Jump to content

Megane III temperatura oscilira?


sante

Recommended Posts

Nerazumijem u čemu je problem.

Dovezao sam auto jutros u 8.0 sati, 

pitali su u čemu je problem, kratko sam objasnio i čovjek je rekao da ga upalim, ugasim klimu i hlađenje i da ga držim par minuta na 3000 obrtaja.

Učinjeno, auto je podiglo temperaturu, čovjek opet došao i pogledao, za minutu je temperatura opet pala na najmanju razinu i on mi je predložio šta sam gore naveo.

Neznam šta bi im trebao platiti????

Link to comment
Share on other sites

dobro je shvati smo nisu ti naplatili.. inace naplacuju to, tj bilo kakvo diagnosticiranje. 

al taj savjet da pustis tako do zime je DEBILAN jer motor ima radnu temperaturu.. ona se treba postici i biti sto konstantnija.. ti to nemas i stetis motoru a nisi ni svjestan. 

Link to comment
Share on other sites

pa moja su razmišljanja također takva.

ovih dana ću to i promjeniti.

Hvala lijepa

Link to comment
Share on other sites

Daj reci koji je debilni servis predlozio? I nemoj molim te slusat takve savjete. Neznam kako je kod Megan i jel se mora bas i kuciste mjenjati pri izmjeni termostata, ali ako moras promjeni servis i zamjeni ga u drugom servisu ili dodji kod njih i kazi mjenjajte odmah! Onak nemoj samo i ti biti kao oni pa ostavit to tako. Znaci servis bi u istom trenutku prijavio nekome iznad njih. I onda kad imas havariju s motorom sve svale na tebe i nepriznaju niti 0,1% krivice! Znam sto ti pricam, stoga napravi kako smo te svi savjetovali jer s termostatom se ne valja igrati. Ostao zatvoren/otvoren, poluzatvoren ili poluotvoren nije dobro. Ti napravi po svom ali nemoj sisat vesla i price ovakvih "pamtnih" udri me lopatom savjeta. Pitam se jel i kad dodjes kod dr. pa ti kaze znate ne valja vam krvna zila na nozi, zacepljena je, sacekajte do nagodinu jer ipak jos nesto malo prolazi kroz nju. I tako do nagodinu nema vise noge pacijent. Kakvi cobani uf kako me to raspizdi!!

Link to comment
Share on other sites

Evo Zrmi je to rekao na sebi svojstven način, a osim onoga što je i kolega Miloš napisao, imaš i još jedan potencijalan problem - a to je da termostat ostane u jednom položaju i ne reagira više na temperaturu rashladne tekućine što će sigurno dovesti do toga da ne možeš nastaviti putovanje. Svakako nije ugodno ostati na asfaltu po ovom vremenu. Prvo što bih napravio na tvom mjestu jest zanemario taj ovlašteni, a dalje uzeo što kvalitetniji termostat i raspitao se o zaista kvalitetnom majstoru u gradu.

Link to comment
Share on other sites

Samo zrmi se zajebo. Vecina doktora isto tako kaze kao i ovaj mestar. Dodjite nakon pola godine na pregled sad nemamo vremena/termin a na uputnici hitan pregled :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Calorstat by Vernet preporuka!

vec ih 2 promjenio i sad cu za koji dan opet...prosli sad mi izdržao 3000km :(

Neznam koj kk je tim termostatima na 197 i 200...Vani sad przi...meni na zaobilaznici padne na pola ...stanem u gužvu ode na radnu i krenem brze se vozit i hladi ga na pola od pola lol i nakon duze voznje tek kad se jako ugrije ostaje na radnoj...koma tako mi i na proslom 197 bilo i sad na ovom ...samo te termostate mjenjat lol

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam problem detektirao prije dva dana.

Poslušao sam vaše savjete i nazvao drugog meni boljeg majstora da pripremi termosta i vrijeme.

vjerujem da je to sutra ili prekosutra.

Link to comment
Share on other sites

Šta ste čovjeka isprepadali zbog otvorenog termostata , kao da će se sutra raspasti auto.

Valjalo bi do zime promjeniti ali nije baš o glavu , pa šta mislite koliko se auta tako voza koji nemaju pokazivač temperature?

Niko ne kaže da je to dobro ali nije ni katastrofa...

Ja mislim da svaki drugi BMW e60 dizel ima neispravan (otvoren) jedan od termostata , jer auto nema klasični pokazivač temperature a da bi ušao u onaj tajni meni u najmanju ruku moraš biti NASA stručnjak

Link to comment
Share on other sites

golfovima 6 ili 7 ne znam je softverski namješteno da kazaljka stoj ukopana na sredini, jedino se miče ako će prokuhati i kada je voda skroz hladna

Link to comment
Share on other sites

Šta ste čovjeka isprepadali zbog otvorenog termostata , kao da će se sutra raspasti auto.

