Jump to content

Megane 3 1.6 16v


Lonky

Recommended Posts

Pozdrav,

zapeo mi je za oko jedan Megane 3 1.6 16v sa relativno malo kilometara, 2010. godina.

Zanima me ima li ga tko na forumu i kakva su iskustva, kakva je potrošnja, performanse - i koje su mu mane.

Jesu li sredili stvar s bobinama, koliko je kvarljiva elektronika ( auto ima osnovnu opremu - znači li to da je to onaj Generation serija sa pojačanim ovjesom?)...

Auto je, rekli su mi u servisu rađen za HR tržište, nije uvoz. Znači li to da je auto rađen "ekonomičnije"?

Zna li netko koliko su troškovi poreza za prijenos i koliki CO2 ima ovaj motor? 

Hvala svima unaprijed.

Lp.

 

Link to comment
Share on other sites

Ima oko 160 g CO2.

Ja ga imam, ali obicnu verziju, nije gen.

A pouzdano vozilo.

Trosi dosta benzina, ok 6-10 litara ovisi kak se vozis. Dijelovi su jeftini. Bar mehanika. Da nadjes 1.4 tce to bi bio pogodak ali malo ih ima. Malo uopce ima benzinaca.

Meg3 je u osnovi slican meg 2, ovjes, motori, kocnice itd... Limarija je super na njima.

Porez ti je oko 1300 kn (naknada)

 

Problem s bobinama vise ne postoji

Link to comment
Share on other sites

Prožvakano...malo traženje, malo manje lijenosti...

A ne samo reganje i bum...evo mene s upitom

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma nije lijenost, nego hitnost. Pregledao sam Megane 3 podforum.

Edited by Lonky
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moje iskustvo sa tim autom. 

Znači ja sam izuzetno zadovoljan autom. 1.6 16v, 110ks, 2009. , 280000 km, LPG, mrak kombinacija....

Troši koliko ga stisnem, 90 % vremena, velika Gorica, Zagreb, klima stalno na automatskom, moja teška noga i potrošnja je 10 l, što mi je sasvim ok, jer je LPG.

Od kvarova, vanrednih, i većih, dizne LPGa, i to je to .... 

Redovito svakih 10000 km, servisi, i obični i LPG.... 

Sve se redovito mijenja, šta treba, potrošni materijal....

Dijelove kupujem u Lageros dućanu, u Velikoj Gorici, cijene su izrazito povoljne, dijelovi kvalitetni, tipa, orginal diskovi zadnji su me izašli puuunoooo jeftinije nego zamjenski u Tokiću, ne sjećam se cijene, ali oko 500kn, dok su zamjenski u Tokiću bili 600+kn.....neznam šta još reći....

Auto je na 17" orginal gumama, i super je udoban..... Vuče, ide,.... 

Eto, ja sam prezadovoljan .... 

Motor izrazito zahvalan, dijelovi jeftini......

Eto, moje iskustvo.... Pozdrav

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo da napišem i ja. Ima varijabilnu remenicu bregaste s kojom zna biti problema. Ja imam taj problem već godinu dana od kad sam ga kupio. Cijena te remenice je više od 1.500 kn. To ću sada na 180.000 kad budem radio veliki servis. Na 150.000 km rikla pumpa goriva koja je isto bila 1.400 kn. Auto ima plin Lovato, iskreno nikad nisam mjerio koliko troši, valjda nekih 10-12 litara. Što se tiče snage auto općenito po meni ide jako slabo. Ja sam ga kupio za mamu, nakon Mondea 2.0tdci skoro me ubila kad sam joj ovo dovezao kući jer da s tim ne može ni pretjecat ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije vise tak skupa remenica osim ak kupujes u ovlastenom servisu.. oko 500 kn je kod lagerosa..

Link to comment
Share on other sites

A onda moram vidit. I sam radim u autodijelovima pa sam gledao. Našao sam za 550 cca neku kinesku od Intercarsa ali to nikako nebi stavljao niti preporučio.

