Jump to content

bijeli dim, miris po gareži i rastopljenoj plastici iz ventilacije


rodzonis

Recommended Posts

u zadnjih godinu i pol promijenio dva otpornika-reostata ventilacije i to kod istog mehe (dolencic iznad gajnica) 

s tim, da je ovaj drugi rađen prije 2mj i kako meho kaže nije samo promijenio otpornik nego i prelotao žice i rekao sad je to to

napomena kada je otpornik-reostat riknuo puhalice su ostale u najjačem polozaju a drugi put kad je riknuo ventilacija tj puhalice nisu radile

danas se vozim na posao i krene smrad iz puhalica po spaljenoj plastici i gareži i zatim bijeli dim koji me je skoro ugušio dok nisam imao priliku stati

naravno da sam mislio da cu izgoriti skupa sa autom 

auto je sada kod električara i znam da ću fasovati

cuo sam se sa električarom dok je slep isao prema njemu  (pokupec pojatno) i ispričao mu sto se desilo i on kaže:

"to je kad mehaničari rade električarski posao"

da li je netko imao iskustva i sta mi je očekivati

 

hvala

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

to ti je zato što je prelotao žice. To se ne smije raditi jer onda nema što pregoriti pa počne goriti instalacija. Reostat ti pregara zbog povećanog otpora pri vrtnji ventilatora. Ili ima smeća oko njega, ili ga treba reparirati i podmazati ili kupiti novi. 

Dakle pretpostavljam da te u najgorem slučaju čeka kupnja novog ventilatora i reostata te koliko ti uzme za ruke. A usput i plati negdje misu jer sjenik nije izgorio

Link to comment
Share on other sites

Ne bih se kladio u to, kod problema tog tipa strada trijak na reostatu i dešava se upravo ovo što se desilo prethodnih par puta a opet, pitanje je šta je i kako rađeno sa reostatom.

Ne bih da te plašim, problemi sa grejačem kabine su izazivali požare na scenic 2, nekoliko slučajeva imaš na renaultforums.co.uk, simptomi su bili identični sa sve belim dimom, ohrabrujuće je što za razliku od tvog slučaja, ta vozila su tragično završila

Link to comment
Share on other sites

Ne bih se kladio u to, kod problema tog tipa strada trijak na reostatu i dešava se upravo ovo što se desilo prethodnih par puta a opet, pitanje je šta je i kako rađeno sa reostatom.

Ne bih da te plašim, problemi sa grejačem kabine su izazivali požare na scenic 2, nekoliko slučajeva imaš na renaultforums.co.uk, simptomi su bili identični sa sve belim dimom, ohrabrujuće je što za razliku od tvog slučaja, ta vozila su tragično završila

Zato ja konstantno držim aparat za gašenje od 2kg u Laguni. :)

Link to comment
Share on other sites

sad je zvao električar i kaže da je vrlo lako auto mogao izgoriti

ide vidjeti koliko košta ventilator i reostat i trebati će cijelu armaturu skidati

kaže samo skidanje armature je 100 eurica

i sad je zavrsno zvao 2000,00 kn

Link to comment
Share on other sites

au puno je al možda je moglo biti i gore u slučaju zapaljenja...

 

Link to comment
Share on other sites

po tome ispada da će skidati armaturu 5h (5h x 150,00 kn=750,00 kn)

al to je to, oš neš bangladeš

gdje god da ga sada odfuram moram platiti šlep

napomenuo sam mu da imam 30-40 % popusta u tokiću i da ću ja kupiti dijelove

valeov reostat i ventilator koštaju 1650,00 kn a on će mi ih naplatiti 1000,00 da ne mora mene čekati sa dijelovima jer radim do 16h

tako da dijelovi 1000,00 kn, skidanje armature 750,00 kn i ne znam šta je još 250,00 kn

e tu dolazimo do zaključka da bi bilo super kada bi imali dobrog frenda mehaničara, mesara, stolara, servisera bijele tehnike, proizvođaća eko povrča...

