Jump to content

zatamnjivanje stakla


rodzonis

Recommended Posts

Zivo me zanima kolko je to tocno vec povrsina stakla od megana!!! Pa nije 50% vise da ga hebes!!!! A vjerujem da je s vecom povrsinom i lakse radit... al eto, cepa se kak se moze.

Na cliu sam nekad davno platil 900kn, ubrzo nakon je shogi svoju octaviu karavan htio zatamnit. Povrsina stakla nes malo veca al zbog veceg auta ugodnije radit. Al eto, octavia karavan (moze prevest ciio u gepeku), svicarske registrancije i bem, ode cijena u mp3.

Meni je Saša rekao da zbog veličine stakla i specifičnosti zakrivljenja ne može sad ici na nižu cijenu jer ima puno posla, a gužva mu u radioni.

Razumijem kad se radi o guzvama i vecoj potraznji, prekovremenima, vrucini i uvjetima rada i sl... al specificna zakrivljenost stakla? A u jesen nije tak specificno zakrivljeno pa moze spustit cijenu? NHF i bez omalovazavanja tudjeg rada, vjerujem da to treba znat radit kak spada, nije zaebancija... alj ljudi moji malo ljudskosti i iskrenosti?? Mene to iz koze izvlaci, doslovno.

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Pa kak mu ta zakrivljenost nije smetala lani na istom takvom Superbu u proljece kad mi je nallatio 1300?? Zvat cu jos onako.hr i jos neke koje nadem, bas me zanima! 

A najbolji stos mi je kak su prijr par godina imali akciju na fbu i onda su Megane odradili za 700kn! 

Realno, koliko materijal kosta za to? Pa po autu zarade 1000kn, 2-3 dnevno pa racunaj! Za poludit, al stvarno!

Link to comment
Share on other sites

Postaje popularno pa cijena raste.. tko je prije zatamnjivao stakla? Entuzijasti. Danas svatko. nist cudno..

Napravite si sami ko ja il ne kukajte..

Link to comment
Share on other sites

Nažalost kod nas svi tako rade. Kad ima posla onda su si važni pa dižu cijene. Kad nema onda su akcije.

Baš sam jucer pričao sa jednim stolarom koji radi po mjeri kuhinje itd.

Veli da je digao cijene za 30% jer sad sebe više cijeni.

Rekao sam da mi je drago i da ce moju robu dobivati po 30% vecoj cijeni jer mi cijenimo ljude koji se cijene i koji žele robu renomiranih firmi, a znamo da značka košta.

Prvo je malo zinuo pa onda smajlić.

Link to comment
Share on other sites

Kolko zatamnjivanje kosta u bosni?

Koliko u sloveniji?

Link to comment
Share on other sites

buraz je zatamnjivao na meganu stakla kod nekog lika iz bistrice..700kn ..

Link to comment
Share on other sites

Dok je ovaca neće faliti vune.

Činjenica je da zatamnjivači jako dobro zarađuju. Materijal ih dođe 200-300kn na najkvalitetnijim folijama. Ostalo je čista zarada minus porez jer ti doslovno treba osvjetljena garaža od 20 kvadrata s utičnicom od 10A radi industrijskog fena koju rentaš za 50-60€ mjesečno ako ju nemaš.

Činjenica je da još uvijek ima onih koji će to platiti samo da im auto bude cool, pa kaj košta neka košta. Pogotovo ako nema ženu i djecu ni u planu sljedećih xy godina.

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar samo stylinga. Zatamnjena zadnja stakla doista smanjuju temperaturu u autu tijekom ljeta. Osjetim to iz prve ruke. Osim ako cijeli auto nije crn. Onda je pecnica ionako..

Link to comment
Share on other sites

Meni su stakla tvornicki zatamnjena dosta, i to najjace ona na straznjim vratima, ali nije mi to dosta radi bebeka! Negdje sam procitao da tvornicki zatamnjena stakla zapravo nemaju UV zastitu, jel to moguce?

