Jump to content

Nova Renault Alpine


dolac

Recommended Posts

''Automobil je testirao Stig, a s vremenom od 1:22.9 je na razini Ferrarija F430.''

nije sve ni u sirovim konjusinama ispod haube

Link to comment
Share on other sites

''Automobil je testirao Stig, a s vremenom od 1:22.9 je na razini Ferrarija F430.''

nije sve ni u sirovim konjusinama ispod haube

Jako puno utječe i tovar za volanom ;) 

Link to comment
Share on other sites

Stig je vozio i jedan i drugi. Hoću reći, relativno malo konja, a fantatičan rezultat

Link to comment
Share on other sites

F430 je 2 generacije star Ferrari. Valjda vec 15 godina.

Danas njegovo vrijeme skidaju hothachevi sa 300 KS.

Nista cudno.

Ako se ne varam izlaz na cetvrt milje mu je visokih 13 sekundi, sto je opet za danas maltene nis.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako usporedimo istog vozaca, istu stazu i iste generacije vozila malo je losiji rezultat od caymena s, a bolji od alfe 4c i to su mu izravni konkurenti.

Za skidanje skalpova dolazi alpine A 110-R s 300 ks i jos manjom masom.

Link to comment
Share on other sites

a mario molim te, kako mozes usporedivati 1/4 i zavoje...jedno je imat zavarenu letvu i voziti brutalno kvarat milje, a drugo je voziti se jebeno u zavojima...alpina je prije za zavoje nego za kvarat, radi ne prevelike snage...nesto kao elise i taj djir

ja sam do sad slagao svoj auto za 1/4, sad mi dosta jer se dalje ne isplati ulagati za dobivati par desetinki...sad prelazim na ovjes. to je skroz druga prica...

Link to comment
Share on other sites

Taj podatak je bezveze spomenut samo u kontekstu ubrzanja.

Sigurno da ni Ferrari ni Alpine nisu auti za ravno.

A zadnji street race sam gledao sa 16-17 godina. Tolko o tom kolko mi je bitna ta disciplina i kolko mi pada na pamet auto u tom kontekstu usporedivat.

Poanta je bila tehnologija stara 15 godina i relativno neimpresivno ubrzanje.

Al ljepse zvuci kad se vidi da je Alpine brza od Ferrarija. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ispod 4 do 100 i preko 300 maksimalne i 490 KS na malo vise od 1300 kg. Mislim da je sasvim usporedivo.

I F430 vozi 1/4 milje ispod 12s. Tako da nije uopce za potcjenjivati.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

 

Rekao bih da su Francuzi fin posao napravili, auto je meni osobno predivan i jako zabavan za vozit. Samo cijena je, hmmmm, pa po meni malo pretjerana. I naravno da mora imati malo "francuskog sarma" u unutrasnjosti. ?

Jedino me cudi da ovaj nije zamjerio nedostatak spere, ocito su dobar posao napravili s elektronskom, ali mislim da bi ga mehanicka ucinila jos bolje. Sigurno ce Quaife ili netko napravit nesto po tom pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Kad je počeo micati rukama središnju konzolu, pojavio mi se onaj topli Renault osjećaj oko srca ❤️

Dizajn mi je će-će, taj interijer mi ne bi smetao dokle god sve funkcionira.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

mislim da je rekao da nema šperu već elektronski putem abs-a odrađuje taj dio i to prilično dobro. Ne kao prava špera ali ipak bolje nego bez ičega

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Vuco said:

Kad je počeo micati rukama središnju konzolu, pojavio mi se onaj topli Renault osjećaj oko srca ❤️

 Dizajn mi je će-će, taj interijer mi ne bi smetao dokle god sve funkcionira.

To je taj francuski sarm. ?

Inace to dosta cesto radi u testovima i vise manje samo kod Nijemaca ostaje na mjestu. Mada ono, to mi je bas cjepidlacenje.

6 hours ago, frenchkey said:

mislim da je rekao da nema šperu već elektronski putem abs-a odrađuje taj dio i to prilično dobro. Ne kao prava špera ali ipak bolje nego bez ičega

To i kazem, spomenuo je da je elektronska spera, ali da odlicno odraduje posao, sto me cak i iznenadilo. Jedino i dalje ostaje problem moguceg pregrijavanja kocnica kod jace upotrebe.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ima li zainteresovanih za group by  ?  Novi renault sport def otpada . 

 

1. Filo

 

Salu na stranu proverio sam sa lokalnim ren servisom .  Nema ih u prodaji . Nece se prodavati u Hr, Si .  Nisu predvidjeni ni za servis ovde ?

Plan mi je da ga kupim pre nego ukinu motore sa unutrasnjim sagorevanjem  +teslu 3 za svaki dan  

Link to comment
Share on other sites

Kad budem u Fr, pogledat ću polovne primjerke .?

 

BTW, Alpine su i tamo rijetkost .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cliomir . Jako interesantno sto si iz mesta Slano .  Tu sam prvi put video alpinu a110. Parkirana poread hotela Admiral nedaleko od kampa u kome sam bio sa roditeljima . Svaki dan sam morao da je obidjem .  Uporno sam odlazio na parking i zagledao je sa svih strana .  

Ako slucajno kupim novu a 110 moracu da je dovezem na isto mesto ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Auto je bas sex, jedino sto im zamjeram je sto nema tvornicki speru, a ni jeftin bas nije za prepakiranog renola ?

Link to comment
Share on other sites

Ovo nije prepakirani Renol. Ovo je šasija razvijena isključivo za tu namjenu. Ako si pogledao koji prilog o razvoju i proizvodnji, biti će ti jasno zašto toliko košta.

Ja uopće ne mislim da je preskup za ono što nudi.

Ako mi se kojim slučajem posreći kakav đekpot, Alpine je među prvima na listi za kupovinu

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Definitivno nije. Ni renol sport nije prepakirani renol jer se radi u drugoj tvornici i sa kompletno drugim razvojem šasija i još miljon drugih stvari, kamoli alpine. Druga stvar što misliš s time raditi i da li imaš koristi od toga. Ako da, autić je prva liga.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A i vi sve doslovno shvacate, bacite pogled na kvalitetu unutrasnjosti, sve se klima, na to sam mislio. Ne renault sport nije renault, to je skup sport :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Krajnje je vrijeme da zamijeniš tu svoju drlju od renola sto se naziva sportom za svemogućeg golfa(makar gti ako nemas za onaj bolji) pa da vidis kvalitetu, dugovječnost i mogućnosti tjuninga

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Cayman S košta par desetaka tisuća eura više, kad se specka sa sličnom opremom. A nije mu ni interijer baš nešto - star je i daleko je od 911.

Ne znam što mu konkurencija osim Porschea. A110S je lakši i od Miate koja je, realno, samo (zabavna) igračka za klince ili starce.

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.