Jump to content

Clio SPORT 169 PH1 (SHADOW)


phenom

Recommended Posts

42 minutes ago, pere said:

Odlicna brojka, meni je uvijek zvonilo da imaju oko 7.3-7.4, ne znam zakaj... Ovo je bomba ak stima!

A daleko je ovaj od tvorničkog :bigl: 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, pere said:

Ahso! Veli da nije mapiran al ocito je onda hardware "mapiran" :hdbg:

Ma da glava portana, ispuh rađen, ti auti kad se malo poslože idu ko šuge 🤣🤣🤣

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naturpijani glasni atmosferac u maloj laganoj super-šasiji. Dostupan san svakog "djecaka". Sami neki traseri u zadnje vrijeme... Moral bum se malo povuci, za dobrobit odnosa i mira u kuci.

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Dobro kažeš @pere mene već neko vrijeme hvata napetost :geek:

Super idu clioti, mene je smetao preveliki pad okretaja između 1-2 ali to dobra mapa ublazi za 60-70%..makar sam ja imao takav dojam drastičnog poboljšanja

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, laci said:

Dobro kažeš @pere mene već neko vrijeme hvata napetost :geek:

Super idu clioti, mene je smetao preveliki pad okretaja između 1-2 ali to dobra mapa ublazi za 60-70%..makar sam ja imao takav dojam drastičnog poboljšanja

 

Malo kraći diff i nema takvih problema, mapa je sgt1 diff je bar stg 3 :D

Link to comment
Share on other sites

Diff da je zlatni, pad okretaja bude uvijek isti... 

Trebas pravi set brzina 😉

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nikad nisam volio te “stejđeve”..to mi je nekako od početka uvijek zvučalo kao nabrijo sam kola i nemam pojma šta su radili al je sad na stejđu1 jbte al ide sad ko getei a troši ko upaljač

za svakodnevno korištenje auta je kraći dif tlaka, pogotovo ako imas neku zaobilaznicu u ruti često 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Goran_ said:

Diff da je zlatni, pad okretaja bude uvijek isti... 

Trebas pravi set brzina 😉

 

 

Ideeesss kako dobri omjeri.

👌👌👌

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, GTT said:

Uff, meni osobno puno prekratko... 😬

To se produzi s diffom... a brzine i pad okretaja ostanu isti

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Zaista je pre kratki,ali je s namjerom stavljen za trke, sigurno nije za daily ko moj.

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo je i za trke po meni kratko. Previše šaltanja.
Možda sam u krivu.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, mario #8 said:

Ovo je i za trke po meni kratko. Previše šaltanja.
Možda sam u krivu.

Da ne idemo sad u dubioze i da se pravimo pametni, tu se čak ne iskorištava snaga kako treba

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eto, i ja da sam htio baš u dubinu razlagat i zaoffat, bi krenuo od tuda. Isto pomislio. Al reko da sad ne otvaramo temu.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, GTT said:

Da ne idemo sad u dubioze i da se pravimo pametni, tu se čak ne iskorištava snaga kako treba

Tocno se iskoristava kako treba...prva je okvirno duga kao na orginal sportu, nakon toga se krenu naslagivat brzine tako da auto ostane u okretajima u kojima ima najvise snage. 

Za streetrace je pusiona, ali za svaki drugi oblik normalnih utrka je to must have stvar, od međuubrzanja, do puno jednostavnijeg kocenja motorom, do toga sta je puno lakse drzat auto u peeku snage.

Cisto ilustracije radi:

Pad okretaja iz 1. U 2. Na sportu sa npr 8000 je 4800

Dok na pravom.mjenjacu sa 8000 na 5700

A konkretno  dvojka sport ima puno vise snage na 5700 nego na 4800 ...

Link to comment
Share on other sites

Hvala na pojašnjenju Gorane. Nekako imam osjećaj da auto taman krene i moraš šaltati. Kao da ne koristi snagu kroz raspon koji bi mogao. Ali uživo je jedno, po satu je drugo. 

Link to comment
Share on other sites

Sjecam se kad sam na megana stavio getribu od 1.4, druga 70 blokada...lijepa vremena

Sent from my SM-A505F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za cestu je dovoljno staviti, kraći diff, i onda je to ok. Dogbox je prenaporno za svaki dan. Ja imam na svom sportu 4.55 i Gripper, i za cestu ništa više

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Da li imam krivi osjećaj ako napišem da mi se tak kratka getriba čini upravo idealna baš za slalom il eventualno Sljeme? Sve brže od toga bi rekao da bolje da je zeru dulja ipak. Ova YT snimka sa slaloma mi je baš očiti primjer, vidi se da paše da je druga u okretajima na ovim najsporijim preprekama di bi stvarno bilo nezgodno bilo da je dulja. Al velim, nemrem se otet dojmu da bi bilo bolje da padnu okretaji za recimo još 500 rpm. Možda sam u krivu, pa pitam, komentiram. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cardak said:

Za cestu je dovoljno staviti, kraći diff, i onda je to ok. Dogbox je prenaporno za svaki dan. Ja imam na svom sportu 4.55 i Gripper, i za cestu ništa više

Za po cesti mi je vec sve naporno postalo... najbolji mi je moj berlingo koji se ljulja ko da sam u oblaku ...u ostalima mi sisice previse skacu po rupama 😁

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • Ivan1902 locked and unlocked this topic

@Goran_  @cardak @hans

Ajde da cujemo misljenje strucnjaka/trkaca.

Znaci rijec je o olaksanoj remenici radilice(jednodjelnoj) 

Kako ona utjece na "stres motora" tj vibracije koje nemaju kamo apsorbirat kao tvornicka dvodjelna sa gumom.

Dali je previse stresno motoru imat za daily?

Jeli bilo kakvih slucajeva da se radilica sjebala radi toga, zupci uljne pumpe i sl.

received_2030494873761315.jpeg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.