Jump to content

ulje mjenjača nakon 300.000 km


mirko7

Recommended Posts

koga si ti ovo citirao ?! 

"transmision flush" se ne radi pod tlakom nikakvim vecim nego sto je on inace u mjenjacu, tj radi se na nacin da se dodaje dodatno jos jedan filter i dodatna kolicina ulja i razredjivac koji pospjesuje ispiranje. tj mjenjac sam pumpa ulje, samo mu se dodaje taj sistem. 

evo isto to za motor:

 

" Doing so can dislodge particles that were stuck (in a good way)" ma kakav je to "good way" isuse ? gde je to dobro da postoji talog.. 

inace kod automatskih mjenjaca, oil flush je jedini nacin da se zamjeni kompletni volumen ulja, skidanje kartera, ili ispustanje na vijak, ispusti svega 50tak %

inace za automatski mjenjac inace zahtjeva promjenu ulja na 80oookm a ne kao sto on kaze 150ooo...

fora koju spominje 
"There are two schools of thought on transmission fluid for high mileage cars. Many mechanics believe, perhaps correctly, that if you wait too long (mileage, not color) you should not change the fluid because it could cause transmission failure prematurely; whereas if you had changed it regularly all along it would be ok. People differ on what that mileage might be, but let's say it's 100k miles."

- ulje koje nije mjenjano na vrijeme ima u sebi jako puno suspenziranih cestica, koje smanjuje skliskost ulja. kada se to ulje zamjeni, pogotovo u potpunosti, imamo istrosena kvacila u mjenjacu, a nema vise povecanog trenja, i takvi mjenjaci proklizavaju. kad se uradi oil flush, sve se izvuce van, i tu nastane kakica, a kod obicne izmjene, barem pola ostaje unutra i nije tolko izrazen pad trenja.

"boja ulja nista ne znaci" je glupost... i to velika, pa nije to magicna tekucina koja pokazuje raspolozenje vlasnika u boji ulja, promjena, pogotovo ako je znacajna je nastala uslijed suspendiranih cestica koje su dosle od negde drugde, ako je ulje puno dodatniih cestica, da li su njegova svojstva ista kao sto bi trebala biti ?! nesto sumnjam, takodjer moze mijenjat boju kada se ulje pregrije. sve mi se cini kako u tom slucaju promjena boje nije pokazatelj necega. a pogotovo na AT gde je tu viskozno kvacilo koje izuzetno zagrijava ulje. 

 

Link to comment
Share on other sites

nisam inace ja tebe napadao nego kopirano, pa da krene rasprava neka konstruktivna.

Link to comment
Share on other sites

Čitam ovo i razmišljam si kako nisam mjenjao ulje u traktoru starom 45 godina. Šteta šta vam nisam slikao ulje da vidite da nije crno ko u vašim drobilicama.

BTW ne pada mi napamet mjenjati ulje u getribi za cijelog životnog vijeka auta. Protiv toga sam isto kao protiv vegana i pedera!

Link to comment
Share on other sites

A transvestita, soje, bezgluteinske prehrane, bezalkoholnog i radler piva?

Link to comment
Share on other sites

Čitam ovo i razmišljam si kako nisam mjenjao ulje u traktoru starom 45 godina. Šteta šta vam nisam slikao ulje da vidite da nije crno ko u vašim drobilicama.

BTW ne pada mi napamet mjenjati ulje u getribi za cijelog životnog vijeka auta. Protiv toga sam isto kao protiv vegana i pedera!

Probaj to na automatiku :),

inace velika razlika izmedju traktora i auta su konstrukcija mjenjaca, radne temperature ulja itd... 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Automatik je druga priča.

 

Znam da je razlika, al 45 godina je 45 godina.

Link to comment
Share on other sites

traktor nema sinhrone koji se trose (vecina taloga je upravo od njih) , plus je sam mjenjac radjen mnogo kvalitetnije na traktoru.

Link to comment
Share on other sites

Na bivsem tomi vinkovicu sam silom prilike 2 put mijenjao ulje u getribi jer je pucala poluosovina, otpao kotac, iscurilo ulje... Isao je obicni INA hipenol. Iako se za mijenjanje brzina moralo stati puno lakse se mijenjalo nego kod drugih istih traktora, a bilo ih je puno selo, nije da sam na samo jednom probao

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.