Jump to content

Laguna 2 phase 2: visina auta


mario #8

Recommended Posts

Update, raspolozenje palo. XD

Odradili sve ostalo medutim... Leteci nisu ni Kolben ni Glyco. Mislim ni Mahle.

Nema nigdje nitko.

Nesto sam uspio rjesiti preko Ciaka da dode u utorak. Tako da su leteci za uzorak sa 3. cilindra vraceni nazad i cekam utorak.

Obzirom da sam sve sad vec sjebao i nece mi se dati cekati sljedeci servis, uzimam opet ulje i filter i brtvu kartera i mjenjamo ih kad dodu. Javim kakvi su i sve ostalo.

Pitanje. Ovo je neosporno F9Q motor. Trebao bi biti 758. Koliko je to sigurno i kako 100% provjeriti? Da znam za dalje, leteci su vec naruceni po broju i tu nema fulanja vise. Jer koliko znam postoji i F9Q 759, isto 96 Kw. Koje su razlike?

Broj sa gornjeg leteceg je; FX6 D6I J 8200604028.

Donji ima jesno drugo slovo i kraj broja je razlicit. No nebitno. Naravno, po tom broju sa lezaja se nemre nista naci na internetu. Frend je sa njima isao traziti i na kraju mu kolega dosao sa starima nazad i nisam ni pitao koja je onda to firma.

Pitanje molim tko milion posto zna. Serafi klipnjace se stezu na 20 Nm i 45%?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Super to izgleda!

 

Koliko su ispali OEM ležaji?

Oem su oko 800-900 kn ako se ne varam. Preko Renault mreze. Ja cu sad nesto iskemijat sastrane u ponedjeljak i utorak.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako stvari stoje: Pod tim brojem šasije ne nalazim nažalost ništa, ali ako ti je u autu F9Q 758 onda ti idu leteći 7701478839, a tip vozila je BG1A (Laguna 2).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Imaš pločicu na motoru, treba biti oznaka na njemu. Kod moje lagune na bloku sa stražnje strane do mjenjača na pločici piše oznaka motora G9T 7.02 i broj motora.... Tako treba biti i kod tebe.

Link to comment
Share on other sites

Haynes kaže 1. Stupanj stezanja 20 Nm, 2. Stupanj 62+-4 stupnja. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno. Dobro. Mi smo na oko 50% vratili stare. Na 20 Nm naravno. Bu OK par dana do zamjene novih pa cemo staviti na 60%.

Hvala ti puno, budem pogledao oznaku na motoru.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kad vec pisem sve te podatke i brojeve.

Moram jos zagnjaviti.

Iako stvarno nisam nikada radio nauku od antifriza, vidim da se ovdje spominjao neki tip koji ide u odredene motore.

Koji je onda za taj 1.9? Jel bitna neka specifikacija il boja il? :)

Hvala.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Glaceol RX Type D, ili bilo koji drugi OAT antifriz.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim ni ja. :)

Uglavnom može i taj, to j LL (long life) OAT antifriz.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update No. 2;

Rješeni leteći... Ulje promjenjeno nakon 600 km. Prošli puta i sada mjenjan filter, brtva kartera, i zadnji put opran karter a sada splahnut samo. Tako da se motor bome pročistio. Iako ni nije bilo neke potrebe.

Vezano za leteće. Kako je nama Autodata davala 20 Nm i 45° a kolega veli da Haynes kaze 20 Nm i 60°, reko ne budi lijen i nazovi Renault. I tako zovem Zaka koji se ispricava da im bas nema glavnog mehe sa knjigom. Zovem Starkelja u Zagreb i ispricava se covjek da je u ludnici da stvarno nema vremena ic do mehe i traziti po knjizi. Veli; nazovi Veliku Goricu.

Sad zanimljivost. Dobit opet sluzbenika na telefonu i OK su stvarno bila sva 3 i tako i ovom zadnjem taman uleti meho. Veli pricekaj kratko da vidim knjigu. Dam mu sve podatke, covjek si da vremena i veli 45 Nm. Ja zbunjen, hmmm... Malo komentiram, reko, a nemate dva stupnja zatezanje? Kao drugu mjeru za istezanje serafa?

