Jump to content

ulja


frenchkey

Recommended Posts

Ovdje kod nas 55€/5L

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ako je mjenjač PK6 (6 brzina) onda jedino i isključivo Elf Tranself NFP 75W80.

Ako je JR5 (5 brzina) onda Elf Tranself NFJ 75W80

A koje ulje od ova dva treba ići u mjenjač TL-4 (6 brzina) na 1.5 dci motoru 110 ks?

Link to comment
Share on other sites

http://www.elf.com/en/consumers/car-oil/car-manual-transmission-fluid/elf-tranself-nfp-75w-80.html

TRANSELF NFP 75W-80

 

 

TRANSELF NFP 75W-80
Shadow

Manual transmission fluid for Renault vehicles equipped with P, J , NDX, TL4 gearboxes.

Specially recommended for easy gear changing in cold weather: also retains its outstanding qualities when hot, ensuring the smoothest possible operation and longer life for gearbox components.

Current technical profile
  • OEM's approvals
    • Renault for gearboxes PKX, PFX, VMX, NEX, NGX, N0X, UNX
API Level
  • API GL-4+

Na jednom i na drugom piše da je za TL4 mjenjače ??

Link to comment
Share on other sites

Aj sad ti meni napiši koje ulje bi ti ulio ako znaš da mogu ići obadva tipa ulja, a jedno košta cca 70 kn/l, a drugo 120 kn/l. Također, prvo ulje (NFJ) je lakše dobavljivo o ima ga praktički u svakoj boljoj trgovini auto dijelovima.

Link to comment
Share on other sites

Kakvih opet 120 kn?

U tokicu i drugdje gdje sam gledao je NPJ 60 a NFP 70kn..

Link to comment
Share on other sites

Aj sad ti meni napiši koje ulje bi ti ulio ako znaš da mogu ići obadva tipa ulja, a jedno košta cca 70 kn/l, a drugo 120 kn/l. Također, prvo ulje (NFJ) je lakše dobavljivo o ima ga praktički u svakoj boljoj trgovini auto dijelovima.

Nije baš tolika razlika u cijeni

http://www.grandoil.hr/katalog/proizvod/100669/ulje-elf-tranself-nfp-75w-80-1l

Smatram da je uvijek bolje staviti kvalitetnije ulje u teže vozilo, gdje je mjenjač više opterećen ako zadovoljava 

Samo sam htio saznati nekakva konkretna iskustva u praksi s tim uljima...

Link to comment
Share on other sites

Onda kupi "kvalitetnije" ulje i ćao. Čemu ovakvi postovi nakon što je tema o uljima prožvakana 800 puta. Getriba na 1.5 dCi visoko opterećena??? Koliki moment ima taj 1.5dCi 800Nm? Ako ti je toliko puno opterćen taj mjenjač stavi GL5 ulje i miran si. A prema čemu si ti zaključio da je NFP bolje ulje? Da si napisao adekvatnije za tvoj tip mjenjača ajde ajde, ali bolje?? Prema čemu je to NFP bolje ulje?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Navodno ima aditiv za mesingane sinhrone. A kak da znam koja getriba ima mesingane? Vidjao sam raskopane getribe i dosta ih ima mesingane. Dakle sipaj NFP.

Link to comment
Share on other sites

Koja to Renaultova getriba ima sinkrone prstenove izrađene od nekog drugog materijala osim mjedi? Inače, oba ulja su GL 4+, odnosno namijenjena su za mjenjače s mjedenim sinkronima. Čak su i ulja deklarirana kao GL5 namijenjena mjenjačima sa mjedenim sinkronima. Sumpor koji se koristi kao E.P. Aditiv u uljima za mjenjače je vjerojatno zamijenjen (dijelom) aditivom na bazi nečeg drugog, zato što sumpor agresivno djeluje na mjed otapajući ga (nagrizajući). NFP vjerojatno ima veći udio tog aditiva u odnosu na NFJ, ali ako nema potrebe za NFP (u mjenjač moje lagune ide isključivo NFP tako da ne mogu stavljati NFJ) onda zašto ga livati? Je li bolje češće mijenjati to ulje?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

za mesingane sinhrone je bitno da ulje nema previse aditiva za smanjenje trenja jer onda nema dosta trenja da se sinhroni usklade. no to je potrebno kod mjenjaca s celicnim sinhronima koji itekako trebaju aditivi za smanjenje...

