Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Podvozje/Ciklistika: 
+ Ovjes, tih, upija neravnine na 225/45R18 veoma lijepo, u sport rezimu prilicno direktan volan, dobar osjecaj za ovu vrstu vozila
- Neosjetljiv volan u ECO/Comfort opciji, osjecaj poput simulacije na racunalu/ bez pravog feedbacka

Enterijer/Confort:
+ Prostor naprijed sirok, u odnosu na megane 3 ima osjetno vise prostora
+ Nema cudnih zvukova iz unutrasnjosti vozila
+ Masaza u sjedistu vozaca jako ugodna sjedista dobro drze i nisu ni premekana ni pretvrda
+ BOSE ozvucenje veoma dobro, kantica u prtljazniku na mjestu rezervnog tocka dobro radi posao
+ Masa mogucnosti za personaliziranje i instrument table i R-Link2 ekrana, masa mogucnosti za personaliziranje apps i gps-a
+ Senzor niskog nivoa tecnosti za brisace
+ OBD port se nalazi kod odmorista za nogu, ispod poluge za otvaranje haube
- Polozaj sjedenja los za osobe vise od 185 cm, nepreglednost da se od retrovizora i kamere na prednjoj sajbi ne vidi semafor.
- Brizgaljke za ciscenje vjetrobrana preslabe bacaju prenisko na visim brzinama, mozda se moze postelat
- Glasan rad releja, svakih par sekundi, nepoznata lokacija/uredjaj
- Poprilicno los pregled straga, i straga bocno, usporedivo s Meganom 3 u coupe izvedbi
- Kad su svjetla na "auto", i uključena duga na "auto", prilično je daleko ručica za uključiti žmigavac. 
- Ručica žmigavca, teško je uključiti komforni rad, a da se ne uključi žmigavac do kraja. Preslab graničnik.
- R-link2 povremeno neće boot da uradi, izgube se postavke favorita itd - u pripremi je update

Osvjetljenje:
Full LED svjetla jako dobro osvjetljavaju cestu

Masina i mjenjac:
Mjenjac lijepo salta, nema nekih izrazenih trzaja ni u visu ni u nizu, motor lijepo povlaci iz niskih obrtaja
Niska potrosnja, na otvorenoj cesti po ogranicenjima od 80 km/h ide na 4 L/100 km u ECO programu prema putnom kompjutoru
Pri oduzimanju gasa i kocenju motorom/coastingu pri vecim brzinama, vibracije iz pogonskog sklopa, vibracije na rucici mjenjaca
Putni kompjutor preoptimistican za potrosnju, rucni izracun pokazuje da je razlika 0.2-0.25 L/100 km
Spora reakcija kod ukljucenog Start-Stop programa, pustim kocnicu, dodam gas, a u medjuvremenu vozilo krene unatrag na blagoj nizbrdici, jer se Hill Asist ukljucuje samo na vecim uzbrdicama , problem kao i na drugim renolcekima

Eksterijer:
Vrata gepeka dodiruju na 2 mjesta, sa strana brave. farba jako brzo ostecena.

Neki korisni tehnicki podaci: 
Filter goriva se nalazi na straznjoj strani vozila, iza straznjeg lijevog tocka, odmah do rezervoara. Ispustanje vode se moze uraditi bez ikakvog alata, ostavljen je prorez na zastitnoj plastici. Kod zamjene, skine se zastitna plastika (jedan vijak i dvije matice), i mijenja se samo ulozak filtera. Cijena je diskontna, oko 15 € u OE ili OEM.
Ako nekoga interesira, OE filteri su:
uljni - purflux
gorivo - purflux
zrak - Mann
kabina - Valeo
Ulje u motoru: 4.8L

Owners Manual  2016-renault-megane-90661.pdf

2016-renault-megane-90661.pdf

Edited by MilosB
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Megane 2 ph1 je 225/40R18

Megane 2 ph2 i meg 3 ide 235/40R18 tako da na meg4 koji koristi jos vece kotace me necudi 225/45R18

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da, ali ta dimenzija za meg 3 je isla samo na rsa, vec je gt imao 225/40/18.