Veli ima, 20 Nm i 180°. To dode ekvivalent 40-45 Nm. Reko hvala... Pita jos lik dal su to M8 serafi. Ja reko pa valjda jesu. Nisam ni gledao. Kazem to kolegi i on u nevjerici. Serafi su kod mene M10. Nekaj ne stima. E sad. Kad se zategne na 20 Nm i jos zakrene 50-60°, ima se kaj upret. I mislim da nema sanse da je to slabo. Dapace, uvjeren sam da bi na 180° puklo. Ako ne na zatezanju onda brzo u voznji.

Svakako vjerujem da podatak nije svjesno dan krivi, ali ocito je doslo do nekog nesporazuma.

Uglavnom sve zamjenjeno i stegnuto na 20 Nm i 60°.

Dolje prilazem sliku novih pojacanih lezaja i sliku starih. Koji za 260 000 km izgledaju skroz OK i vjerujem da bi vozili bez ikakvog rizika skoro jos toliko.

Prica sa uljem mjenjaca, kako sam i njega zadnji puta mjenjao. Ne znam jesam lud ali kao da sam nasao negdje da ide oko 2.6 ili 2.8 litara. I kupim zadnji puta 3 litre. I drek, nije ni blizu gornjem cepu. Falila jos skoro litra. I tako u radioni ima isto neki Total 75W80, ista neka norma i kolega nadoli. Nagovori me. I sad meni vrag neda mira kakosu me tu savjetovali da mora biti iskljucivo NFP i odlucim i to izlit i kupit jos 4 litre i to sad promjeniti. Jbg, izvadili novo zuto ulje i stavili novo isto ulje.

Usput jos promjenio antifriz i ulje u kocnicama.

I to bi bilo to. 5e7eb9c871d27db639e141edf808e5bc.jpg85d06ef932d27b385702bc99066b3146.jpg5cfe112d449d1807c140906c27c9a818.jpge698823a5e47a9cf70141bcdf84abb84.jpgf136d3d9cfb62177fefbe7461208be8d.jpg0941046c97310b0058b5106c7209b79f.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne lijevati u PK6 ili PK4 do čepa ulje, izbacit će ti sve vani. Izlij sve ulje vani i ulij točno 2 litre i 4 decilitra. U ovaj mjenjač ne liva se ulje do čepa.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Hahhahahahahhahahahha. Jebeno. Koja sam ja budala...

Znao sam.

I tocno si mislim da sigurno nije kriv podatak i da ocito ima fora. Mislim si da sigurno ne treba do cepa, nego bas ta kolicina.

Zato sam i napisao... I eto. Tak mi i treba. :)

Nego, koji je najgori scenarij i koliko je stvar hitna? Di ulje moze probiti? Mislim, nije neki pritisak u getribi...?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve nasao o tome.

Hvala ti puno na skretanju paznje.

Rjesim cim prije.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima odušak pa ce baciti na njega i usrat ce cijeli motor.

Ali nece baciti kod normalne vožnje vec na AC nakon 1-2 h vožnje.

Link to comment
Share on other sites

Da. A to mi je najcesci tip voznje. :/

Rjesim to sutra.

Hvala obojici.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dal zna tko kako je na Laguni 2 (mislim da nema razlike izmedu ph1 i 2) fiksiran spojler na 5. vratima gepeka? Pricam dakle o hatchback varijanti. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Znam da je na L1 fiksiran s dva vijka s lijeve i desne strane. Za dvojku ne znam, al pretpostavljam da bi moglo biti isto ili slicno.

Link to comment
Share on other sites

Hvala. Ma je da. Maltene 99.9%.

Nasao sam gdjegod fotke na netu krila i vidio serafe. Tak da se serafi sigurno. Sto je i logicno al sam se eto nadao nekom sistemu da ne moram busiti 5-ta vrata.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo uljepšao mi se dan.

Moram pohvaliti Corteco koji i sam obožavam. XD

Raspala mi se remenica radilice stara 5 mjeseci koja je napravila 15000 km.

Tj. nije se raspala komplet nego je ovaj limic po obodu izletio van par mm i lijepo pobrusio barem 1/3 zupčastog. Skoro i pola. Sasvim slučajno to vidio a sasvim slučajno i čuo to tiho šuškanje remenice i nije mi vrag dao mira da odem ja dizalicu.

Eto, novogodišnja čestitka uz napomenu da definitivno više nema svete krave među proizvođačima dijelova. :)

4a0ec45b01bd396c11eeeef87e17f2c8.jpgb44fa15cf499ad73cb9ec77fd1b37305.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vidiš ja sam isto stavio corteco i to 2013 i nekakvih 50tkm i još uvijek je kao nova. 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.