grobnik?

Jer ja kontra radim...ispustim na 1.8 cestovne, a na 1.5-1.6 R888 jer se temp digne na 2.2-2.3 naprijed.

Možda bih trebao na 2.3 ostaviti pa da se digne na 2.8-3.0.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da pravi zimski uvjeti u većem dijelu zemlje traju svega par dana puno je važnije kako guma drži na suhom/mokrom.  Za snijeg je odlična, to nitko nije porekao, stoga vi pustite vodu da se malo ohladite.

Link to comment
Share on other sites

Sava Eskimo S3 je jako loša na svim podlogama osim snijega. Hebeš gumu kad na mokroj podlozi auto od 48 kW proklizava u trećoj.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da pravi zimski uvjeti u većem dijelu zemlje traju svega par dana puno je važnije kako guma drži na suhom/mokrom. Za snijeg je odlična, to nitko nije porekao, stoga vi pustite vodu da se malo ohladite.

Upravo tako. U tim uvjetima, kod slinave ceste, se (pre)poznaju najbolje zimulje.

Manje više su sve podjednako dobre/odlične na snijegu.

Link to comment
Share on other sites

Prije 3 godine sam se bas oko save svadao s frendom. dakle dimenzija 155/70 13", sava s3+ ( navodno uzas po mokrom ) vozena jednu zimsku sezonu, uniroyal rainexpert ( navodno bozanska po mokrom ) vozen ljetnu jednu sezonu, fiat uno, temperatura oko 15 stupnjeva, mokra cesta, razlika u testiranju oko pola sata, put kocenja isti, 0-70 km/h isto, proklizivanje u zavoju na podjednakoj brzini ( 2-3 km/h razlike ). Za karlovcane, test je raden na ilovcu iza zaka s obzirom da tamo nikada nema prometa. To je ono sto mogu pouzdano rec za istu dimenziju na istom autu. Na tim istim savama sam se po snjegu od zg do ka po staroj vozio na mjestima 130 km/h, bili su cisti samo kolotrazi, na sredini 10-ak cm snjega, promjena traka i pretjecanje drugih auti bez problema.

 

A sad ono zanimljivo, trenutno imam istu tu savu u dimenziji 185/65 14", auto od 108 KS na mokrom u 3. zavrti gume, a po snjegu nisam mogao prec iz trake u traku, jedan auto sam pokusao pretec, jos i danas ne znam kako sam uspio ostat na cesti. Stari je na corsi imao 175/65 14", gume su bile super i po mokrom i po snjegu, a buraz je na twingu imao 155/65 14", katastrofa na mokrom, snjeg ne znam, nisam vozio. Takoder kad sam imao una, frend je isao zamnom s cliom, 185/60 15", ja sam isao kroz nepocisceno, branikom sam gurao dobrih 5 cm snjega, on nije uspio proc zamnom.

 

Poanta, iz mog iskustva performanse guma brutalno ovise o dimenziji, zemlji porijekla i autu na kojem se voze, tako da osobno ne savjetujem nikom niti jednu gumu ako je nisam vozio bas u toj dimenziji...

Link to comment
Share on other sites

Zemlja porijekla najvise...ja sam na fijatu imao bas 175 65 14 i nikad problema...u petak cu se odlucit dal ce bit sava il goodyear (cisto sa financijske strane gledano) al ako ce gudjir pregrmit 3 zime bez problema onda ajde potpisat cu da se isplati,u protivnom ne

Link to comment
Share on other sites

Poanta, iz mog iskustva performanse guma brutalno ovise o dimenziji, zemlji porijekla i autu na kojem se voze, tako da osobno ne savjetujem nikom niti jednu gumu ako je nisam vozio bas u toj dimenziji...

 

Poanta svega: nikom ne savjetuj savu! :D 

Isto iskustvo s njom. Po kiši katastrofa! 

Sad imam ug9 i preporod! 

Link to comment
Share on other sites

Znam neke ljude koji su radili s gumama u jednoj vrlo poznatoj ZG tvrtki. Nikome od njih ne pada na pamet staviti Savu na svoj auto.

 

Moje Goodyear UG8 voze već četvrtu zimu. Imaju >20,000km iza sebe i još 6mm mesa na sebi. Još uvijek su mekane iako manje nego kad sam ih kupio i još uvijek voze dobro po kiši.

