Jump to content

Laguna 2 phase 2: visina auta


mario #8

Recommended Posts

A gle. Ja ju svakom preporucim i narucio sam ju opet. Al eto...

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ahaha dobro ga je pobrusilo, ja sam u prvi mah mislio da je to neka lagana verzija zupčastog. :)

Link to comment
Share on other sites

Eh da...

Kako sam rekao da sam naručio opet Corteco remenicu, da se nadovežem na sebe.

U principu nisam imao opcija. Naručio sam ono što sam mogao imati jučer unutar sat vremena. To je bila Corteco remenica radilice i Dayco sve ostalo (set zupčastog plus pumpa vode, kanalni remen).

Remenica Corteco koja je dosla izgleda nebo i zemlja razlicito od one koju sam stavio prije 5 mjeseci.

Drugacije oznake stampane po njoj, totalno drugacije velicine i boje logo. Nova ni nema taj lim po obodu koji me sje..., itd.

Sve dimenzije iste a ona nekako solidnija sva. A i stranice joj dosta drugacije izgledaju. Mislim, definitivno dokaz da ista stvar ako vec i nije neka velika razlika u kvaliteti, sigurno dolaze iz razlicitih tvornica, zemalja, sto vec, i krajnji proizvod nema veze jedan s drugim.

Na autu je bio INA set zupcastog i mogu reci da mi Dayco izgleda ukupno i bolje, kvalitetnije.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam sam radio izmjenu zupčastog remena + remenica radilice koja je promijenjena malo prije jer se stara raspala. Kupio Corteco remenicu, a za zupčasti mi se nije dalo eksperimentirati pa sam stavio OEM Renault set zupčastog (razlika je bila nekakvih 200 kn). Unutra su bile rola i natezač INA te Dayco Isoran remen.

Link to comment
Share on other sites

Imaš pločicu na motoru, treba biti oznaka na njemu. Kod moje lagune na bloku sa stražnje strane do mjenjača na pločici piše oznaka motora G9T 7.02 i broj motora.... Tako treba biti i kod tebe.

Evo da malo vadim iz naftalina. Citat je cisto da se vidi tema, ne tice se konkretno kolege.

Dakle na ovom mom 1.9 nema tamo plocice pa da se na glavu postavim.

Odzdola po meni nema sanse da negdje moze biti kod motora.

Ni odzgora nije bas lakse vidjeti ista.

Jedino sto sam nasao je fotografija u privitku. Lokacija je plasticni poklopac zupcastog remena.

Dal je stvarno moguce da nema negdje otisnuto nesto na bloku, ili makar plocica? Nego da se komplet oznaka motora nalazi na naljepnici na komadu plastike?0111d1556d5595423866e3f7d7d61155.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bio sam na rezervi. Kako je ledeno a auto nije puno radio kako sam ga upalio, ostavio sam ga upaljenog dok sam tankao.

Sjeo nazad u auto i nastavio voznju. Ubrzo skuzio da i dalje svijetli rezerva a kazaljka isto pokazuje u skladu s tim, ds nafte nema.

Naknadno sam palio par puta jos auto i stvar ista. Kad se upali auto cuje se "beep" i sviketli rezerva uz kazaljku kao da nema.

Lastane, koji mu je? :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Doći će sebi kad se razina goriva spusti ispod te koja je bila kad si točio.

Meni se to u 9g samo jednom desilo a nikad ne gasim dok točim.

Link to comment
Share on other sites

Nema sto ne znas o Laguni 2. Vec maltene ocekujem tvoje dijagnoze. :D

Natankao jucer navecer do kraja sa ugasenim autom (cisto po nekoj logici ga ugasio) i sve 5. Dosao je sebi, sve 5.

Usao sam jucer i u skriveni meni, tam di testira funkcije table i gdje se mogu neke skrivene vrijednosti gledati. Sve pokazuje super. Sve kazaljke rade. Vec poceo plovak proklinjati, ni ne znam kako je izveden i koje bi zezancije imao.

Al eto, super ispalo.

Hvala Mata.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Doći će sebi kad se razina goriva spusti ispod te koja je bila kad si točio.

Meni se to u 9g samo jednom desilo a nikad ne gasim dok točim.

Ja jos nikad nisam vidio nekog da toci dok je auto upaljen... nije to lose po zimi, ali opet, ne bojis se da ce ti neko maznut auto dok cekas da platis?

Na kraju moje ulice ima pekara i ljudi dolaze sa autima, ostave upaljen auto ispred i odu unutra, a netko se komotno moze sjest u auto i otic dok ljudi bezbrizno biraju koje ce pecivo uzeti... a kamere nema nigdje na vidiku. Covjek bi reko da se auti vise ne kradu danas, ali... cito sam da su kolegi sa foruma maznuli Meganea 3 u Sloveniji nedavno.

Link to comment
Share on other sites

Ja jos nikad nisam vidio nekog da toci dok je auto upaljen... nije to lose po zimi, ali opet, ne bojis se da ce ti neko maznut auto dok cekas da platis? Na kraju moje ulice ima pekara i ljudi dolaze sa autima, ostave upaljen auto ispred i odu unutra, a netko se komotno moze sjest u auto i otic dok ljudi bezbrizno biraju koje ce pecivo uzeti... a kamere nema nigdje na vidiku. Covjek bi reko da se auti vise ne kradu danas, ali... cito sam da su kolegi sa foruma maznuli Meganea 3 u Sloveniji nedavno.

Dok točim motor je upaljen, kad idem platiti gasim i ključam osim ako je još netko u autu.

To radim zbog turbine.

Link to comment
Share on other sites

Dok točim motor je upaljen, kad idem platiti gasim i ključam osim ako je još netko u autu.

To radim zbog turbine.