Bilo mi je to cudno jer je recimo 17" kao i na mom coupeu 205/50/17, a 16" 205/55, tako da je logicno da ide 225/40/18 na "civilni" Megane IV. Evo bas sam naletio na sliku iz druge teme koja potvrđuje ono sto govorim.

e27c91d255c85252e47f631a2ed5e05f.thumb.j

 

Link to comment
Share on other sites

Zadnja svjetla loše poravnata. Nije mi jasno kako mogu takvi propusti proći njihove kontrole kod sklapanja. Primjetio sam istu situaciju na više primjeraka.

Gepek je zatvoren.

m4_bl.png

Edited by mario07
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa kad su nedostaci koji su bili na dvojki "prosli", tako prilaze i na četvorki...meni osobno je megan 4 puno manje mjesta napred ima od megana 3..kao da sam u cliu 2...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Zadnja svjetla loše poravnata. Nije mi jasno kako mogu takvi propusti proći njihove kontrole kod sklapanja. Primjetio sam istu situaciju na više primjeraka.

Gepek je zatvoren.

m4_bl.png

megane 2 je za vani bio savrseno slozen po tim pitanjima, nego su juzna trzista dobivala sklopocije.. Kristijan moze potvrditi.. auto od prvog dana izgleda kao da je bio slupan pa krivo slozen. i to vecina je tako bila u HR

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Iskreno to su za mene bile puste price, mislio sam da su to sve isti auti, ali ima neke razlike u kvaliteti. Posto imam sad doma megana novog kupljenog u hr i polovnog uvezenog iz DE.
Sta se tice zazora, nevjerojatno je da samo 2007 godina ima zazor izmedu prednjeg blatobrana i vrata, sve i jedan koji je bio kod mene u radioni identicna stvar je. Tata je kupio novog u HR i ima taj zazor, moj je uvoz iz DE i ima identican zazor, obodva 2007 god.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ovako, bila je slicna tematika o dijelovima koji se ugradjuju na vozila za Balkan i ostatak svijeta. Da probam malo da pojasnim na konkretnoj temi, a to je Megane 4 i greske, odnosno propusti, prilikom montaze karoserijskih dijelova.

Svi propusti o kojima sam pisao su prijavljeni i za trziste Njemacke, Francuske, Spanije itd. Da ih ne nabrajam. Neki od ovih propusta nisu greska u montazi, greska je u konstrukciji, odnosno dizajnu konkretnog dijela. Za neke od ovih gresaka postoje tehnicke note koje tretiraju probleme i uputstva za popravku, za neke jos ne. Kad pisem tehnicke note, tih tehnickih nota ima vise tipova. Neke od tehnickih nota podrazumijevaju provjeru sklopa/dijela itd, neke podrazumijevaju zamjenu, neke podrazumijevaju popravak. Kad ce se postupiti po konkretnoj tehnickoj noti, zavisi od ozbiljnosti greske/propusta/kvara. Za ozbiljne sigurnosne propuste je obavezno vanredno javljanje u servis. Za manje ozbiljne propuste se rijesi na redovnom servisu. Za trecu vrstu propusta i gresaka se postupa samo po zalbi vlasnika vozila.

Greska na Meganu 2 o kojoj govorite nije bila prisutna samo 2007. godine, i nije bila prisutna na svim vozilima Megane 2, odnosno nije bila prisutna na svim vozilima montiranim u svim tvornicama.

Kad govorimo o konkretnim kvarovima, postoji historija prijavljenih kvarova, ponudjenih rjesenja itd. Za neke kvarove nema rjesenja. I to ne: jos nema rjesenja. Radi se o kvarovima koji se ne rjesavaju uopce. Ne zato sto nije moguce rjesiti kvar, vec zato sto rjesenje kvara iziskuje ogromne troskove proizvodjacu, pa se s nekim propustima jednostavno nauci zivjeti.

Off-T: ovi kvarovi o kojima govorite nisu svojstveni samo Renault vozilima. Naprotiv. Renault nema mnogo ozbiljnih propusta, ako ga se usporedi s razvikanom konkurencijom, koja cesto kosta vise, a nudi manje.

Toliko od mene na ovu temu.

P.S. Lapsus calami je bio za dimenziju tockova na Meganu 4: 225/40 R18. Laguna 3 je 225/45 R18.