Link to comment
Share on other sites

Ha čuj, da nakon dizela 2.0, sa kojih 130-140 ka ide slabo, ide. I treba ga stisnuti.... I to fino, da bi potegnuo.... To stoji....

 

Link to comment
Share on other sites

oem dephaser remenica za sve 1.6 motore oko 100€..

https://www.ebay.ie/itm/Genuine-Camshaft-Dephaser-Pulley-Renault-Clio-Megane-Scenic-Laguna-Modus-1-6-16V-/291995115033?hash=item43fc43de19

febi il slične zamjenske oko 500kn..

toga se u svijetu proda tona, ima raznih brendova, tko bi pametan dao 200€ za to.. za 200€ napraviš cijeli veliki servis na tom motoru..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Nije vise tak skupa remenica osim ak kupujes u ovlastenom servisu.. oko 500 kn je kod lagerosa..

Pa nije bas 500, prije oko 1000kn ako se radi o OEM.

Link to comment
Share on other sites

Imao sam ja coupea, i nakon mapiranja je auto osjetno bolje isao, sto me dosta iznenadilo za atmo. Eto, jedna sitnica za razmislit.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Teška socijala ovaj s njuškala, gol ko pištolj

Ak nista drugo, izgleda uredno  upicanjeno.

Link to comment
Share on other sites

Ali 100 ks, to je lijeno ko 1.4 16v 98 ks koji sam imao..

Ili mozda nije? Ali 10 ks je dost razlike. Nije to 2-3 ks..

 

I cim vidim da takav auto ima kuku znaci da je vuko teret..

Imao sam ja coupea, i nakon mapiranja je auto osjetno bolje isao, sto me dosta iznenadilo za atmo. Eto, jedna sitnica za razmislit.
Tko ti ga je mapirao i sto su uopce dizali, blokadu? Potrosnja kakva je bila itd?
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ivan.martinko said:

Ali 100 ks, to je lijeno ko 1.4 16v 98 ks koji sam imao..

Ili mozda nije? Ali 10 ks je dost razlike. Nije to 2-3 ks..

 

I cim vidim da takav auto ima kuku znaci da je vuko teret..

Tko ti ga je mapirao i sto su uopce dizali, blokadu? Potrosnja kakva je bila itd?

Mapirali su ga auto elektrika novak, i da, pomaknuli su blokadu na 7k ali od toga nije nikakve koristi bilo jer auto krepa nakon 6.5k, a ni tu vise nije tolko jak. Ogromna razlika se osjetila od 3-6k, puno je bolje isao u tom rasponu.

Link to comment
Share on other sites

Auto je sa sela i tamo puno auta ima kuku jer prevoze koješta ali ne i teret.
Rega PŽ a prodaje se u ČK?
Koliko dugo je vlasnik?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, LeoRS said:

Mapirali su ga auto elektrika novak, i da, pomaknuli su blokadu na 7k ali od toga nije nikakve koristi bilo jer auto krepa nakon 6.5k, a ni tu vise nije tolko jak. Ogromna razlika se osjetila od 3-6k, puno je bolje isao u tom rasponu.

da, to je zgodno, jer iako varijabilna bregasta tu pomaže ipak je slab ispod 3500 okr..

našo sam, dobije se od 10-15ks više..

 

tuning.jpg

Link to comment
Share on other sites

kod mene je ovaj pijanac od 113ks u Scenicu, a nekako slabo vjerujem u mapiranja i pojačavanja motora bez turbine. Nema tu konja bez mehaničkih zahvata na motoru

Link to comment
Share on other sites

Auto je teška socijala, ali rukovodim se time da čega nema - ne može se pokvariti, ipak je auto star 10 godina.

Kilometri su stvarni, auto je kupljen u HR, provjerio sam.

Treba mi samo pouzdana informacija ima li auto 100KS varijator faze ili ne. Ili neki ipak imaju?

Edited by Lonky
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.