Jump to content

Megane 4 - iskustva i misljenja


MilosB

Recommended Posts

Lijepo odeš u Sloveniju ili Austriju, natočiš najkvalitetniji dizel i vratiš se njima. To si trebao odmah možda reći, samo se čovjek teško pripremi na gluposti od objašnjenja.

Ne znam na koji način oni dođu do takvog zaključka.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Standardna priča u servisu, kad ne znaju šta je pričaju o lošem gorivu, ali na 5 dana starom autu - stvarno pretjeruju. Samo ua info, meni se na autu starom "500 km" upalila lampica motora pa su pričali istu priču - loše gorivo, da bi na kraju updated softwarea trajno riješio sve probleme.

Link to comment
Share on other sites

Odi u Rocu, ja sam otisao iz Starkelja k njima i mogu reci da su decki odlicni. A gdje tocis naftu? 

Naftu točim na Lukoilu ili Croduxu.

Link to comment
Share on other sites

Ja tocim na Tifonu. Ali ta fora s naftom im ne pije vodu, nesto ne stima a njima se ne da popravljazi..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da li možda netko od vas zna čemu služi u izborniku od klime slovo A sa strelicama u krug. Čemu to služI?

Link to comment
Share on other sites

Automatski odabir recirkulacije zraka. Npr dođeš u tunel ili iza nekog smrdljivca ako je na toj postavci i senzor prepozna zagađeni zrak automatski će uključiti recirkulaciju zraka tj.zatvorit ce dovod friškog izvana.

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima kakvo vam je kvačilo. motor 1.6dci kada mjenjam brzinu zatrza mi kao u početnika ako skroz polako ne odvajam i ako nepazim. Znači kada stisnem i otpustim nije niakako isti otpor, negdje pri vrhu se pojvi veći otpor osjetim to pod nogom i onda moram skroz polako puštati. Neznam jesam li dobro objasnio ali skontat ce oni koji imaju sličan problem ili je to tako napravljeno.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tek sam nedavno primjetio da je rezervna guma 195/65/15, a na autu 205/55/16. Nigdje u cjeniku nisu naveli da je rezervna guma smanjih dimenzija. Za 200KM kolika je doplata mogao sam kupiti normalnu felgu i gumu, haha ... ovo mi nije bilo ni na kraj pameti.

Inače do sada sam prešao 5300km i više manje sam zadovoljan. Na autocesti pri brzini od 150-160 je sasvim tih i fino se vozi i vrti se na oko 3000 o/min, preko toga ga nisam htio voziti obzirom na malu kilometražu. Kao što sam ranije pisao izražen je šum vjetra na vozačevoj strani, dok se na suvozačevoj ne čuje (!?). Osjeti se razlika u sport modu u odnosu na druge modove, dobije osjetno bolji odziv na gasu i volan postane nešto tvrđi. 

I kod mene se kad se dodaje gas čuje pomalo šišteći zvuk neuobičajen za npr. dizele drugih marki. Međutim auto normalno vuče i u vožnji nemam nikakvih problema. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Vezano za ''šišteći zvuk'' kad se dodaje gas izgleda da je to normalan rad turba. Sa DE foruma: ''Der Megane hat einen elektrisch unterstützdes Verdichterrad im Turbolader, das "quitschen" bei Vollgas auf 4000U/min ist normal ,hat Audi/Mercedes auch mit den E-Turbos''

Prema tome kolega Leobada samo vozi i pojačaj radio. Ili je do njemačkog dizela..

 

 

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Turbo s elektricnom asistencijom? Na K9K? Na 4k rpm? Interesantno... Mislio sam da to Renault ne ugradjuje na 1.5 dCi. Stavise, siguran sam da ne ugradjuje.

Link to comment
Share on other sites

Uf. U pravu si ovo je izgleda prije vezano za turbobenzince

?? Izgleda da sam editirao tvoj post..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Iskustvo s ovlastenim servisima:

Sipka za provjeru nivoa ulja skupa s cepom, za zamjenu, prilikom vadjenja cep ostane u ruci, sipka u motoru.

R-Link, software nemoguce updateovati, traze od mene danas da cekam 8 tjedana, kvar prijavljen u srpnju. :39:

Vozilo ce najvjerojantije biti vraceno ovlastenom prodavcu uz uvazavanje garancije od 2 godine.

A kupuje se isti, novi, s adaptivnim tempomatom.

Link to comment
Share on other sites

Iskustvo s ovlastenim servisima:

Sipka za provjeru nivoa ulja skupa s cepom, za zamjenu, prilikom vadjenja cep ostane u ruci, sipka u motoru.

R-Link, software nemoguce updateovati, traze od mene danas da cekam 8 tjedana, kvar prijavljen u srpnju. :39:

Vozilo ce najvjerojantije biti vraceno ovlastenom prodavcu uz uvazavanje garancije od 2 godine.

A kupuje se isti, novi, s adaptivnim tempomatom.

Ja sam isto u pregovorima za zamjenom mog auta za odgovarajući drugi, staro za staro ili staro za novo. Jedino sam ostavio otvprenu opciju da Reno kao proizvođač ponudi konstrukcijski poboljšano kvačilo, a svima je jasno da je ovo konstrukcijski neprihvatljivo tj neispravno i to ne samo na mom autu. Dakle popravak mog auta je opcija koja meni najviše odgovara, samo nemaju više puno vremena. Ako ide zamjena bilo koje vrste ima da skinu gaće. Jedino pozitivno u ovoj priči je da sam naišao na nekog tko je najviše pozicioniran i jako razuman u RH i bilo bi jako dobro da riječi sprovedu u djelo.

Link to comment
Share on other sites

Haha to sam i ja rekao za Renault nakon sto sam se rijesio Meganea ? Sala mala, drzim fige da s novim nemas problema ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Još, još...slinim... Daj nabaci koju sliku unutrasnjosti. Malo vise dojmova o interijeru, zavrsnoj obradi... Stvarno me zanima ovaj automobil. Mislim da cu ovu temu pratiti s velikim interesom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo vozilo mi je najljepše od renaulta šta se nudi, čak mi ni talisman nije tolko napet kao ovo... Neki dan sam ga baš zagledavao na parkingu u Baotiću sviđa mi se opasno.

Link to comment
Share on other sites

Talisman je lijep ali stvarno velik automobil, kako po sirimi tako i po duzini. Cak mu se i zadnji kotaci zakrecu kako ni imao manji radijus okretanja. A ovaj je taman. I jos ako je u full opremi, nema mu kraja. Kazem, velika mi zelja vozati ova "kolica" s beba osmjehom na licu i provokatorski blicati mati73 na Jankomiru. :-) A ako bude dobar, dam mu i jedan BI BI sirenom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I nema odstupanja na spojevima kod svjetala na prtljažniku.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.