Jump to content

Ovlasteni servis - iskustva


MilosB

Recommended Posts

Inace, i ako kupis neoriginalni filter, koji odgovara po specifikacijama, kao i ulje koje odgovara specifikacijama, nikakvih problema neces imati. 

Pa naravno da ću servisirati kako spada, volim kad motor prede, ali ne volim kad me deru.☺

Link to comment
Share on other sites

Inace, i ako kupis neoriginalni filter, koji odgovara po specifikacijama, kao i ulje koje odgovara specifikacijama, nikakvih problema neces imati. 

samo se onda vidi da je mijenjano i van servisa ili nije ni to problem?

Link to comment
Share on other sites

Naravno da nije problem. Zasto bi bio problem? Na servisu je da dokaze da je bas iskljucivo tvojom zamjenom ulja i filtera doslo do kvara na motoru. Ako stavis filter koji je identican originalnom (npr. Purflux uljni filteri koji su OE) i ulje koje je RN0720, sta ti moze servis prigovoriti? Isto kao kad bi ti prigovorio sto si prao auto u samousluznoj praonici koja koristi deterdzent koji mora zadovoljavati odredjene norme. Ili sto si namontirao gume van servisa. Ili sto si stavio mirisnu jelkicu na retrovizor.

Link to comment
Share on other sites

Razmišljam o drugoj varijanti, na 15. tkm kod frenda u garažu po novo ulje i filter (originalni), na 30 po pečat u knjižicu.. Vidjet ćemo..

Tako sam ja odrzavao svojeg Meganea kojeg sam sad prodao, nisam to htio pisati u svojoj temi iz odredenih razloga. Ali nije bilo nikakvih problema a znas koliko je moj auto puta bio u servisu u garanciji ?

Link to comment
Share on other sites

Razgovarao sam ovdje s covjekom koji je imao problem u garanciji, motor predeknuo, i reakcija servisa je bila ta da su trazili racun. Jer su vidjeli da je filter neoriginalan. Pa ih je on uputio na ono sto stoji u zakonodavstvu koje se primjenjuje u EU, nakon cega su oni tjerali mak na konac, pa su zavrsili na vansudskom poravnanju, jer su od krovne institucije koja moze vrsiti ispitivanja na motorima, vezano za ostecenja nastala tokom eksploatacije, dobili jednu veliku oΠo, zajedno s nemalim racunom za sva navedena ispitivanja (oko 27.000 €). Covjek je dobio novac nazad, i to u vrijednosti novog automobila. Plus, sve troskove natezanja na sudovima i asistenciju automobilskog udruzenja koje je obezbjedilo pravnu pomoc itd. Uglavnom, motor koji je prdeknuo nije prdeknuo zbog ulja, lose je sastavljen. To je bio nalaz vjestaka.

 

Link to comment
Share on other sites

Staviš original filter i odgovarajuće ulje i ne kažeš im ništa. Otkud oni mogu znati da si mijenjao?

Link to comment
Share on other sites

Staviš original filter i odgovarajuće ulje i ne kažeš im ništa. Otkud oni mogu znati da si mijenjao?

 

Pa to je moj plan.

Link to comment
Share on other sites

Navodite me na grijeh. Ili cu u 9 mjesecu mijenjati ulje i filtere ili cu cekati kako proizvodjac kaze da me ne deru djaba. Sve je to s**nje i nevjerica sto citam kad je u pitanju Renault. Usput, otvara se novi servis na Samoborskoj cesti u Zagrebu. Navodno neka podruznica iz Rijeke?

by m@rio

Link to comment
Share on other sites

Grijeh je ne promjeniti ulje i filter nakon 1g ili max 15.000 km.

A čisto sumnjam da nećeš potrošiti 500 kn na tekućinu koja život znači.

Link to comment
Share on other sites

Navodite me na grijeh. Ili cu u 9 mjesecu mijenjati ulje i filtere ili cu cekati kako proizvodjac kaze da me ne deru djaba. Sve je to s**nje i nevjerica sto citam kad je u pitanju Renault. Usput, otvara se novi servis na Samoborskoj cesti u Zagrebu. Navodno neka podruznica iz Rijeke?

 

by m@rio

 

 

A što misliš da istu politiku ne vode i servisi drugih marki?