Tocno tak. Iako, u principu ostavim uvijek auto i ak sam sam. Naravno samo na benzinskoj.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je onda ok. Ne gasis odma da se turbina ohladi ili?

Da se ohladi i smiri. Kad ugasiš motor nema više podmazivanja a ona još vrti par desetaka tisuća okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Zar nije zabranjeno lijevati gorivo dok auto/motor radi? Postoji znak na svakoj benzinskoj postaji.

Link to comment
Share on other sites

Moguce, zvoni mi nesto takvo u glavi.

Velim, meni nije pravilo da tako tankam.

Al se jednom od 10 puta desi da je negdje na autoputu di si dosao zaspanan ili dosao na benzinsku sa ledenim autom jer mi se neda kasnije negdje u gradu razmisljati vise o tome.

Al velim, desi se svako 5-10 tankanje da tocim sa upaljenim. Nije me nikad netko zamolio da ugasim auto.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da se ohladi i smiri. Kad ugasiš motor nema više podmazivanja a ona još vrti par desetaka tisuća okretaja.

Ma samo malo. Pa nema li već 1.9 dCi sa 96 kW prisilno (dakle i kada se ugasi motor) podmazivanje uljem kao i svi 2.0 i 1.5 dCi poslije tamo 2006-2007-e?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ali isto tako ne znam da li to radi tj.da li je ispravno? Treba biti neka el.pumpa onda.

Kod mene ima vodeno hlađenje i ta pumpa bi trebala ostati raditi. Da li je tako ne znam.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Najbolji Renault, Renault na slep sluzbi. XD

A i kuka skroz dobro dode, u svakom slucaju zgodnije visestruko nego se zezati da onom kukom za branik.

Uglavnom, nemam vise slika, nove dijelove nisam vidio, stare mi se nije dalo slikat.

Na nepunih 269 000 km se raspao kuplung, originalni. Getriba nije do sad bila dole.

Promjenjeno apsolutno sve kaj se moglo u zvonu. Dvomaseni/plivajuci zamasnjak, kosara/korpa, lamela, potisni lezaj, cilindar u getribi, sve kaj se dalo.

Ode jedan stariji Twingac unutra. XD

E sad ono zanimljivo. I ko zakurac se dobro potrefilo da je Mata probao auto relativno nedavno. Gledao sam sve dijelove stare (LUK). Zamajac mrtav, radi i ima lufta valjda 50°. Rekao bi da je i opruga neka pukla. Lamela mesa minimalno imala, zagladena ko led, kosara isto.

Recimo usporedbe sa sada. Tvrdoca same papuce je rekao bi ostala ista. Sto je zanimljivo jer je Matin kuplung na 2.0 dci osjetno meksi. Naravno, odvaja malo kasnije. I onaj osjecaj u voznji one glatkoce na saltanjima, preizimanja momenta od zamasnjaka, sve je to sad osjetno bolje, nema dvojbe. Evo draga veli drugi auto.

Ali opet, kad znam kako su stari dijelovi izgledali i bili potroseni, ne mogu se oteti dojmu da je osjecaj bio puno bolji od stvarnog stanja. Je malo znao to sve bilo grublje kod saltanja ako se nije pazljivo saltalo, znao je zatreskat sa malo gasa na startu, ali velim, nije to sve bilo nista za sto mi nebi netko rekao da moze jos 50 il 100 000 vozit, karikiram al stavrno nije bilo strasno. Sve je to sad skroz meko i glatko, al opet, nije mi osjecaj prije bio da nekaj pokazuje niti blizu tako lose stanje. Mata je kratko probao pa nek napise.

Sama pedala je bila jednako tvrda kroz cijeli hod, lamela nemrem reci da je klizala ni najmanje. Ni pod tezim uvjetima za nju. Cukanja na uzbrdicama itd...

A sve je otislo kad mi je propala pedala. Izgubio ju. Podignem ju nogom i sve super. Stiscem do mile volje i sve super.

Usaltam u 1. i auto odmah krene bez pistanja i pedala opet ostane zakucana. A auto koci i crkne sam. Nisam se mogao ni dopeljati 700 m doma.

Uglavnom eto, stvar rjesena. :)cbdc0e771636806d3e7e4762f2cb3c6d.jpg5f570399fc766cf77e4a9ee454053055.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Osjetilo se na kuplungu da nije vise u novom stanju ali nisam imao dojam da je sve tako bilo pri kraju. Malo je grublje (brže) odvajao i nije amortizirao ali nisam mogao pretpostaviti da su mu to zadnji km.

Bitno da je dobro napravljeno pa nek napravi još toliko i onda u CIOS.

Link to comment
Share on other sites

Bas tako i ja razmisljam. Uostalom nebi si dozvolio na cesti ostat da sam mogao i pretpostavit. A kak sam ti spomenuo. Noc prije draga bila sama s malim i to jutro prije mene opet, sva sreca da je mene poslala u ducan. XD

Okej, znam kakve km ima i da je jos original, al opet, racunas na neke konkretnije pokazatelje da je gotov.

Do sada na tom autu nisam imao lipe neplaniranog troska, a ulozio jako puno novaca. Bas iz neke preventive i jer sam debil. I onda me ovo ovak zajebe. :)

Uglavnom, lupilo me i stavio sam ju u oglas za neprodajnu cijenu, sad ju jos mozda dignem na sprdacinsku jer definitivno auto ostavljam jos neko vrijeme.

Reparirat cu injektore preventivno, necu ih ni kontrolirat na toj kilometrazi, sigurno ce im dobro doc. Promjeniti opruge i amotrizere preventivno (iako imam osjecaj da su amortizeri vec losiji) i doslovno nemam na njemu sta vise dirati, ako me ne odluci prcati, evo kucam u drvo da nece. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.