Jump to content

Megane III temperatura oscilira?


sante

Recommended Posts

Eto hvala Bogu, riješen termostat.

Stavljen novi original Renault u Sloveniji.

Kvar na staropm, kod mebrane procurio???

Serviser mi je pokazao stari dio ali nisam ga baš puno pratio nego se zahvalio na ljubaznosti i profesionalnosti i to je to.

Hvala svima koji su mi pomogli u savjetima i potpori da se ovaj problem riješi.

 

slično bilo kod mene, unutarnji dihtung strulio i smaknuo se

termostat.jpg

IMG_20141206_104418n.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jel ti to govoriš da su ti u Slo priznali jamstvo, a kod nas odbilo? A gdje si kupio auto?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne krivo si shvatio, nisu mi kod nas odbili jamstvo. Ono je isteklo a produženo nisam imao.

Kod nas su bili korektni, besplatno su dijagnosticirali problem i dali svajet. Sa savjetom nisam bio zadovoljan, a po uputama sa foruma odlučio sam termostat zamjeniti. Kako nije bilo zamjenskog a imao sam neke garancije u Sloveniji to sam danas odradio, i to je to.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Danas bio u Renault servisu imam isti problem kao i ovaj gospodin da temperatura gotov nikad ne moze dostic radnu temperaturu tj onu drugu skalu,izuzev kada ga malo duze tjeras na visokim obrtajima ili ljeti kad je izuzetno vruce pa se vozi sa upaljenom klimom koja dodatno opterećuje motor,grijanje na autu uredno radi.Prva skala se pojavi nakon 5 minuta rada automobila.Naime da skratim nakon posjete Renault servisu covjek koji radi tu dugo godina i koji isto vozi Renault megane 3 mi je rekao da Renault megane 3 ima 2 termostata i da se ta druga linija ili segment na displeju za radnu temperaturu pojavi bas kod duze voznje ili ljeti kad radi klima a to sto je jedna crtica to je sasvim normalno i ne predtsvlja nikakvu gresku na automobilu.Valjda je to neki novi sistem renoa na koji mi balkanci nismo navikli,tj da nam temperatura zakuje na 90 stepeni.

Link to comment
Share on other sites

Isti slučaj.Isčitali mi radnu temperaturu,koja je bila normalna.Na displeju samo jedna crtica pokazuje.Zvali neokg u Sloveniju, i tamo su im rekli da je to normalno. Tako da po ovlaštenom, to je normalno. Jedino što malo bode u oči. Kad vidiš na displeju jedna crtica, a ti prešao 200 kilometara.:jez:

Link to comment
Share on other sites

kod mene isto, osim sad kad je baš ledeno ujutro, nakon 15-ak minuta bude jedna crtica... ali popodne kad idem s posla budu dvije

Link to comment
Share on other sites

jest da vozis 15 minuta al 130 km/h :D uglavnom cim pocne grijanje da puse po tome znas da je i ugrijan motor a kao sto kaze ovaj kolega to mozda nekome bode oci ta jedna crtica ja sam se vec navikao,bitno je sta renault kaze :D

Link to comment
Share on other sites

eb351fe5e5d42422271fea47a0011344.jpg

Dakle ovo je nakon voznje na relaciji Arena Zagreb - Avenija Dubrava s tim da sam isao obilaznicom 110 u 6-toj.

Link to comment
Share on other sites

Koja je temperatura rashladne tekucine? Imas li mogucnost ocitati? Ako ne moze da odrzi temperaturu tokom voznje, imas los termostat.

Link to comment
Share on other sites

Nakon kilometra je dosao na sredinu..dakle sve u redu...prije toga sam ga po gradu vozio i temperatura je bila na sredini.Ovo je temperatura pala na 2°C i vozio sam 110 u 6-toj...dakle ni 2000 okretaja...ali grije ko lud.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jel normalno da po zimi temperstura motora koju pokazuje auto bude niska cjelo vrijeme? na nula ili jednoj crtici? radi se o meganu 3 1.5 dci starom 5 mjeseci?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo da se javim ovdje, za one koji nw znaju imam 10 mjeseci star meg 3 evo 110 sa 21 tkm. Jučer putovao, Rijeka- Čazma auto se nakon cca 12-15 km ugrijao na radnu temp, ali treba reći da je temp u Rijeci bila 10+ stupnjeva. Stajanje u Čazmi cca 3 sata, povaratak u auto ( vanjska -4) paljenje i vožnja lokalnim cestama do mjesta Križ. Vozio sam se sigurno 20 minuta prije stajanja i motor se taman ugrijao na radnu temperatru. Nakon cca 2 sata krečen na autocestu za SB, motor se ugrijao na radnu temp nakon cca 12-15 km i držao je radnu tem uredno sat vremena vožnje autocestom. Izlazim u SB, vozim se cca 7-8 km otvorenom cestom, i dalje motor na radnoj temp, stanem pred dvorište (kraj putovanja) motor radi na leru cca 2-3 minute sjedam u auto da ga parkiram u garažu i služim da se ugasila druga crtica temperature motora. Ono što želim reći je da je normalno za ovaj motor da se sporije grije, jednostavno motor je dobro iskoristiv i ima malo otpadne topline i to je to. Ako su vanjske temp između -5 i -10 treba mu više od 20 km da se motor ugrije na radnu temp..

Link to comment
Share on other sites

jel normalno da po zimi temperstura motora koju pokazuje auto bude niska cjelo vrijeme? na nula ili jednoj crtici? radi se o meganu 3 1.5 dci starom 5 mjeseci?

