Jump to content

Twingo dCi - Twilight of the thunder God


Black.Tip

Recommended Posts

Ja konkretno idem kod Muhe,sigurnije mi djeluje mapiranje na valjcima koje se radi konkretno za svako vozilo.Kod mene je jos relativno "nov" motor sto se mapiranja tice.Ocu max koliko dozvoljava EGT i turbo i ako se mapira da se prate ti parametri nema brige.

Kolegi je lijepo ispeglao mapu,vidio sam jos par uradaka i svi su bili lijepo popeglani.

Cijena je fer i nije nista veca nego kad se ubacuju genericke mape,tako da je to jos jedan +

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Krule said:

jesi li siguran u svoje mišljenje? :D JR28, točne dimenzije ne pišu

48398740_2560758987268379_2376905360544890880_o.thumb.jpg.a87539b6fdc235087602a181170682fc.jpg

Lijepo izgleda... Ali to je Megi, a Twingo je Twingo... Osobno nisam vidio JP racing felge koje mogu vizualno zamisliti na Twingu

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, zeko said:

Kaj nisu genericke mape sigurnije nek to mapiranje kak muha radi. Kolko cujem muha izvlaci max,  gubic ljepse radi.

 

Izvuče max na valjcima da vidi koliko može auto podnjeti, ali ti ne ostavi max... meni je recimo isprobavao sa 1,5 bara i dobitak je bio 1 ili 1 i pol konjska snaga. Vratio je na 1,4 bara gdje se moglo najviše dobiti da se ne opterećuje puno. Msm gle nije to ne znam kakav pritisak gore značajan sa tvorničkih 1,3 na 1,4 ili 1,5... 

Poštujem čovjeka, zna što radi. Odi kod njega pa vidi kakve aute ima na slaganju, pa nek ti pamet stane. Ima ti tipa Golf 2 koji je sređivao Boba Tuning i koji je svojevremeno bio među najjačim i najbržim Golf 2 mjerenima službeno na stazi...samo jbg, svi znamo da takvi motori traju dvije takve trke na 402 metra i onda idu u ozbiljnu obradu i doradu opet.

 

 

15 hours ago, LeoRS said:

Muha voli izvuc max, ali u konacnici napravi kako mu ti kazes. Ja sam uvijek za max, nema smisla ic na safe ak je dobra mapa i ako motor to moze podnijeti. Turbine su tak i tak potrosna roba. Moj stari turbo nakon 150tkm nije ni trunku lufta imao, a mapiran je bio prakticki iz salona, a zadnjih 50tkm je bio vozen jako i na maxu je bio sto je 319ks konkretno.

Slažem se, nisam prije obratio pažnju na post pa sam već pisao maltane isto...

16 hours ago, Rain said:

Sve je sigurnije od onog kaj muha radi :lool:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Bi li obrazložio što želiš reći time? Ja sam razgovarao sa cca 20 ljudi kojima je on radio mape i poneku drugu preinaku... meni više znači dobra riječ od 20 ljudi nego nečiji post na forumu, bez uvrede, ne msm na tebe, nego općenito, načitao sam se puno toga za Marka Gubića za i protiv, isto i za Citius i SM chip tuning... Ja trenutno sa svojim Twingom žderem kilometre i stvarno sam zadovoljan s time što sam dobio. Za ono dalje što bi ja htio je onak, malo financijski zahtjevnije, al opet, kad turbo rikne ili bude pri kraju, zđinđo budem jednu kemiju da ti pamet stane haha

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, zeko said:

Lijep odgovor.  Ovo od raina ne kuzim.

Znam da gubic lijepo ispegla krivulju. 

Isto tako od sedoxa genericke mape su dobre i sigurne

Ima malo previse automobila koji su otisli u vjecna lovista nakon njegovih tjuninga.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam pak cuo da se iza sedoxa najvise mapa popravlja.Uvjerio sam se i na golfu 7 1.2 tsi koji je nakon sedoxove mape bacao u safe mode jer su se malo previse zaigrali.

Opet to kaj se nekome auto razletio ne mora nuzno biti do mapera,pogotovo ako je neka kemija slagana.

Mislim da je Hic iz THP-a najbolja opcija,ali je i duplo skuplji od Muhe,pa tko voli nek izvoli.

Link to comment
Share on other sites

Ja cu uvijek preporucit css, jer meni su slagali 2 mape i jedan turbo i sve super radi sa 380ks. Siguran sam da ak to migu bez problema slozit da mogu i sve drugo.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Krule said:

zato hondaši bježe u sloveniju i austriju na mapiranje :D

Mi siročići koji smo zadovoljni sa 20 konja i 25 Nm gore idemo kod domaćih tunera

Link to comment
Share on other sites

S obzirom kolko drze 1.9 i 2.0 dci, 1.5 bi treba moc 200ks, ali niko ih tolko ne dize jer nema bas smisla, pa nema puno informacija.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, zeko said:

https://www.centromotoriturbo.net/turbina-maggiorata-per-dacia-duster-1-5l-81kw.html

evo ti turbina

imas 150ks varijanta 180ks i 200ks da izdrzi.   za 1.5dci motor

Imaš novu turbinu za 1.5 dCi 110 za 345 eura u Sloveniji, ali to je cijena koja te ispadne kad se preklopi tvoja stara turbina za njihovu novu...

42 minutes ago, LeoRS said:

S obzirom kolko drze 1.9 i 2.0 dci, 1.5 bi treba moc 200ks, ali niko ih tolko ne dize jer nema bas smisla, pa nema puno informacija.

130 do 150 je usmeno raspravljani raspon na koliko bi moglo ići... ništa konkretno nije provjereno za sada

13 minutes ago, zeko said:

Ako seriski turbina od 1.5dci 110 ide na max 139KS i 340Nm mislim da mu i to ok. 

Koliko bi boost morao biti za to?

Link to comment
Share on other sites

Moš si mislit kak će držati 150 ili neki ovdje pišu 200 konja, kad i sa standardnom snagom i momentom okrene  leteće

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

150ks drzi to je provijereno, turci dustere dizu  na tu snagu bez problema.

Pricam o 1.5dci 110ks

Ne o 1.5dci 75ks 

 

Link to comment
Share on other sites

On 19. 12. 2018. at 20:12, zeko said:

150ks drzi to je provijereno, turci dustere dizu  na tu snagu bez problema.

Pricam o 1.5dci 110ks

Ne o 1.5dci 75ks 

 

A ja pričam o tome da bi stavio turbinu od 1.5 dCi 110 na svoj 75 kad mi ova ode ili bude pri kraju...

Link to comment
Share on other sites

Novogodišnji Update... upecao sam TA Technix opruge i amortizere set za 350 eura s dostavom. Vagao sam da li obične KYB ili Bilstein amortizere i Eibach opruge ili gewinde. Prednjih Bilstein amortizera nigdje naći na lageru za 1.5 dCi... a da ima i zadnjih... onda sam vagao da li uopće ima smisla i KYB, nažalost i opruge su na jedinom shopu gdje sam htio sve uzeti bile nedostupne. Onda sam prelomio da ću uzeti od našeg lege s foruma OZ superturismo 15 cola felge bez guma, da neću ići na 16ice te taj set TA Technix opruga i amortizera. Da li sam pogodio ili ne vidjeti ćemo nakon ugradnje i atesta.

Link to comment
Share on other sites

Vidjet ćemo. Sad još samo da saznam za atest koliko košta. Zvao CVH kažu 300 kn, zovem svoju stanicu TIS Agram, oni kažu da ne znaju s obzirom da su opruge i amortizeri u pitanju

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.