Jump to content

Megane 3 1.6 16v


Lonky

Recommended Posts

ja mislim da nema, ipak su morali nekako smanjiti snagu sa 113 ks na 100. Ne piše koji je vlasnik, vjerojatno švercer kupio od prvog vlasnika pa preprodaje. Ne mora značiti da je zato loš. 

Piše da ima kožni volan, a nema nego obični plastični. Ima dodatno čajna senzore za rikverc, a nije napisao. 

Sve u svemu provjeriti tijek  km na tehničkom i pregledati s mehaničarem pa ako ti se sviđa kupi

Link to comment
Share on other sites

Mislim da onaj od 100ks nema varijator faze. A sto se tice mapiranja atmo uvijek se moze dobit nest, samo je pitanje kolko, npr. Mazdin 2.0 sa 120ks ide na 170-180 jer je isti ko onaj od 160 samo elektronski prigusen. Ja samo kazem svoje iskustvo, nije da 1.6 postane raketa, ali se puno ljepse vozio nakon remapa.

Link to comment
Share on other sites

Ajd dobijes dva seta kotaca. A ja ak hocu alu felge takve su 1600 kn minimum i jos gume toliko najmanje.
Platio sam isto godiste sa nesto manje km al 110 ks i 6 brzina i nesto malo vise opreme.
Obavezno provjeriti km, to ti je na bilokojem tehnickom oko 20 kn. Morao bi imati servisnu knjigu. Ak nije nikad mijenjano a moguce da nije, treba napraviti veci servis, remenje, pumpa, spaneri, svjecice, ulje, sve filtere i brenze obavezno pogledati kakve su.
Srecom pa su dijelovi jeftini. Npr OEM set dustribucije sa pumpom i antifrizom oko 1000 kn.. jedino kaj je skupo je nosac motora ovaj kod remena, termostat i ova varijabilna remenica koju valjda nemas..

E da i lijepa je boja, metalik siva malo tamnija..

Link to comment
Share on other sites

Meni je žao što nisam kupio običnog nego coupe. Vrata ima dva metra, na parkingu jedva izlaziš iz auta. Ali uglavnom svida mi se kvaliteta unutrašnjosti, sve je čvrsto i nakon 10 godina je kao novo. Nema nikakvih cvrčaka. Auto je baš pojava i lipo izgleda, moj je još spušten 35 mm što me zapravo malo i živcira jer se u njemu voziš ko u kartingu. Brzo će u prodaju pa ako bude zainteresiranih ?

Edited by olympya
Link to comment
Share on other sites

Ivane, nema varijabilnu, provjerio sam u servisu po broju šasije.

Auto je dobra prilika, čovjek odlazi van pa ga prodaje.

Kilometri su stvarni, provjerio u servisu tako da ga danas uzimam.

Hvala svima na pomoći!

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, olympya said:

Meni je žao što nisam kupio običnog nego coupe. Vrata ima dva metra, na parkingu jedva izlaziš iz auta. Ali uglavnom svida mi se kvaliteta unutrašnjosti, sve je čvrsto i nakon 10 godina je kao novo. Nema nikakvih cvrčaka. Auto je baš pojava i lipo izgleda, moj je još spušten 35 mm što me zapravo malo i živcira jer se u njemu voziš ko u kartingu. Brzo će u prodaju pa ako bude zainteresiranih ?

Coupe je izgledom 3 svijetlosne godine ispred berline. Ako pricamo o trojci.

Edited by LeoRS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leo, valjda je mislio o funkcionalnosti..  mojšef ima kao sekundarni auto coupea dci 110 ks,  2014. i iznutra je sličan mom, prednji kraj također, samo je zadnji nizak i ne stane ništ unutra.. ok  je za dvoje ljudi sa malo prtljage..

56 minutes ago, Lonky said:

Ivane, nema varijabilnu, provjerio sam u servisu po broju šasije.

Auto je dobra prilika, čovjek odlazi van pa ga prodaje.

Kilometri su stvarni, provjerio u servisu tako da ga danas uzimam.

Hvala svima na pomoći!

ajde super, nadam se da će te služiti..

