Jump to content

Ovlasteni servis - iskustva


MilosB

Recommended Posts

Pohvale za Starkelj u VG, Mario i Nikola uvijek od pomoci i profesionalno.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

U suzuki servisu mojim roditeljima na redovnom pregledu zaborave upisati da su pregledali karoseriju, iako je (valjda) pregledaju.

Jednom sam ja vozio auto na servis, i dok čekam račun pregledam knjižicu i vidim da nisu to obilježili, pitao ih odma jesu li pregledali karoseriju, pogled (a ni ton glasa) servisera nije bio baš pretjerano uvjerljiv kad je rekao "da da", ali sam ga samo zamolio da obilježi da je pregledano i upisao je. A i mogu zaboraviti slobodno, mislim da je garancija 10 godina na karoseriju tako nešto.

Link to comment
Share on other sites

Moj GTI ima kompletnu servisnu povijest, no papirnate servisne knjige nije bilo, vlasnica ju je negdje zametnula. Po broju šasije je provjeren je svaki servis, održavanje, jamstveni popravak, sve je u sustavu po servisnom planu.Ja sam naručio novu “papirnatu” servisnu knjigu za 80-ak kuna, a prodajni savjetnik mi je s istom kemijskom, isti dan upisao sve servise koji su elektronički zapisani u servisnu sa brojem računa koji je vezan uz nalog i servisnu akciju. Ja sam ju naručio čisto da je imam, jer volim imati kompletnu dokumentaciju uz auto, ali realno taj komad papira ti već par godina ne treba, sve je u digitalnom obliku na serveru po broju šasije. Ako nije zabilježeno u digitalnom obliku po broju šasije, a auto ima papirnatu servisnu knjigu, onda je lažirana.

Edited by GTT
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Upravo tak.

Uostalom, u knjigu se sigurno vrlo brzo ni nece nista upisivati.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, mario #8 said:

Upravo tak.

Uostalom, u knjigu se sigurno vrlo brzo ni nece nista upisivati.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

Autohrvatska Ford servis na Radničkoj mi na Focusu nije upisivao ništa, sve je bilo u digitalnom obliku po broju šasije i to ima već tome 3-4 godine. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je isto super ovo kaj ste zakljucili vas dvojica, kad kupujemo trazimo sservisnu kao da je sveti gral a sami ne servisiramo u ovlastenima dapace zgrazamo se nad cijenama njihovim.

 

Ja kad kupujem servisnu ni ne trazim, ako mi bas gura pod nos pogledam , cisto da ne izgleda ko ova gore iz uvoza od pape.

Moj auto ima servisnu neznam prvih 5-6  godina, zigovi iz istog servisa u mjestu di je vlasnik prvi i zivio , onda rupa par godina, i onda je ovaj nas koji je uvezeo kemijskom napisao kilometre i datum . HEhe. bolje ista nego nista hoce rec.

JA sad dalje nastavljam upise iz neovlastenih servisa, radim to zbog sebe da se sjetim kad je kaj napravljeno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@hrvojexyz ne znam na koju dvojicu misliš? 

kad kupujem auto, prvenstveno gledam generalno stanje vozila. Auto mora biti mehanički, limarijski i u interijeru odličan po mojim nekim kriterijima. Servisna knjiga mi nije presudna, no svakako ako vlasnik ima npr. račune za dijelove, servise i ako je općenito vlasnik čuvao dokumentaciju održavanja vozila, meni je prednost. Govori malo više i o samom vlasniku i njegovom odnošenju prema vozilu. Ja sam čovjek koji ako je auto kao iz salona i za dobru lovu, ali su npr. kilometri manipulirani imalo, zaobilazim ga. Kupujem samo iskrene aute, moze bit i udaren i sve ako je napravljeno kako spada, ali da je auto održavan i da se netko brinuo za njega. Servisna više - manje. Iako, ljudima koji vole mijenjati aute malo češće kao što to ja volim, kad kupe auto bez servisne knjige, bude kasnije problem prodati auto, pa u pravilu takve aute izbjegavam. 

