Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Pozdrav forumaši, 

Kako sam u fazi trazenja megana 4 grandtoura, 1.5dci,razmisljam da li se isplati uzeti 90ks za 1500-2000e nizu cijenu pa ga dici recimo na 115ks..

 

Dodatno: da li he motor 1.5dci u toj slabijoj verziji imalo ili drasticno razlicit od motora s više ks? 

Link to comment
Share on other sites

Megan 4 1.5 sa 90ks? To postoji?

ovaj normalni sa 115 ide slabije nego meg 3sa 110

Link to comment
Share on other sites

Kod 1.5 je bilo dosta kombinacija turba, visokotlacne pumpe te injektora na ranijim modelima... Ako je slicno i na meg 4, kstu snagu onog jace je lako moguce nemoguce postici i pored toga sta je blok isti i trpi tu jacu snagu... Za 1.9dci ili lak 2.0dci su gotovo identicni te su razlike u mapi. I kod najjaceg 2.0dci vkdom hladjen turbo ali istih performansi...

Taj 1.5dci najslabiji vjerojatno dolazi jako sirot s opremom tako da ne znam bas kolko je usteda po pitanjubilo cega. 

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj koji se bavi mapiranjem me ,od kad sam kupio auto, zafrkava da treba to mapirati. 

Jel bi osjetio značajnu razliku kad bi ga mapirao sa 150 konja na 170 i 340nm na 380nm? MIslim da više od toga nejde, a to možda i nije dobro da je na maksimumu ili?

Link to comment
Share on other sites

Maporanje ces 99% osjetiti ali nemam pojma o trajnosti tog motora.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Davor2 said:

Pozdrav forumaši, 

Kako sam u fazi trazenja megana 4 grandtoura, 1.5dci,razmisljam da li se isplati uzeti 90ks za 1500-2000e nizu cijenu pa ga dici recimo na 115ks..

 

Dodatno: da li he motor 1.5dci u toj slabijoj verziji imalo ili drasticno razlicit od motora s više ks? 

Taj u meg IV od 90ks ima 6.brzina getribu i trebao bi ici na 130ks i 300nm i biti identican ovome od 110ks

U Cliu IV 1.5dci 90ks ima 5.brzina i taj je drugačiji (turbina,dizne) ista stvar iza megane III od 90ks sa 5.brzina 

2 hours ago, Wilson1008 said:

Prijatelj koji se bavi mapiranjem me ,od kad sam kupio auto, zafrkava da treba to mapirati. 

Jel bi osjetio značajnu razliku kad bi ga mapirao sa 150 konja na 170 i 340nm na 380nm? MIslim da više od toga nejde, a to možda i nije dobro da je na maksimumu ili?

Ja bih razmislio radi EDC-a ovisi kako trpi moment

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Display said:

Ja bih razmislio radi EDC-a ovisi kako trpi moment

Ma neću ga mapirati, to mi prođe kroz glavu kad mi proradi ego. Bolje da se u tim trenucima smirim nego da divljam.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Nema tko nije pomislio dok se potezao sa nekime da mi je barem još 30ks :D

Btw odakle je frend što mapira? 

Edited by Display
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Iz Koprivnice, mogu ti ga preporučiti 😃

Link to comment
Share on other sites

Kod Srdjana u bazu SM chiptuninga... Nikog drugog na podrucju hr i sire nemrem preporuciti... 

Za edc, moze se povecat snaga bez dizanja momenta... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.