Link to comment
Share on other sites

Nisam mislio ne promijeniti ulje, nego sam u strahu kad se ovo citam, platiti nesto,a ne dobiti nista. Zamijenili smo, a nismo. Citam kako ljudi iz nepovjerenja prema servisima svasta rade. Znam da nema razlike od servisa do servisa. Samo sto je 500 kn uvijek 500 kn i ako nesto platis, ocekujes da to i promjene. Pocela mi je ici na zivce ta igra povjerenja. Proizvodjac garantira jedno, serviseri drugo kod intervala, a onda imas susjeda koji se vozi i vozi i vozi i boli ga jer i dalje se vozi i vozi uz onu NIJE ON MENE KUPIO NEGO JA NJEGA. Pa se sjetim Mate od neki dan i njegove price o jednom servisu i dodje mi muka. Nije problem hocu li ja promjeniti nego hoce servis promijeniti. Meni je stalo do sigurnosti i ispravnosti vozila, ali kad citam ovakve stvari onda se pitam hocu li platiti propuh ili ono sto stvarmo zelim. Imao sam slucaj na starom vozilu da su mi stavili stare gume, a ne one koje sam platio ili vracene ratkape na nacin da ne mogu do ventila gume a ista je na vijak i neda se skinuti dok ih ne odsafafis...da ne nabrajam.

by m@rio

Link to comment
Share on other sites

Stoji sve šta si napisao. Onda kupiš ulje i original filtere i odeš kod nekog majstora gdje gledaš kako ti mjenja isto i miran si. Znam za slučaj u SRB gdje su u garantnom roku "izvršili" prvi mali servis i naravno naplatili, a u stvari nisu ništa dirali. Čovjek, ne bio ljen, uzeo uzorak ulja  i odnio na analizu. Prethodno je označio filtere vazduha&klime, te se pojavio s advokatom u ovlašćenom servisu i zapretio tužbom. Nakon 15-ak dana ponudili mu obeštećenje od oko 1000 eura, uz zahtjev da o tome ne priča. Par godina kasnije taj servis je izgubio licencu, ali se brzo prešaltao na drugu marku automobila. 

Link to comment
Share on other sites

Ima i ovlastenih servisa koji dopustaju gledanje posla. Kroz zatvorena staklena vrata, ali ipak se vidi

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Imao sam sa Fordovim ovlaštenim servisom iskustva koja im stvarno ne idu u prilog.

Kako je servis predviđen na 20.000 km a većinom se vozim po gradu sa minimalno 30-40 pokretanja motora dnevno odlučih prepoloviti interval na 10.000 km. Kad sam došao i rekao da želim servis prvo me odgovarao par minuta da je to nepotrebno. Na moje inzistiranje je prihvatio i rekao da dođem za 1h.

Uredno su naplatili 1200 kn i odoh do auta skupa s njim jer je takav protokol. Odmah sam otvorio hubu i izvukao mjerač ulja, a ono crno ko katran. U međuvremenu je tip ispario ko magla. Gledajući čep kuda se nadolijeva ulje isti je bio prašnjav bez ikakovih otisaka prstiju, isto kao i filter.

Naravno nazad u servis i pitam gdje je dotični?

Nakon 3-4 min isti je uskrsnuo.

Veli sve su napravili po dogovoru!?

Uvjeravali su me njih dva da ulje na dieselu mora biti crno. Reko dječaci dok sam vozio diesel vi ste se mučkali po jajima i dobro znam kakvo treba biti tik nakon promjene. Uglavnom da skratim, bojeći se da od moje firme više ne dođe na servis ni jedan Ford od njih 6 u ZG, odlučili su pred menom sve novo promjeniti, i ova će put "kao" točiti ulje gdje ja mislim da bi trebalo. Reko šta ste ga točili kroz šipku?!

Kasnije sam pitao prijatelja koji tamo radi kao limar jel moguće da su takvi idioti? Nije htio potvrditi, ali ni demantirati.

Kao što rekoše kolege treba otići kod nekoga koji nema interesa muljati i ko će pred tobom napraviti.

Link to comment
Share on other sites

Ufff, ovo je očaj, dno dna, yebemu... ne volim niti pročitati ovakve stvari. Mislim da bi od mene dobili negativne reviewe i na fejsu i na guglu i na plotu kod komšinice... svuda...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Budući da su me zadnji put u ovlaštenom oderali ko mačka (naravno, sve po cjeniku, nabijem ih na cjenik) ne pada mi na pamet više ići k njima. 

Pa me zanima kakva su iskustva s Motrio Cindrić servisom u sklopu TRCZ-a? Vjerujem da su jeftiniji od ovlaštenog, a opet ako je Motrio Renaultova robna marka pretpostavljam da dečki znaju s Renaultima. 

Znači, redovni servis... ulje (uvijek nosim svoje), svi filteri i još nešto ako oni nađu da treba (vjerojatno će trebati kočnice što ću isto svoje donijeti).

Ili, naravno, ako netko drugi iam dobrog mehaničara u Zg za preporučiti

Link to comment
Share on other sites

Motrio servis ti obicno ima sve svoje dijelove - Motrio. U tom je poanta.

Ako imas svoje dijelove, to moze bilo koji iskusniji mehanicar napraviti. Ovisno sto treba mijenjati. Recimo ja sam prije 7 dana radio svasta na fordu, mali servis ali i izmjena ulja u kocnicama, neko stelanje i tak. Ugradio dijelova 1000 kn kupljenih u lagerosu. Prije sam davno radio forda cmax, prije 5 godina.