Link to comment
Share on other sites

ivan martinko je spomenuo kak sad svi se zgrazamo od ovlastenih, nitko tam nebi isao a kad kupujemo svi trazimo servisne

trazis servisnu a sam ga neces tam odrzavati. Ali nek je prijasnji vlasnik preplacivao servise 3-4 puta vise od nesluzbenih cijena.

 

JA sam prodavao prije 3 godine cini mi se , da 3 godine, megana III  starog tad 4 godine sa servisnom knjigom jasno od prvog dana, domaci auto,  jedan vlasnik (doduse firma al nebitno). NE da je servisna bila ispravna , bila je bez ikakve mane jer je moj poslodavac uzimao auto na leasing i  odrzavalo se u servisu ovlastenom.

Apsolutno nitko me nije pitao za servisnu, hrpa drugih pitanja, divlje zamjene, nitko za servisnu pitao nije.

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, hrvojexyz said:

ivan martinko je spomenuo kak sad svi se zgrazamo od ovlastenih, nitko tam nebi isao a kad kupujemo svi trazimo servisne

 trazis servisnu a sam ga neces tam odrzavati. Ali nek je prijasnji vlasnik preplacivao servise 3-4 puta vise od nesluzbenih cijena.

  

JA sam prodavao prije 3 godine cini mi se , da 3 godine, megana III  starog tad 4 godine sa servisnom knjigom jasno od prvog dana, domaci auto,  jedan vlasnik (doduse firma al nebitno). NE da je servisna bila ispravna , bila je bez ikakve mane jer je moj poslodavac uzimao auto na leasing i  odrzavalo se u servisu ovlastenom.

 Apsolutno nitko me nije pitao za servisnu, hrpa drugih pitanja, divlje zamjene, nitko za servisnu pitao nije.

 

Ni ja ne pitam za servisu, pogotovo kod starijih automobila, bitno je trenutno stanje i naravno neki dokaz odrzavanja koji ne mora nuzno biti servisna iz ovlastenog.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A čuj, ovisi i o kojem se autu radi. Ako se radi o skupljem modelu ili sportašu, servisnu knjigu ljudi traže, jer se dosta tih automobila uništava i mijenja vlasnike kao čarape, idu u raznorazne kombinacije i ta ekipa ih uopće ne održava... Ni ulje, a kamoli nešto drugo... Sigurno je ljepše vidjeti npr. Clio RS sa 100tkm i npr. 7 servisa u servisnoj, nego isti takav sa jednim servisom evidentiranim na npr. 15.000km i kasnije ništa... 

Edited by GTT
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, GTT said:

A čuj, ovisi i o kojem se autu radi. Ako se radi o skupljem modelu ili sportašu, servisnu knjigu ljudi traže, jer se dosta tih automobila uništava i mijenja vlasnike kao čarape, idu u raznorazne kombinacije i ta ekipa ih uopće ne održava... Ni ulje, a kamoli nešto drugo... Sigurno je ljepše vidjeti npr. Clio RS sa 100tkm i npr. 7 servisa u servisnoj, nego isti takav sa jednim servisom evidentiranim na npr. 15.000km i kasnije ništa... 

Moj Clio RS ima samo jedan evidentiran servis na 15.000km i poslije ništa. Ali sam ga kupio sa 27.000km. Od tada se uredno servisira kod BB braceka što je vidljivo iz hrpe njihovih naljepnica pod haubom. Ne znam dal je to nekom OK ili se baš inzistira na servisnoj knjižici ali danas ne možeš biti 100% siguran da će i ovlašteni servis baš sve super odraditi. Sve zavisi kako ti zrno graha padne. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Tomislav said:

Moj Clio RS ima samo jedan evidentiran servis na 15.000km i poslije ništa. Ali sam ga kupio sa 27.000km. Od tada se uredno servisira kod BB braceka što je vidljivo iz hrpe njihovih naljepnica pod haubom. Ne znam dal je to nekom OK ili se baš inzistira na servisnoj knjižici ali danas ne možeš biti 100% siguran da će i ovlašteni servis baš sve super odraditi. Sve zavisi kako ti zrno graha padne. 

