Jump to content

Raznolika kratka pitanja


Tanatos

Recommended Posts

gjuro, ja imao jako slicne probleme, zapravo identicne... i zadnje kaj sam mislio da je akku, jer je uvijek imao snage za barem 6-7 dugih verglanja... cistio sam senzore, ulijevao svasta, bio na dijagnostici, testirao grijace, uglavnom svasta... i na kraju zamjenil akku i od onda pali ko beba iz prve... prije je samo verglal i upalil iz druge, trece, cetvrte ili nije uopce...

najsumnjivije mi je bilo to da je na kleme uvijek kresnil odma i bez zadrske... eto, probaj... ne moras mjenjat odma bateriju nek dok ti nece kresnut, nemoj ga mucit nek ga zaklemaj na tudji auto i vidi kaj bude.

Ili ti je slab accu, ili imaš možda negdje slabi spoj (masa obično) ili ti nekaj ždere struju...

Evo danas stavio drugi akumulator i kad sam ga palio blinka zavojnica, tako da mislim sa je grijač.. u iduću subotu vjerojatno na dijagnostiku..

Link to comment
Share on other sites

Brava je definitivno spojena na poziciju i odatle uzima struju. Ja sam mislio da je u pitanju karavan, ili hatch, ali ne znam zasto je kod sedana to neko tako spojio.. Verovatno je neka zica u prekidu negde zbog otvaranja/zatvaranja gepeka.

Link to comment
Share on other sites

Nije Renault nego je Citroen C4 od frenda, pa molim pomoc ako nije problem? Naime, kad ga ugasi i zakljuca ostane upaljena desna stop lampa! Probao je upaliti, provozati se okolo, ali nema pomoci. Sad je otkvacio s akumulatora i opet spojio i i dalje isto?! Ako tema ne smije tu biti neka ju modovi stave tamo di treba biti :)

Link to comment
Share on other sites

Brava je definitivno spojena na poziciju i odatle uzima struju. Ja sam mislio da je u pitanju karavan, ili hatch, ali ne znam zasto je kod sedana to neko tako spojio.. Verovatno je neka zica u prekidu negde zbog otvaranja/zatvaranja gepeka.

 

Misliš li da je to posao za ovlašćeni servis, ili bi i neki kvartovski električar mogao da završi posao?

Link to comment
Share on other sites

Misliš li da je to posao za ovlašćeni servis, ili bi i neki kvartovski električar mogao da završi posao?

Mislim da bi to dobar autoelektricar dobro rijesio. U ovlastenom ti budu zamijenili cijelu instalaciju... A i naplatili posteno.

Link to comment
Share on other sites

Brava je definitivno spojena na poziciju i odatle uzima struju. Ja sam mislio da je u pitanju karavan, ili hatch, ali ne znam zasto je kod sedana to neko tako spojio.. Verovatno je neka zica u prekidu negde zbog otvaranja/zatvaranja gepeka.

Jedino logično,vjerojatno je originalni + bravice u prekidu pa je novi + skinut sa osvjetljenja tablice ako je to bliže bravici.

 

@meganepg - treba raskopati oplatu oko bravice i pregledati instalaciju,može i lokalni električar.

Link to comment
Share on other sites

pozdrav! imam jedno kratko pitanje. na sreću, nije nikakav kvar, ali je toliko glupo da me muči par dana. dakle, clio 2, storia, 2007 godina. benzin. ispod akumulatora pa do dolje do maglenke, pruža se nekakva tanka crna rebrasta cijev. promjer kakvih 5mm. na žalost, momentalno nemam ništa s čime bih mogao slikati. e, sad. ta cjevčica je uredno pričvršćena sa onim plastičnim "kvačicama" i izgleda da je nekakav odušak ili za odljev vode. no, ne mogu prokužiti od kuda je ispaladrugi kraj, gornji je sužen na kakvih 2-3mm, vidi se da je stajao u nečemu. po dužini dođe do iznad akumulatora. no, jednostavno ne mogu vidjeti di je stajala. pretpostavljam da ju je otpojio majstor kad mi je mjenjao akumulator, ali ili nije vidio, ili se vodio po onoj "ma, koji će ti klinac ta cijev". 

eto, pa ako netko ima godište slično mome, da baci oko di bi to moglo ići. 

puno hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

@ viking - to je odušak akumulatora,možda je novi akumulator bez oduška pa ga nemaš gdje spojiti.

Link to comment
Share on other sites

Misliš li da je to posao za ovlašćeni servis, ili bi i neki kvartovski električar mogao da završi posao?

Dobar elektricar, ne treba ti nista vise.