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Je....sve je normalno...dapace meni je bio na dvije crtice tokom putovanja i znalo je pasti cak na jednu crticu...i to na konstantnoj voznji od 3 sata.

Link to comment
Share on other sites

Da i još nešto treba uzet u obzir. Znači auto ima dodatni električni grijač kabine pa grijanje radi i dok je motor hladan, cca 1 minutu od hladnog starta. Međutim kako se motor počne zagrijavati (prva cetica 50 + stupnjeva) tako se točno počmu čuti releji koji gase el grijač kabine i grijanje kabine se nastavlja sa toplinom koju proizvodi motor. Budući da motor proizvodi malo otpadne topline (dobra iskoristivost) a tu istu toplinu koristimo za grijanje unutrašnjosti, motor se u zimskim danima jaaako sporo zagrije na radnu temp. U današnjoj autoindustriji koristi se logika Čovijek ispred stroja, tako je i u ovom slučaju, glavno da je nama toplo, a motor će se ugrijat kad se ugrije:yeah:, a ovako i onako mi sve plaćamo što se naših auta tiče.

Link to comment
Share on other sites

meni se u 15-ak minuta od stana do posla ne makne sa "nule"; tj ne dođe ni do jedne crtice. tek ako je vanjska temperatura u plusu uspije doći na 1 crticu, sad kad je minus nema šanse

Link to comment
Share on other sites

meni se u 15-ak minuta od stana do posla ne makne sa "nule"; tj ne dođe ni do jedne crtice. tek ako je vanjska temperatura u plusu uspije doći na 1 crticu, sad kad je minus nema šanse

Evo ja sam već 2-3 dana u SB, jutros je bilo -9, jučer oko -4. Vozio sam se po SB, po 15-20 minuta prošao cca 7-8-10 km za to vrijeme i temp motora se digla na prvu crticu. Da bi se motor u takvim uvjetima vožnje i temp ugrijao trebalo bi voziti 20 + km, a to je gradske vožnje pola sata. Ako se voziš otvorenom cestom, motor će se isto ugrijat nakon 15-20 km, samo to prijeđeš za 10-ak minuta. Meni je npr znaimljivo da debelo ugrijan motor (vožnja autocestom) nakon što staneš na ler, a vani minus temperatura, motor ne može proizvesti dovoljno topline da ugrije kabinu pa temperatura motora padne i ugasi se druga točka na displayu. Čim kreneš nakon malo vožnje, cca 500 m - 1 km, opet temp motora poraste i upalu se druga točka. Realno mislim da bi svi mi manje dramili oko temp motora kada bi postojala prava kazaljka preko koje bi bez problema mogli pratiti svaki porast i pad temp, ovako se budi sumnja. Netko je napisao da se druga točka pali na 82 stupnja, a gasi kad temp padne ispod 78 stupnjeva. Prva točka se pali nakon 50 stupnjeva, što bi značilo da sve između 50-77 stupnjeva je prva točka.

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Kod mene (Megane 3 1.6 16v LPG), nakon 5-10 min, je jedna crtica, pa još nakon koje minute dvije. Samo, što je meni čudno, ta skala "varira", par minuta je jedna pa par minuta dvije, tj do pola, ovisno o načinu vožnje. Ako ga malo "stišćem", skoći do pola, ako je neko konstantna vožnja, nekom ujednačenom brzinom, onda je jedna. Ali sve se to dešava, skoro pa u istom vremenu kako ja stišćem gas. Znaći, ako ja sad nagazim na gas, ona (crtica) u roku par sekundi se penje na pola, ako krenem lakše, konstantno nekom brzinom, u par sekundi pada  na jednu crticu.

Link to comment
Share on other sites

Jučer, autoput Ogulin - Karlovac. Nekih 130 brzina, 50 kilometara. Temperatura na prvoj crtici. Vani - 8.

Natrag za sat vremena - isto prva crtica

Link to comment
Share on other sites

evo da se ja javim sa 1.9 dci 96kw, u meganu 3, znaci temperatura -3 i max 8-10km i imam dvije crtice...s time da sam primjetio ako mi grijanje radi na minimum brzo digne temperaturu a sa max grijanjem nesto sporije i onda ugasim grijanje i odmah se pojave 2 crtice...nisam dozivio jos da mi crtica nestane...u meganu 3 coupe 1.6 16v isto digne temperaturu jos i prije ali ne gubi crtice

Link to comment
Share on other sites

Dosta dizela koje sam vozio kada dtoje u leru a vani ledara pocinju snizavati temperaturu. Jednostavno uu grijanje kabine ne mogu se dovoljno zagrijati... U jednom slucaju sam vozio vauvau transporter od ZG do OS i bilo je hladno i suho pretezno 150kmh dakle gas skoro do poda i stao na wc. Nisam gasio motor i dok sam vratio se kazaljka pala skoro kako stoji kada upalim. Ostalo grija je kabine totalno do kraja i mislim ventilator na 2\4 tako nesto. Uglavnom novi dizeli spustaju temperaturu u leru. A i iskreno novi auti pokusavaju sto je vise moguce ne dirati vozaca tako da zapravo kazaljka tj mjerac temperature je samo tu radi reda temp treba pratiti preko dijagnostike za tocne vrijednosti.

Link to comment
Share on other sites

nekad prvih desetak km vozim kombinirano ravnica, brdo pa nizbrdo, dok dođem do vrha brda znaju se upaliti obe crtice i kad krenem nizbrdo padne na jednu jer motor se manje opterećuje i manje zagrijava, a kad vozim skroz ravnom dionicaom do posla, cca 20km, ako je minus vani tek pred kraj relacije se digne temp. na drugu crticu. 1.5dci

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.