Jump to content

Senzori za kišu


Pulaštro

Recommended Posts

Bas taj integrirani senzor svjetla je fenomenalna stvar i obavlja funkciju savrseno. Vrlo lako se namjesti da svjetla rade prilikom svakog pokretanja motora ili samo po noci (tunelima, garazama) u ljetnom periodu. Doslovno zaboravis na svjetla.

Može se riješiti na Lagunama da se svjetla automatski pale kad se upali motor, treba samo ubaciti jedan relej i uključiti opciju Clip-om.

Link to comment
Share on other sites

Na mojoj koja ima senzor za svijetlo pretpostavljam ne treba ugrađivati relej da bi se palila svijetla? Već sada je to upravljano relejima kad se svijetla pale i kada je ručica isključena a uključeno automatsko paljenje. Čujem ih kako škljocaju i za kratka, duga, maglenke  prednje ili zadnje, svaka ima svoj zasebni relej. Mogu paliti svijetla čak i komoću tipke na daljinskom.

Link to comment
Share on other sites

Tvoja ima senzor za svjetlo, normalno da može sve raditi automatski.

Link to comment
Share on other sites

Može se riješiti na Lagunama da se svjetla automatski pale kad se upali motor, treba samo ubaciti jedan relej i uključiti opciju Clip-om.

Ubacivanjem releja moze se rijesiti atomatsko paljenje svjetala kad se upali motor na bilo kojem vozilu i bez opcije na Clip-u. Htio sam samo reci da taj senzor svjetla obavlja svoju funkciju savrseno. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koja je bila poanta tvog posta, ali bez aktivacije Clipom nije moguće rješiti paljenje svjetala kad se pali motor na laguni. Naravno ako ne želiš zaobići UCH, ovako se to puno elegantnije rješava i sve bez prespajanja i kemijanja. Fala Bogu da je bolje sa senzorom nego bez njega.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je senzor svjetla na OFF od pocetka. Ide mi na živce kad pali i gasi po danu(podvoznjak, haustor), a kad kiša pada i bude mracno on ne pali. Zato fuck off

Link to comment
Share on other sites

Očito ipak ne radi baš tako savršeno. :)

Link to comment
Share on other sites

Očito ipak ne radi baš tako savršeno. :)

Mojbsve savrseno odradjuje i to mi se posebno svidja. Udjem u tunel i svijetla se sama upale. Izadjem ugase se. Malo tmurniji dan evo svijetla se pale. Fenomenalno.Uz kombinaciju sa drl-om bolje ne moze.

Link to comment
Share on other sites

Meni bar on radi savršeno, ne pali se odmah ako svjetlo padne ispod mjere, valjda ima neku zadršku, što je dobro jer više paljenja gašenja - kraći vijek trajanja žarulje. Dok nije bila obaveza svjetla cijelo vrijeme ja nisam dirao prekidač.

Sada kad je obavezno svjetlo cijeli dan, često zaboravim upaliti usred dana i redovno me obavijesti alarm kada izlazim da treba ugasiti. Automatsko paljenje kada se pali motor bi trebalo biti upravljano, da se svjetla pale koju sekundu nakon motora, a ne spajati neke releje direktno. Dizelaši pogotovo po zimi trebaju što više struje da startaju.

Kada je kiša bude dosta lošija vidljivost, ali ponekad dovoljno svjetla da ne odradi senzor, trebalo bi onda da senzor kiše također aktivira svjetla da bi stvar bila idealna.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam senzor za svjetla, ali mi je prošli vlasnik prespojio da su stalno upaljena.

Po zakonu se moram voziti 6 mj sa upaljenim svjetlima pa me to ne dira.

Inače sam senzor reagira jako dobro jer kad mi gore samo pozicije, svjetla se pale u tunelu ili nadvožnjaku

Za kišu neznam jer nisam isprobavao

 

Link to comment
Share on other sites

Mogu se sloziti da im je jedini minus kad kisa pocme padati sto se ne pale, medjuti i tada ovisi o osvjetljenju, ako se bas namraci od kise uplit ce se, premda bi bilo bolje rjesenje da se pale automatski cim kisa pocem padati.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koja je bila poanta tvog posta, ali bez aktivacije Clipom nije moguće rješiti paljenje svjetala kad se pali motor na laguni. Naravno ako ne želiš zaobići UCH, ovako se to puno elegantnije rješava i sve bez prespajanja i kemijanja. Fala Bogu da je bolje sa senzorom nego bez njega.

Naravno da ako zelimo da UHC upravlja sa svjetlima ne mozemo bez Clip-a i dodatnog releja kao sto  novodis. Poanta posta je bila da nije problem napraviti automatsko paljenje svjetla ni na automobilu koji nema opciju preko UHC-a. Takodjer nema kemijanja po tvornickoj instalaciji.  

Link to comment
Share on other sites

Kako bi to riješio bez UCH na Laguni 2 bez dodatnog kemijanja po instalaciji? Odnosno da ti se svjetla pale par trenutaka nakon što se upali motor?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam da li pod pojmom "kemijanje po instalaciji" mislimo na isto. Ja pod tim pojmom smatram, rezanje, skracivanje, produzivanje... tvornicke instalacije. Paljenje automatskog svjetla moguce je rijesiti pomocu jednog releja koji je upravljan operacijskim pojacalom. Sa OP se napravi "vaga" tako da ispod 13V iskljucuje relej (auto ne radi), povise 13V ukljucuje relej (auto radi). Ovakav sklop je moguce kupiti gotov i nalazi se u kucistu releja, relej je gotovo istih dimenzija kao i bez ovog sklopa. Ono sto je potrebno dodatno napraviti je dovesti plus pol sa kleme akumulator preko osiguraca ili osiguraca tvornicki predviđenog za kratka svjetla itd. (mozda ti ovo smatras kemijanjem). Postojeća instalacija za kratko svjetlo se koristi za spulu releja. 

Ne kazem da tvoje rijesenje nije elegantnije s obzirom da vec postoji predviđeno mjesto za relej, medjutim ovakvo rijesenje je moguce primjeniti na bilo kojem tipu vozila i ponavljam, nema kidanja, skracivanja itd postojece instalacije, tako da se moze skinuti u svakom trenutku.

Link to comment
Share on other sites

Naravno da je to kemijanje po instalaciji. Ti Clipom omogućiš dnevna svjetla, ubaciš relej na zato predviđeno mjesto i on pali svjetla nakon što upališ motor. Vrlo jednostavno i učinkovito.

Link to comment
Share on other sites

Dali netko zna kako da bezbolno skinem plastiku da dođem do senzora za kišu? Sve mi se čini da je dobro uklopljeno, nema neke rupe di da ubodem i rasklopim.

Inače kako mi radi senzor svojeglavo, bez obzira na to danas sam u naznakama shvatio kako radi regulacija osjetljivosti. Na mojoj laguni kada se promjeni recimo sa min na max u toku rada, ništa se neće dogoditi, nego trebam prebaciti na 0 i opet na 1 pa proradi na novozadanoj poziciji.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.