Link to comment
Share on other sites

Pa koje da ulje stavimo u 1.4 16v motore to jest njihove getribe i zasto? I zasto ne ono drugo. Sad mi se sve izmjesalo. Na elfovoj stranici za moj auto pise NFP. e sad jel to mjenjac sa mesinganim sinhronima neznam....

Link to comment
Share on other sites

za mesingane sinhrone je bitno da ulje nema previse aditiva za smanjenje trenja jer onda nema dosta trenja da se sinhroni usklade. no to je potrebno kod mjenjaca s celicnim sinhronima koji itekako trebaju aditivi za smanjenje...

Koliko spomenutih renaultovih mjenjača ima čelične sinkrone?

Link to comment
Share on other sites

kolko znam 0 (nula :D )

inace NFJ mirisi po cistom hipenolu :D

Link to comment
Share on other sites

NFP ima jako čudan miris, negdje u daljini se osjeti hipenol. Naravno da nema niti jedan, takvi mjenjači su jako rijetki, jel to neka specifična namjena, ili? Znači ulij NFJ i miran si. Ja bi u svoju ulio NFJ da ne piše da ide iskljušivo NFP.

Link to comment
Share on other sites

Čitam i ne vjerujem. Najbitnija stvar za očuvanje motora je ulje. Zašto tu ljudi škrtare? Pogotovo danas kad su cijene ulje jako niske.

200Kn za ulje jednom na 10 000km je puno al 200Kn u birtiji je ništa. Balkanizam eto jedino to.

Link to comment
Share on other sites

Dali je itko stavljao u lagunu sa dpf om castrol edge 5w30.

Dosad je sipan iskljucivo elf evolution 5w30.

Iako je castrol vrhunsko ulje, citam da nema niti jednu renault normu.

Link to comment
Share on other sites

Čitam i ne vjerujem. Najbitnija stvar za očuvanje motora je ulje. Zašto tu ljudi škrtare? Pogotovo danas kad su cijene ulje jako niske.

200Kn za ulje jednom na 10 000km je puno al 200Kn u birtiji je ništa. Balkanizam eto jedino to.

Ista stvar s gumama i kočnicama.

Link to comment
Share on other sites

Ista stvar s gumama i kočnicama.

Pa ubiti da. Kupuju se vozila koja se ne mogu odrzavati.

Neka se vidi da imam.

Link to comment
Share on other sites

Bitno je da susjed i rodbina budu jalni (ljubomorni) [emoji23] [emoji23]

Prije 2 g vidio sam na AC BMW 7 ne stariji od 2-3g kako piči ko blesav jer je cesta bila suha. Kad nas je ulovila kiša stigao sam taj BMW koji nije išao brže od 80 km/h. Stao na slijedećoj benzinskoj i on parkirao pored mene. Pogled na gume čeleston dotrajal prosvjetlio me odmah zašto se tako vukao po mokrom.

Link to comment
Share on other sites

Prodji parkingom zimi, i malo obrati paznju na kakvim se ljudi gumama voze.

Odmah je jasno koliko cesto servisiraju vozila.

Nas covijek razmislja ovako:

Kada sam kupovao auto isao sam na lagunu 2, platio je i kroz 10 dana stukao u nju 10 000 kn. Komentari okolo su bili pa za te pare se da nac laguna 3. Dobro i sta kad bi sve pare dao za auto, kako da ga servisiram. Pa nema veze, budes nekako. E to nekako je najcesce nikako. I to je realnost. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.