Jump to content

Sportski ovjes - auto za svaki dan


Black.Tip

Recommended Posts

6 minutes ago, kristijan1710 said:

Nesporazum kad sam narucivao, dosle mi za karavana.
Prodao te od karavana i uzeo bas za mojeg.

Na cca 195tkm sam ih stavio, sad sam na nekih 261 i za zamjenu su, uz to da su gore orginal amortizeri. I sad ce ici b8 gore, al kad saznam dal su isti amortizeri na mom i na obicnom meg2.

Opruge su za zamjenu jer ti se ne dipada više ili u smislu kako su dale svoje/pri kraju pa su za mijenjat?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, majki2901 said:

Opruge su za zamjenu jer ti se ne dipada više ili u smislu kako su dale svoje/pri kraju pa su za mijenjat?

Ne, krivo sam se izrazio, ici ce drugi amortizeri. Opuge su jos uvijek kao nove.

I opčenito, H&R mi se vise svidio od eibacha.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MilosB said:

oprosti ali omasio si fudbal kak bi rekli. tj s pretpostavkom da je OEM uskladjen... opruge su znatno mekse nego bi to trebalo biti za te amortizere...

Ne razumijem. Želiš reći da SVI proizvođači auta stavljaju puno mekše opruge nego što bi trebali ili samo na Twingu dCi?

Link to comment
Share on other sites

Meni se i dalje najisplativije čine gewinde od svega što sam pročitao danas i pregledao po you tubeu. Ako već AP ne valja, koje onda valjaju a da nisu rang tipa KW i 900 do 1000 eura set. Ne vozim auto od 250+ konja na stazi da mi trebaju vrhunske gewinde.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Black.Tip said:

Meni se i dalje najisplativije čine gewinde od svega što sam pročitao danas i pregledao po you tubeu. Ako već AP ne valja, koje onda valjaju a da nisu rang tipa KW i 900 do 1000 eura set. Ne vozim auto od 250+ konja na stazi da mi trebaju vrhunske gewinde.

Uzmi b12 kit i miran si. Bolje od tog ti ne treba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem. Želiš reći da SVI proizvođači auta stavljaju puno mekše opruge nego što bi trebali ili samo na Twingu dCi?
Na 99% cestovnih obicnih auta

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Meni se i dalje najisplativije čine gewinde od svega što sam pročitao danas i pregledao po you tubeu. Ako već AP ne valja, koje onda valjaju a da nisu rang tipa KW i 900 do 1000 eura set. Ne vozim auto od 250+ konja na stazi da mi trebaju vrhunske gewinde.
Upravo gevinde koje pocinju na 1000€ mogu da se mjere po voznim karakteristikama s obicnim oem amortizerima i oprugama za spustanje. Al vex da stavis B8 uz opruge i opet imas bolji set nego te gevinde za 1000€...

Jeftine gevinde sluze samo za jedno, a to je spustanje auta u pod.. Ako ti je to cilj onda mozes najjeftinije kupit i bit ces sretan. A i posto ce bit pre tvrde mislit ces si kako su jeebeno dobre i kako to drzi cestu, a u stvari ces poskakivat preko svake neravnine i nece se auto vozit nizasto..


Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, kristijan1710 said:

Ne, krivo sam se izrazio, ici ce drugi amortizeri. Opuge su jos uvijek kao nove.

I opčenito, H&R mi se vise svidio od eibacha.

Već sam mislio kako sam kupio opruge uzalud?

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Black.Tip said:

Meni se i dalje najisplativije čine gewinde od svega što sam pročitao danas i pregledao po you tubeu. Ako već AP ne valja, koje onda valjaju a da nisu rang tipa KW i 900 do 1000 eura set. Ne vozim auto od 250+ konja na stazi da mi trebaju vrhunske gewinde.

AP je pod firma KW-a, slove dosta kao kvalitetne gewinde, ali dobro ti Miloš kaže, budući da nemaju podešavanje tvrdoće, auto će biti dosta tvrđi naspram OEM ovjesa. Moja preporuka za to šta ti tražiš je da za početak kupiš Eibach pro kit. H&R opruge su malo tvrđe. A ostatak love uloži u nešto drugo šta imaš u planu

Link to comment
Share on other sites

cuj kad pogledas samo taj kit je cjenovno skoro ko te AP. pitam se pitam dal je samo marketing ili ... 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, MilosB said:

cuj kad pogledas samo taj kit je cjenovno skoro ko te AP. pitam se pitam dal je samo marketing ili ... 

ne znam kak je za navedeni Renault, znam kak se cijene kreću za Civica 88-00.. eibach opruge su oko 1500kn, AP gewinde sa TUV-om su oko 3500

Link to comment
Share on other sites

Eibach + b8 ti je oko 6000kn sve 4..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Eibach + b8 ti je oko 6000kn sve 4..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk
 

Mislim  da je za tu lovu nemoguce kupit bolje amortizere od toga.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

H&R obično najviše spušta i auto padne koliko kazu. Ni manje ni više. A sad bilo bi dobro da imas i neke sportske amortizere iako do 30-35mm mogu ostati tvornicki.

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

Ja sam lud vec s Eibachom i spustenim autom, nije to za nase ceste. Ne radi udobnosti, dapace, udobniji je nego tvornicki, ali je prenisko to za nase lezece, izlaze iz garaza, ulaze u vrt itd.. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako se moze lova skupit za b6, b8 combo nema razmisljanja. Ja sam sa cup ovjesa koji je dobar presao na b14 i nikad nebi rekao koja je to razlika, od osjecaja, kontrole i gripa. Skroz promijeni karakter auta. I najbolje od svega je da je tvrdi od standardnog, a udobniji radi boljeg dampinga. 

Link to comment
Share on other sites

Super mi je kad netko ima kraće i naravno tvrđe opruge na standardne amortizere, a auto je udobniji.... ?

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Med0 said:

Super mi je kad netko ima kraće i naravno tvrđe opruge na standardne amortizere, a auto je udobniji.... ?

Moguce ako opruge nisu linearne. Tako je na rsu.

Link to comment
Share on other sites

On 19. 11. 2018. at 17:38, Display said:

Vidis kod mene je obrnuto, ne zapinje nigdje samo malo treska ?

Koliko su kod tebe -mm opruge?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se nasadio samo jednom, jer po noći i kiši od lokve vode nisam vidio divlje rinzole po divljoj Trešnjevci. Inače, nikad problema, a još imam i malo niže i stršeće "spojlere" naprijed i "difuzor" iza. Spušten s H&R -35mm naprijed, -20mm iza, mislim.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.