Jump to content

megane III dci, ali koji?


pere

Recommended Posts

Pozdrav svima, znam da je vec slicnih rasprava bilo, ak nikak naci...

Dakle, kupujem najvjerojatnije 2-3 godine starog megana grandtour dci, do 80tak km. Dosadasnji 1.5 dci u cliu je garantirano provjeren i odlican motor (malo drukciji u meganu naravno), 1.9 dci takodjer, a dodatno ima na svojoj strani extra trajnost i snagu, ali nest vise trosi i neeest skuplji je za odrzavanje.... i na kraju 1.6 dci objedinjava, ajmo rec, pozitivne strane ova starija dva... znam da suma sumarum ne mogu puno fulat, ali rado bi cuo savjete iskusnijih... na opremu ciljam GT Line ili bose edition... nazalost GT line-a ima malo, al ima ih.

Znam da 1.6 ima lanac, a 1.5 i 1.9 remenje, kolko cesto se kod njih mjenja, svakih 100k il 5 godina? ja na cliu 1.5 mjenjal svakih 90k km.

Vozilo bude se vecinom otvorena cesta i autoput 20-30 tisuca godisnje. 

Svaki savjet dobrodosao!!

Tnx!

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • pere

    16

  • filipbabok

    8

  • Livio

    4

  • dajmirenault

    2

Na dCi 106 ks ti je remenje na 160 000. Baš sam tražio ponudu ZAK-a za ćaćin Grandtour i veliki servis je cca 2400, kaj mi nije puno za ovlašteni servis i originalne dijelove.

Link to comment
Share on other sites

Na dCi 106 ks ti je remenje na 160 000. Baš sam tražio ponudu ZAK-a za ćaćin Grandtour i veliki servis je cca 2400, kaj mi nije puno za ovlašteni servis i originalne dijelove.

Jesi im rekao "dajte mi ponudu za veliki servis" pa da oni sve odluče što tu ide, ili si rekao "dajte mi ponudu za taj, taj i taj dio i ruke"?

Link to comment
Share on other sites

Svakih 6 godina ili 160.000 km, set zupcastog 40-tak €, set kanalnog 50-tak €, pumpa rashladne tecnosti do 50 €. Euro 5 motori imaju nesto skuplju izvedbu pumpe rashladne tecnosti, ostalo je manje vise isto. 1.5 dCi 110 KS je solidan izbor, 1.6 dCi je bolji za one koji cesto voze auto pod punim opterecenjem. 

Link to comment
Share on other sites

Tražio sam ponudu za kompletnu izmjenu remenja distribucije, nisam spominjao termin veliki servis. Mislim da je u ponudi oba remena, natezači, pumpa vode...

Link to comment
Share on other sites

tnx na infos ekipa...

i 1.5 dci i 1.9 dci imaju interval 160k ili 6 godina? Nije da mi je presudno, al da znam rezat cijenu na racun kilometraze :D

Vlasnici, kak stojite s potrosnjama?

 

steta da novi GT Line (nakon facelifta 2014 mislim) nije bi problizno ko stari... niti analogne ure, niti 17 colne felge, niti profilirana sjedala...

Grunf, auto ne budem uvozil u hr pa mi je CO2 manje bitan, u njemackoj bude registriran...

 

 

Link to comment
Share on other sites

tnx na infos ekipa...

i 1.5 dci i 1.9 dci imaju interval 160k ili 6 godina? Nije da mi je presudno, al da znam rezat cijenu na racun kilometraze :D

Vlasnici, kak stojite s potrosnjama?

 

steta da novi GT Line (nakon facelifta 2014 mislim) nije bi problizno ko stari... niti analogne ure, niti 17 colne felge, niti profilirana sjedala...

Grunf, auto ne budem uvozil u hr pa mi je CO2 manje bitan, u njemackoj bude registriran...

 

 

Ovo prvi put cujem, mislim da si nesto pobrkao

Link to comment
Share on other sites

tnx na infos ekipa...

i 1.5 dci i 1.9 dci imaju interval 160k ili 6 godina? Nije da mi je presudno, al da znam rezat cijenu na racun kilometraze [emoji3]

Vlasnici, kak stojite s potrosnjama?