U prve dvije rečenice si rekao sve. Kupljen s 27, zadnji servis upisan na 15tkm. Ne vidim u čemu je problem, tvoj je bio idući servis. BB Naljepnica je super za tebe samoga, ali realno bez računa za dijelove, ulja i radove, ne vidim kako bi ti nekome dokazao da je auto redovito održavan. S obzirom da ti auto imaš dugo i kupio si ga da ga imaš godinama, u tvom slučaju to ni nije toliko bitno, no nama koji auto voze par mjeseci ili max godinu takva opcija predstavlja problem prilikom daljnje prodaje, osim ako auto ne prodaš nekome iz tih “krugova”, koji znaju i tebe i Beliniće, pa će im to biti dovoljno jamstvo da je auto redovito održavan. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Tomislav said:

Moj Clio RS ima samo jedan evidentiran servis na 15.000km i poslije ništa. Ali sam ga kupio sa 27.000km. Od tada se uredno servisira kod BB braceka što je vidljivo iz hrpe njihovih naljepnica pod haubom. Ne znam dal je to nekom OK ili se baš inzistira na servisnoj knjižici ali danas ne možeš biti 100% siguran da će i ovlašteni servis baš sve super odraditi. Sve zavisi kako ti zrno graha padne. 

Vidio sam bijelu 200-tku RSa kao tvoj u BB dvorištu kada se auto prodavao, pa je kupac došao da se auto provjeri. Koliko se sjećam bilo je nešto s klimom, a osim toga sve OK. Možda si to bio ti :)

Moj auto će za koji mjesec 11god da je kod mene. Svih tih 11god ima žute BB naljepnice po prostoru motora. Sa autom sam super zadovoljan, dečki očito rade dobar posao. Svo vrijeme vodim detaljnu servisnu povijest.

Meni je osobno bitno da me auto dobro služi. Manje mi je bitno da li će mi izostanak ovlaštene servisne knjižice nešto umanjiti vrijednost auta kada ću ga prodavati. Vjerujem da sam održavanjem auta u BB garaži uštedio vremena, živaca i novaca. Sumnjam da bi moj 13god star sepet puno više vrijedio sa urednom servisnom knjižicom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 09. 03. 2019. at 17:28, GTT said:

U prve dvije rečenice si rekao sve. Kupljen s 27, zadnji servis upisan na 15tkm. Ne vidim u čemu je problem, tvoj je bio idući servis. BB Naljepnica je super za tebe samoga, ali realno bez računa za dijelove, ulja i radove, ne vidim kako bi ti nekome dokazao da je auto redovito održavan. S obzirom da ti auto imaš dugo i kupio si ga da ga imaš godinama, u tvom slučaju to ni nije toliko bitno, no nama koji auto voze par mjeseci ili max godinu takva opcija predstavlja problem prilikom daljnje prodaje, osim ako auto ne prodaš nekome iz tih “krugova”, koji znaju i tebe i Beliniće, pa će im to biti dovoljno jamstvo da je auto redovito održavan. 

Bivši vlasnik moje 250ke je čuvao svaki račun iz ovlaštenog servisa, pa čak i usluge zamjene guma za koje su ga ženili 400kn. Ja sam nastavio s tom praksom odlazaka u ovlašteni i čuvanja svakog računa. Ali naravno ne dam da me žene ko majmuna, jer otprilike znam koliko šta dođe i koliko sati im treba za zamjenu. A osim toga znam dečke preko 10god i imam korektan odnos s njima. Isto tako jednog dana kad/ako budem prodavao auto, kupac će imati uvid u sve šta je rađeno na autu i isto tako bi mi to trebala biti prednost u prodaji takvog auta, jer sam nisam htio kupiti ništa, dok nisam naišao na takvog. Ovo govorim i zbog gore navedenog da bi svi kupovali auto sa servisnom, a onda bi održavali istog kod lokalnog pekara. Pa na kraju još i dobro zaradili na prodaji. Dvostruka mjerila. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 08. 03. 2019. at 20:25, Fredy said:

Pohvale za Starkelj u VG, Mario i Nikola uvijek od pomoci i profesionalno.

taj servis je zbilja za pohvalu i ja idem kod njih kad god mi je moj mehaničar nedostupan

Link to comment
Share on other sites

On 09. 03. 2019. at 17:47, Med0 said:

Vidio sam bijelu 200-tku RSa kao tvoj u BB dvorištu kada se auto prodavao, pa je kupac došao da se auto provjeri. Koliko se sjećam bilo je nešto s klimom, a osim toga sve OK. Možda si to bio ti :)

Moj auto će za koji mjesec 11god da je kod mene. Svih tih 11god ima žute BB naljepnice po prostoru motora. Sa autom sam super zadovoljan, dečki očito rade dobar posao. Svo vrijeme vodim detaljnu servisnu povijest.

Meni je osobno bitno da me auto dobro služi. Manje mi je bitno da li će mi izostanak ovlaštene servisne knjižice nešto umanjiti vrijednost auta kada ću ga prodavati. Vjerujem da sam održavanjem auta u BB garaži uštedio vremena, živaca i novaca. Sumnjam da bi moj 13god star sepet puno više vrijedio sa urednom servisnom knjižicom.

Nisam to bio ja, meni je klima radila uredno, al mi je blokirao prednji desni kotač od slabog kočenja prethodnog vlasnika što su Belinići za čas riješili. Uvijek idem k njima kao i s prijašnjim autima jer ih znam već 28 godina i imam samo dobrih iskustva s njima.,

Isto vodim svoju detaljnu evidenciju servisa pa znam što sam sve do sada napravio. Istog sam mišljenja da mi servisna knjižica vozila baš neće puno podići cijenu kod prodaje. Ionako ga nemam namjeru tako skoro prodavati kad vidim da su neki prešli i preko 200.000km. Moj je navršio 10 godina i napokon više ne moram plaćati godišnji porez, ima 68.000km i uredno je održavan.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ne podiže vrijednost, već olakšava prodaju. No ti imaš i sve bilježeno, itd, pa nije da nemaš ništa, isto tako ne misliš prodavati auto. S braćom ja također imam samo dobra iskustva. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sa bb bas nisam zadovoljan bio. Za normalne servise su vise nego ok, ali kad treba nesto zahtijevnije radit il im se neda il pametuju, ukratko da ne duljim.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, LeoRS said:

Ja sa bb bas nisam zadovoljan bio. Za normalne servise su vise nego ok, ali kad treba nesto zahtijevnije radit il im se neda il pametuju, ukratko da ne duljim.

Da ne ispadne kako ih samo hvalim, i ja sam imao sličnih iskustva ali zato što neke stvari sam znam napraviti, što dobro znaju, a njima bi to bilo jako puno potrošenog vremena koje ne mogu naplatiti za sitne gluposti.

Npr. zamjena reostata na twingu s klimom. Morao sam rastavit cijelu komandnu ploču, obloge volana i mjenjača, da bi došao do njega i zamjenio jedan termo-osigurač od 6,20kn jer je reostat bio ispravan. Usput sam zamjenio i žaruljice na gumbima ventilacije koje nisu svjetlile. Trebalo mi je sat i pol da sve polako rastavim i ništa ne polomim, malo vremena zalemiti novi osigurač i sat i pol vremena za sve vratiti nazad. Hrpa različitih šerafa. S tim da mi je osovina ventilatora oksidirala što je uzrokovalo otpor motoru i pregaranje osigurača. Još sam i na to podmazivanje potrošio dosta vremena jer se nikako nije dalo razraditi.

Kad se sve zbroji, trošak je osigurač, 2 žaruljice, wd-40, i 5 sati potrošenog vremena. Ne znam kolka bi cifra bila za takav neki glupi popravak. Za to vrijeme naprave par zamjena zupčastog remena.