 

A ovo je odušak akumulatora, samo neka stoji cevka pored akua.. Ništa ne smeta, a ako je aku hermetički zatvoren, onda i ne treba. Služi da se odvedu pare ukoliko dođe do prepunjavanja akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

Nije Renault nego je Citroen C4 od frenda, pa molim pomoc ako nije problem? Naime, kad ga ugasi i zakljuca ostane upaljena desna stop lampa! Probao je upaliti, provozati se okolo, ali nema pomoci. Sad je otkvacio s akumulatora i opet spojio i i dalje isto?! Ako tema ne smije tu biti neka ju modovi stave tamo di treba biti :)

Neka skine lampu i ocisti kontakte.. Stop verovatno odnekud dobija živu struju i probija. Plus, naravno. Ima li alarm?

Link to comment
Share on other sites

@ viking - to je odušak akumulatora,možda je novi akumulator bez oduška pa ga nemaš gdje spojiti.

hm... iskreno, prvi put čujem da i akumulator ima odušak... originalno je došao sa renaultovom naljepnicom, ovaj drugi (koji je opet krepava) je nekakav generic, nije neka poznata marka (barem ne meni). a, gdje bi to trebalo stajati? budem potražio na netu, ali zbilja prvi put čujem za takvo što.

hvala!

Link to comment
Share on other sites

 

 

A ovo je odušak akumulatora, samo neka stoji cevka pored akua.. Ništa ne smeta, a ako je aku hermetički zatvoren, onda i ne treba. Služi da se odvedu pare ukoliko dođe do prepunjavanja akumulatora.

Evo ti odgovora...

Link to comment
Share on other sites

Neka skine lampu i ocisti kontakte.. Stop verovatno odnekud dobija živu struju i probija. Plus, naravno. Ima li alarm?

Nema alarm. Jel moguce da je prekidac/osigurac na papucici kocnice?

Link to comment
Share on other sites

Da, po shemi za nekog random C4 kojeg sam otvorio ima samo jedan prekidac, nema svaka strana zasebno.

Link to comment
Share on other sites

Evo ti odgovora...

hvala i tebi na brzom odgovoru. ja zbilja to nisam znao... ovo je zatvoreni akumulator, nema nadodavanja tekućine. 

 

i još jedno pitanje, donekle vezano. za clia, do koliko Ah mogu staviti novi akumulator?

sada je 50Ah, 450 (ili 430) CCA (to je valjda ona "udarna/startna struja"). obzirom da se uglavnom vozim na kratkim turama, pali-gasi, nema se kada nešto nadupunjavati puno.

gledam što se nudi, pa mi ispada 60, 64Ah, kao nekakav optimum/maksimum. 

 

hvala još jednom!

Link to comment
Share on other sites

Da li ti je Clio benzinac? Ako jeste, dosta je do 55Ah, ja imam na mom 45 Ah i pored klime, radi evo već ne znam ni ja koju godinu bez problema, i to sa alarmom...

Link to comment
Share on other sites

da, benzinac. prvi akumulator je izdržao kakvih 6-7 godina. stavio novoga pred godinu i 2 mjeseca, naravno, garancija iscurila. i pred neko vrijeme bio sam na kontrolnom pregledu i kaže majstor da je "struja punjenja" 35% i preporuča zamjenu. pa mi nije jasno kako je jedan izdržao pod istim uvjetima 6 godina a drugi jedva godinu. u međuvremenu sam morao mjenjati anlaser, dobio sam neki stari rabljeni i imam dojam da ga jako teško pokreće. ponekad nakon dan-dva ne voženja prvo verglanje je slabo, kao da jedva okrene i onda ga zavergla kako spada. da li ga taj anlaser troši, da li je ipak režim vožnje kriv, stvarno ne znam. i kod mene je ista situacija, pored svih potrošača, još je i klima i alarm kao kod tebe. sada ga zaključavam samo na njegov daljinski, ako alarm nešto troši. ne znam, već sam lud od svega toga. tjedan dana kako je prestala garancija tom autu su se počeli dešavati tako glupi kvarovi da ne možeš vjerovati.

a za akumulator, koliko sam malo do sada vidio na netu, 50Ah pa jako malo od 54-55Ah i onda 60 i više.

 

i na kraju, svaki kojeg sam pogledao je "super", "jak", "premium", svi sve hvale, ne znaš koji je bolji, exide, varta, fiamm, bosch.... na koncu ću uzeti onog sa najduljom garancijom.

 

u svakom slučaju, hvala ti na odgovoru.  

Link to comment
Share on other sites

Varta je nekad bila dobra, kakva je sad, ne mogu da tvrdim. Bosch se nešto nije pokazao. Mislim da je Exide OK, to su neki premium. Mada je kod mene neki Fordov, i radi posao. Alarm troši minimalno struju.. Imaš različite kategorije akumulatora, ja sam recimo na bivšem Meganeu 1.9 dCi stavio običnu Vartu Black, iako su mi nudili Silver i govorili kako ovaj nije za moj auto. Zamenjen je 2010 i još radi kod novog vlasnika, koji ga i ne pomera po dve, tri nedelje. Upali bez problema. Kod burazera na njegovom Meganeu 1.9 stavljen identican Varta Black (isto kao nije za njega), pa evo radi pet godina bez problema, sa alarmom i ostalim glupostima. Dakle, ja imam preporuku za Vartu.

