Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Vrlo mala vjerojatnost da su bas sva 4 na toj kilometraži osim ako nisu bili 50cola kotači gore.

Ali bar je to lako otkriti koji ležaj tuli..kotač po kotač u zrak, zavrti i provjeri lift

Link to comment
Share on other sites

Hoce uzet lovu..

Pogotovo jer je zensko doslo kod majstora a sad su godisnji pa nema posla. Covjek si pravi posao.

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanjce... kada se nakon visesatne voznje autocestom skinem na neko odmoriste koliko dugo da ga pustim da radi u leru da se turbina ohladi malo, minuti, dvije... pet? Kakva je praksa kod vas?

Link to comment
Share on other sites

Ako normalno usporavaš i znaš kočiti motorom, ne moraš ništa ekstra ga ostavljati da radi u leru. Recimo, neka ti između brzine 130-150 i gašenja auta protekne minuta.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vrlo mala vjerojatnost da su bas sva 4 na toj kilometraži osim ako nisu bili 50cola kotači gore.

Ali bar je to lako otkriti koji ležaj tuli..kotač po kotač u zrak, zavrti i provjeri lift

Kotači su serijski. Morat cu sam provjeriti.

Na zadnjem kotaču ide zajedno sa rukavcem ili sa bubnjem?

@Fr4n- kad znam da cu stati zadnjih par km usporim. Pustim da odradi 2-3 min.

Link to comment
Share on other sites

Hvala! To mi je dosta bitno jer moj 1.9dci ima osjetljivu turbinu, a cilj mi je da pređem sto vise km bez iznenađenja [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Sa dobosem kao na r5..r19..megane, nikakva nauka 

Link to comment
Share on other sites

Nemas sta hladiti turbinu na tim brzinama. Pogotovo na konstantnim brzinama.

To se radi kod stalnog ganjanja, ovako nema potrebe

Link to comment
Share on other sites

Sa dobosem kao na r5..r19..megane, nikakva nauka 

Onda znači moram kupiti 2 doboša i pošarafiti.

Tnx[emoji106]

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na km auta z kočnice bi trebale biti dobre a ležaj ide van na prešu, ja ne bi mijenjao dobose ako ne treba. 

Link to comment
Share on other sites

Baš sam to pomislio jer sam prije 1g skidao doboše i još su u odličnom stanju. Zub istrošenosti je jedva primjetan.

Hvala Laci [emoji106] [emoji482]

Link to comment
Share on other sites

Doboši se ne mijenjaju samo tako. Eno na R4 su još prvi iz tvornice, pakne i ležajevi se mijenjaju po potrebi, a doboš stoji. Istrošenosti je jedva primjetna 

Link to comment
Share on other sites

Nemas sta hladiti turbinu na tim brzinama. Pogotovo na konstantnim brzinama.

To se radi kod stalnog ganjanja, ovako nema potrebe

+1 za odrzanje 130 na autocesti koristis max 20ks 150 ajde nek je 30ks.. Na toj isporucenoj snazi ti je turbo izmedju 0.1 i 0.2 bara boosta tj ni neradi.

Jedino kad se penjes uz tuhobic, ili nakon bosiljeva u smjeru rijeke di je za penjat se s 130 potreban skoro pa pun gas. E onda odmori malo masinu ore gasenja. Ali odmaranje u mjestu je jako lose. Mjnogo bolje je napraviti 1km s malim opterecenjem motora.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jel netko probao doma koji od ovih setova za popravak stakla?

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00IPS4APU

Imam na jednom autu od udarca kamenčića samo točkice, tj. kamen je iskopao grabicu promjera ispod milimetar, malo se samo osjeti pod noktom, ali smeta me po suncu, vide se te točkice.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na km auta z kočnice bi trebale biti dobre a ležaj ide van na prešu, ja ne bi mijenjao dobose ako ne treba. 

Pitanje što staviti:

FAG,

FEBI,

SKF,

Renault, SNR,

Razlika u cijeni cca 50kn/kom, dakle nebitno.

Link to comment
Share on other sites

Sve igra.

Ovu zimu sam mijenjao prednji desni na R4 i stavio sam SNR. Prije toga je bio SKF...cca 3 godine od postavljanja sam morao mijenjati.

Ali mislim da sam negdje rupu na cesti opizdio i da je zato prošuškao. Jer je prošuškao naglo i jako (zvukom). 

Obično krene neprimjetno zvukom odlaziti.

Link to comment
Share on other sites

Ja preferiram skf i snr, mada ni ova druga dva nisu loši, koyo isto dobar

Link to comment
Share on other sites

sa koyo sigurno ne možeš pogriješit, made in japan, prva ugradnja na hondama

Link to comment
Share on other sites

sa koyo sigurno ne možeš pogriješit, made in japan, prva ugradnja na hondama

jebate, sve iz japana i kaj ide na Hondu je sveti gral i nepoderivo :lool: 

ali potpis, koyo je odličan. 

Link to comment
Share on other sites

jebate, sve iz japana i kaj ide na Hondu je sveti gral i nepoderivo :lool: 

ali potpis, koyo je odličan. 

sam sebi si odgovorio :D :goni:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.