Link to comment
Share on other sites

P.P.S. @MilosB

Ciklistika kao termin oznacava nesto sasvim drugo, kod automobila se ne govori o ciklistici, taj termin je vezan za motocikle, kod kojih djeluju drugacije sile od onih koje su izrazene kod vozila s cetiri tocka.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Redovni servis za Megane 4 1.5 dCi EDC Bose i dijelovi OE i OEM
Filter ulja 15 20 895 99R, Purflux LS946 (OE)
Filter zraka 16 54 682 96R, MannFilter C 22014 (OE)
Filter polena 27 27 748 12R, Valeo 701032 (OE)
Filter goriva 16 55 716 18R, SOGEFI (Purflux/FRAM/COOPERS FIAAM) C618 (OE)
Disk plocice straznje za vozila s el. Parking kocnicom 44 06 035 58R, TRW GDB1791 (OE)
Disk plocice prednje za vozila s DC4 mjenjacem 41 06 034 07R, TRW GDB???? (OE), ceka se katalogizacija za aftermarket

 

Br_ndstoffilter.jpgBremsebel_gning_bagaksel.jpgBremsebel_gning_foraksel_TRW.jpg

Bremsebel_gning_foraksel.jpgBremsebel_gning_TRW.jpgLuftfilter.jpg

Luftfilter_Mann.jpgOliefilter.jpgPURFLUX_CS618.jpg

Purflux_LS946.jpgPurflux_oliefilter.jpgValeo_701032.jpg

Valeo_polenfilter.jpg


 

 

 

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Da se malo uključim u temu. Nekad davno 2001. u naše kućanstvo pristiže tada ganc novi Meg 1 phase 2 1.4 16 v Berlina. Na tom autu (kao i većini drugih sa tim motorom) pokvarilo se/zamijenjeno 7 bobina u 100 tkm. Zvukova u unutrašnjosti je bilo nenormalno puno, ne cvrčaka samo, bilo je tu i pričica, a auto vidio nije ni gradske rupe, šahte, tračnica. E sad kako nitko nije bio pretjerano sretan sa tim Renaultom (Poslije u kuću dolaze Toyota i Hyundai) ja počeo gledati detalje po tom autu. Prilikom jednog pranja i usisavanja slučajno sam jednu naljepnicu sa bar codom otkinuo sa kabela za zračni jastuk ispod suvozačkog sjedala. Na toj naljepnici je pisalo velikim štampanim slovima BALKAN. Nikad nisam guglao, ali možda na Francuskom ili španjolskom gdje je auto proizveden to nešto i znači:respect:. Uglavnom, nakon što se pokazalo kako ni Hyundai i Toyota nisu cvijeće, sve se poklopilo što se moralo poklopit i ja kupio ponovno Renoa, sa kojim sam za sad zadovoljan, iako ima svojih mušica. Jedna od takvih mušica je bio i zadnji desni far koji je počeo pucati sam od sebe iznutra. To je riješila garancija, ali su se dečki u servisu malo čudili i pokazivali to jedno drugom. I tako naleti neki glavonja iz tog ovlaštenog i serviser mu to pokaže baš pored mene. Ja komentiram da je to tako kad je auto proizveden za Balkansko tržište. A glavonja odgovara, NEMA VIŠE auta za balkansko tržište:yeah:. Izgleda da to više nije ni javna tajna.:hey:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godina 2000. Isto stigao megane mk1 ph2 1.4e, bio sam klinjo ali se ne sjećam da je imao ikakvih većih problema ili smetnji.. Samo redovni servisi u ovlaštenom do 2009. Dok ga brat nije uzeo u ruke pa je sve krenulo nizbrdo ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

maxresdefault.jpg

Vozio sam se ispred i iza novog megana po noći. Zadnja svijetla izgledaju lijepo, ali su barem jedan broj prevelika. Ustvari meg 4 ima užasno velika pozicijska svjetla i jako mala štop svijetla. A baš bi trebalo biti obrnuto zar ne. A ni prednja svijetla nisu neka sreća zbog ovih kljova. Na talismanu izgledaju dobro, ovdje nije to to. Ali sveukupno jako lijep auto, karavanček pogotovo.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

I meni je trebalo par dana da probavim ta prednja 'kljova' svjetla, ali sada su mi odlična. Zadnja su mi odlična od samog početka, uostalom kao i cijeli auto. Unutra mi je također odličan s paketom Intens u kojem se imam priliku voziti često, ekran je taman dimenzija kojih treba biti i postavljen 'vodoravno', a ne okomito kao u naboljim paketima opreme (po mom ukusu). Isto sam primijetio veliko stršanje na prijelazu prednja vrata/prednji blatobran i prednja vrata/prag, ali to je zasad jedini minus koji sam uočio u ovih par mjeseci i ne smeta mi ni najmanje, samo nek dobro služi i ne ostavi na cesti.