Svatko s iskustvom moze to napraviti. Pola uputa ima na youtube.

Link to comment
Share on other sites

ma ne pada mi na pamet radit sam, jer ću vjerojatno napravit par tisuća kuna štete :)

ako netko ima za preporuku dobrog mehaničara koji me neće bezobrazno oderati (recimo, uzet mi 100 kn za štelanje snopa farova od 3 sekunde ili 70 kn za zamjenu pozicija), bio bih zahvalan

Link to comment
Share on other sites

Sva ulja, sve filtere te plocice ti moze svaki mehanicar napraviti.. cak i ja u svojoj garazi. Nekidan sam radio na focusu 1.6 tdci plus ulje u kocnicama, tak da to nije nikakva filozofija..

Tko to ne moze napraviti nek ne radi uopce. I izbjegni ovlastene jer oni navise vole kad im netko dodje za ulje i filtere..

Link to comment
Share on other sites

Imao sam sa Fordovim ovlaštenim servisom iskustva koja im stvarno ne idu u prilog.

Kako je servis predviđen na 20.000 km a većinom se vozim po gradu sa minimalno 30-40 pokretanja motora dnevno odlučih prepoloviti interval na 10.000 km. Kad sam došao i rekao da želim servis prvo me odgovarao par minuta da je to nepotrebno. Na moje inzistiranje je prihvatio i rekao da dođem za 1h.

Uredno su naplatili 1200 kn i odoh do auta skupa s njim jer je takav protokol. Odmah sam otvorio hubu i izvukao mjerač ulja, a ono crno ko katran. U međuvremenu je tip ispario ko magla. Gledajući čep kuda se nadolijeva ulje isti je bio prašnjav bez ikakovih otisaka prstiju, isto kao i filter.

Naravno nazad u servis i pitam gdje je dotični?

Nakon 3-4 min isti je uskrsnuo.

Veli sve su napravili po dogovoru!?

Uvjeravali su me njih dva da ulje na dieselu mora biti crno. Reko dječaci dok sam vozio diesel vi ste se mučkali po jajima i dobro znam kakvo treba biti tik nakon promjene. Uglavnom da skratim, bojeći se da od moje firme više ne dođe na servis ni jedan Ford od njih 6 u ZG, odlučili su pred menom sve novo promjeniti, i ova će put "kao" točiti ulje gdje ja mislim da bi trebalo. Reko šta ste ga točili kroz šipku?!

Kasnije sam pitao prijatelja koji tamo radi kao limar jel moguće da su takvi idioti? Nije htio potvrditi, ali ni demantirati.

Kao što rekoše kolege treba otići kod nekoga koji nema interesa muljati i ko će pred tobom napraviti.

Kia Ceed dizel. Kupljena nova. Na prvom servisu baja liva 10w 40. Ja sutim. Ulje on sve, završi posao, upali da radi par minuta. Kažem mu, ajde sada ulij ono što su inženjeri napisali. Daljnja rasprava nije bitna nego malo sam ostao u čudu kada je ulje koje je odradilo svega minut, dva, tri i to u leru izašlo van potpuno crno. Pod prstima se vidilo da je svježe, žuto ali sa pola metra, odnosno u kanti to je ulje bilo skroz crno.

Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Nakon svega ovoga napisanog ovdje - zamolio bih nekoga tko vozi neki RS da mi da preporuku najboljeg ovlaštenog servisa s kojim nije imao nikakvih problema? Ako takva osoba ili takav servis postoje.... hvala

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, marttin said:

Nakon svega ovoga napisanog ovdje - zamolio bih nekoga tko vozi neki RS da mi da preporuku najboljeg ovlaštenog servisa s kojim nije imao nikakvih problema? Ako takva osoba ili takav servis postoje.... hvala

Napisao sam u svojoj temi, bas radio veliki u ac Vasilj Samobor. Do sad su mi sve riješavali kvalitetno i na vrijeme. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kako mi sada dolazi vrijeme promjene ulja i filtera ulja, preko weba moj.renault.hr imam u ovlaštenom ponudu za

  • Ponuda s originalnim Renaultovim rezervnim dijelovima uključuje:
  • ulje 5w40
  • filter ulja
  • pregled u 43 kontrolne točke
  • rad
  • 1 godina jamstva na ugrađene rezervne dijelove i rad

to sve ukupno 1007 kn

Link to comment
Share on other sites

Klasične cijene u ovlaštenim, sa rukama i originalnim dijelovima to se obavi za max 400kn.
Ako moraš u ovlašteni radi jamstva mislim da možeš donijeti svoje ulje pa se tu da dosta uštediti.

 

Edited by Ico_Zg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.