Link to comment
Share on other sites

Imao sam megane coupe 2, 1.6 16v, 83kw, 5 brzina...imao sam megane coupe 3, 81kw, 6 brzina...razlika nebo i zemlja u korist megana 3...znaci aito je zivahniji dosta...kod jaceg starta prelaz iz prve u drugu neprimjetan...dok megane 2 je tromiji....vozio sam i musu turky 1.6 16v tromo...oprema da ne govorim...kao i ovaj iz njuskala...0 bodova...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, brzi16v said:

Imao sam megane coupe 2, 1.6 16v, 83kw, 5 brzina...imao sam megane coupe 3, 81kw, 6 brzina...razlika nebo i zemlja u korist megana 3...znaci aito je zivahniji dosta...kod jaceg starta prelaz iz prve u drugu neprimjetan...dok megane 2 je tromiji....vozio sam i musu turky 1.6 16v tromo...oprema da ne govorim...kao i ovaj iz njuskala...0 bodova...

3 coupe je fkt brutalan izgledom, bocna linija i zadnji kraj su vrh. Rs i gt line su jebeni i od naprijed.

A slazem se za tromost. Ja sam probao mega 2 1.6 i nije mi jasno, mozda je samo do osijecaja nez. Al znam da je 3 brza.

Link to comment
Share on other sites

Moze netko objasnit sta je ta varijabilna remenica i zasto je nije/je dobro imati na autu.Kod mene je m3 1,6 pa me zato zanima

Link to comment
Share on other sites

googlaj VVT ili Variable Valve Timing

ukratko

https://autoportal.hr/clanak/dobro_je_znati_vvt_variable_valve_timing

ove nove tce i ostale nabirijane jurilice imaju vvt na obje bregaste..

al kad je koncepcija zatvorena sa lancem i uljem, taj sustav je jednostavniji i logičniji kad ionak imaš ulje posvuda..

čak i sce ima obje

 

Edited by ivan.martinko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Auto je doma, platio sam ga po meni, povoljnih 5400 eura. Prvi dojmovi su očekivani: auto nije jurilica, traži malo više gasa i sporije puštanje kuplunga pri pokretanju, inače "zacukne". Do 120 km/h buka je OK, kasnije postane glasan. Auto je jako uščuvan, bio je garažiran, sve je praktički kao novo, kako sa stvarnih 75.000 km i treba biti.

Potrošnja nije bajna, ali s obzirom da mi radimo manje od 10.000 km godišnje, na posao putujem 12 km u jednom smjeru...isplativiji mi je od diesela kojeg nisam uspio naći s manje od 100.000 km i za manje od 6500 eura

Pošto je auto star 8 i pol godina, održavanje diesela tog godišta bi moglo postati prilično skupo u idućih 5 - 7 godina koliko ga namjeravam voziti, a razlika u cijeni goriva će se tek u narednih 50.000 km izjednačiti po početnim ulaganjima i cijeni goriva.

Po meni idealan je za magistrale gdje se vozi do 90 km/h...a po takvim cestama se uglavnom i vozim.  Nema varijabilnu remenicu tako da je servis koji me čeka za dvije godine (po starosti svakih 5 godina) relativno jeftin tako da sam sve skupa zadovoljan - kako kaže izreka: "Svaki auto ima svog kupca".

Još jednom hvala svima na sugestijama, očito postajem redoviti član ovog foruma na duže vrijeme....

LP

Edited by Lonky
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sta znaci skupo odrzavanje? Veliki servis ne radis svaku godinu...ulje,filteri i ostalo je potrosni materijal. I manje vise jednako dodju bez obzira na diesel ili benzin.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Npr. mojoj sestri se razletila turbina nakon 5 godina starosti, taman u garantnom roku. Imala je sreću pa su zamijenili. Inače je nova originalna 16.000 kn. 

Za kraće relacije diesel se jedva stigne zagrijati i to je za takav motor loše. Pa EGR ventil koji ne trpi baš niske okretaje i kratku vožnju, pa filter čađi...svega toga na benzincu nema.

Naravno da diesel ima puno prednosti, ne tvrdim da sam kupio najbolje općenito, dieseli dominiraju - nego najbolje za moje potrebe...nadam se. :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Za 10000 km godisnje o dizelu nemas kaj razmisljati. Osim ak kupujes novo pa do penzije.. moj na otvorenoj magistrali na 90 km/h u 6.brz ide ok i na 2000 okr trosi samo 5 litara. I to sa 100 kg opreme plus vozac i suvozac.
Ok tu dolazi do izrazaja VVT. Bez nje vuce dosta slabo. Tak je bio moj 1.4.. morao sam ga bas vrtiti iznad 3500. Nisi se mogo vozit na 2000 okr nikako.
Motor sa vvt ima bolji moment na malom okretajima nego bez vvt.. nije sad to neko cudo al 30% veci ima.
Al ok bez toga trajat ce ti vjerojatno jos 100000 km uz minimalna ulaganja...

