Jump to content

Leteći ležajevi


sasa.ka

Recommended Posts

niski okretaji i prevelik moment... isti leteci su i na rs250 ali je moment na maksimumu znatno kasnije kad je utjecaj dinamickog odrzavanja sloja ulja znatno veci nego na niskim okretajima gdje je utjecaj cisto staticki (od tlaka uljne pumpe) 

Link to comment
Share on other sites

Da bi se to preveniralo, treba mijenjati ulje na 15000 km, ne muciti masinu na 1500 okr i nece biti potrebe za zamjenom lezaja gotovo nikad..

Konstrukcijski su obzirom na moment malo pod dimenzionirani. Jos i renoov glupkasti servisni interval od 30000 km i eto problema s lezajima.

Link to comment
Share on other sites

pa mislim da svi vodeći proizvođači po europi imaju interval 30 tkm jer se to prvim vlasnicima sviđa, manji su im troškovi. a kad nastupe problemi auto odvano više nije u njihovom vlasništvu. O tome brinu Hrvati, Bosanci, Srbi, Bugari, Rubunji, itd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U zubakovom katalogu pise da golf 7 tdi ima 15000km servisni interval. Ili 1 godina..

Za ostala vozila neznam..

Link to comment
Share on other sites

U zubakovom katalogu pise da golf 7 tdi ima 15000km servisni interval. Ili 1 godina..

Za ostala vozila neznam..

Istina, ali to je servisni interval ukoliko ne stavljas Longlife ulje, ukoliko stavljas, onda je kada auto da obavjest da ulje vise nije zadovoljavajuce kvalitete ili max 2 godine ili 30000km

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam u servisnoj knjižici piše da se uljni interval skrati u odnosu na način korištenja vozila, 20.000 km ili više motor može odraditi ako je stalno na autoputu jer tamo nekog trošenja velikog i nema, vozilo je gotovo cijelo vrijeme u idealnom režimu rada.

Normalno ako koristiš vozilo u gradu pretežno da ćeš mjenjati ulje svake godine a neznam baš da bi ležajevi tek tako nastradali, uglavnom ležajeve nebi nikada na autu mjenjal a auto i ne vozimo dulje od 2-3 godine jer nam dosadi ili se zaželimo novoga ili neš trećega.

Link to comment
Share on other sites

Koliko se sjećam u servisnoj knjižici piše da se uljni interval skrati u odnosu na način korištenja vozila, 20.000 km ili više motor može odraditi ako je stalno na autoputu jer tamo nekog trošenja velikog i nema, vozilo je gotovo cijelo vrijeme u idealnom režimu rada.

Normalno ako koristiš vozilo u gradu pretežno da ćeš mjenjati ulje svake godine a neznam baš da bi ležajevi tek tako nastradali, uglavnom ležajeve nebi nikada na autu mjenjal a auto i ne vozimo dulje od 2-3 godine jer nam dosadi ili se zaželimo novoga ili neš trećega.

Ja sam uvezao novog passata iz de. Nije bio nov ali je imao 25000 km. Na satu... I ja sam prvi servis odradio na 25000 km u auto hrvatskoj.. i morao se s njima svađat oko postojeće garancije... Rekli mi prvo da garanciju nemam ker nisam servis na 15000 napravio... A u de. Ide prvi na 30000 .. i nakon kontaktiranja zastupnistva.. vjerojatno zubak.. su morali garanciju priznat .. sve izmisljanje tople vode...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja sam negdje procitao da zbog ulja na nasem trzistu vw zahtjeva 15000 km a na zapadnim trzistima je ok 300000 kn. Sad koje je long life ulje vjerojatno oni priznaju samo svoje vag ulje..

 

d051bb4a9a94620b2fc4ff5ae613eebf.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Ili Castrol Edge Professional LongLife III 5W30

 

motorno-ulje-castrol-edge-professional-l

 

Isto s**nje drugo pakovanje...

P.s. u ovlaštenom, ovo gore (original VW pakiranje), je litra 240kn

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

Mah.. Ta longlife se ni jedno nije pokazalo. Pa nije ulje magicni stapic da silno nesagorjelo gorivo koje udje u motor absorbuje bez promjene svojstva da ne pricam o smecu koje se nakupi..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ljudi ovdje se priča o svačemu, doslovce. Ja sam kupio jedan novi auto koji ću voziti dok traje garancija, ili možda malo više. Dakle 100-150k km. Ok u mom smom slucaju je 15k interval zamjene ulja, ali da je i 30k ako je proizvođač tako propisa, a ja kupim auto koji treba trajati koliko i garancija zašto da ga ja bolje održavam za drugoga? Svi auti toliko moraju izdržati. Druga stvar je ako ikada kupim neki vikend auto ili nešto što mi je drago i da njega pazim, mazim i vozim kao da ukrao.

I još nešto. Prosječan njemac koji kupi dizelaša vozi 50+k km godišnje. Dakle napravi 2 servisa godišnje, vozi auto 3-4 godine koliko leasing traje i mjenja auto. Taj auto će to idurati a za dalje ga nije briga, uzeti će drugi i on neće imati trošak od 200tinjak eura za zamjenjuje ulja i filtera nego to ostaviti u nekoj pivnici :)

Ja osobno znam jamo malo ljudi koji su kupili novi auto i voze ga 10+ godina ili 300+tkm. 

Netko je dobro napisao negdje na forumu. To sa zamjenom ulja je jednako kao da nades svalerku i pazis da bude uska i nerazradena za drugoga...

