Jump to content

Dci 1,5 110ks ili 1,6 130 ks?


Du-Dario

Recommended Posts

Pozdrav,

Dakle imam dilemu za slijedeci auto. Vjerovatno ce biti isto Megane grandtour ali... koji motor?

Diesel 1,5 sa 110 ks ili 1,6 sa 130 ks?

Koji bi bio vas izbor i zasto?

 

P.S.

Ako je tema vec otvorena neka je admini slobodno prebace  :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Ja bi 1.6. :rolleyes: Nit sam vozio 1.5, nit 1.6, al kontam da mu + 20 konja znače. 

Link to comment
Share on other sites

1,5dci zato što ide sasvim dobro, manje troši, jeftiniji je i izbor je puno veći. Može se i čipati ako baš zatreba.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Grunf je imo 1.6dci on zna kaj prica. Moj izbor ide 1.5dci. Potrosnja plus jeftin servis. 

Link to comment
Share on other sites

Moj izbor je bio, 1.5dci, ja ga vidim kao zlatnu sredinu

Link to comment
Share on other sites

Ne izgleda loše auto. Jedino mi se čini da bi od 2012. trebao biti redizajn i imati noviju prednju masku, onu s plugom dolje. Parking senzori otraga, ne vidim na slici, a bez toga ne bi vozio scenica po gradu. Scenic ti ima dva.senzora dolje na sivom dijelu branika i po jedan sa svake strane na dijelu branika koji je u boji auta, na ovome to ne vidim. Možda je loša fotka na njuškalu.

Cijena bi trebala biti jako dobra ako je sve kao što piše, ali za privilege paket malo sumnjiva oprema.

Što se motora tiče, ne ulazim u poudanost i moguće probleme, ali 110KS je po mom mišljenju mrvicu malo za scenica, dakle ja bi 1.6dci. samo što ih nema puno kod nas, a plaše nas tim lancem i mogućim problemima.

Link to comment
Share on other sites

Da , na to mislim.Moj iz 2012. je isti kao ovaj koji si sad linkao. Obrati pažnju i na stražnje zmigavce, redizajn ima bijelu plastiku gore.

Hm, možda je redizajn bio od 2013, a neki modeli već 2012. dobili te kozmetičke izmjene?

A za parking senzore, svi scenic 3 koje sam vidio imali su kao što sam opisao raspored senzora.

Evo ti od mojeg fotka, uvoz FR.

Možda sam ja neku čudnu opremu ulovio.

ab64c495cde518e543504c81582b9a00.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dakle ak auto ima realnih npr 160000 km, lanac ne treba jos mijenjati? Negdje sam procitao 200000 km, negdje vise negdje manje itd...

Jel ima netko takav motor u renou da kaze iz prve ruke. Jer ta godina 2012 tad su i poceli negdje se pojavljivati 1.6 dci u scenicu. Do tad su bili 1.5 il 1.9 tak nesto..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Izgleda uredno, taman je na prijalazu generacija i dobio je 1.6 motor. Go for it

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Svaki moras odrzavati. Ja bih isao na 1.6. To su dobri motori, a ako ces bas naletit na problem, vidi mozes ga naci svugdje.

Link to comment
Share on other sites

1.6 je poprilicno skuplji u nabavci, i znatno ih manje ima. Lanac kao lanac, nije vise vecna stvar kako se misli, pogotovo na tim modernijim motorima (Mercedesi nekad imali dupli lanac, a danas na S500 zna da pukne na manje od 100.000 km).

U svakom slucaju, svaki ima svoje prednosti. 1.6 je poprilicno komplikovan sa svojim resenjima namenjenim ustedi energije (uljna pumpa varijabilnog protoka, klapna na izduvu, dva EGR-a).

1.5 je jedno vreme odolevao, da bi 2012 (sredinom, kada je i krenuo redizajn megane/scenic familije) i on popustio i doziveo modernizaciju poput R9M motora (1.6 dci)

Ako ne opterecujes auto, ne vuces prikolicu i pun gepek, u 90 posto situacija dovoljan je 1.5 sa 110 ks. Za Scenica je ipak bolji 1.6 samo je problem sto ih ima jako malo i sto su cene "u nebesa". I obrati paznju, ima razlicitih varijanti 1.5 dCi sa 110 ks, koje se dosta razlikuju u sitnim detaljima. 

Najbolji Renault dizel u poslednje vreme je M9R, 2.0 dCi u svim svojim varijantama, pogotovo od kraja 2008, kada je i dobio pojacane lezajeve radilice. Odlican je bio i 1.9 dCi ali u varijanti sa 130 ks, kvalitetno napravljen, sa odlicnom turbinom, cesto sa vodenim hladjenjem.

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam nist uzeo. Motor je dost bucan i na pitanje kad se mijenja lanac lik kaze nikad.. gluposti.. sve se jednom mijenja..

opet neka bahatost i arogantnost, kakvi su to prodavaci..

Pise u oglasu ima parking senzore - ali ih NEMA.

na meg2 imam parking senzore i nemrem bez tog vise zivjet pogotovo na velikom autu.

Znam da ih mogu ugraditi sam ali ak u oglasu napises da ima a nema onda u k***

Auto izgleda ko da je sklepan od 3 auta, udubljen rubnjak itd. A zato je valjda i jeftin. Nis usparat cu jos malo jer za 55000 kn nemres kupit da vredi. Treba bar 65-75000kn i vise da bude kak spada..

