Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

Evo ovako, prvo sam mislio da je problem akumulator, ali ispitao ga multimetrom i pokazuje 12,5V kad je ugašen i 14.37V  kad je na 2000 obrtaja, on ga, kod paljenja, vrti bez problema, ali nikako da upali, nekad dvaputa palim grijače u nadi da će mu to pomoći, ali nisam baš primjetio neki pomak nabolje, jednom je dosta teško upalio kad je bilo ono hladnije vrijeme. E sad, što bi moglo biti problem? Grijači, filter goriva? 

 

Evo da još nadodam, čim odstoji dan-dva bez paljenja, jedva upali.. Ali ako ga palim redovito.. Onda upali dosta lakše.. Posto sam nov u svemu tome, kako se kreće cjenovno dijagnostika i tko je u Zagrebu ok da odvezem radi toga?

Link to comment
Share on other sites

koje ledice mogu staviti na lagunu za registraciju, moraju li biti canbus, i je li netko provao staviti ledice na vrata, i ispod nogu, te koje tamo isti mogu ici?

Link to comment
Share on other sites

Ja imam obicne. U tablicu ti idu festoon. Ustvari pogledaj ovdje 

http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

I ne prijavljuje kvar? Ja sam pokušao staviti obične (SMD) ledice umjesto običnih žaruljica W5W i odmah mi je prijavio kvar pa sam odustao.

Link to comment
Share on other sites

Evo da još nadodam, čim odstoji dan-dva bez paljenja, jedva upali.. Ali ako ga palim redovito.. Onda upali dosta lakše.. Posto sam nov u svemu tome, kako se kreće cjenovno dijagnostika i tko je u Zagrebu ok da odvezem radi toga?

gjuro, ja imao jako slicne probleme, zapravo identicne... i zadnje kaj sam mislio da je akku, jer je uvijek imao snage za barem 6-7 dugih verglanja... cistio sam senzore, ulijevao svasta, bio na dijagnostici, testirao grijace, uglavnom svasta... i na kraju zamjenil akku i od onda pali ko beba iz prve... prije je samo verglal i upalil iz druge, trece, cetvrte ili nije uopce...

 

najsumnjivije mi je bilo to da je na kleme uvijek kresnil odma i bez zadrske... eto, probaj... ne moras mjenjat odma bateriju nek dok ti nece kresnut, nemoj ga mucit nek ga zaklemaj na tudji auto i vidi kaj bude.

Link to comment
Share on other sites

Ma evo, nevjerojatno, stoji mi dan i po i jedva jedvice iz 4. puta upalio, danas stoji preko noći i upalio je kao od šale, od prve bez imalo muke. Budem probao baš od kolege akumulator.. Samo što moram kad je ohlađen, on je baš nedavno kupio novi Exide.

Link to comment
Share on other sites

Ma evo, nevjerojatno, stoji mi dan i po i jedva jedvice iz 4. puta upalio, danas stoji preko noći i upalio je kao od šale, od prve bez imalo muke. Budem probao baš od kolege akumulator.. Samo što moram kad je ohlađen, on je baš nedavno kupio novi Exide.

 

Ili ti je slab accu, ili imaš možda negdje slabi spoj (masa obično) ili ti nekaj ždere struju...

Link to comment
Share on other sites

Ispitao i kolko sam vidio, nigdje mi ne zdere struju.. Probat ću baš ostavit ga 1-2 dana i onda preko akumulatora od traktora upalit (100Ah)

Edited by Gjur0
Link to comment
Share on other sites

I ne prijavljuje kvar? Ja sam pokušao staviti obične (SMD) ledice umjesto običnih žaruljica W5W i odmah mi je prijavio kvar pa sam odustao.

Ništa ne negoduje. Imam ledice kao pozicije u farovima, kompletno osvjetljenje vrata, poda i tablice. Istina da su sada samo zbog boje u farovima can bus, jer nisam mogao naći obične da odgovaraju po boji uz xenon. Ove sa can busom se više zagrijavaju.

Link to comment
Share on other sites

Zna li netko...
prije nove u nekom letku naletio sam na Philips ORD2105 (tu je link jer mi iz nekog razloga forum ne da staviti sliku?)