Link to comment
Share on other sites

Ne bi moj auto dugo kod njega stajao. Nema mi gore nego kad me očito muljaju, onda ću dat i više samo da taj lopov ne zaradi ništa.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

to si si mogo i sam zamjenit, ima hrpa videa i uputa po jutubu kak se raskapa armatura i to čudo mjenja jedino kaj ima malo zafrkancije al proso bi puno jeftinije.

Link to comment
Share on other sites

to si si mogo i sam zamjenit, ima hrpa videa i uputa po jutubu kak se raskapa armatura i to čudo mjenja jedino kaj ima malo zafrkancije al proso bi puno jeftinije.

Nisu svi vični šarafljenju i nemaju svi vremena za šarafljenje.

 

Ponekad ispadne "jeftinije" dati nekome da ti odradi posao jer ćeš ti izgubiti puno više vremena  kojeg možda realno i nemaš.

 

Link to comment
Share on other sites

to si si mogo i sam zamjenit, ima hrpa videa i uputa po jutubu kak se raskapa armatura i to čudo mjenja jedino kaj ima malo zafrkancije al proso bi puno jeftinije.

hehe, ima hrpa videa i uputa od rocco siffredi pa neide

da imam garažu i pet dana bez djece i zene možda bi se upustio ali ovako nou čens

 

Ne bi moj auto dugo kod njega stajao. Nema mi gore nego kad me očito muljaju, onda ću dat i više samo da taj lopov ne zaradi ništa.

moram, dvije auto sjedalice od klinaca u autu traže što hitniji popravak :hop:

Link to comment
Share on other sites

To je drugo. Lako je meni laprdati dok još nemam djece i auto mi nije prijeko potreban, iako mi je draže kada je kod mene umjesto kod majstora.
Kad završi posao, barem mu napomeni da znaš da te oženio i da će dobiti anti-preporuku :D

Link to comment
Share on other sites

ja sam skidao skoro cijelu armaturu na meganeu radi izmjene malog kilera. I bogme ne bih to više radio ni u ludilu. 

Btw, ako sve ide dolje nebi bilo loše i mali kiler stavit novi, on je Nissensov cca 200 kn.

Evo sad se sjetih da je frend na ovom mom scenicu mijenjao reostat i da NIJE trebalo micati cijelu armaturu, obavezno provjeri na jubito postupak!!!!

Ako je tako, onda te mulja žestoko, ovaj moj je to odradio za sat, dva vremena!

Inače najgore je na Clio 2, bukvalno mora ići sve dolje

 

Evo prvi video na YT i kaže da je promijenio za 30 min

 

jedino ako je ventilator negdje u p.m. pa radi njega treba izgubiti puno vremena 

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Za reostat se ne mora skidati ali za ventilator mora

IMG_3114.JPG

Isao do elektricara i eto slike

Link to comment
Share on other sites

Uh, isti moj iznutra. Dakle bio sam u pravu da je ventilator u pitanju...Imaš li onaj dodatni el. grijač?

Link to comment
Share on other sites

Uh, isti moj iznutra. Dakle bio sam u pravu da je ventilator u pitanju...Imaš li onaj dodatni el. grijač?

nemam pojma, mislis na grijac koji grije puhalice po zimi dok je auto tek upaljen. Ako je to onda imam?

Link to comment
Share on other sites

mislim da je Nukleuz na njega referirao kao jedan od problema, nisam siguran.

ajde napiši u čemu je bio problem, poslikaj štagod. Dali ti se događalo da se začepe odvodi ispod brisača i voda završi u kabini?

Link to comment
Share on other sites

Meni su se odvodi zacepili prije 1 god i tada sam mijenjao otpornik. I tada je uz otpornik trebalo je i nekakve klapne kod ventilatora ocititi podmazati jer i tamo se skupila prljavstina i otpornik ne dobiva hladenje. Tako da se tada to ocistilo podmazalo otpornik nebi rikavao. Strujic mi veli da jednom mjesecno ima senice, lagune i megana sa tim problemom. I on kaze kada mijenja otpornik da je nuzno to kod ventilatora podmazati ocistiti. Jer otpornik ako nije doslo do zacepljenja odvoda ne rikava sam od sebe, vec zato sto nema hladenje. 