Ako nemaš novaca za novog talismana i kupiš 7-10g staru lagunu računaj na ulje, veliki servis, leteće ležajeve i tu i tamo još koju sitnicu. I onda stavi na papir da si auto kupio na 6-8-10 godina kredita pa onda j češće mjenjaj ulje.

A sa druge strane ako ti je to neki projekt auto ili vikend auto na takvom auto ćeš mijenjati ulje jel nešto drugo sarafas pa jbg iscurilo ulje ajmo staviti novo :)

Link to comment
Share on other sites

Domba, zato sta se motor na usi vec muci. Skoda superB sta je sad kod nas u nfirmi. Na dugorocni najam, prvo je bila tdi 2.0 sad je 2.0 tsi obje imaju interval izmjene preko 15ooo km. I cuje se na motoru kako je to ruzno sad vec tj kako ruzno dela.. Tj tdi na 25ooo jis nije ispisivao na ekranu da mu treba ulje kad je vracen. Laurent C. 2.0tsi je sad na 15500 i jos ne trazi ulje.. ?! Al cuje se kako to ruzno radi.. Ako to dozivi 100ooo bit ce dobro.

I sad lazes ako krepa nek servis izmjeni masinu.. Ok stoji. Ali nikad rastavljeno do te mjere pa sastavljeno vise nije novo..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mah.. Ta longlife se ni jedno nije pokazalo. Pa nije ulje magicni stapic da silno nesagorjelo gorivo koje udje u motor absorbuje bez promjene svojstva da ne pricam o smecu koje se nakupi..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

A sto bi silno nesagorelo gorivo uslo u motor ako dizne ne nalivaju?

Link to comment
Share on other sites

Zato sto ipravo to radi kad je na malim okretajima a velikom opterecenju.. Ne izgara 100% goriva..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Domba, zato sta se motor na usi vec muci. Skoda superB sta je sad kod nas u nfirmi. Na dugorocni najam, prvo je bila tdi 2.0 sad je 2.0 tsi obje imaju interval izmjene preko 15ooo km. I cuje se na motoru kako je to ruzno sad vec tj kako ruzno dela.. Tj tdi na 25ooo jis nije ispisivao na ekranu da mu treba ulje kad je vracen. Laurent C. 2.0tsi je sad na 15500 i jos ne trazi ulje.. ?! Al cuje se kako to ruzno radi.. Ako to dozivi 100ooo bit ce dobro.

 

I sad lazes ako krepa nek servis izmjeni masinu.. Ok stoji. Ali nikad rastavljeno do te mjere pa sastavljeno vise nije novo..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Sve je to meni jasno, ali proizvodac se ogradio i to je to. To se vozi. Doslovce vozi dok lampice ne popale i onda u servis. To je ono sto pricam, vecinom se ti auti voze i to su radni auto, nitko ne kupi takav auto i da mu to bude auto do smrti koji ce ponjeti sa sobom u grob, nego suti i vozi i prodaj onome tko jedva ima novaca da vozi tu klasu auta.

 

Link to comment
Share on other sites

Ili Castrol Edge Professional LongLife III 5W30

 

motorno-ulje-castrol-edge-professional-longlife-iii-5w30-1l-4ee773261d1e00a060ab242184008d6b.png

 

Isto s**nje drugo pakovanje...

P.s. u ovlaštenom, ovo gore (original VW pakiranje), je litra 240kn

Deru ko svaki drugi ovlasteni. Inace to ulje kosta ko svako 5W30 ulje.

https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/5711941_-longlife-iii-5w-30-volkswagen.html

Link to comment
Share on other sites

A ja imam stranku koja kupuje k kaufland 5w40 ili ono iz lidla v5 5w30.. toči u opela.. mjenja svakih 15 do 20 tisuća....prvo astra g koja je dogurala do 450000 i sada ju prodao ?? .I sad ima zafiru i opet to uporno kupuje... I sta reci... VOZI ???? .  

Link to comment
Share on other sites

5w40 iz lidla je za oem motor cist ok..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ulje iz Lidla proizvodi PENNASOL. U kvalitetu neću ulaziti, ali im ulje ima sve certifikate...

BMW Longlife-01

Ford WSS-M2C937-A

MB 229.5

MB 229.3

Porsche A40

Renault RN 0700/0710

VW 502 00/505 00

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A ja imam stranku koja kupuje k kaufland 5w40 ili ono iz lidla v5 5w30.. toči u opela.. mjenja svakih 15 do 20 tisuća....prvo astra g koja je dogurala do 450000 i sada ju prodao ?? .I sad ima zafiru i opet to uporno kupuje... I sta reci... VOZI ???? .  

Kauflandov dvotaktol vozi pola mojskuter foruma, i pokazao se dobar. Jedan lik s Runnerom odvrtio preko 50tkm, mozda i vise, bez generalke s tim uljem sto je za dvotaktni motor cudo.

Link to comment
Share on other sites

Idemo svi onda na kaufland i lidl ulja? Tko prvi?

Ja samo pricam iskustva, niti jednom recenicom nisam rekao da ga ti ili bilo tko drugi sad trebao kupit. Ali da jos imam skuter, osobno bi tocio u njega dvotaktol iz kauflanda bez pardona.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja jesam. 2 sercosna intervala.. I to na moje mirnom 1.9dci.. Koji je i prosjecno comma 5w50 ulje pretvarao u vodu.. To iz lidla se jednako ponasalo kao i elf. Trosio ga je i bio je bucniji u odnosu na druga..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.