Osvrnuo bih se na uvodni post. Ja sam primijetio nešto drugačije kod sustava za pomoć kod kretanja na uzbrdici. Nekad se aktivira i kod jako malog nagiba, gotovo pa nikakvog, i onda kad kočnicu pustim automobil se samo 'izbaci'. Malo neobično, ali nema veze. Preglednost straga i straga bočno je nikakva, ali vozio sam se u raznim automobilima novijeg godišta i to je nažalost postao trend, plaća se danak sigurnosti, masivnoj izvedbi ili tko zna čemu već. Uglavnom parking senzori tu dosta pomažu.

I još jedna neobična stvar, a to je Renaultov softver koliko sam primijetio na stranim forumima također. Sve smo mobitele uspjeli spojiti bluetoothom, ali nikako Galaxy S7 edge i Galaxy S5, oba s Androidom 6.0. Druge marke s istim softverom se spajaju, Samsunzi sa starijim Androidom se spajaju, ali ovo ne ide nikako. U servisu su rekli da će pričekati da dobiju nekakav patch pa da će to srediti prilikom sljedećeg dolaska na servis.

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

Probaj instalirati aplikaciju Android Auto sa google stora i spoji mob preko bluetooth i onda još sa kabelom i na r linku klikni na Smartphone (ako postoji na tvojoj verziji)

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mene samo uzasno zivcira kolko su slabi zmigavci i stopovi. Na razini vidljivosti nekog starog fice s onako bijelim plastikama zmigavca koje je sunce pojelo..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mene samo uzasno zivcira kolko su slabi zmigavci i stopovi. Na razini vidljivosti nekog starog fice s onako bijelim plastikama zmigavca koje je sunce pojelo..

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Baš to, zadnje pozicija ogromna ( cijeli zadnji kraj), a štopovi minijaturni. Da nema 3. štop ne bi se ni kužilo da auto koči. Sve zbog dizajna, funkcija na 2. mjestu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vezano za signalizaciju, postoje regulative koje kazu kolika je povrsina, iz koje daljine se mora vidjeti i kojim intenzitet imati svaki od tih elemenata, sprijeda i straga. Na Meganu 4 svi zadovoljavaju vazece regulative. Sto ce reci da pisete nebuloze, da se pjesnicki izrazim, ili imate problema s vidom. ;)

Sta mi se ne dopada na vozilu, a nisam spominjao, je kada se sredisnji nalon povuce prema naprijed, u tom polozaju nije moguce otvoriti pretinac ispod, jer se dugmetu za otvaranje ne moze pristupiti kad je naslon u tom polozaju. Mora se gurnuti unatrag, da bi se mogao dohvatiti gumb za otvaranje. Veoma neergonomski.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo brijete s tim poravnatim/neporavnatim svjetlima. Moji dojmovi su da je auto dobro napravljen.

Vrata se lijepo zatvaraju.

Auto je konacno vozacki. U odnosu na mog starog meganea - mjenjac je postavljen nesto vise kao i cijela tabla.

Dobro se sjedi. Udoban je.

Mozda i najveca mana mu je malo.mjesta odostraga. Ali odostraga sjede djeca.

Napred ima puno mjesta i sirok je. Mozda netko ima dojam skucenosti bas zbog te povisene instrument table.Ali vidi se da je sirok. Jer su digli i tu konzolu s mjenjacem, a mjesta i dalje ima. Kad sjedis vidi se da si dosta udaljen od prozora.Uglavnom samo dobro. 

Ja cekam da dodje u dvoriste, pa sam nestrpljiv. Kupio sam 1.5 dci 90 ks. sa zen opremom i dodatno look paket -to su u auto kuci stavili.Za bolji nemam. 

Vozio sam ga i meni dosta snage. do sad sam imao megane 2 sa 82 ks i bilo mi dosta. 

Ima li netko od vas taj auto s tim motorom jel moze dojmovi?!

Link to comment
Share on other sites

ima mjesta a osoba od 186cm udara glavom o strop. a cijeli auto povisen. 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.