Jump to content

Dci 1,5 110ks ili 1,6 130 ks?


Du-Dario

Recommended Posts

Malo ih ima, skupi dijelovi. Radije 1.5 i chip a imas motor za koji kupis dijelove u svakom ducanu..

I navodno bude 1.6 nestao jer ide 1.7 dci jel tak?

Link to comment
Share on other sites

Vidim da se dobro razumijes u motore, ovo si lijepo napisao. Da li znas mozda kako se pokazao 2.5dCi, vidio sam jednog Nissana Murano-a sa tim motorom, mislim da se u aute od Renaulta nije ugrađivao vec u gospodarska vozila ili?

To je Nissan motor, koji se jako dugo ugradjuje.. prvo je imao klasicno ubrizgavanje, a potom commonrail sistem. Pathfinder je imao isti motor, bas kao i taj Muranp. Koliko je meni poznato, nije bilo nikakvih izrazenijih mana. Pripada staroj Nissan seriji YD motora (2.2 i 2.5 radne zapremine)

BMW je imao problem sa N47 serijom, do neke 2011 godine, posle toga sporadicno. Mada je znao problem pucanja lanca da se pojavi i na 3.0 dizelu. Uglavnom, posledica nebrige, loseg ulja i loseg odrzavanja.

 

 

Link to comment
Share on other sites

To je Nissan motor, koji se jako dugo ugradjuje.. prvo je imao klasicno ubrizgavanje, a potom commonrail sistem. Pathfinder je imao isti motor, bas kao i taj Muranp. Koliko je meni poznato, nije bilo nikakvih izrazenijih mana. Pripada staroj Nissan seriji YD motora (2.2 i 2.5 radne zapremine)

BMW je imao problem sa N47 serijom, do neke 2011 godine, posle toga sporadicno. Mada je znao problem pucanja lanca da se pojavi i na 3.0 dizelu. Uglavnom, posledica nebrige, loseg ulja i loseg odrzavanja.

 

 

2.5 jedino ima problema sa pregrijavanjen voli skurit dihtung glave.Ukucaj navara problemi sa pregrijavanjem yutub.

Link to comment
Share on other sites

U principu da, ali u vecini slucajeva krivci su vozaci, koji ga drze u previsokoj brzini (prenosnom stepenu) i malim rpm, a pod velikim opterecenjem (papuca u podu). i to ili na dugackim uzbrdicama, ili prilikom voznje nekog tereta.

Problem je sto ne dozvoljavaju turbini da se "zavrti", tako da se vrelina ne moze izbaciti kroz auspuh. 

Nissam Murano obicno ima drugu namenu, i cesto automatik, tako da on nema tih problema koje prouzrokuju jednim delom vlasnici navare zbog pogresne eksploatacije ("pokvarice" se motor ako dodje do 3000 rpm).

Kod Murana daleko problematicniji 3.5 V6 motor, kao i u onom Infinitiu FX 35 (stariji model)

Al' odosmo daleko od teme :)

Link to comment
Share on other sites

U principu da, ali u vecini slucajeva krivci su vozaci, koji ga drze u previsokoj brzini (prenosnom stepenu) i malim rpm, a pod velikim opterecenjem (papuca u podu). i to ili na dugackim uzbrdicama, ili prilikom voznje nekog tereta.

Problem je sto ne dozvoljavaju turbini da se "zavrti", tako da se vrelina ne moze izbaciti kroz auspuh. 

Nissam Murano obicno ima drugu namenu, i cesto automatik, tako da on nema tih problema koje prouzrokuju jednim delom vlasnici navare zbog pogresne eksploatacije ("pokvarice" se motor ako dodje do 3000 rpm).

Kod Murana daleko problematicniji 3.5 V6 motor, kao i u onom Infinitiu FX 35 (stariji model)

Al' odosmo daleko od teme :)

I automat kod navare ima sa, tim problema ako se koristi za rad ako se koristi za pokazivanje onda ne.

Link to comment
Share on other sites

ljudi previše gledaju i čitaju članke tips and tricks kako uštediti gorivo, šaltaj u višu, drži na najnižim okretajima..

Link to comment
Share on other sites

I 1.5dci 81kw je prilično mlitav ispod 1,500okt ali na 2,000okt vec povlaci. A 1.6dci ima 320nm na 1750okt tak oda bi to morao osjetit na tim okretajima ako je ispravan. 

