Jump to content

Laguna 2 phase 2: visina auta


mario #8

Recommended Posts

Jedan upit za Lagunaše 2, ne znam dal tipično za phase 2 il igra za sve, znat ćete.

Malo švrljam po forumu al nisam naišao na ništa. Doduše, na Talatalku sam uglavnom pa mi je malo nepreglednije tražiti.

Evo za početak prilažem jednu fotku.

E sad. Prvi dan mi je pala ideja na pamet uzeti za ljetni set 17" felge za ljetne gume a 16" ostaviti za zimske. Dimenzije klasika, 205/55 16 i 225/45 17.

To bi solidno izgledalo i na tvorničkoj visini ali sam razmišljao i o nekim oprugama za serijske amortizere. -2, 3 cm.

E sad se javlja problem.

Natovarim auto za more. Ništa specijalno teško. Pun gepek i suputnica. Vidim leglo sve to i krenem pomalo sa svog parkinga koji kao rinzol i onaj klasičan betonski silazak, dakle nije samo rinzol.

Lagano krenem i nasjednem momački.

Zatim, nazad je samo mali bio iza u sjedalici i draga iza sa njim. Tad sam uspio zajašiti onaj žuti ležeći. Ne onaj kratki grubi neg onaj fini kao otok. Da napomenem, sve se to desi kad pazim jer znam što mogu očekivati.

Po Opatiji na moru sam morao paziti kao da Ferrari vozim. Na ulazu u garažu je malo strmiji prelazak i morao sam pod kutem 2 minute izlaziti stalno. Mislim, sve OK, al nije to klasa auta gdje mi se da na takve stvari paziti.

Ono što je po defaultu mi je jasno. Auto nije toliko ekstremno nizak koliko ima dug međuosovinski razmak pa se lakše zajaše. Drugo, po defaultu je mekši, lakše njihne.

Sad mi je najgore jer mi logika govori da bi za nižim i tvrđim oprugama slabije zanjihao al opet, svakako bi bio i niži. Najgore bi mi bilo stavljati iste opruge, mislim na visinu, ali tvrđe.

Sa gumama 225/45 17 dobijam u ukupnom promjeru na visini 0.4% u odnosu na sadašnje 205/55 16. Što znači u polumjeru 0.2%. Što nije stavka. 225/50 17 mi je pak totalno glupo stavljati, ne znam.

U biti ne tražim savjet sad na ove dileme.

Više me zanimaju iskustva drugih sa L2, L2/2 vezano za tu visinu. I dal je netko nekako doakočio tome ili se moram pomiriti sa time.

P.S. Najgore od svega je što auto nije opće po zavojima mekan o solidno se vozi, ali je baš problem jer pri malim brzinama njiše i više se osjeti ta mekoća.d51e2ba19d73f304fde1312d4d08f14f.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nešto tu ne štima, amortizeri ili opruge. Nešto je oslabilo, pa ti auto brzo potone. 

laguna 2 karavan, 2 odraslih, 3 djece, i pun prtljažnik ko šipak. nije nigdje strugalo. 

dugo sam ju vozio i nikad nisan strugao podnicom. 

vjerujem da ćeš promjenom amortizera i opruga riješiti problem struganja. 

Čak bi i niži ovjes mogao biti bolji od sadašnjeg po pitanju struganja. 

oko guma nemaš potrebu igrati se. 205/55/16 i 225/45/17 su jedne od najstandardnijih dimenzija, veliki izbor i cjenovno prihvatljive. 

Najprije stanje opruga i amortizera prekontroloraj, a onda dalje po željama i mogučnostima. 

 

Link to comment
Share on other sites

Prije 10 dana prošao tehnički, ni najmanji detalj nisu prigovarali a pitao sam baš.

Ne znam dal ima plinske il uljne amortizere ali i sebi dajem za pravo da u vožnji osjetim lošije amortizere i mislim da bi to izraženije osjetio.

Pogotovo što bi to moralo ekstremno ljuljati i propišati da tako bude.

A i ovak statično mi okej izgleda.

Da se razumijemo. I meni je jedina logika to. Da nemam ovih nekakvih praktičnih iskustava iz vožnje koje mi ne ukazuju na to primarno. Iako, ako je tako mjenjam, nema frke. Onda bi i išao možda na malo niže opruge.

Velim, malo mi je sumnjivo to jer sam zastrugao doma kad sam cm po cm silazio sa parkinga. Je auto legao, ali ni blizu kak Čehima legne auto po našoj obali.

Baš taj dan negdje oko Bosiljeva pretekao isto L2/2 slovenskih regi, legla još osjetno više.

