Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

U bilo kojoj stanici za tehnički pregled. Naravno, ako je to neka od dimenzija odobrenih za tvoj auto.

Link to comment
Share on other sites

ali uvijek možeš atest napraviti ako ti ne dozvole samo upis

Link to comment
Share on other sites

Odlicno onda... hvala na odg.

Hmm kak se radi atest i gdje i kolko novcica?

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Odlicno onda... hvala na odg.

Hmm kak se radi atest i gdje i kolko novcica?

U bilo kojoj stanici za tehnički pregled koja ima ovlaštenje za napraviti atest. 

Ja sam odradio u stanici u Vodicama. 

Točna procedura za upis druge dimenzije gume ti je slijedeća.

1. Zatražiš atest u stanici.

2. platiš davanja......mene je ispalo 275kn

3. Dovezeš auto sa tim gumama i auto se naveze na jednu malu rampicu visine nekih 10-tak cm sa jednim kolom. Najprije zadnjim, a onda i prednjim.

4. Čovjek poslika i pošalje u CVH.

5. Nakon dva tjedna mi je došao odgovor.

6. Upisana dimenzija u napomenu u prometnu uz broj atesta pod kojim se proces odvijao.

Ako hoćeš felge upisati moraš im dostaviti certifikat kojim oni mogu provjeriti da li je felga ispitana i atestirana

 

 

Link to comment
Share on other sites

Išao sam pogledati točan iznos za atest guma i sve skupa sam platio 338kn (275kn atest+20kn biljezi+43kn upis dimenzije u prometnu)

Link to comment
Share on other sites

1.5 dci, 81 kW, 150 tkm. Što se sve mijenja na velikom servisu?

Zupčasti remen, natezač, pumpa vode, remen alternatora, ulje, filter ulja+podloška.

Ima još kakvih gumica, semeringa,....?

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka i kabine.

Trebao bi i antifriz što se tiče samog motora a od periferije još i kočionu tekućinu i napraviti veliki servis klime.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To sam zaboravio :)

Što ide sve u veliki servis klime?

Svake dvije godine napunim klimu. Odšarafe ona dva ventila na gornjim cijevima klime, spoje na uređaj i on sve sam radi. Pumpa izvuče oko 400-500g starog plina van, te stavi novo ulje i novi plin nakon što testira vakum.

Imam Sanden kompresor u koji ide PAG10 ulje i 660g plina.

Link to comment
Share on other sites

Ima i tu nešto, da...

Premda bi po knjizi trebalo svake DVIJE, a u praksi svake 4 godine, zamijeniti dehidrator, ekspanzijski ventil/orifikovu, zamijeniti ulje u kompresoru, izmijeniti radni plin te ozonom sve dezinficirati...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prvi put nakon 6 godina zbog hladnjaka, drugi put nakon 4 zbog gumice treci put bu auto na metar kubni. Ponavljam klima je vrag i ne diraj dok radi :D

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Burke nije dirao klimu 6god na Twingu GT. Ima sreće da je kompresor preživio iako je dobio po piksi jer su cijevi bile skoro potpuno bez plina.

Moja je već 12.5god. Ništa nije dirano po njoj osim što je svake 2god punjena.

Sve na klimi je ono što je došlo iz tvornice.... osim ulja i plina :D

Link to comment
Share on other sites

Jel zna netko gdje u ZG ima za kupiti kočionu tekućinu ELF Frelub 650?
Gdje god sam pitao nitko nema, slao upite Tokiću, Autokreši, Molydonu, Solarshopu, nemaju niti mall.hr, e-kupi, abrakdabra, solarshop..
 

Link to comment
Share on other sites

Sitan problem... Prilikom voznje oko 30 - 40 km/h kad volan cimam brzo lijevo- desno cuje se odozdola nekakav zvuk slican klepetanju...eventualni razlog? Letva volana dobila lufta mozda??

Link to comment
Share on other sites

Imam jedan jako čudan problem s vozilicom iz profila.
Kad je vani vruće i kad auto odstoji 10+ sati, vergla normalno, ali ne pali. Kao da ne dobiva gorivo (pumpa odzuji). Prvo sam očistio TDC (GMT) senzor i dogodilo se još jednom. Zatim sam kupio komplet novi senzor i bilo je ok neko vrijeme. Ovaj tjedan opet zajebava. Na hladno pali odlično, kad je ugašen par minuta opet odlično i onda opet kad odstoji par sati i kad je vani vruće - zajebava (ne svaki put).

Greški na dijagnostici nema nikakvih, osim elektromagnetskog ventila kutije s aktivnim ugljenom, koji ne radi kak treba. I prošle godine sam imao isti problem s njim, ali je auto palio uvijek normalno. Navodno je ventil (prema dijagnostici) ostao u otvorenom položaju.

Njagore je što se to događa curi pa u tom trenu nisam kod auta da mogu nešto isprobati. Mogu samo čačkat i čekat sljedeći dan da čut iskustvo.
Napon akumulatora (kad dođe doma) pri stajanju, paljenju i radu je normalan (kao i kad puni akumulator). Svjećice nisu, pumpa nije, bobine i kablovi nisu. Kad upali, nema nikakvih lampica.
 
Ima netko kakvu ideju / iskustvo, što bi moglo biti? Što da provjeravam?

Link to comment
Share on other sites

Sad malo čitam da ipak ovaj elektroventil može uzrokovat otežano paljenje, pogotovo ak zašteka u otvorenom položaju. Poveća se vanjska temperatura, benzinske pare isparavaju i kroz otvoren ventil se nakupe u usisu (ventil bi trebao biti zatvoren kad je auto ugašen). Pa onda valjda kod paljenja kroz usis posauga benzinske pare (verglanje na prazno) i kresne. Ima logike :)

Još uvijek sam u potrazi za zamjenskim, a kad ga nabavim, ovog ću rastaviti čisto da vidim što se događa - i probat složit. Čisto sam ga carb cleanerom i proradio je normalno za par dana i onda opet.

Link to comment
Share on other sites

Ima netko za preporučiti u području Istre ili Rijeke neku firmu koja radi popravak auto stakla?

Doletio kamenčić na AC i sad imam točkicu i od nje puknuće na 3 strane u duljini cca 3 mm.

Izguglao sam neki DSC d.o.o. u Puli. negdje kod bivše Bille, nemam iskustva s takvim poslovima, ali bi volio dobro obavljen posao.

Link to comment
Share on other sites

Imaš Laus u Rijeci. Nemam iskustva s njima direktno ali neki od mojih frendova kažu da su ok. Govorim za zg podružnicu.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u DSC mijenjao cijelu šajbu na fiesti nismo na vrijeme primijetili rupicu i samo je napravilo crtu.A kad sam isao preuzet auto nekom liku je zatvarao bas te udarce od kamencica.Koliko sam skuzio cijena oko 200kn mozda i manje najbolje nazvat i pitat

Link to comment
Share on other sites

Zvao sam ih, cijenu su mi rekli cca 400kn, kad se odganiziram idem kroz koji dan do njih pa javim kako je prošlo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.