Jump to content

Tce vs Sce motor


Vladek

Recommended Posts

14 minutes ago, zeko said:

0.9tce 90ks ide jako dobro, pogotovo onaj od 110ks.

1.6 16v ide zakurac i trosi prevec?

Ide u Twingu od mozda tone, stavi ga u Megane pa ce isto ic zakurac ?

Link to comment
Share on other sites

Čovjek je dobro rekao. U Cliu II ide jako dobro čak i od nižih okretaja. U Twingu II RS sa boljim usisom i ispuhom ide pogotovo dobro.

U Dusteru vjerujem da ne ide s mjesta :)

Link to comment
Share on other sites

Dusteru ni nema 0.9 tce

Dusteru su 1.3tce 130 i 150ks verzije.

Capturu tce 150ks ima 8.8sec 0 do 100km/h .  

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, zeko said:

0.9tce 90ks ide jako dobro, pogotovo onaj od 110ks.

1.6 16v ide zakurac i trosi prevec?

opet si popio svu pamet svijeta?

i jedna i druga konstatacija su ti za K***

(jer ne psujem)

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zeko said:

Dusteru ni nema 0.9 tce

Dusteru su 1.3tce 130 i 150ks verzije.

Capturu tce 150ks ima 8.8sec 0 do 100km/h .  

 

Je, al to su 1.3 Tce i to je vec konkretan motor. Za Captura (150ks) cak vidim podatak o 8.2s za rucni mjenjac sto je za taj auto vise nego dosta.

Po meni je 0.9 u svemu iznad Clia pothranjen.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ivan.martinko said:

Prije par godina vozio sam smart i bio je onaj najjaci turbo benzinac nije bio brabus al imao je 90 ks..i to stvarno fora ide. Start je junacki. Pogotovo zbog zadnjeg pogona skoro ko da je 4x4.. uletavanje u zavoje ko u bolidu. Vuce te da ga gazis.

Uletavanje u zavoje ko bolidu u smartu. Ludilo sigurno ?‍♂️

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

opet si popio svu pamet svijeta?

i jedna i druga konstatacija su ti za K***

(jer ne psujem)

 

Da

Edited by zeko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam 1.6 gt linea, i trkao sam se sa svakakvim autima i niko nije bio brzi od mene sa autom iste klase i slicne snage. Tak da ide dobro za tu snagu, jedino sto imas osjecaj da stojis, s tim da sam ja svog mapirao i osjetno je boje isao u srednjem podruciju okretaja.

Link to comment
Share on other sites

To stoji leo, al opet tvrdim da twingo tce 110 ide puno bolje od megana 1.6. 

Meni meg 1.6 trosi previse, 2l razlike od clia rs

Link to comment
Share on other sites

Pa normalno da twingo ide bolje kad je laksi. Stavi taj motor u megana pa ces onda vidjet kak ide. S razlogom meg ima 1.6atmo i 1.2tce, a ne 0.9.

Link to comment
Share on other sites

Uletavanje u zavoje ko bolidu u smartu. Ludilo sigurno [emoji2357]
Po kvartu po gradu a ne po magistrali.. to je gradski autic ima tvrd ovjes i ko takav bas te tjera na ganjanje. Jos je bio automatik i zaboravis na sve. Za taj auto je dosta i 60 ks al eto sa 90 ks juri. Kolko ima 800 kg..
Takav je vjrojatno i twingo..
Ali i potrosi ovaj po gradu 7.5 litara, nije to sitnica..
https://www.auto-data.net/en/renault-twingo-iii-gt-0.9-tce-110hp-35195
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ivan.martinko said:

Po kvartu po gradu a ne po magistrali.. to je gradski autic ima tvrd ovjes i ko takav bas te tjera na ganjanje. Jos je bio automatik i zaboravis na sve. Za taj auto je dosta i 60 ks al eto sa 90 ks juri. Kolko ima 800 kg..
Takav je vjrojatno i twingo..
Ali i potrosi ovaj po gradu 7.5 litara, nije to sitnica..
https://www.auto-data.net/en/renault-twingo-iii-gt-0.9-tce-110hp-35195

Onaj odvratan automatik ubije bilo kakvu zelju za ganjanjem. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, LeoRS said:

Pa normalno da twingo ide bolje kad je laksi. Stavi taj motor u megana pa ces onda vidjet kak ide. S razlogom meg ima 1.6atmo i 1.2tce, a ne 0.9.

Opet mi losije iso od twinga zbog mase.

Al dobro.

Link to comment
Share on other sites

On 26. 01. 2019. at 15:55, homer said:

Uletavanje u zavoje ko bolidu u smartu. Ludilo sigurno ?‍♂️

Kolega je možda malo pretjerao, ali noviji Smartovi jako dobro leže po gradskim zavojima i gradskim brzinama. Na obilaznici i autoputu ne drži ni ravno pogotovo na vjetru.

Link to comment
Share on other sites

covece koji postovi.. meni i clio 1.6 8v kaj ima 10,5sek do 100 ide super po gradu, kao i megane grandtour 1.6 16v.. za po gradu iovak nema smisla preko 3k rpm a eto bas jucer kad se trebalo s mjesta ubacit sasvim solidno razvuce prvu brzinu (vise nego prosjecni dizel) tak da ja ne znam kaj vi ocekujete od auta sa 110ks i 1350kg.. :roll:  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A sad je turbo punjac u trendu na svim motorima, zamislit dizel bez turbine nemozes vise ni u radnom stroju, ali atmosfera kod benzinjare ima svoje cari u razvrtavanju..
Vozio sam pola godine 2.0 TDI i dizel te zapravo potice da vozis mirno. Doduse kad trebas pretjecat onda ima šus.
Pitam se hoce li super nabrijani 1.3 tce sa 150 ks ili koliko izdrzavati po 300000 km ko 1.6 i 2.0 16v u scenicu, meganeu grandtouru itd..

Link to comment
Share on other sites

ja sam cijeli zivot mislio da 1,0 sce je 4cil...i sad bas gledam wiki i drugdje, pise 3... ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Veci klipovi imaju svoje prednosti.
Tezi su i daju veci moment.
Manje klipove stavljas gdje hoces okretaje. Pogotovo bez turbine.

Link to comment
Share on other sites

On 25. 01. 2019. at 11:12, Ruske said:

u meganu 3 generation od frendovih staraca trosi 6,x i ide solidno, auto ima 28tkm ako se dobro sjecam i koliko 7-8god... :D 

Nije generation. ? ma odlicna masina..nadzivjet ce sve ove danasnje mlinceke? kako je nekad neko davno rekao.. there is no replacement for cubic displacement

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Joj da su Ameri znali pri stvaranju ove izreke da bu se koristila za 1.6 motor... Tvorci se u grobu okrecu. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Ruske said:

ja sam cijeli zivot mislio da 1,0 sce je 4cil...i sad bas gledam wiki i drugdje, pise 3... ? 

To je i mene čudilo pa sam gledao na više stranica - zato sam i otvorio temu jer nisam bio siguran da je taj Sce motor atmosferski. 

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.