Valjalo bi do zime promjeniti ali nije baš o glavu , pa šta mislite koliko se auta tako voza koji nemaju pokazivač temperature?

Niko ne kaže da je to dobro ali nije ni katastrofa...

Ja mislim da svaki drugi BMW e60 dizel ima neispravan (otvoren) jedan od termostata , jer auto nema klasični pokazivač temperature a da bi ušao u onaj tajni meni u najmanju ruku moraš biti NASA stručnjak

Samo to vozi dizela s otvorenim termostatom pa cu te pitati.. Nit moze postic radnu temp , motor ubrizgava vise goriva itd itd.. Nes ti opravdanja da je to "OK" ak je ma bmwu tako lol.. Ajd da se radi o kvaru o 2000kn pa da se odgodi malo al radi se o 100kn plus ruke ili 200 u najgorem slucaju.. Motoru NE pase da radi hladan. A pogotovo ne pod opterecenjem.

Pa zasto kad upalis auto vozis pomalo? Ako postujes tu praksu. E vidis on svaki put cim vozi mu padne motor na hladno i morao bi ga vozit po malo.. Nema razlike.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma znam ja sve šta ti pričaš , niko nije rekao da je to u redu ali nije nikakva tragedija voziti auto otvorenog termostata , posebno u ljetnom periodu.

I nije ekvivalent totalno hladan motor i motor koji nije dostigao 100% radnu temperaturu zbog otvorenog termostata , jer glavni problem vožnje na hladno je ne zagrijano ulje a ono se u toku vožnje zagrije i sa otvorenim termostatom plus sama rashladna tekućina ima nekavu određenu temperaturu, nije jednaka vanjskoj temperaturi.

U konkretnom slučaju kod kolege ja bih ga što prije promjenio samo zbog DPF-a ako ga ima , jer ne može uraditi regeneraciju ako ne postigne radnu temperaturu , ako ga nema nije nikakva tragedija zamjeniti i pred zimu , usput i zamjeniti novi antifriz.

 

Link to comment
Share on other sites

golfovima 6 ili 7 ne znam je softverski namješteno da kazaljka stoj ukopana na sredini, jedino se miče ako će prokuhati i kada je voda skroz hladna

To je izgleda praksa i kod malo starijih VW-a. Znam jednom prilikom prije 10 godina kad smo išli iz Italije , VW Sharan TDI PD je zakuhavao u sekndi , što kažeš , kazaljka zakucana na 90 i samo u djeliću sekunde skoči na kraj skale u crveno , teoretski nemoguće da voda za djelić sekunde se može zagrijati preko 20 i više stepeni.

Link to comment
Share on other sites

Kako sm već anveo, ovo je moj prvi renault. Do sada sam vozi Wv - past i škodu.

 

Do sada mi se čini sve OK osim ove temperature koja mi nekako varira.

Dali ima DPF filtere, nemam pojma i kako to uopće saznati?

Ovaj moj je Megane 3, 1.5 dci, 2013 g. , a co2 ima 90 g. i 81 KW

još piše na njemu ECO2???

 

tremostat sam kupio i to Vernet - 230 kn sa kućištem.

Nisam ga još promjenio, jednostavno nisam imao vremena jel sam dosta na putu.

Danas sam bio u licu - Krasno u hotelu degenija ( http://www.degenija-krasno.hr/#page_id=page0 )

Tamo sam išao starom cestom a nazad autoputem tako da sam ga htio testirati.

Nakon 20 minuta je postignuta radna temperatura i to je držalo, kada smo stali na piće u Brinjama opet mu je trebalo 10 minuta da dostigne radnu temeperaturu. mada je bilo vruće i nije se mogao motor ohladiti za 15 - 20 min.

Možda on tako i radi ali mi se čini u odnosu na prijašnje automobile da se ponaša čudno.

još ću suta napraviti neki put i testiranje pa ću vidjeti.

čak mi za sada pada na pamet da promjenim samo rashladnu tekućinu???

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kako sm već anveo, ovo je moj prvi renault. Do sada sam vozi Wv - past i škodu.

 

Do sada mi se čini sve OK osim ove temperature koja mi nekako varira.

Dali ima DPF filtere, nemam pojma i kako to uopće saznati?

Ovaj moj je Megane 3, 1.5 dci, 2013 g. , a co2 ima 90 g. i 81 KW

još piše na njemu ECO2???

 

tremostat sam kupio i to Vernet - 230 kn sa kućištem.

Nisam ga još promjenio, jednostavno nisam imao vremena jel sam dosta na putu.

Danas sam bio u licu - Krasno u hotelu degenija ( http://www.degenija-krasno.hr/#page_id=page0 )

Tamo sam išao starom cestom a nazad autoputem tako da sam ga htio testirati.

