Jump to content

aleeen

Recommended Posts

kćerina thalia se nenormalno maglila jer je crkao aktuator koji zatvara cirkulaciju zraka u kabini. Skinuo ventilator, pomakao klapnu u otvoreni položaj i isključio motorić. Više se ne magli, a to što će ponekad smrdit Tamić ispred, nek brine novi vlasnik ;)

  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, frenchkey said:

kćerina thalia se nenormalno maglila jer je crkao aktuator koji zatvara cirkulaciju zraka u kabini. Skinuo ventilator, pomakao klapnu u otvoreni položaj i isključio motorić. Više se ne magli, a to što će ponekad smrdit Tamić ispred, nek brine novi vlasnik ;)

Si prodal thaliu ili jos ne znas koliko bi trazil

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imal ko iskustva, ne rade mi komande za muziku na meganu. Vec neko vrijeme ne rade tj i sa originalnim radijem mi nisu radile pred kraj, sad sam nasao vrlo rijetki aftermarket radio sa adapterom da rade komande na volanu na renaultu, na drugom meganu radi, prebacio sve na svoj i - lula , ne rade komande. Radio normalno radi, al komande ona na volanu ne .

Cak sam jucer premjestio i te komandice, skinuo dio volana, i opet ne radi. Dijagnostika sam 5 probao, auto koda je nov nikakve greske nema zabiljezene :D

kaj bi moglo biti, kablovi su od radija tog novog, di je problem? 

Link to comment
Share on other sites

Zavojnica?

Link to comment
Share on other sites

Komande za muziku na Renaultu nisu na volanu, već nekakav recimo "daljinski" fiksiran do ručice brisača. (Ne idu kroz zavojnicu)

 

@hrvojexyz Kažeš da je duže vrijeme to, dali je moguće nešto mijenjamo / "resetirano" u "postavkama/ adaptacijama" nekog modula preko dijagnostike? 

Ono da negdje treba biti "označeno" da auto ima ugrađene komande za radio na stupu volana?

"Označeno" u smislu jedan bit nula umjesto jedinica u nekoj numeričkoj konfiguraciji/adaptaciji modula..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne, to nije bilo u pitanju, samo sam ocitavao greske i brisao ih, tj pokusavao jer ih prakticki nije ni bilo.

Ja se bojim da se nes spoje*alo jos dok je bio originalni radio gore, odjednom je prestao raditi radio (carminat cabassa auditorium), izgubio sam da se vidi naziv radio stanice na sredisnjem displayu, cudno nesto.

Zato sam metodom eliminacija stavio sve novo kablovinje, i te same prekidace di se podesava zvuk, i nista.

probao sam i s originalnim drugim radijem isto nista, naime radio radio ali komande na volanu ne.

ne znam di je problem nastao al negdje je.

 

Link to comment
Share on other sites

Obicno tuner list i update list radia nisu međusobno kompatibilni s komandama mada mogu izgledati isto

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Bilo je dosta spominjanja ovog problema na Meganeu, no ne sjećam se što je bilo savjetovano. 

Nakon obilnih kiša, voda se nakuplja u pretincu suvozačevih vrata. Zvučnik u vratima također očito mokar. Onaj pretinac kod nogu suvozača također vlažan.

Jel se to može riješit i kako? Jesu li začepljeni neki odvodi koje bi trebalo otvorit/otčepit/pročistit?

IMG_4961.jpg

IMG_4962.jpg

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Luka said:

Bilo je dosta spominjanja ovog problema na Meganeu, no ne sjećam se što je bilo savjetovano. 

Nakon obilnih kiša, voda se nakuplja u pretincu suvozačevih vrata. Zvučnik u vratima također očito mokar. Onaj pretinac kod nogu suvozača također vlažan.

Jel se to može riješit i kako? Jesu li začepljeni neki odvodi koje bi trebalo otvorit/otčepit/pročistit?

 

 

Provjeri odvode na donjem rubu (koji "gleda u pod") vrata, mislim da ima 1 ili 2 rupe za odvod.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Rijesenje ti je izvaditi zvucnik i sa zadnje strane sa nekom folijom prekriti zvucnik odozgora i otraga, da voda klizne sa njega dolje, a ne da curi na zvucnik, i kroz zvucnik u ladicu od vrata.

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mora i mene zahvatiti nekad, al kod mene je to sve nekak sa stilom, u boji

klinicka slika : pacijent pri svakom prvom paljenju izbaci ovu gresku.Auto normalno pali kao prije jednako je miran, jednako vuče, sve identicno kao prije nikakve razlike u radu nema.

Cim ga ugasim i ponovno upalim u nekom roku od 1-2 sata, ne pokazuje vise tu gresku kod paljenja niti u voznji pali.

 

Par univerzalnih dijagnostika mi je pokazalo gresku koju nisam bas cuo , a glasi nesto kao "throttle pedal potentiometer/throttle position".