Probao vozit, auto je lijen. Ne povlaci iz niskih okretaja nek ga moras gazit da bi tih 130ks osjetio. Kad se zavrti onda poleti. 1.5 od mog buraza u kangoou je zivahniji i tisi, od malog gasa ide. Koda ima vise momenta, ne vrti se a vuce. 1.6 iz poda ne vuce nist, moras ga razvrtavat skoro ko benzinca. Mozda je ovaj motor ubijen pa zbog toga se tak cudno vuce.. Tak da bum ipak gledal nekaj 1.5 dci..

Link to comment
Share on other sites

I dobro da si odustao, meni onaj auto već u oglasu izgleda sumnjivo. Prvo sam primjetio da to nije Privilege oprema.

Link to comment
Share on other sites

Ma stalno muljaju s tom opremom. Da taj motor treba malo zavrtiti, ali to voli.

Meni je isto malo smetala turbo rupa koja postoji ako se lijeno vozi, bez šaltanja.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni nikad nece bit jasno zast je nekom problem lijenost iz niskih okretaja, pa bolje da se vrti do 4k nego da je zivahan na 1500 okretaja pa krepa na 3k

Edited by LeoRS
Link to comment
Share on other sites

A od modernog dizela ocekujem da cupa na 2000 okr. 1.6 dci je na 2000 okr nigdje. Bezveze.

Link to comment
Share on other sites

1.6 je poprilicno skuplji u nabavci, i znatno ih manje ima. Lanac kao lanac, nije vise vecna stvar kako se misli, pogotovo na tim modernijim motorima (Mercedesi nekad imali dupli lanac, a danas na S500 zna da pukne na manje od 100.000 km).

U svakom slucaju, svaki ima svoje prednosti. 1.6 je poprilicno komplikovan sa svojim resenjima namenjenim ustedi energije (uljna pumpa varijabilnog protoka, klapna na izduvu, dva EGR-a).

1.5 je jedno vreme odolevao, da bi 2012 (sredinom, kada je i krenuo redizajn megane/scenic familije) i on popustio i doziveo modernizaciju poput R9M motora (1.6 dci)

Ako ne opterecujes auto, ne vuces prikolicu i pun gepek, u 90 posto situacija dovoljan je 1.5 sa 110 ks. Za Scenica je ipak bolji 1.6 samo je problem sto ih ima jako malo i sto su cene "u nebesa". I obrati paznju, ima razlicitih varijanti 1.5 dCi sa 110 ks, koje se dosta razlikuju u sitnim detaljima. 

Najbolji Renault dizel u poslednje vreme je M9R, 2.0 dCi u svim svojim varijantama, pogotovo od kraja 2008, kada je i dobio pojacane lezajeve radilice. Odlican je bio i 1.9 dCi ali u varijanti sa 130 ks, kvalitetno napravljen, sa odlicnom turbinom, cesto sa vodenim hladjenjem.

 

Vidim da se dobro razumijes u motore, ovo si lijepo napisao. Da li znas mozda kako se pokazao 2.5dCi, vidio sam jednog Nissana Murano-a sa tim motorom, mislim da se u aute od Renaulta nije ugrađivao vec u gospodarska vozila ili?
Link to comment
Share on other sites

... Motor je dost bucan i na pitanje kad se mijenja lanac lik kaze nikad.. gluposti.. sve se jednom mijenja..

Ne nuzno. Recimo na 2.0 dCi motorima se ne mijenja. Odnosno lanac bi trebao nadzivjetu motor.

Moj stari je imao polovnu C klasu i kombi Sprinter, zamjena lanca isto nije predvidjena preventivno.

Neki auti imaju problema s lancima (npr. famozni BMW M47 motor), ali obicno se cuje da lanac zvecka, ako je za zamjenu. Malo "zareži" kod prvog jutarnjeg paljenja.

Sent from my LG-M250 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve je to relativno. Proizvodjac uopce nema u opcijama auto koji ima 250000 + km. Takvi auti po defaultu su u francuskoj ili njemackoj za smece ili nisu predvidjeni za odrzavanje. Zivotni vijek motora nije ni 300 ni 400tkm. Zato vani ljudi aute s 200tkm odlazu na otpad pa se takvi auti uvoze u zemlje treceg svijeta kao hr i bih i tu sa 200+tkm tek pocinju svoj zivotni put na cestama. Tako da tu ne vrijedi uputa da se lanac i lancanici ne mijenjaju NIKADA. Ako auto ima puno km svaki savjesniji serviser ce na svakih npr 50000 km provjeriti istrosenost razvoda i po nekim opcim tolerancijama predloziti izmjenu. Zamjena po balkanski - kad lanac pocne rondati je u strojarskom smislu preneozbiljna. Jer ak taj lanac pukne, cesto popravak motora nije moguc a ako je kosta ko cijeli drugi motor a to moze biti i vise od pola vrijednosti auta.

Naravno iako se koriste vrhunski čelici i najkvalitetnija ulja, lanac se sastoji od 500 dijelova. Neminovno se rasteze. Pitanje je samo kad se rastegne i koliko i kad ga treba zamijeniti a nikako - NIKADA.

po mnogim manualima se ni ulje u getribi ne mijenja nikada.

Ali svi znamo da to nije istina.

Link to comment
Share on other sites

A od modernog dizela ocekujem da cupa na 2000 okr. 1.6 dci je na 2000 okr nigdje. Bezveze.

Malo paušalno daješ izjave. Ne znam koji si ti motor vozio ali ispravan 1.6 dci jako čupa već od cca 1500 okr.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moguće. Al istina je da je do 1500 izraženo mlitav. Recimo u raskršću od 90 stupnjeva, još ako je blaga uzbrdica, mora se prebacit u prvu..

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stavi oba auta pa ces vidjeti koji ce kako povuc. Ok ima svaki malu turbo rupu, ali ovaj 1.6 ide jako dobro. Ja sam vozio i jaci u Meganu od 165hp to tek otkida. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.