Svakako testiram amortizere pa vidim.

Hvala ti na upisu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Auto ako legne onda je to prvenstveno zbog loših federa, oni reguliraju visinu auta.

Mogu ti kasnije ako hoćeš izmjeriti visinu svog auta pa si usporedi.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Auto ako legne onda je to prvenstveno zbog loših federa, oni reguliraju visinu auta.

Mogu ti kasnije ako hoćeš izmjeriti visinu svog auta pa si usporedi.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Jel tvoj 5 vrata il karavan?

Ajde mozes, hvala ti. Daj na pragu skroz napred do prednjeg kotaca i iza do zadnjeg.

Hvala puno.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

E moj je karavan, naprijed vjerojatno nema razlike a otraga ne znam.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da nije pukla opruga pa netko namontirao od benzinca?

Sa svojom nisam nikad zastrugao, a znala je biti natovarena do krova.

Moja je debela prasica sad na 225/45-17, na tehničkom uvijek prednja osovina bude 1005 kg, a zadnja od 630-670 kg ovisno o stanju rezervara.

Sad sam izmjerio visinu kod prednjeg kotača na pragu gdje ide dizalica 160 mm, zadnji kraj isto prag gdje ide dizalica 190 mm.

Link to comment
Share on other sites

Meni na 16" je naprijed 16 cm a otraga 20cm, s time da mi je otraga boca plina.

Stavio bi slike al mi neće iz nekog razloga učitat.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da se tebi dolje nije što otkvačilo, jesi provjeravao? Ona plastika ispod motora zna zadavati probleme...
A ovako sa fotke mi se čini da ti je prednji kraj lagano niži nego stražnji... :/

Link to comment
Share on other sites

Da se tebi dolje nije što otkvačilo, jesi provjeravao? Ona plastika ispod motora zna zadavati probleme...

A ovako sa fotke mi se čini da ti je prednji kraj lagano niži nego stražnji... :/

Ta prednja plastikica je znala strugnut kad jace naletim. Al to sam znao kaj je i cuo da strugne plastika a ne metal.

Al ono natoveren sam strugnuo bas podnicom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Meni je naprijed na donjem rubu onog falca za dizalicu 14 cm a iza na istom mjestu 18 cm.

Iskljucujem mogucnost slabijih opruga od benzinca jer je auto servisiran u Starkelju to zadnje najmanje tiple i serafa. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Uff, pa moj auto pored tvojeg izgleda spreman za offroad. Osim toga, svaki dan predem preko 6-8 lezecih na putu do posla i nikad nikakvih problema, lagano klizi preko. Ne znam, da ga probas dici na dizalicu pa baciti oko dal vidis kaj sumnjivo oko amortizera? 

20771644_1457400784351935_2047577011_o.jpg

20771848_1457381621020518_1194450571_o.jpg

20795072_1457400821018598_915298366_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Auto bio kod majstora pred tehnicki. Mjenjao remenicu radilice. Svaki detalj utegnut bez imalo lufta.

Radio sam to pred more i rekao sam mu da promjeni sve kaj mu padne na pamet i da zelim bit miran godinu dana.

Nakon kaj je sve pregledao je rekao da nema kaj. Kad sam ostao u nevjerici cudeci se kakav je to francuz (XD) sterao me u ku**c da odem doma. Fakat veli nemas kaj. Ni najmanje.

E sad, netko je gore napisao da izgleda malo napiknut sto je. Ali opticki je malo vise izrazeno jer je blizi podu pa je to uocljivije. Al ispada po mjerama da smo tu. Svima nam je 3-5 cm razlika prednji-zadnji kraj. Meni ispada 4.

Jedino kaj meni je 2 cm nizi ravnomjerno i naprijed i iza neg vama.

Vjerojatno jesu opruge popustile a i amortizeri su ocito malo slabiji.

Uzmem nove Bilsteine i neke nijansu krace opruge i 17"-ke i to je to.

Pa kak bude.

Ako je netko od vas u ZG platim rado kavu pa da malo usporedimo. I vizualno a i kilometar, dva u voznji jednog i drugog.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Omeksale opruge, stavi nove nisu skupe. Mislim da je kyb prva ugradnja

 

Šlapatalk

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Omeksake opruge, stavi nove nisu skupe. Mislim da je kyb prva ugradnja

Šlapatalk

U principu dok ih ne skinem i ne stlacim nemrem znat u kakvom su stanju, jel?

A i vrijednost koju dobim, nemrem znat koja je kod nove...

Postoji neka varijanta za isprobat?