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

1.5 je na 135ks na limitu, dok 1.6 ima potencijala, da sam ga uzeo ide on na 160ks sa drugom mapom..

uglavnom sve se da, samo kome se da zezat s tim.. možda nađem nekaj mlađe, cc 2015. god.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene čupa od 850 okretaja 1.5 dCi. Jede asfalt, krcka ga ko kreker. 

Link to comment
Share on other sites

Inace, komsija Zvone izgleda vozi neki turbo dizel sa mocnim obrtnim momentom

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vozim 1.5 dci sa 78KW u meganeu 2 (106ks) i neodoljivo me podsjeća na 2T motocikl 125cc, Iz niskih dosta izražena turbo rupa i ako se nađeš u krivoj brzini u krivom trenutku tada je to problem, a ako si slučajno započeo pretjecanje i nenadano dolazi auto u susret , vrijeme je za krunicu... Potegne on oko 2000 (mislim da čak izraženo cukne oko 1700) ,ali moj odabir u uvom slučaju bi bio 1.6 dci.Vožen sam bio u meganeu 3 GT line sa 1.6 dcijem i ide dosta konkretnije od mog. Makar nadam se da kada budem birao slijedeći auto da neče biti ispod 2.0T ili eventualno 1.6 bi turbo ako se posreči megane GT

Link to comment
Share on other sites

1.6dci je revizija od 1.9dci. Ne uvecan 1.5dci..

1.9 dci motoru su skratili hod a promjer je ostao isti. Itd itd.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.6dci je revizija od 1.9dci. Ne uvecan 1.5dci..

1.9 dci motoru su skratili hod a promjer je ostao isti. Itd itd.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

1.6 dci (R9M) nema baš nikakve srodnosti sa ova druga 2 spomenuta motora i nije izvedenica od njih.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moze i sa dpf-om, ne pravi nikakve probleme.

 

Potvrdjujem! Na 165 tis jos nista od problema, par put sam cuo smrad kad je pocel regeneraciju na kracoj ruti... Inae ne znam da ga imam. Nek sam tak zgura jos godinu dvije i to je to, j sretan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.6dCi je potpuno novi motor napravljen da bude zamjena 1.9 i 2.0 dCi motorima (ekologija, potrošnja, etc.) Verzija od 160KS ima dva turba i po onome što sam čuo ide daleko bolje nego slabija verzija u svim režimima.

Inače nisam primjetio da je 1.5dCi nešto puno drugačiji od 1.6dCi u tipičnoj gradskoj vožnji pogotovo ne za onoliko koliko košta iako je 1.6dCi ozbiljniji motor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Obzirom na parametre, 1.6 dci sa 160 ks bez adbluea zadovoljave euro 6, to vag nikad nece postic. Vag ima ok dizele al ne kuzim zakaj 1.6 tdi adblue stock ima samo 110 ks a 1.6 dci bez adbluea 130 ks.

Vag se bori s ekologijom umjesto da uzmu renoove motore.. da je u mom autu 2.0 dci to bi bio svemir..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Možda nije najbolja tema al radi se o istim motorima.....pročitao sam valjda sve na forumu o 1.6 dci pošto kroz nekoliko mjeseci planiram uzeti Scenica III, od 2013. godine nadalje.

Kako sam se bio premišljao između C-maxa, Picassa i Scenica na kraju mi se čini da Renault stvarno daje najviše za tu lovu. Sad opet ni sam nisam siguran dal 1.5 ili 1.6 dci pa ako netko tko je vozio oba ili vozi 1.6 može napisati dojmove, konkretne razlike u potrošnji i održavanju, jel se jako osjeti tih 20 ks manje na 1.5 na Scenicovoj masi?

Koliko vidim 1.6 će biti zamijenjen novim 1.7 dci i to mi je onak malo čudno, pa nije bio koliko 5-6 godina u prodaji u raznim modelima.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi 1.5 Odličan je, a imaš puno veći izbor i cijena je manja. Sasvim je ok i da osjeti se da je 1.6 jači, ali za auto tipa Scenic to ne bi trebalo biti presudno.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti, koliko vidim ti si imao oba pa na kraju prešao na forda?

Ljetos sam probao nakratko jednog grand scenica u izvedbi s pet sjedala, 1.6 dci, ma ono, napravio pet, šest km i iznenadio sam se kak to solidno povlači. Auto je bio uvezen i imao je sigurno preko 200tkm po nekoj mojoj procjeni al bas me oduševio. 

Sad moram naći u blizini jednog 1.5 pa da bumo videli. 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.