Uglavnom, elektricar za elektricarske poslove a meho za sarafljenje

Link to comment
Share on other sites

mislim da je Nukleuz na njega referirao kao jedan od problema, nisam siguran.

ajde napiši u čemu je bio problem, poslikaj štagod. Dali ti se događalo da se začepe odvodi ispod brisača i voda završi u kabini?

Da, na taj. Ne mora da znači da je do njega, simptomi su me asocirali na ono što sam pričitao na UK forumu s'tim da je u oba slučaja, nakon pojave dima izbio požar, automobili su izgoreli u trenu. Da ne širim paniku, rasturao sam sva kola koja sam imao, heben je taj grejač od kilovat nabijen u palstičnu cev pored mnogo ostale plastike okolo a korisna stvar nema šta :)

Loš kontakt svakog el. potrošača može da izazove isto, budženje ili kemijanje što vi kažete, šansu za problem povećava.

Što se reostata tiče, moj sam zbog zapušenog odvoda morao da popravljam, plivao je u vodi i zbog toga je stradao trijak na istom, tri puta sam ga menjao u kratkom vremenskom periodu jer origanalni nisam moga da nađem, sa ruskih i poljskih foruma sam čitao postove vezane za popravke i prepravke, iz trećeg puta sam potrefio. Svakako, neka pravila treba ispoštovati, nije baš posao za laika bez iskustva za rasturanje i bez poznavanja elektronike generalno

Link to comment
Share on other sites

Već sam od par ljudi čuo neke negativnosti za servis dolenčić jer istina to da su nezadovoljni ljudi?

Prije svega pokretač teme treba nači vrhunskog servisera i to urediti. Što se tiče skidanja armature tu treba hrpa vremena i topla prostorija i da se dobro zna što se radi da se neš ne potrga. Treba imati ponešto alata za rad.

Link to comment
Share on other sites

Iskustva koja ja imam sa dolenčićom su odlična i čovjek zaista dugo i uspješno radi

Kvarove koje sam imao na prijasnjim autima je dijagnosticirao momentalno i mislim da čovjek puno toga zna

No ovo je specifična situacija i budući da sam ga zvao i sve mu rekao, mislim da više neće mijenjati samo tako otpornike

Zamijeniti otpornik za nekoga ko zna šta radi je pola sata posla, primjerice dolenčić

Ali da bi pri promjeni otpornika podmazao ventilator i očistio ga, što je nužno, treba cijelu armaturu skidati

A mehaničari poput njega si ne mogu dopustiti da mu jedan radnik cijeli dan šarafi armaturu, pogotovo da se uči kako se skida

Ozbiljni električari imaju sa tim iskustva i skinu ju puno brže

Tako da električar za struju, meho za šarafljenje, auspuh za auspuh majstore, vulkanizer za gume...

U startu izgleda skuplje, a zapravo je jeftinje

Prvo mijenjanje otpornika me izašlo 700,00, drugo 500,00 kn, sve skupa me košta 3200,00

S time da sada mijenjam i ventilator, a vjerojatno prvi put ne bi morao

Dakle, dao sam cca 1500,00 kn nepotrebno

kad nemaš para gledaš da prođeš jeftinje i onda nahebes

 

 

Link to comment
Share on other sites

Meni su se odvodi zacepili prije 1 god i tada sam mijenjao otpornik. I tada je uz otpornik trebalo je i nekakve klapne kod ventilatora ocititi podmazati jer i tamo se skupila prljavstina i otpornik ne dobiva hladenje. Tako da se tada to ocistilo podmazalo otpornik nebi rikavao. Strujic mi veli da jednom mjesecno ima senice, lagune i megana sa tim problemom. I on kaze kada mijenja otpornik da je nuzno to kod ventilatora podmazati ocistiti. Jer otpornik ako nije doslo do zacepljenja odvoda ne rikava sam od sebe, vec zato sto nema hladenje. 

Uglavnom, elektricar za elektricarske poslove a meho za sarafljenje

15 godina stara laguna nikada nije imala problema s ventilatorom, reostatom, začepljenim odvodima ni ulazom vode u kabinu. Jedino mi je otišao kompresor klime, ali to je neka druga tema. Trošak cca 2400 kn + plin.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.