Jump to content

Clio SPORT 169 PH1 (SHADOW)


phenom

Recommended Posts

Glupost u 90% 

Te sve remenice vulkanizirane, dvomaseni zamašnjaci su napravljene da motor radi uglađenije ili da se kreće uglađenije. Kad to sve povadiš osjeti se u radu motora u leru i malo na šaltanju, a ne da šteti motoru (imho) 

I malo se remeti zamašna sila, isto kao kad olakšaš zamašnjak, bolje se vrti, ali gubiš na momentu

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, cardak said:

Glupost u 90% 

Te sve remenice vulkanizirane, dvomaseni zamašnjaci su napravljene da motor radi uglađenije ili da se kreće uglađenije. Kad to sve povadiš osjeti se u radu motora u leru i malo na šaltanju, a ne da šteti motoru (imho) 

I malo se remeti zamašna sila, isto kao kad olakšaš zamašnjak, bolje se vrti, ali gubiš na momentu

+1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

jednodijelna: uglavnom se nalaze na benzinskim motorima gdje se trebaju prigušiti umjerene količine vibracije

dvodijelna: uglavnom se nalaze na dizel motorima gdje se trebaju prigušiti velike količine vibracija

Remenica radilice može se podijeliti na dva glavna dijela: masu (ili vanjske dijelove) te apsorber energije (gume ili centre punjene fluidom). Masa služi da apsorbira nepravilno ubrzanje radilice, a apsorber energije smanjuje vibracije.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Svi briju na vibracije a s druge strane radilice tokic potisna u totalnom debalansu  😄

Edited by Goran_
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Mali update

192 000km

Mali servis napravljen i slozena kuka za h pojas kak treba bit.

Nije bilo nigdje za kupit sa duzim sarafom pa sam si sam napravio 😄

20200505_170312.jpg

20200511_205103.jpg

20200511_205616.jpg

 

received_239153124061934.jpeg

20200511_210931.jpg

20200511_214234.jpg

Iii dobro oprao auto 😃

20200507_202144.jpg

Edited by phenom
  • Like 10
Link to comment
Share on other sites

Moze.  Slikam kasnije

Lijevi donji dio pojasa je prikazan na slici, desni donji je zasarafan na zeljeznu konstrukciju nosaca sica i gornji pojasevi su na isofixu pricvrsceni

Edited by phenom
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo da javim dojmove od proslog vikenda sa trackdaya.

Auto se zaista dokazao fenomenalno. Gripa je bilo maximalno, getriba izdrzala i nije zujala, motor se nije pregrijavao i kocnice nisu propadale. Uglavnom sve je bilo kako treba. Gume su drzale koliko su god mogle jer je dosta tehnicka staza sa malim-kratkim zavojima. 

Auto vrijedi svake lipe sada. Nije vise onaj obicni clio koji kad das gas ide preko nosa, a kad ga upas(pustis gas) da ide prek guzice.

Prije marofa je napravljen mali servis, i jucer je auto regan 

Photo_1590248647740.jpg

Photo_1590248811557.jpg

Photo_1590248855704.jpg

Photo_1590248899882.jpg

received_253776192528005.jpeg

Edited by phenom
  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Malo before i after.

Sitnica koja upada u oko.

 

20200702_192412.jpg

20200706_203736.jpg

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Iii antenica je stigla

Vise nije RC 1:1 scale 😂

20200709_163512.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Konacno sam kupio nove brisace. 

Ovaj put sam uzeo bosch aero twin. Prosle su bile valeo aero i raspale su se plastike nakon 7mjeseci

20200727_164027.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, phenom said:

Di di di 🤣

Sorry nisam te skuzio

popikavao si se u mojeg golfa hahaha

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kupio sam set tepiha u tds.hr

Pre zadovoljan sa njima. Kvaliteta je vrh a opet nisu pre skupi.

 

Iii jedan three wheeler 😄

20200901_171318.thumb.jpg.b799a56d78d33e65bb6040041d3a44cc.jpg

20200901_170428.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jucer sam bio na atestu ovjesa i vec danas sam dobio potvrdu. 

Sami atest je kostao 850 kn

20200917_155452.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Dosao je konacno red i na zadnji most.. zamjenjena oba serijska selena za strongflexov i usput stavio pletene lajtunge.. takoder jedan dio metalnih lajtunga zamjenio jer su bili hrdavi. Dva dana sam se mucio ali se trud isplatio. Ostalo mi jos stavit prednje ekscentricne sarafe i otic na optiku da to bude konacno kako treba. 

Cahuru sam za svaki slucaj zavario da se nebi micala jer se nije moglo upresat kako sam zamislio. Bilo je potrebno malo pobrusit nutarnji dio mosta da uspijemo upresat cahuru...a opet da se ne osteti most. 

Ogulio zadnji kraj auta da vidim kako ce se ponasat u nedjelju na marofu. Da konacno skinem to 1:20-1:21 vrijeme

20200922_171031.jpg

20200922_183110.jpg

20200922_183102.jpg

20200922_183120.jpg

20200922_183858.jpg

20200922_200849.jpg

20200922_204459.jpg

20200924_232610.jpg

Edited by phenom
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Usput sam malo mjerio 100-200kmh. 3,4,5 brzina.

Malo sam se zeznuo sto tukao u blokadu.. nikad ne znam kako ima te blokade po toplini motora vode,ulja ili cega vec... 

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Optimista said:

Hladna blokada 6800, topla 7200

Nez po čemu gleda, voda il ulje

 

Po vodi... nema pojma ecu kolko mu je temp ulja

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.