Nakon 20 minuta je postignuta radna temperatura i to je držalo, kada smo stali na piće u Brinjama opet mu je trebalo 10 minuta da dostigne radnu temeperaturu. mada je bilo vruće i nije se mogao motor ohladiti za 15 - 20 min.

Možda on tako i radi ali mi se čini u odnosu na prijašnje automobile da se ponaša čudno.

još ću suta napraviti neki put i testiranje pa ću vidjeti.

čak mi za sada pada na pamet da promjenim samo rashladnu tekućinu???

 

 

 

Jaooooi. Svasta ti pada ba pamet nakon nasih savjeta. Sta si uzimao termostat onda? Nema tu testiranja vise pa sve se zna. Zamjeni ga i onda testiraj pa cea vidjeti da je do njega. Ako zelis zamjeni i rashladnu ali uz termostat. 

Nevjerujem bas da moze prokuhat auto u sekundi jer moj bi vec odavno prokuhao. Nesto sam bio radio oko auta i kad smo mjenjali akumulator svukao se osigurac od plusa za ventilator. Ja ga upalio i ostavio da radi. Jos mi cudno bilo sto dugo ne pali vent ni klimu. Ja osao do kupatila, vratio se a ono temp u crvenom. Brzo izgasio bez posljedica. Vjerojatno da sam ga tako vozio koji km bi prokuhao ali ako skuzis na vrijeme trebalo bi sve bit ok.

Samo zamjeni to cudo vec jednom i javi jel sad dobro.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi, nisi ti skontao oko prokuhavanja u trenutku. Netko je ovdje izrazio sumnju da si VAG-ovci naštimani tako da za manja i srednja odstupanja kazaljka stalno bude u sredini, sto ne oslikava pravo stanje stvari. Onda kad temp. antifriza iz vrlo visoke ode u ekstrem, tek onda i kazaljka odreagira sto je vec kasno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

inace moze prokuhati doslovce u 3 sekundi, ako probije brtva glave izmedju cilindra i vode.. to kad probije zrak od 800 stupnjeva voda prokuhava u trenu i temp se brutalno brzo digne za tih 20tak stupnjeva kolko je potrebno da udje u crveno. (znam da se ono odnosilo na VAG, jeftino rjesenje njihove nesposobnosti da naprave dobar rashladni sustav. ja pratim preko OBD-a na mom i varira 2°C max gore dole. i to u toku i zesce a i laganije voznje..

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi bilo jednostavno kada može komplicrano.

nažalost morao sam vratiti termostat iz razloga što ne odgovara.

tražio sam ali mi u renaultu rekoše da ide samo original. i naravno da mi nisu htjeli dati kataloški broj. Original bez indikatora košta 820,00 kn.

kod trgovaca sam došao do kataloškog broja prema broju šasije: VF1KZ140649146237  ( oznaka motora: K9K A6) i poslali su mi kataloški broj koji bi valjda odgovarao: 110608431R.

kako sam ukucao taj kataloški broj na internetu svašta mi se nudi a među ostalim i da taj odgovara i drugim vozilima???

ima cijeli popis ispod slika.

 

 
Array.jpg
Array.jpg Array.jpg Array.jpg
 

 
DESCRIZIONE

Applicazioni:

MERCEDES-BENZ - CLASSE A (W176) - A 160 CDI / d (176.011) 06.13 - 66 90 1461 2 volumi /Coda spiovente
MERCEDES-BENZ - CLASSE A (W176) - A 180 CDI / d (176.012) 06.12 - 80 109 1461 2 volumi /Coda spiovente
MERCEDES-BENZ - CLASSE B (W246, W242) - B 160 CDI / d (246.211) 05.13 - 66 90 1461 2 volumi /Coda spiovente
MERCEDES-BENZ - CLASSE B (W246, W242) - B 180 CDI / d (246.212) 02.13 - 80 109 1461 2 volumi /Coda spiovente
MERCEDES-BENZ - CLA Coupé (C117) - CLA 180 CDI / d (117.312) 10.13 - 80 109 1461 Coupé
MERCEDES-BENZ - CITAN Furgonato (415) - 108 CDI (415.601, 415.603) 11.12 - 55 75 1461 Furgonato
MERCEDES-BENZ - CITAN Furgonato (415) - 109 CDI (415.601, 415.603, 415.605) 11.12 - 66 90 1461 Furgonato
MERCEDES-BENZ - CITAN Furgonato (415) - 111 CDI (415.603, 415.605) 06.13 - 81 110 1461 Furgonato
MERCEDES-BENZ - CITAN Mixto (415) - 109 CDI 11.12 - 66 90 1461 Cassone / Furgonato / Promiscuo
MERCEDES-BENZ - CITAN Mixto (415) - 111 CDI (415.601, 415.603, 415.605) 06.13 - 81 110 1461 Cassone / Furgonato / Promiscuo
MERCEDES-BENZ - CITAN Combi (415) - 108 CDI (415.703) 11.12 - 55 75 1461 Station wagon
MERCEDES-BENZ - CITAN Combi (415) - 109 CDI (415.703) 11.12 - 66 90 1461 Station wagon
MERCEDES-BENZ - CITAN Combi (415) - 111 CDI (415.703) 06.13 - 81 110 1461 Station wagon
NISSAN - NOTE (E12) - 1.5 dCi 06.13 - 66 90 1461 2 volumi /Coda spiovente
NISSAN - QASHQAI (J11, J11_) - 1.5 dCi 11.13 - 81 110 1461 Fuoristrada chiuso
RENAULT - KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) - 1.5 dCi 11.12 - 55 75 1461 MPV / Space wagon
fino a anno: 09.13          
RENAULT - KANGOO / GRAND KANGOO (KW0/1_) - 1.5 dCi 11.12 - 66 90 1461 MPV / Space wagon
fino a anno: 09.13          
RENAULT - MEGANE III 2 volumi /Coda spiovente (BZ0_) - 1.5 dCi (BZ09, BZ0D) 02.09 - 81 110 1461 2 volumi /Coda spiovente
Codice motore: K9K 636          
RENAULT - MEGANE III Grandtour (KZ0/1) - 1.5 dCi (KZ09, KZ0D, KZ1G, KZ1M, KZ1W) 02.09 - 81 110 1461 Station wagon
Codice motore: K9K 636          
RENAULT - MEGANE III Coupé (DZ0/1_) - 1.5 dCi (DZ09, DZ0D, DZ1F, DZ1G) 02.09 - 81 110 1461 Coupé
RENAULT - SCÉNIC III (JZ0/1_) - 1.5 dCi 04.09 - 81 110 1461 MPV / Space wagon
Codice motore: K9K 636
Link to comment
Share on other sites

Cek sta nije pasalo sa ovog sto si kupio ? Senzor ili tijelo. I opet cudno mi je da nisi mogao sam termostat prebaciti iz jednog u drugo kuciste.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ma ja sam ga samo dovezao kod majstora i kada se malo ohladio on počeo odvrtati neka 3 šarafa. nije skidao komplet???

kada je odvrnuo skužio je da taj novi ne paše, mislim kućište ne odgovara.

Nisam ga pitao dali se može zamjeniti termostat i indikator.

šta ja znam a neznam dali i on zna. vjerojatno nema iskustva jel je ovo drugi model!!!

U autodjelovima svi kažu da nema zamjenskog, pa neznam dali je itko drugi mjenjao termostat u drugo kućište???

 

Link to comment
Share on other sites

joj da si mi blize bih dosao da ti to odradim. ovo je lagano vec tragikomicno. 

mogao je skinut i vidit dal su sami termostati identicni i samo prebaciti. najlakse je samo drugi kupit.. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala vam puno, Nisam više siguran, ali nešto će se već napraviti.

lp

Link to comment
Share on other sites

Kuciste nije isto, nisam siguran ni za samo tijelo termostata. Ovo je novija izvedba, za motore Euro 6 i Euro 6 ready. Gates radi zamjenski, vidi u Auto Kresi, Triscan bi trebao imati ovaj termostat (Gates u kutiji).

Link to comment
Share on other sites

Danas gledao u Auto Krešo, Tokić, Cijak i kod još 2- 3 ali odgovor isti samo original.

Original košta 820,00 kn bez indikatora, indikator 290,00 kn.

Ali i kada se čini crno ili skupo uvijek se nađe rješenje.

Pokušao sam u Renolovim servisima kao reklamacija (jel auto je staro 3 godine i ima 120000 i uredno servisirano ) ali nije prošlo, tražili su produženo jamstvo.

Kako imama neke garancije u  Renault - Sloveniji,  ispade dogovor da dođem idući tjedan - srijeda, zamjena i sam termostat gratis.

Nije mi se išlo prije jel sam mislio da sa 200 - 300 kn rješim i ovdje, jel za tamo ću izgubiti 5-6 sati odlaska, dolaska i čekanja, ali nemam izbora.

Javim se kada zamjenim.

 

Link to comment
Share on other sites

Eto hvala Bogu, riješen termostat.

Stavljen novi original Renault u Sloveniji.

Kvar na staropm, kod mebrane procurio???

Serviser mi je pokazao stari dio ali nisam ga baš puno pratio nego se zahvalio na ljubaznosti i profesionalnosti i to je to.

Hvala svima koji su mi pomogli u savjetima i potpori da se ovaj problem riješi.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.