Jump to content

Senzori za kišu


Pulaštro

Recommended Posts

Na 197 sa senzorom za kišu možeš imati cijelo vrijeme ručicu na prvoj poziciji i radit će i nakon paljenja/gašenja vozila. Zgodna stvar.

Jedino ti onda, neovisno o kiši, radi i zadnji brisač kad prebaciš u rikverc. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ni kod mene se ne vidi preko kamere moba ništa.

Susjed ima Vectru C iz 2003 i kaze da se kod nje vidi. Znam da sam to i vidio kod njega kada smo ispitivali senzor kise nakon što mu je grana pala i razbila staklo.

Mozda se kod nas ne vidi zbog atermickog stakla?

Link to comment
Share on other sites

Meni na meganu iz 2007. takodjer radi kad je na prvoj brzini i nakon gasenja, ne treba nista mjenjati.

Edited by megane_dci
Link to comment
Share on other sites

Pravilno je da nakon gasenja, iskljuci se i senzor kise a kod ponovnog paljenja da moras rucno da ga aktiviras jer zimi recimo imas leda na sajbi i brisaci su blokirani ledom. Das kontakt a senzor zbog leda i vlage na staklu krene aktivirati brisace a nije bas preporucljivo ukljucivati brisace kad su zaljedzeni a motoric se muci da ih okrece..

Link to comment
Share on other sites

U cemu je problem ako senzor pravilno radi a mjenjanjem osjetljivosti se nista ne dogadja?

Link to comment
Share on other sites

Kad iskljucis senzor onda prva pozicija rucice gde se aktiviralo automatsko brisanje postaje pozicija za intervalno brisanje i tada tim prstenom mozes namestati interval (redze-cesce) 

Link to comment
Share on other sites

Kad iskljucis senzor onda prva pozicija rucice gde se aktiviralo automatsko brisanje postaje pozicija za intervalno brisanje i tada tim prstenom mozes namestati interval (redze-cesce) 

Pa vidis da nije tocno kad Rene kaze da njemu radi a ima senzor kise ukljucen.

Link to comment
Share on other sites

Ni kod mene se ne vidi preko kamere moba ništa.

Susjed ima Vectru C iz 2003 i kaze da se kod nje vidi. Znam da sam to i vidio kod njega kada smo ispitivali senzor kise nakon što mu je grana pala i razbila staklo.

Mozda se kod nas ne vidi zbog atermickog stakla?

Meni nije atermičko staklo, možda je bilo u originalu, ali je netko mjenjao i stavio polovno obično  2003 god. proizvodnje, a auto je 2006. Probao sam po jačoj kiši, radi brzo ko u trećoj brzini, ali zna napraviti pauzu par sekundi, pa me dekoncetrira i još ništa ne vidim nego razmišljam da li aktiviram 0-1 da krene. Kad je skroz slaba kiša radi ponekad još duže pauze, pa zna onako 5-6 puta brzo kao u trećoj brzini i to svakoh 30 sekundi to napravi. Kad budem rastavljao ću provjeriti gel i spojeve konektora, ovako nema smisla nagađati.

Moguće da na laguni baca neke impulse u kratkim vremenskim sekvencama od par milisekundi koje ne možemo registrirati, treba imat mob s kamerom koja podržava dugu ekspoziciju :)

Na nekim drugim forumima sam pročitao da na nekim lagunama 2 ph1 se baš vidi golim okom da svijetli.  Onaj u sredini je senzor za paljenje svijetla, a oni oko njega u krug za kišu.

Slikovni rezultat za renault laguna senzor kiše gel

Link to comment
Share on other sites

Na laguni 2 phase 1 postoje dva tipa senzora za kišu, "stari tip" (taj koji svijetli po noći) koji je u lagunama do 2004 godine (ili kraja 2003) i "novi tip" koji osim senzora za kišu ima integriran i senzor za svjetlo (automatsko paljenje oborenih svjetala kad padne noć). Kod mene ne postoji štelanje osjetljivosti senzora (stari tip), ali taj senzor odlično obavlja svoj posao a kad se isključi treba ga ponovo aktivirati. Dakle ja na svojoj laguni imam 3 položaja ručice brisača, senzor, prva brzina i druga brzina i nemam nikakvih kerefeka tipa štelanja osjetljivosti, to imaju noviji tipovi senzora (koji ne svjetle u mraku).

