Jump to content

ulja


frenchkey

Recommended Posts

  • 1 month later...

Za mog klia nije tacno sto gore pise tj nema ga stoji 44 i 59kw a moj 48kw i stane cca 4l

Link to comment
Share on other sites

Nije problem za mene ja znam koliko ide ulja u njega ali ni ti kalkulatori nisu tacni

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

molio bi nekoga ako točno zna informaciju.

bio sam uvjeren da je u mene mjenjač pk4, auto je grand scenic II 1,9 dci 96 kW 2006 g 

danas sam slikao i na mjenjaču piše oznaka JC04 A. dali je to oznaka mjenjača ili nešto drugo?

20170402_174933.jpg

Link to comment
Share on other sites

kako patim da mi je mali, a imam stav da je vece uvijek bolje isao sam malo istrazivati o filterima ulja koji se ugradjuju na moj motor.. 

tvornicki na 1.9dci 88kW dolazi:

LS933 purflux :
a on je sledecih gabarita: 
Height : 63 mm
Ø exterior : 76 mm
Thread : M20x1,5

ranije sam se vec zalio na to pa sam ja bio koristio: (bojao sam se uzeti veceg nisam znao dal ce biti mjesta)

LS571
Height : 74 mm
Ø exterior : 86 mm
Thread : M20x1,5

 

i sad gledam sta uzeti jos vece jer u polumjeru bi stalo jos 1cm sire  i 2cm u duzinu sigurno. Tako listam ja kroz purflux katalog i naidjoh na 

LS381A http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_fich_filtre.php?zone=FR&catalogue=PFX&lang=GB&searchref=&old_marque=NISSAN&ref_filtre=LS381A&valid=OK&marque=RENAULT
Height : 89 mm
Ø exterior : 86 mm
Thread : M20x1,5

i ono sto je zanimljivo, radi se o tvornickom filteru ulje za 1.9dci na megane 3..... ocito su uvidjeli da taj mali filter ipak nije dostatan jednom dizelu..

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Vidi da li su isti tlakovi, i vidi da li je namijenjen za Low SAPS ulja (mislim da jeste). I naravno, vidi da li brtva fizicki odgovara na nosac filtera. Namijenjen je za intervale zamjene do 30tkm. Ovaj LS381A cak i neki ovlasteni serviseri ne koriste na 1.9 dCi kod Megane 3 ili Scenic 3. Jednostavno stave onaj manji. Ovaj veci je bitch za promijeniti, pogotovo na Scenicu, nema prostora za iscupati ga od cijevi klime i hladnjaka.

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

brtva mora odovarati jer je sandvic za voda/ulje razmjenjivac topline isti na oba bloka.

tlak i ovo za lowsaps cu tesko projveriti :( 
 

a ovo za tesko dostupno je i na meganu.. i ovaj ls571 jedva uspijem iscupat i vratiti.

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Koje bi ulje bilo najbolje za Clio IV 0.9 TCe? U knjižici održavanja vozila piše samo da se preporuča ulje 5W-40 sa specifikacijom RN0710.

Ne piše ni da li ulje treba imati specifikaciju C3

Šta bi vi preporučili

Link to comment
Share on other sites

shell helix ultra

To sam si i mislio :-)

Link to comment
Share on other sites

To je Shellov PurePlus Technology, oni su otisli na proizvodnju baznih ulja iz plina. Solidno ulje.

Edited by direstraits
tajpo
Link to comment
Share on other sites

Za one koji ne znaju, radim u trgovini akumulatora i motornih ulja. Prije nekoliko dana sam dobio novu robu - mineralno motorno ulje 15W-40. Na kantici piše "datum proizvodnje je otisnut na ambalaži". Pogledom na navedeni datum zaključujem da prodajem ulje koje tek treba biti proizvedeno hahahah

P_20170405_131002.jpg

Link to comment
Share on other sites

možda piše ''najbolje upotrijebiti do'',  a ne datum proizvodnje. Nisi slikao najvažniji detalj, ;)

naravno ne na hrvatskom nego na švapskom, naši slobodno prevode pa se zaigraju

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

možda piše ''najbolje upotrijebiti do'',  a ne datum proizvodnje. Nisi slikao najvažniji detalj, ;)

naravno ne na hrvatskom nego na švapskom, naši slobodno prevode pa se zaigraju

Cijela etiketa na kantici je na hrvatskom, i piše doslovno "Datum proizvodnje: otisnut na ambalaži". Na većini kantica je datum 25/08/16, a na samo nekoliko njih 25/08/19. Inače, riječ je o "no name" motornom ulju "Made in Germany", a onda sitnim sitnim slovima u dnu piše "Punjeno u Europi" (dakle, ne u EU nego u Europi). Al kupce to ne smeta, to je ulje sasvim ok za starije motore i prodaje se ka' salata

Link to comment
Share on other sites

Nije to nista strasno. Ima ulja koje dolazi u kanticama koje sve imaju isti datum proizvodnje. Ali i isto vrijeme, do u sekundu. :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Ima li ista na tom ulju napisano na Njemačkom?

Ili je to super tajno ulje pa ne smijemo vidjeti cijelu ambalažu?

Papatalk via iphone 10

Link to comment
Share on other sites

Ima li ista na tom ulju napisano na Njemačkom?

Ili je to super tajno ulje pa ne smijemo vidjeti cijelu ambalažu?

 

Papatalk via iphone 10

Nije nikakva tajna... Samo što sam prodao sve kantice s uljem koje je tek trebalo biti proizvedeno pa sam slikao istu takvu, al' s normalnim datumom proizvodnje

P_20170407_112822.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pitanje, jel ima netko iskustva sa Motul uljima? Konkretno, sipao bi u Scenica i nude mi se dvije opcije, 8100 x-ces i 8100 x-clean. Cijena je ista, no u cemu je razlika?

Link to comment
Share on other sites

već nekoliko godina i ja i dio ekipe koristi motul i u autima i motorima i svi zadovoljni. koristim motul x-clean 5w40 i sve pohvale za ulje. x-clean je C3 ulje za disele sa dpf 

a frend koristi x-cess 5w40 u svom benzincu. pošto je motul malo skuplji, ako cijena nije problem slobodno koristi

Link to comment
Share on other sites

Nije problem cijena. Odlucio sam svakako da ce biti Motul, samo me zanimala razlika izmedju te dvije podvrste. Thx

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.