A test za amortizere? Dal on moze sta pokazat vezano za opruge ili samo za amortizere?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sa B4 sam imao grozno iskustvo, prolupali nakon malo vremena. Made in Romania. B6 i B8 su vrh, a ovi fuj

Link to comment
Share on other sites

Bolje da si uzeo i Kyb amortizere. Kod mene su plinski i osjetno je poboljšanje u odnosu na tvorničke uljne (predjni bili uljni isto Kyb).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ma vozi se odlično, ko po šinama..nikakvih problema , stavljeni su prije nekih 40k km ..... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Molim vas odgovor.

L2/2. Sipka za provjeru razine ulja. Na cepu za dolijevanje.

Kako se provjerava stanje ulja?

Da se skroz zavrne cep ili samo stisne do vrha navoja?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kako je OEM spojler na gepeku ucvrscen ako je auto izasao iz tvornice sa tom opcijom?

Pretpostavljam da je buseno?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nije bas tema opcenito o autu, ali uglavnom sam pitao stvari za konkretan model pa da stavim tu.

Presao na zimske. Prvo racunao da cu ici na zimske 17" na Impulsion setu felgi za ljeto. Medutim, stvarno se na Laguni 2 dosta osjeti razlika u udobnosti izmedu 16" i 17" pa sam odlucio ipak otici na zimske u 16" varijanti. Da malo odmorim osjetila.

Kako sam imao alu 16" i prodao ih racunajuci da cu i na zimske 17" ici, morao sam i felge rjesavati.

I tako odlucio uzeti crne celicne 16". Iako me i tu lupalo jako da odem na celicne 17" od Espacea i na 225/50 R17 i napravim mali atest ali sav taj posao je djelivao suludo neisplativ, glup i nepotreban.

A u krajnjoj liniji nisam imao vremena vise se s time igrati.

A i generalno su gume u 17" varijanti dosta jace, cvrsce, sa jacom karkasom i mislim da ni u 50 profilu nebi dobio nesto na udobnosti.

I tako sam skratio pricu i uzeo 16" ipak i to je to. E sad gume. Odluka bila sigurna za Conti TS860, medutim na nagovor i jako dobru cijenu za Eskimo HP2 ipak uzeo njih. I za sad nisam pozalio. Jesu malo bucnije ali se po ovom govnu od vremena sluzavom vozim doslovno sigurnije nego sa starim ljetnim po suhom. Koje idu u smece ali definitivno su drzale dobro. Cak i po mokrom nisam previse pazio.

Dakle definitivna preporuka za Eskimo HP2 za auto tipa Lagune. Za nesto od 200+ KS bi se vjerojatno vise osjetila razlika ali na 131 KS u ovoj dimenziji (205/55 16) definitivno vjerujem da je minimalna razlika izmedu nje i neceg super premium.

Sad servis na red. Na forumu naletio da je 1.9 dci kao sami motor (bez agregata) jako zahvalan i dugovjecan. Iako sam to cuo vise puta i do sada. Ali da se osim nekih konkretnih zahvata mjenjaju leteci u nekom vecem servisu, vjerojatno kad i pumpa vode i zupcasti.

Tako nebud lijen uzmem za servis (koji sam zbog ludnice fulao vec za 3000 km) sve filtere (ulje, zrak, gorivo, kabina), ulje naravno (podloska cepa kartera nebitna za spomenuti), ulje za mjenjac, i letece plus naravno brtvu kartera.

Pa da objasnim fotke redom...

260 000 km okrenuto bas jucer.

Filteri promjenjeni i na red dosao karter. Nisam slikao ali je baz taloga i icega. Pumpa ulja i sve izgleda prva liga, sito cisto.

Dosli leteci na red. Donji naravno netaknuti, gornji pojacani. Keramikom, teflonom, ne znam. Tu naidosmo na mali problem.

Ispadalo mi je da je prva ugradnja Kolbenschmidt, i ovo kaj sam uzeo ispada krivo. Iako je tipski po kodu motora i snazi.

Originali su ispali Glyco, gornji pojacan i oba su puni. Bez rupica za podmazivanje i falceva. A ovi Kolbenovi koje sam uzeo su 5-5, gornji imaju rupice i falceve. Cak im i zakrivljenost nije ista i skroz su fulani.

Tako da je kolega sad odletio po pojacane OEM std. lezajeve a ja tipkam. :)

Fotke su prilozene. Dobio je gornji naravno, ali nije bilo kriticno.

Svakako sam sad miran i to bude to.

3a6b7bd6b158e8071bebc6bc74cddd48.jpg0238033272eac34c681898739bfc1077.jpg16ede89fce549b405c1dc2b32cbf5ff2.jpgf8a55266f6767d65214e003ff93d9b9c.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.