Link to comment
Share on other sites

Meni su stakla tvornicki zatamnjena dosta, i to najjace ona na straznjim vratima, ali nije mi to dosta radi bebeka! Negdje sam procitao da tvornicki zatamnjena stakla zapravo nemaju UV zastitu, jel to moguce?

Nemoguce, UV zrake ne prolaze kroz staklo... tako da ove gluposti o UVA ili UVB zastiti ne drze vodu, jer ultraljubicasti dio spektra i tako ne prolazi kroz staklo... ali prolazi infracrveni koji grije auto [emoji16]

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hm, isao sam malo guglat.. UVB ne prolazi ali UVA moze proci. Tak da valjda ipak nije i s te strane lose metnut foliju. 

Link to comment
Share on other sites

šta ne uzmeš onda ona tipska sjenila za stakla..vidim da ih ljudi dosta uzimaju radi klinaca,a u kombi sa zatamnjenim staklima da su super..a opet ih možeš skinut kad god hočeš..vidim da je i kolega fabi isto stavio ta sjenila upravo radi klinaca..

https://www.withcar.hr/sjenila-za-skoda-superb-wagon-2008-09-2015  evo za tvoj..a možda ima za kupit i orginal u škodi..

Link to comment
Share on other sites

buraz je zatamnjivao na meganu stakla kod nekog lika iz bistrice..700kn ..

Cuo sam za njega. Decko super radi. Frendu je odradio vec 3-4 auta i svaki put vrhunski odradjeno.

 

Ja sam na bivsem Puntu prije nekih 7-8 godina stavljao folije kod jednog decka u Bjelovara. Sve sajbe osim prednje je naplatio 900kn. Trebao je zatamnit samo zadnje i to je bilo 600kn, na kraju se dogovorili da pokelji i prednje za 300kn. Jos me ruckom pocastio. ?

 

Folije su i dan danas ko nove, zadnje, prednje sam morao skinut nakon 3-4 godine zbog tehnickog...

Link to comment
Share on other sites

Nemoguce, UV zrake ne prolaze kroz staklo... tako da ove gluposti o UVA ili UVB zastiti ne drze vodu, jer ultraljubicasti dio spektra i tako ne prolazi kroz staklo... ali prolazi infracrveni koji grije auto

emoji16.png

 

evo jedan jednostavan pokus.. korištena Labino lampa, priblizno 365nm (dakle UVA spektar), uz to koršten UV metar, komad debelog stakla i plexi od cca 5mm

oprema..
80vf037.jpg


očitanje na UV metru preko 20mm stakla na udaljenosti oko 1000 mm (B skala,3000uW/cm2)

E2e0Efw.jpg

i očitanje preko 5 mm pleksija, na udaljenosti od cca 250mm (ocitanje je nula)

8c59aIi.jpg

ono što želim pokazati ovim pokusom je upravo to da UV prolazi kroz staklo, bocni prozor na autu (ako ne sadrzi uv zastitu) itekako propusta UV.. za prednje staklo je vec drugacija stvar, ali folija preko bocnih stakla pa makar i prozirna ima slican efekt kao i pleksi, naravno u puno manjoj mjeri.. 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ocito je kroz staklo prosao dio UV zraka visih valnih duljina... ne vidim drugo objasnjenje...

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ocito je kroz staklo prosao dio UV zraka visih valnih duljina... ne vidim drugo objasnjenje...

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

Lampa ne odasilje bijelo svjetlo, to bi se vidjelo na ocitanju preko pleksija.. a ono ne postoji, napisao sam da je to isključivo 365nm valna duljina. Da li ste ikad pocrvenili/pocrnili preko stakla kad ste isli na put? 