Link to comment
Share on other sites

Ma ja se vozim penzionerski, meni je sasvim OK i ovo... 

Ajde, bilo bi bolje da lakše kreće u 1. brzini, ali naviknuo sam se već. Samo nek bude sretno i bez nekih većih udesa i ja presretan.

Link to comment
Share on other sites

Pa mora kretat normalno.. bus se naviko na kuplung vec.. svaki auto ima drukciji kuplung.

Link to comment
Share on other sites

Sretno!

Samo ne kužim kakve veze ima varijabilna remenica i veliki servis... Nebi to trebalo biti trajno? Tj nije dio koji je predviđen da se mijenja...

Link to comment
Share on other sites

nije predviđeno, nekad može zezat od početka a nekad nikad.. 

mislim da su novija godišta kvalitetnije složena, od onih s početka 2000-ih.. ko i sa bobinama..

možda ih vani mijenjaju na tipa 2 velikom servisu ak auto ima 200tkm i slično..

najbitnije je dobro ulje. negdje sam na renault.uk forumu čak pročitao da je za tu stariju generaciju varijatora faze bolje 10W40. ne znam, ja sam kupio elf 5w40 sxr i sad čekam još 2-3 mjeseca za izmjenu..

toyota ima vvt odavno, zapravo oni su to prvi ugradili mislim..

Link to comment
Share on other sites

Zato pitam jel mi čudno. Ono stari ima yarisa sa vvti iz 2003 i ništa nije dirano oko vvti sustava. Ja imam Focusa ti-vct, ali ajde moj je 2009 i isti ništa dirano. Oba su većinom na originalnom ulju uz redovnu izmjenu. Yaris svake godine poslije tehničkog, focus svakih 15k km. Doduše i Auris ima vvti ali premalo ga imam za komentare. Yaris je servisiran u ovlaštenom, ispadne nekih 500kn mali servis sa dijelovima i rukama, a focus kupim ulje i filter ulja za cca 220kn, original Ford i oko 250kn platim zamjenu ulja i servis plina.

Također mi nije jasno kako varijabilna remenica može poskupiti veliki servis. Po meni remen je više manje isti, posao koji treba odraditi isti, spaneri, zatezaci, ulje sve isto. Razlika nebi smijelo biti veća od 100-200kn po velikom servisu. Čak vjerujem da i isto ulje ide ili bi trebalo ici unutra.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Domba said:

Zato pitam jel mi čudno. Ono stari ima yarisa sa vvti iz 2003 i ništa nije dirano oko vvti sustava. Ja imam Focusa ti-vct, ali ajde moj je 2009 i isti ništa dirano. Oba su većinom na originalnom ulju uz redovnu izmjenu. Yaris svake godine poslije tehničkog, focus svakih 15k km. Doduše i Auris ima vvti ali premalo ga imam za komentare. Yaris je servisiran u ovlaštenom, ispadne nekih 500kn mali servis sa dijelovima i rukama, a focus kupim ulje i filter ulja za cca 220kn, original Ford i oko 250kn platim zamjenu ulja i servis plina.

 Također mi nije jasno kako varijabilna remenica može poskupiti veliki servis. Po meni remen je više manje isti, posao koji treba odraditi isti, spaneri, zatezaci, ulje sve isto. Razlika nebi smijelo biti veća od 100-200kn po velikom servisu. Čak vjerujem da i isto ulje ide ili bi trebalo ici unutra.

Ovo zvuci jako povoljno za ovlasteni. O kojem servisu se radi? To s tvojim ili njihovim dijelovima*

Link to comment
Share on other sites

Njihovi dijelovi. Toyota Integra Dundovic u Osijeku. S tim da sam i dalje po Hrvatskoj radio isto slične cijene...

Također sam se začudio "veliki" servis na Aurisu hibridu 1500kn. Ulje + svi filteri + kociona tekućina + ruke.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Domba said:

Njihovi dijelovi. Toyota Integra Dundovic u Osijeku. S tim da sam i dalje po Hrvatskoj radio isto slične cijene...

Također sam se začudio "veliki" servis na Aurisu hibridu 1500kn. Ulje + svi filteri + kociona tekućina + ruke.

To je stvarno povoljno prema tome kak ostali servisi deru. 

Ajde ovo za "veliki" servis je i normalno jer to nije pravi veliki, vec prosireni mali.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je na Aurisu hibridu veliki. Još ima svakih 10 godina antifriz i svijecice. Nema remen, a razvod je lanac koji se ne mjenja. Pumpa vode i klima je na struju, alternator nema.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.