Link to comment
Share on other sites

Zasto svi voze na savu onda? Kaj je cijeli narod u zabludi? Dok se prilagodi brzina i upali pamet svaka guma sluzi svrsi,neka manja neka vise,al ja u 10 godina nikad problema sa savom da sam se zbog gume nasao u nekoj opasnosti...starome sava sada 4 zime odvozila...jest da zadnja sezona bila losija al je sluzila svrsi,a radi relacije ka-zg kutina novska sisak...25000 godisnje (ima jos set ljetnih,da nebi ispalo sve to na savi)

Link to comment
Share on other sites

pitanje za 10. zato sta joj je cijena  u rangu continentala i michelina,

 

ostali zato sta su drugi poput tebe im napricali bajke o savrsenoj zimskoj gumi i da je glupo platit xx posto više za "marku"

Link to comment
Share on other sites

Oprosti u pravu si,neznam sto sve ove godine bacam novce na smece (iako nemam zamjerke prema savi) al zato sto ti kazes da ne valja onda tako jest...i ovi u ZG firmi isto znaju dobro...i ja bih znao sto valja kad bi drugi placali!

Ne kuzim sto mene ides nesto uvjeravat...ja sam zadovoljan gumom,vec preko 10 godina i ja i stari i brat,a ne radimo malo km...i sad ti mene uvjeravas u suprotno...shvacas paradoks?

Link to comment
Share on other sites

 Tko te uvjerava? Tko te nagovara na ista?  Daj reci di ja nagovaram te na kupnju neceg drugog? Ti ne bacas novce, ja sam ih bacio kad sam kupio savu. Ohladi i kupi savu, ja sam kupio continental. Ti pametan ja glup. Doviđenja.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

Citam ovo i neznam sto bih rekao. Imam Eskimo u dimnezije, 155/75R13 i 175/65R14. 155 je na cliu i slicno mi se ponasa kao i Perfecta. S obzirom na auto i cemu sluzi mene zadovolja. To o proklizavanjima u trecoj mozete objesiti macku o rep. I prvoj taj auto tesko proklize. Ljetne su 2 sezone na auto, a zimskima je ovo druga sezona.

 

A 175 su na Yarisu. Bile su ljetne Toyo sa kojima u zavoju nisam smio pipniti gas odmah proklizava i odmah podupravljanje. Toyo su stare 3 sezone. Kupio ih nove i u najgoru ruku presle 30k km (toliko je auto napravio u 3 godine dakle 3 ljetne i 2 zimske sezone). 

 

Za sada nemam nista protiv Save, daleko da UG nije bolja guma, ali opet ovisi o uvijetima i o svemu sto mi treba.

 

Za ljetne gledam Pirelli P4 za yarisa.

Link to comment
Share on other sites

Vidim da se ovdje uskoro nece smjet raspravljat na forumu jer se skida kruna nekim pojedincima.. 

 

Rasprava je o gumama!! Došli smo do zaključka da je sava ispodprosječna guma! Kom se ne sviđa rasprava nek razguli! 

Link to comment
Share on other sites

Ljudi nemaju novaca i kupuju najjeftinije, i da stvar bude gora kod nas u Dalmaciji ljudi masovno kupuju zimsku Savu (Eskimo S3). Znači u regiji u kojoj snijeg padne jednom u deset godina (ako i tada - zagora isključena), ljudi montiraju zimsku Savu, koja ima jako loše performanse na mokrom (imao stari na golfu 2 1.6 d u dimenziji 175 70 R13,  pa je auto proklizavao u drugoj na kiši), na suhom nešto bolje, dok je dobra na snijegu. Da ne pišem o povećanoj potrošnji goriva, buci i svemu ostalom prema čemu se zimska guma razlikuje od ljetne. Sebi rade medvjeđu uslugu jer misle da su kupili cjelogodišnju gumu, koja ima jednake performanse na +30 i -20 °C. Međutim grdno se varaju, tako da je bolje na autu imati dobru ljetnu gumu + lance nego tu Eskimo S3 (da ne bi bilo zabune pišem isključivo za Dalmaciju, u kontinentalnoj Hrvatskoj je priča sasvim drugačija).