Link to comment
Share on other sites

Aha, nisam vidio da je to lampa odredene valne duljine... da, problem je sto lampa 365nm, da je nize valna duljina, ne bi proslo...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ima tih momaka što lijepe folije po normalnijim cijenama tak da budite otvorena uma[emoji16]

Npr. za Scenic 3 (sve osim pr.šajbe), Lumar folije, čovjek došao iz BIH u KT, naplatio 800 kn

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

naravno, sto je veca valna duljina manja ce biti prodornost.. ako govorimo o prirodnoj zastiti od UV zracenja sto je uloga ozonskog omotaca on filtrira UV-B i UV-C, dobrim dijelom i UV-A spektar, naravno ovisno o stanju omotaca, da li je oblacno itd..

ako je UV-A spektar 400-315 nm... lampa je taman sredina toga i mislim da ona nije problem kako se ne bi priznalo da UV prolazi kroz staklo :D

Link to comment
Share on other sites

Nije stvar samo stylinga. Zatamnjena zadnja stakla doista smanjuju temperaturu u autu tijekom ljeta. Osjetim to iz prve ruke. Osim ako cijeli auto nije crn. Onda je pecnica ionako..

rekao sam, nikad više crni auto

zatamnio sam stakla i puno je bolje, pogotovo klincima i pesonji u gepeku

imam službene bijele aute na parkingu i kada idem doma dotaknem ih i mlaki su, dotaknem svoj - ruku nemožeš držati

imamo službeni novi crni audi 3 i isto mu treba da rashladi i imamo bijeli mercedes gle, rashladi za 15 sekundi kao i bijeli ww polići

nikad više crni auto - BASTA :)

-dobar dan, može bela perla?

-može.

-hvala doviđorno!

Link to comment
Share on other sites

Ali crni daaaleko najbolje izgleda kad je čist. Nekih minutu i pol nakon pranja :jez:

Šalu na stranu, cifre debelo preko 1000 kn za bilo koji tip osobnog automobila su baš šišanje ovaca ko što Med0 kaže.. Doživotno jamstvo? Tko ti garantira da će firma uopće postojati za 2 godine? Nakupe se dugovi, ključ u bravu i drugi dan ista ekipa na istoj adresi sa drugim nazivom firme. Hint Vemil.
Zamjenski auto? Odeš na ćevape i auto je gotov dok riješiš jednu mrzlu. Barem bi tako trebalo biti kada su već toliki profići.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nemoguce, UV zrake ne prolaze kroz staklo... tako da ove gluposti o UVA ili UVB zastiti ne drze vodu, jer ultraljubicasti dio spektra i tako ne prolazi kroz staklo... ali prolazi infracrveni koji grije auto

emoji16.png

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

Prolazi cca. 10% ispod 300 nm. Bilo bi zanimljivo saznati informaciju koliku količinu IR zračenja blokira ona folija u vjetrobranskom staklu (naravno ako posjeduju tu foliju). Kod mene su tonirana sva stakla (tvornički), ali stražnja nisu zatamnjena kao kao kod ovih novih auta. Zanima me je li se koristi slična folija na bočnim staklima kao na vjetrobranu, odnosno o kakvoj je foliji riječ?

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

ovo sam našao kao tvornički tinted..

Factory Tint[edit]

"Factory tint", done at the time of manufacture is generally not an applied film, but instead is done by dyeing the inside of the glass with a darkened pigment; an electrical process known as "deep dipping." The pigment gives the glass a tint, but doesn't provide UV ray protection or heat rejection like most window films do. The average VLT of factory tint is between 15%-26%.

Link to comment
Share on other sites

Evo ti Golf sedmica sa lagano žućkastim staklima. Odbija 99% UV-a i isto toliko IR. Ne znam koju metodu su koristili, ali zaštita je u staklu i radi jako dobro bez zatamnjivanja šajbe.

I da, jednom i nikad više crni auto. Čak ni plavi.

Link to comment
Share on other sites

evo jedan jednostavan pokus.. korištena Labino lampa, priblizno 365nm (dakle UVA spektar), uz to koršten UV metar, komad debelog stakla i plexi od cca 5mm

oprema..

Da li nam tvoja oprema može pomoći da vidimo da li auto vosak blokira UV i koliko?

Uzmemo nekoliko komada stakla ili plastike koji propuštaju UV, namažemo ga voskom i promatramo promjenu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.