Jump to content

Tce vs Sce motor


Vladek

Recommended Posts

Može li mi netko u grubim crtama objasniti koja je razlika između Renault Tce i Sce motora?
Ono što sam pročitao o Tce je da se radi o trocilindričnim turbo benzincima sa ukupno 12 ventila, a što je onda Sce?

Link to comment
Share on other sites

sce je atmo 1,0 70ks 4 cil ili u meganu/dusteru 1,6 115ks...za druge sce nisam cuo

Link to comment
Share on other sites

Malo mi je bilo čudno da je 1,0 Sce atmosferac, ali hvala na potvrdi. 

Link to comment
Share on other sites

a sta bi trebao bit, pored 0,9 :D ? bila bi bezvezna interna konkurencija...

btw. fun fact: twingo cup verzija ima bas taj 1,0 sce sa 80tak ks (ispuh, usis, ovjes, kavez, kocnice) - malo me cudi sta nisu isli na tce kojem se lakse dize snaga, ali onda kad razmislis, isli su na low budget... (spori su ko k... xD)

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, zeko said:

1.6 16v odlican prozvakan motor.

Ja bih najradije taj motor ali kad ih gotovo i nema u novim vozilima, a kamoli još s plinom. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

u meganu 3 generation od frendovih staraca trosi 6,x i ide solidno, auto ima 28tkm ako se dobro sjecam i koliko 7-8god... :D 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Vladek said:

Ja bih najradije taj motor ali kad ih gotovo i nema u novim vozilima, a kamoli još s plinom. 

Cuj frend vozi duster 2011 s 1.6 16v 4x4 motorom. 286.000km nikad nista.

Otvoreno 8l do 9l zavisk kak si s gasom.

Grad Zagreb najjaca guzva krapina zg 12litara.

Ugradio je plin naravno. Ak te kaj zanima pitat cu ga. 

S 1.6 16v motorom nemres fulat. Imo ga  ja u cliu i zena u meganu coupe.

E da imam frend tj. Moj vrtlar je zbog mene uzo dustera novog 1.6 16v lpg 2wd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jel to u starom dusteru 1.6 16v renoov motor sa remenom ko u meganeu 2-3 ili nissanov sa lancem i alu blokom?

edit, renoov je bio, ko u meganeu..

gallery_view.jpg.2db7c5ec76edd965a77eaa655b7bcb03.jpg

novi 1.6 sce je drukčiji, jači ima lanac, alu blok i euro 6 je..

zapravo je to stari nissanov motor koji je moderniziran..

Link to comment
Share on other sites

duster 1 je imao renoov motor, a duster 2 ima nissanov...

taj stari nissanov je bio direktaš pa su ga modernizirali, dok je renoov K4M "zastario i više ga nema"

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Vladek said:

Može li mi netko u grubim crtama objasniti koja je razlika između Renault Tce i Sce motora?
Ono što sam pročitao o Tce je da se radi o trocilindričnim turbo benzincima sa ukupno 12 ventila, a što je onda Sce?

SCe - Smart Controlled Efficiency - u varijanti sa 1.0 litara zapreminom ima tri cilindra.  H4D  je kod motora.. Ili M281 E10 kod Smarta/Mercedesa..

TCe - Turbo Controlled Efficiency - 0.9 litara, isto tri cilindra.. Posve drugi motor. 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Atmosfetas s jednostavnim odrzavanjem, 115 ks ili 120 cak. Ima lanac, obje varijabilne remenice mislim i trosi manje od renoovog 1.6 16v 110 ks kakav je u mom autu. 7.5 lit grad za razliku od renoovog 9.2 lit.
Ima cak i EGR i ima euro 6 normu sto je za atmosferca super..
Mora bit dobar ko stari renoov a mozda i trajniji. Samo treba stelati ventile jer nema hidropodizace..

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Vladek said:

Može li mi netko u grubim crtama objasniti koja je razlika između Renault Tce i Sce motora?
Ono što sam pročitao o Tce je da se radi o trocilindričnim turbo benzincima sa ukupno 12 ventila, a što je onda Sce?

 

41 minutes ago, zeko said:

Divno i krasno.  Njega zanima 1.6 16v sce

 

10 hours ago, Vladek said:

Malo mi je bilo čudno da je 1,0 Sce atmosferac, ali hvala na potvrdi. 

Vladek se raspitivao o trocilindrasima. Tako da ne znam otkud ta ideja da se zanima za 1.6 SCe. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ivan.martinko said:

Atmosfetas s jednostavnim odrzavanjem, 115 ks ili 120 cak. Ima lanac, obje varijabilne remenice mislim i trosi manje od renoovog 1.6 16v 110 ks kakav je u mom autu. 7.5 lit grad za razliku od renoovog 9.2 lit.
Ima cak i EGR i ima euro 6 normu sto je za atmosferca super..
Mora bit dobar ko stari renoov a mozda i trajniji. Samo treba stelati ventile jer nema hidropodizace..

To su real life podaci ili iz brosure?

I ne vidim sto je to super u EGR-u... Sto manje tih gluposti, to bolje. Samo su te eko p*zdarije danas nazalost neizbjezne.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Vladek said:

Ja bih najradije taj motor ali kad ih gotovo i nema u novim vozilima, a kamoli još s plinom. 

Kad ga provozaš izgubit češ želju da ga kupiš.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Med0 said:

Kad ga provozaš izgubit češ želju da ga kupiš.

To je tako sa svim ne sportskim atmosfercima vise manje.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To su real life podaci ili iz brosure?
I ne vidim sto je to super u EGR-u... Sto manje tih gluposti, to bolje. Samo su te eko p*zdarije danas nazalost neizbjezne.
Pa i novi 1.3 TCE ima FAP. Odnosno GPF
Nista neocekivano..

cac65d0b3f3016d6941fb40816377cc1.jpg
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, LeoRS said:

To je tako sa svim ne sportskim atmosfercima vise manje.

A ne, ovaj 0.9 SCe je u posebnoj kategoriji. Taj je preanemičan za Smarta. Frktav, potpuno bez momenta s predugom getribom.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Med0 said:

A ne, ovaj 0.9 SCe je u posebnoj kategoriji. Taj je preanemičan za Smarta. Frktav, potpuno bez momenta s predugom getribom.

To bez turba je drek, cak ni 0.9tce ne ide bog zna kako. 1.6 16v k4m je solidan motor i ide cisto dobro za tu snagu, jedino sto imas osijecaj da stojis, ali zapravo nije tako. Nez kakav je onaj 2.0 16v sta je u laguni 3.

Link to comment
Share on other sites

Ja neznam gdje vi vidite 0.9 sce, ja vidim samo 1.0 i 1.6.
0.9 nalazim samo tce..
1.6 16v ide ok, samo ga treba zavrtiti iznad 3000 okr ak bas hoces da ide. Inace cruisanje po gradu moze se i na manje okretaja. Onda se vozis ko penzic ali kroz gradsku guzvu drukcije ni ne ide cesto..
Danas kad je vecina auta opremljena turbom, das gas i on te izbaci naprijed. Logicno. Prije par godina vozio sam smart i bio je onaj najjaci turbo benzinac nije bio brabus al imao je 90 ks..i to stvarno fora ide. Start je junacki. Pogotovo zbog zadnjeg pogona skoro ko da je 4x4.. uletavanje u zavoje ko u bolidu. Vuce te da ga gazis.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.