Link to comment
Share on other sites

Najbolje da se kupe najskuplje jer je to uvijek najbolje. Ja znam xy ljudi koji voze na Savi kod nas u Os i hvale gumu. Ja je na sporta naravno nestavljam, ali bome zato nisam uzeo ni jednu od cjenom nabijenih guma vise klase nego Nokian gumu s kojom sam prezadovoljan. Ovo proklizavanje u trecoj mi je smjesno. Pa da to ni moj neradi na celestonkama a ne nekakva kosilica. Zapravo moj proklize u 6 na snjegu i ledu kad iskljucim esp :-). Bas zabavno ovdje :-)

Link to comment
Share on other sites

Najbolje da se kupe najskuplje jer je to uvijek najbolje. Ja znam xy ljudi koji voze na Savi kod nas u Os i hvale gumu. Ja je na sporta naravno nestavljam, ali bome zato nisam uzeo ni jednu od cjenom nabijenih guma vise klase nego Nokian gumu s kojom sam prezadovoljan. Ovo proklizavanje u trecoj mi je smjesno. Pa da to ni moj neradi na celestonkama a ne nekakva kosilica. Zapravo moj proklize u 6 na snjegu i ledu kad iskljucim esp :-). Bas zabavno ovdje :-)

Hvale gumu zato što nikada nisu vozili na boljoj gumi pa ne znaju razliku.

Link to comment
Share on other sites

rasprava koja nema veze s vezom.

al zbilja.

auti sa abs i esp se nemogu mjeriti sa autima bez toga

teški se nemogu mjeriti sa lakima

nove gume se nemogu mjeriti sa starima dve tri i više sezona

masna cesta i mokra cesta nisu jedno te isto

raspored težine sprijeda i straga nije na svim autima isti.

i tako dalje

naravno i stil vožnje nije kod svih isti.

Link to comment
Share on other sites

rasprava koja nema veze s vezom.

al zbilja.

auti sa abs i esp se nemogu mjeriti sa autima bez toga

teški se nemogu mjeriti sa lakima

nove gume se nemogu mjeriti sa starima dve tri i više sezona

masna cesta i mokra cesta nisu jedno te isto

raspored težine sprijeda i straga nije na svim autima isti.

i tako dalje

naravno i stil vožnje nije kod svih isti.

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

rasprava koja nema veze s vezom.

al zbilja.

auti sa abs i esp se nemogu mjeriti sa autima bez toga

teški se nemogu mjeriti sa lakima

nove gume se nemogu mjeriti sa starima dve tri i više sezona

masna cesta i mokra cesta nisu jedno te isto

raspored težine sprijeda i straga nije na svim autima isti.

i tako dalje

naravno i stil vožnje nije kod svih isti.

Kakve veze ima ABS/ESP, ako auto od 48 kW proklizava u dugoj brzini na kiši sa Sava Eskimo S3 gumama?

Link to comment
Share on other sites

Pa za one kojima proklizava neka si kupe bolju gumu. Sigurno neproklizava pri normalnoj voznji, a ako se ganjas proklize i moja. Iskreno nisam vozio na Savi, ali sve koje znam su rekli da, ako Sava ima neku dobru gumu onda je to zimska.

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima ABS/ESP, ako auto od 48 kW proklizava u dugoj brzini na kiši sa Sava Eskimo S3 gumama?

možda je taj auto prelagan na pogonskoj osovini, da ima esp kočio bi ga esp tj asr. koji je dot tih guma? 

neki auti sa 100 ks ne proklizavaju nit kad ima nabiješ gas do poda i pustiš naglo kuplung,a neki sa 50 ks trgaju u 1, 2, i 3. brzini

neki auti vrte kotače po autoputu na 150, pa nije do guma

Link to comment
Share on other sites

Pa za one kojima proklizava neka si kupe bolju gumu. Sigurno neproklizava pri normalnoj voznji, a ako se ganjas proklize i moja. Iskreno nisam vozio na Savi, ali sve koje znam su rekli da, ako Sava ima neku dobru gumu onda je to zimska.

 

 

Meni je Sava OK zimska guma, imam S3+ i na Scenicu i na Saxu i po zimi ako se normalno vozi nema nikakvih problema.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.