Link to comment
Share on other sites

Može li se uključiti / isključiti da čita sa senzora, tj. da ide ručno podešavanje na ručici putem TorquePro programa? Ili ako netko ima preporuku gdje bih to mogao odraditi izvan ovlaštenog serisa jer će me tamo oderati barem 200 kn

Link to comment
Share on other sites

Može li se uključiti / isključiti da čita sa senzora, tj. da ide ručno podešavanje na ručici putem TorquePro programa? Ili ako netko ima preporuku gdje bih to mogao odraditi izvan ovlaštenog serisa jer će me tamo oderati barem 200 kn

Ne. Za tako nešto, ako postoji mogućnost, trebaš Renault Clip Tool.

Link to comment
Share on other sites

postoji mogucnost, ali mora imat canclip. druge nemogu tako nesto programirat, a pogotovo ne torque pro :D 

Link to comment
Share on other sites

Evo ovdje se nadugo i naširoko raspravlja o senzorima za kišu.

http://www.renaultforumserbia.com/index.php?topic=365.0

Pulaštro, možda je prethodni vlasnik stavio novi tip senzora na staru šajbu.

 

Pa senzor je vjerojatno novi tip jer je auto 2006, a i ne ide senzor skupa sa šajbom. Znači on je mjenjao šajbu i na tu običnu ostavio senzor originalni koji je bio na autu (imam i senzor za svijetlo koji normalno radi). Moguće je više uzroka problema: ili obična šajba uzrokuje nepravilan rad jer je originalna bila atermička (a i neznam kakvqa je bila orig. na autu), nije stavio gel ili ga je zbrljavio (što ću pogledati) ili je loš spoj na nekom konektoru, a možda i nešto oštećeno prilikom montaže.

Primjetio sam da i na drugim forumima pišu o vrlo sličnim problemima kakve i ja imam, i u većini slučajeva je bilo mjenjano staklo i nije stavljen gel. Zaključio sam da taj gel osim što utječe na rasprostiranje svjetla, također drži senzor na nekoj pravoj udaljenosti od stakla da bi sve normalno radilo.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ovako radilo na prvom Scenicu (2005.) i senzori su bili skoro pa neupotrebljivi. Na drugom Scenicu (2004) su radili skoro pa savršeno, tačno pratili intenzitet kiše. Ono što je zanimljivo, na ovom drugom su prelazili u mod konstantnog rada po potrebi, dok kod prvog Scenicato nije bio slučaj, uvek su radili na interval isključivo.

Još jedna stvar, na drugom je menjana šoferšajbna, stavljena obična umesto atermičke, to nije uticalo na rad senzora

Link to comment
Share on other sites

Ha, evo ja sad testirao senzor sa onom osjetljivosti. Kisa pada, ali ona sitna i radi osjetljivost. Najveca kapljica znaci najvecu osjetljivost i onda rade neprekidno, dok ona najmanja kapljica ima odredjenu pauzu. Pauze su krace s pivecanjem kapljice. To ocito radi na toj sitnoj kisi pa ja nisam primjetio, jer kad je pljusak tesko da i mos.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je ovako radilo na prvom Scenicu (2005.) i senzori su bili skoro pa neupotrebljivi. Na drugom Scenicu (2004) su radili skoro pa savršeno, tačno pratili intenzitet kiše. Ono što je zanimljivo, na ovom drugom su prelazili u mod konstantnog rada po potrebi, dok kod prvog Scenicato nije bio slučaj, uvek su radili na interval isključivo.

Još jedna stvar, na drugom je menjana šoferšajbna, stavljena obična umesto atermičke, to nije uticalo na rad senzora

Kod mene ista stvar, na Laguni iz intervalnog prelaze u konstantan rad prema potrebi (stari tip senzora bez onog za svjetlo) i odlično odrađuje posao.