 

steta da novi GT Line (nakon facelifta 2014 mislim) nije bi problizno ko stari... niti analogne ure, niti 17 colne felge, niti profilirana sjedala...

Grunf, auto ne budem uvozil u hr pa mi je CO2 manje bitan, u njemackoj bude registriran...

 

 

1.9 dci 88kW ti od strane renaulta ima propisan interval od 120 tkm / 4 god, sto bi znacilo da ulje i f.ulja idu na 30 tkm, a to je i ubilo te sve (inače odlične) motore, a pogotovo turbine. Haynes navodi 60tkm/4god i toga se pridrzavaj, ali neka ti bude maksimum.

Nigdje decidirano ne pise, ali valjalo bi na svakom drugom velikom servisu zamijeniti i antifriz te remenice radilice i alternatora.

Ja sam prije 2god trazio ponudu za veliki servis u ovalstenom, pa je bilo oko 6 kila kuna. U iznos ubrojano sve što sam naveo.

A sto se potrosnje tice, mozes vjerovati sluzbenim podacima, tada jos nisu (toliko) lagali. Ugrubo: 5 otv, 6 komb, 7 grad.

Link to comment
Share on other sites

Ovo prvi put cujem, mislim da si nesto pobrkao

evo junak baci oko (edit, al sad vidim da ima i OK varijanti!):

mobile.de_megane GTline

filipbabok, tnx... al ja tu pricam o 1.9 dci 130 ks, ne 120... taj 88 kw je stari i o njemu sam cuo nekoliko losih iskustava :dobroje:

kak je situacija s velikim servisima i odrzavanjem novijih godista,  konkretno 2012.?

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

@pere,  cim auto nema oznaku GT line naprijed, pozadi i unutra nije GT line ( nije iz tvornice izasao pod GT line ), ovaj ima par opcija opreme sto ima GT line, vise nema nego sto ima, sto je ovaj na mobile stavio da je auto GT papir trpi svaku budalastinu

Link to comment
Share on other sites

Koliko se ja sjecam bila je i oprema gt style sa branicima od gt linea, tako da je to mozda to.

Link to comment
Share on other sites

evo junak baci oko (edit, al sad vidim da ima i OK varijanti!):

mobile.de_megane GTline

filipbabok, tnx... al ja tu pricam o 1.9 dci 130 ks, ne 120... taj 88 kw je stari i o njemu sam cuo nekoliko losih iskustava :dobroje:

kak je situacija s velikim servisima i odrzavanjem novijih godista,  konkretno 2012.?

Pa dobro, nije ti 96 toliko razlicit od 88-ice. Nesto manje trosi, da, i malkice ja pozdaniji, ali to prije svea zahvaljujuci pouzdanijoj elektronici kasnije. Zapravo, svatko iskren ce ti na 1.9 dci (sve verzije od 68 do 96 kW) izdvojiti jedino turbinu kao slabu tocku. Koja je, iskreno, jedino na 88 bas veeeelik problem.

Link to comment
Share on other sites

Mala razlika na usisnoj grani, piezo umjesto solenoid injektora, i novija inacica gt1749 turbine koja je znatno znatno izdrzljivija

Link to comment
Share on other sites

milos, to su razlike izmedju novijeg 1.9 sa 130 ks i starijeg 1.9 sa 120 ks? ako da, onda su to bome velike razlike.

filipbabok, poznajem osobno dvojicu vlasnika 120tke koji su imali gadnih i skupih problema, doduse radilo se o motorima 2001-2004... al niti jednog s takvim problemima u novijoj verziji sa 130.

 

Link to comment
Share on other sites

milos, to su razlike izmedju novijeg 1.9 sa 130 ks i starijeg 1.9 sa 120 ks? ako da, onda su to bome velike razlike.

filipbabok, poznajem osobno dvojicu vlasnika 120tke koji su imali gadnih i skupih problema, doduse radilo se o motorima 2001-2004... al niti jednog s takvim problemima u novijoj verziji sa 130.