Link to comment
Share on other sites

Problem je sto su me znali uvjeravati u razno razne gluposti i tak, bilo je svega. Nije da imam nesto znatno protiv njih, sad imam puno boljeg mehanicara i to je to. Svijet ide dalje. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tomislav said:

Da ne ispadne kako ih samo hvalim, i ja sam imao sličnih iskustva ali zato što neke stvari sam znam napraviti, što dobro znaju, a njima bi to bilo jako puno potrošenog vremena koje ne mogu naplatiti za sitne gluposti.

Npr. zamjena reostata na twingu s klimom. Morao sam rastavit cijelu komandnu ploču, obloge volana i mjenjača, da bi došao do njega i zamjenio jedan termo-osigurač od 6,20kn jer je reostat bio ispravan. Usput sam zamjenio i žaruljice na gumbima ventilacije koje nisu svjetlile. Trebalo mi je sat i pol da sve polako rastavim i ništa ne polomim, malo vremena zalemiti novi osigurač i sat i pol vremena za sve vratiti nazad. Hrpa različitih šerafa. S tim da mi je osovina ventilatora oksidirala što je uzrokovalo otpor motoru i pregaranje osigurača. Još sam i na to podmazivanje potrošio dosta vremena jer se nikako nije dalo razraditi.

Kad se sve zbroji, trošak je osigurač, 2 žaruljice, wd-40, i 5 sati potrošenog vremena. Ne znam kolka bi cifra bila za takav neki glupi popravak. Za to vrijeme naprave par zamjena zupčastog remena.

Zato postoji stavka koja se zove radni sat mehanicara.
Pa se naplati isti iznos bez obzira da li u 3 sata odradio jedan reostat ili odradio 3 zamjene zupcastog remena.

Link to comment
Share on other sites

Ima još bolja stvar od radnog sata. Normativ.
Zamjena opruga je toliko i toliko, zamjena zupčastog toliko itd
Ostane jedino nepošteno jer je na nekim autima SF zamijeniti tako nešto osnovno u pristojnom vremenu a kod nekih se to obavi puno brže. 

Link to comment
Share on other sites

Mnogi ovlasteni tako rade, i trebali bi svi.

Za doslovno svaki vijak na autu propisan normativ rada. Jedinica u pravilu bude 5 minuta. Dakle radni sat 12 jedinica. Zovu se kako kod koga. I lijepo ima poslova koji mogu bit propisani na 15 minuta, 3 sata i 35 itd. Cijena servisa ni nema propisani radni sat, nego cijenu radne jedinice.

Nema tu nista neposteno. Jbg, kao i uvijek u zivotu, nekad ce jedan kimad plastike u armaturi nositi vise vremena nego promjena komplet kuplunga, al jbg. Kakonda se drugacije naplati i napravi?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Gdje je najpovoljnija zamjena filtera i ulja na području Zagreba? Može i okolica...

Bio sam danas u RB servisu jer mi je blizu i frajer mi je hladno pokušavao prodavati koješta. Kada sam rekao da mi treba samo zamjena filtera i ulja rekao je 700 - 800 kuna. Nasmijao se kada sam mu rekao da je to previše. Pokupio sam se i otišao. 

Link to comment
Share on other sites

Gdje je najpovoljnija zamjena filtera i ulja na području Zagreba? Može i okolica...

Bio sam danas u RB servisu jer mi je blizu i frajer mi je hladno pokušavao prodavati koješta. Kada sam rekao da mi treba samo zamjena filtera i ulja rekao je 700 - 800 kuna. Nasmijao se kada sam mu rekao da je to previše. Pokupio sam se i otišao. 
To bi trebao moci na puno mjesta za cca 200 kn napraviti.


Kaj se tice BB pohvale no odnosi se samo na period od prije cca 10g, od tada nisam imao iskustva iz prve ruke sa njima.

Napomena, ak dodjete sa ne RS autom ocekujte manje srdachan dochek :D
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.