 

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpindex.pl?ctn=ORD2105B/12&dct=QAC&faqview=1&refdisplay=HAV_C40_DC315_005&refnr=0072800&scy=EE&slg=AEN

bilo je na akciji po 399 ili tak nekaj kuna.
letak je nravno završio u smeću a ja se nemrem sjetiti gdje je to bilo...
ak netko možda zna :pifo:

Link to comment
Share on other sites

Na Megane-u II ne mogu otvorit gepek dok ne upalim barem poziciona svjetla.

Ovo mi je prvi Renault, imam ga tek 15 dana, pa ako je to do postavki, ili neka banalnost,

nešto što bi mogao sam riješit, onda molim instrukcije od upućenih...

Link to comment
Share on other sites

Nebi to trebalo imati nikakve veze s tim.Ja na svojem otvaram bez problema bila svjetla upaljena ili ne.Pogledaj da netko nije nekaj čačkao po bravi.

Link to comment
Share on other sites

Ništa ne negoduje. Imam ledice kao pozicije u farovima, kompletno osvjetljenje vrata, poda i tablice. Istina da su sada samo zbog boje u farovima can bus, jer nisam mogao naći obične da odgovaraju po boji uz xenon. Ove sa can busom se više zagrijavaju.

Kod mene odmah prijavio grešku kad sam stavio smd u pozicije.
Link to comment
Share on other sites

Nisu isti. Razlika je u kapici . Sa druge strane, ne prolazis tehnicki bez peraca i autonivelacije.

Link to comment
Share on other sites

Na Megane-u II ne mogu otvorit gepek dok ne upalim barem poziciona svjetla.

Ovo mi je prvi Renault, imam ga tek 15 dana, pa ako je to do postavki, ili neka banalnost,

nešto što bi mogao sam riješit, onda molim instrukcije od upućenih...

Koja karoserija?

Link to comment
Share on other sites

Nisu isti farovi, kod nexenona je unutarnji dio u kojem je duga lampa nekako ovalan a kod xenona kvadratast!

Link to comment
Share on other sites

Nisu isti farovi, kod nexenona je unutarnji dio u kojem je duga lampa nekako ovalan a kod xenona kvadratast!

U pravu si.Dio fara za dugo svjetlo kod "obične" izvedbe je ovalan dok je kod ksenon izvedbe ravan. Naravno, ksenon izvedba ima i kapicu za razliku od klasičnog fara. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Nebi to trebalo imati nikakve veze s tim.Ja na svojem otvaram bez problema bila svjetla upaljena ili ne.Pogledaj da netko nije nekaj čačkao po bravi.

 

Ma znam da glupo zvuči, ali ako svjetla nisu upaljena nema toga koji će otvorit gepek, 

čak na ključu kad pritisnem dugme za otvaranje gepeka, zablicaju žmigavci, daju mi znak 

da je otvoreno, ali bez upaljenih svjetala ne ide...

Auto je kupljen na auto placu, uvezen iz Italije, pa ni prodavac nije imao pojma o čemu se

radi, samo je konstatovao da je to tako, i bilo je uzmi ili ostavi...

Link to comment
Share on other sites

Ma znam da glupo zvuči, ali ako svjetla nisu upaljena nema toga koji će otvorit gepek,

čak na ključu kad pritisnem dugme za otvaranje gepeka, zablicaju žmigavci, daju mi znak

da je otvoreno, ali bez upaljenih svjetala ne ide...

Auto je kupljen na auto placu, uvezen iz Italije, pa ni prodavac nije imao pojma o čemu se

radi, samo je konstatovao da je to tako, i bilo je uzmi ili ostavi...

zvuci ko da je brava spojena na poziciju :) Pogledaj malo instalaciju brave ako je brljano kaj po njoj

Link to comment
Share on other sites

zvuci ko da je brava spojena na poziciju :) Pogledaj malo instalaciju brave ako je brljano kaj po njoj

 

Ispada da je baš tako :) Pogledat će to neko stručniji, ja se ne bi petljao, jer ako krenem

ja nešto dirat, bojim se da na kraju ni auto neću moć otvorit :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.