Ha, evo ja sad testirao senzor sa onom osjetljivosti. Kisa pada, ali ona sitna i radi osjetljivost. Najveca kapljica znaci najvecu osjetljivost i onda rade neprekidno, dok ona najmanja kapljica ima odredjenu pauzu. Pauze su krace s pivecanjem kapljice. To ocito radi na toj sitnoj kisi pa ja nisam primjetio, jer kad je pljusak tesko da i mos.

Kakav je to senzor kojemu moraš namještati osjetljivost da bi "znao" kakva kiša pada? Kod mene senzor uključuje brisače u intervalni način ako je kiša slabija, a ako se pojača uključuje neprekidan rad brisača.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je taj tip senzora kod kojeg mozes namjestati osjetljivost pomocu "kapljica" na rucici. Medjutim takodjer sam prebacuje u mod konstantnog rada po potrebi, cak u tom modu prebacuje sa spore na brzu brzinu rada.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene ista stvar, na Laguni iz intervalnog prelaze u konstantan rad prema potrebi (stari tip senzora bez onog za svjetlo) i odlično odrađuje posao.

Kakav je to senzor kojemu moraš namještati osjetljivost da bi "znao" kakva kiša pada? Kod mene senzor uključuje brisače u intervalni način ako je kiša slabija, a ako se pojača uključuje neprekidan rad brisača.

To je generacija iznad tvog koji osim te funkcije koju sam opisao ima i mogucnost da kad opali jaka kisa ili pljusak odmah krene u najbrzi mod i smanji kad treba. Tako da jako jako dobro radi svoj posao. :-)

Link to comment
Share on other sites

Pa vidis da nije tocno kad Rene kaze da njemu radi a ima senzor kise ukljucen.

Rec je o laguni2 Ph1, ne o cliu

Link to comment
Share on other sites

To je generacija iznad tvog koji osim te funkcije koju sam opisao ima i mogucnost da kad opali jaka kisa ili pljusak odmah krene u najbrzi mod i smanji kad treba. Tako da jako jako dobro radi svoj posao. :-)

To je generacija koja je očito gora od one na mom autu. :)  Moj također uključi najbrži mod kad krene pljusak i smanji kad treba i ne treba štelati osjetljivost. Znači tebi mogućnost uključivanja konstantnog rada prilikom sitne kiše predstavlja neku revoluciju?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

To je generacija koja je očito gora od one na mom autu. :)  Moj također uključi najbrži mod kad krene pljusak i smanji kad treba i ne treba štelati osjetljivost. Znači tebi mogućnost uključivanja konstantnog rada prilikom sitne kiše predstavlja neku revoluciju?

Osobno ne ali lijepo je vidjeti da mozes namjestit senzor da ne reagira na par sitnih kapi kise ili da odmah reagira. Plus time mozes prigramirati rucicu tj njen intervalni rad kad iskljucis senzor. Svakako korisno.

Link to comment
Share on other sites

Moj ne reagira na par sitnih kapi, samo uključiš senzor i on obavlja sve sam. Za kontinuirani rad brisača imaš prvu i drugu brzinu, jedino što moj nema jest integrirani senzor za svjetlo i jedino je tu u prednosti.

Link to comment
Share on other sites

Bas taj integrirani senzor svjetla je fenomenalna stvar i obavlja funkciju savrseno. Vrlo lako se namjesti da svjetla rade prilikom svakog pokretanja motora ili samo po noci (tunelima, garazama) u ljetnom periodu. Doslovno zaboravis na svjetla.

Link to comment
Share on other sites

Bas taj integrirani senzor svjetla je fenomenalna stvar i obavlja funkciju savrseno. Vrlo lako se namjesti da svjetla rade prilikom svakog pokretanja motora ili samo po noci (tunelima, garazama) u ljetnom periodu. Doslovno zaboravis na svjetla.

Toliko zaboravim da ni neznam kako mi se svjetla pale....na auto stoji da se vec i rucica zapekla u tom polozaju :) jebena stvar.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.