 

Nadam se da će ostati na toj dvojici :)

ali slažem se, 130-ka jest nešto pouzdanija i tu nema rasprave previše. premda moraš uzeti u obzir i da puno više ljudi ima 120-ku te da su to stariji motori i sa više km nego 130-ka pa onda ovu tvoju opasku treba i u tom svijetlu gledati

Link to comment
Share on other sites

@pere, razlika je realno mala doljnji dio kompletno isti (problem letecih ostaje). I ovo sto babok kaze. Mnogo je manje 130hp verzija na drumu nego 120hp

Jbg turbinu je sam garret unaprijedio lad je izasao nov model ugradjen je (mozda grijesim al mislim da je medju prvim motorima upravo 1.9 dci 130hp dobio tu turbinu) takodjer i za piezo injektore,

Sama usisna grana je drugcija a tu je bilo i varijacija kod samih 120hp verzija tako da definitivno zanemarivo. Izvana je gotovo nemoguce prepoznat koji je koji motor. (Piezo injektori naravno zahtevaju i drugu VT pumpu jer su isti na 2000 cca bara a ne 700 cca bara)

Link to comment
Share on other sites

Al cudno moram reci, ipak se taj 130 ks ugradjuje od 2008 - 2012.

Je nista, na kraju ce se sve svesti na to na kaj cu naletit... svugdje nailazim na puno pluseva ali i par veselih minusa, za sve tri kubikaze... zapravo je na autu do 70ak k km i 2-4 godine starosti tesko naci neki veci potencijalni problem.

odrzavanje je opet generalno slicno, prilicno povoljno.

Link to comment
Share on other sites

Al cudno moram reci, ipak se taj 130 ks ugradjuje od 2008 - 2012.

Je nista, na kraju ce se sve svesti na to na kaj cu naletit... svugdje nailazim na puno pluseva ali i par veselih minusa, za sve tri kubikaze... zapravo je na autu do 70ak k km i 2-4 godine starosti tesko naci neki veci potencijalni problem.

odrzavanje je opet generalno slicno, prilicno povoljno.

1.5 ima one dizne/VT pumpu do nekog godišta (ne znam kojeg), 1.9 turbina, a za 1.6? Ali ako ti bilo što ode do 150 tkm (i na bilo kojem od ta tri motora), onda ga polij benzinom i zapali jer nemaš sreće.

Link to comment
Share on other sites

Ja uzo 1.5dci 110ks jako zadovoljan. Da mogo birat uzo bi 1.6dci 130ks. 

U novom meganu ce cak 1.6dci bit s 165ks. 

Link to comment
Share on other sites

1.9 od 96 kw je odličan motor, dijelovi za veliki servis su cca 150 € i eventualno leteći na nekoj kilometraži i deri miško, 1.5 štedljivac druge stvari ne znam... Ali volio bih da uzmeš 1.6 i da konačno netko iznese svoje dojmove o tome motoru jer će mi on kod Renaulta u sljedećem razdoblju vjerojatno biti prvi pick... Kako god sretno ti bilo i sretna Nova junak!!!

Link to comment
Share on other sites

A zasto si iskljucio 2.0 GT? Ja bi prvo njih gledao, bio sam prezadovoljan s tim 2.0 dci..

Link to comment
Share on other sites

taj 2.0 ima 165 ks, skuplji je, osjetno vise popije i sl... al nije 100% otpisan, kad bi bas neka luda opcija bila, mozda mi ga uzel... moram jos malo lurkati... 

Znam da ih nema opce u nasoj populaciji pa nema previse iskustva o njemu.... ne znam ni kak je s odrzavanjem i sl.

Link to comment
Share on other sites

taj 2.0 ima 165 ks, skuplji je, osjetno vise popije i sl... al nije 100% otpisan, kad bi bas neka luda opcija bila, mozda mi ga uzel... moram jos malo lurkati... 

Znam da ih nema opce u nasoj populaciji pa nema previse iskustva o njemu.... ne znam ni kak je s odrzavanjem i sl.

Za koje je trziste taj od 165ks, ja sam cuo samo za ove 150 i 175 ks... :/

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.