Imal kakvih iskustava u tom smislu ? Gas papucica je tu di je , nikakve promjene nema s njom.

motor je ocito 1.9dci 96kw

IMG_20230925_073643.jpg

Link to comment
Share on other sites

Potenciometar pedale gasa, stari je moral novu pedalu kupit na ford Mondeu prije nesto godina... Nisam ti puno rekel al bar znate malo vise o meni 😉

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Clio 2 i laguna 2 benzinski motori su imali često problem sa pedalom gasa. Odnosno klapom gasa (leptirom) 

Izližu se ili slabe kontakti na potenciometru u pedali ili na leptiru gasa.

Kod mene se dešavalo da bi se auto prebacivao u safe mode. I jako varirao okretaje. Od 1000 do 3000-3500. I gasa nemaš koliko god stiskao pedalu. 

Meni je bio problem u konektoru na leptiru gasa. 

Prijedlog je najprije konektore otpojiti, očistiti, posušiti i vratiti i viditi kako se ponaša. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@hrvojexyz provjeri najprije konektore od pedale gasa pa dalje.

Na našem cliu dci su zafrkavali konektori od kabela koji ide s pedale gasa. Ima nekoliko spojeva, prvi je na pedali i onda je negdje iznad kvačila opet neki konektor. Čišćenje nije pomagalo, problem je bio unutar konektora, gdje su žice zakrimpane na pinove = nepopravljivo. Za test sam prebrikao taj konektor iznad kvačila bez rezanja žica i radilo je ok. Na kraju sam ga odrezao, zalemio žice i nikad više problema. Cca prije 6 godina je to bilo :)

E, da, dijagnostika je davala istu grešku kao i kod tebe :)

 

 

 

 

 

 

Edited by Alen
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nelos video clip o ciscenju i poziciji prednjih odvoda vode ispred/ispod vjetrobrana.

Link to comment
Share on other sites

Fala svima vezano za ovaj potenciometar gasa il kak se vec zove.

Cisto da vidite kak to zgleda, uzmite u obzir da imam po novom 75kg i nisam bas velik ocito, jebada ziva je zavuc se dolje.

Istekao sam prvo ovaj konektor prakticki na slijepo ,cim sam ga maknuo sam se sjetio za kaj je on.

Ovo sto je povezano na gas je stvarno jako tesko dohvatljivo tj tesko mi ga je istekat, taj mali pipac(druga slika u sredni=  koji bi mislim trebao pomaknut gleda prema unutra, ne vidim ga uopce samo nazirem.

idem na neki put danas pa se necu igrat s tim vise zasad. Jucer napravio nekih 250km autoputa , tempomat na 150 i vozi.

IMG20231008122358.jpg

IMG20231008122503.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ravno godina dana otkako vozim drugi auto i riješio se svog megana 2

sada kada vidim ove probleme na koje nailazite, zahvaljujem bogu svako jutro da više nije u mom vlasništvu :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ekipa ako je krivo mjesto prebacite, ne znam gdje bih postavio pitanje, informativno me zanima - Megane II iskustva - 1.4 16v vs 1.6 16v - koji odabrati sa pozicije pouzdanosti i jednostavnosti? Koji su motori imali varijabilnu remenicu, koje izbjegavati? Čitao sam još kad sam tek došao na forum horor od @frenchkeysa njegovim Scenicom, pa mi se tu nekako urezalo u pamćenje 1.6 - izbjegavati, a opet, vidim ih dosta sa zadovoljnim vlasnicima i sa zavidnom KM. Hvala

Link to comment
Share on other sites

1.4 je dosta slab, 1.6 je jaci. Naravno on ti je svaki lijen do 3000 okr. A dalje vuče ok. Oba su pijanci (ali su pogodni za plin)

1.4 nijedan nema varijabilnu, 1.6 onaj sa 110 ks ima, onaj sa 100 ks nema. 

@frenchkey je pukao vanjski remen i zavukao se pod zupcasti i zato je preskocio i savinuo ventile. Sva njegova daljnja patnja je bila jer je prvi mehanicar lose napravio posao pa su drugi popravljali.

Inace zahvalni i pouzdani motori. Neki su dosegli i pola milijuna, iako su danas vec rijetki, prestali su se proizvoditi 2013. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi na 1.6 apsolutno iz prostog razloga nedostatka snage na 1.4. Oba su neunisyivi motori imho.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ja imam 1.4, motor ima već 19 godina i nije dosad imao većih problema, redoviti servis 

nema varijabilnu remenicu, ja osobno nemam nedostatka snage (98 KS) ali to je relativan pojam

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Chupi said:

osobno nemam nedostatka snage

Auto ima nedostatak snage 

Malo Nm na visokim obrtajima i težak auto daje rupu u rezervoaru 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

ljepo on ide kad ga se zavrti, ali ako je dinamican vozac, pedala gasa ce biti veci % u podu, a to ce rezultirati vecom potrosnjom nego na 1.6

ako se vozi lagano ili po ravnici (npr ZG) onda moze 1.4 biti ok. ali i to ako auto nije natovaren nego je 99% vremena vozac sam. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Jesam ja imao horore, ali uz pravi semering na usisnoj bregastoj vise ulje ne curi. 

Tuckanje iz motora se i dalje cuje, ali grabi prema 300tkm

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.