Moj Clio ima evo već dvanaest godinu i sve radi super.. Ima blizu 140.000 km, i stigao je iz Italije, tačnije Siene pre neke tri godine. Od kvarova samo sam mu zamenio bobinu, senzor MAP i ocistio motorizovani leptir usisa. 1.2 16v.  Ima neki Fordov akumulator koji je bio u njemu kada je stigao..

Ja bih išao na varijantu od 55 Ah maksimalno, jer ti se jači neće možda dobro puniti zbog alternatora..

Link to comment
Share on other sites

Bavim se akumulatorima pa evo dvi-tri pametne... Alternator NE PUNI akumulator, on ga samo održava. Minimalni napon alternatora mora biti bar 14,4V. A akumulatorima stradavaju zbog sulfatizacije, a koju se može usporiti povremenim punjenjem akumulatora određenim punjačima.

Link to comment
Share on other sites

Varta je dio korporacije Johnson controls i ne bi trebala biti loša. Kod mene je originalna Varta izdržala skoro 9 godina. E sad dali se radi o black, blue, ili silver dynamic ne znam.

Varta je dio korporacije Johnson controls i ne bi trebala biti loša. Kod mene je originalna Varta izdržala skoro 9 godina, e sad dali se radi o black, blue, ili silver dynamic ne znam.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Bavim se akumulatorima pa evo dvi-tri pametne... Alternator NE PUNI akumulator, on ga samo održava. Minimalni napon alternatora mora biti bar 14,4V. A akumulatorima stradavaju zbog sulfatizacije, a koju se može usporiti povremenim punjenjem akumulatora određenim punjačima.

 

Alternator u određenim situacijama (naprimjer djelomično ili potpuno iscrpljen akumulator - ugašen auto a dugo si slušao muziku ili ostavio svjetla ili slično) itekako puni akumulator...i to često (po akumulator) dosta štetnim (prevelikim) strujama...nekad i debelo preko 30 ampera, što nije dobro jer krivi ploče unutar baterije. O klasičnim olovnim akumulatorima pričamo. Naravno da samo održava napunjenost baterije ako je sve ok i ako je baterija puna...ali ne možeš generalno reći da alternator zajedno sa svojim ispravljačkim dijelom i regulatorom (popularni regler) ne puni bateriju na automobilu - jer to nije točno. Puni kad treba...a o tome hoće li puniti ili neće i ako hoće onda kojom strujom će puniti - odlučuje regler. Ako je pak on neispravan pa ne puni...ili stalno puni - neće ni akumulator imati dugi životni vijek. Isto kao što neće dugo trajati (običan olovni...starter akumulator...više tanjih ploča) ako ga se prečesto "zlostavlja" dubokim pražnjenjem i onda full punjenjem velikim strujama. 

Link to comment
Share on other sites

hvala svima na objašnjenjima.

ja zbilja ne znam što se kod mene dešava. da alarm troši malo, vjerujem da je to tako, ali kad ne vidim neko drugo logično objašnjenje, hvatam se za bilo kakvo objašnjenje.

što se punjenja kod mene tiče, instrument pokazuje da se bez opterećenja puni na 14.0-14.2v. a sa opterećenjima (svjetla, ventilator, grijač zadnjeg stakla( naravno, ovo je samo za nekakvo ispitivanje, rijetko je baš sve to upaljeno odjednom)), ide na kakvih 13.8 stabilno.

e, sad, da li je akumulator već kupljen star, tko zna koliko je stajao u trgovini i kada ga je prošla zima na nekoliko dana dobro smrznula i vjerojatno ubila ili nešto drugo ne radi kako spada.... servis najjednostavnije kaže - "promjeniti akumulator". baš ih briga, nije 500-700kn iz njihovog džepa.

 

sad ću par dana vidjeti kako će se ponašati kada sam dobro počistio sve spojeve na akumulatoru.

 

hvala još jednom!

Link to comment
Share on other sites

Imam i ja jedno pitanje, nije kvar al mi laganini ide na živce...
Radi se o cliu III 1.2 tce...
Znači ovako, auto radi i najnormalnije se vozim, stanem na semaforu i auto radi na negdje otrpilike 750 rpm. Kada hoću krenut sa semafora, dodam gas ali okretaji prvo padnu na ispod 500, svjetla zatrepere, cijelo auto počne kao "štucati" i onda krene.
Da ponovim to se ne događa stalno nego samo periodično.
I nije bitno kolko ja gasa dodam, čak i ako nabijem gas on napravi istu radnju.
Hvala.

Link to comment
Share on other sites

zna li netko kako na laguni isključiti upozorenje za nevezan pojas,jako nervira kad ideš preparkirati auto,a necujes senzore od toga sr**a

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.