Jump to content

Megane 3 1.6 16v


Lonky

Recommended Posts

Lanac se ne mijenja nikad? Tak kazu i za 1.6 dci. I za ostale motore s lancem. Nekad bi ga ipak trebalo zamijeniti, ako se nakon parsto tisuca pocne cut ili nedaj boze pukne, isto ode sve k vragu, jer ipak nije od zlata nego od celika koji se grije i hladi, haba, trosi, itd. Mora se nekad zamijeniti.
A japanski celik je bio poznat od davnina, danas je rijetko japanski..

Link to comment
Share on other sites

A vidi znam da ima priusa sa 300+ km kojima nije mijenjan lanac. Sada kod mene je isti motor kao u priusu mk3 mislim. To se kotrlja i kotrlja... 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

da bar renfault i fauve naprave motore kojima lančani razvodi traju kao auto..

Meg 2 2.0dci, evo nas na 275xxx km, i nemam namjeru mjenjat ga skoro, barem dok ga nebudem cuo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da postoje dva 1.6 16 ventilasi.. Taj od 100ks je nepoderiv motor jos iz Megana Mk1 i Lagune Mk1 i vidite ugradjuje se jos uvijek, imao sam ga u Megane Mk1 i tu je bia pravi jurisan, u Laguni 2 vec je bia anemican ali dugotrajan do bola..Zato se ugradjuje jos uvijek u neke modele, pogotovo za Istocno i nase Balkansko trziste.. :)

Ovaj drugi 110kss varijabilnom sam ima u Megane 2, postam sliku proda sam prije misec dana prijetelju sa vise od 375tkm.postam sliku na dnu. Varijabilna ramenica mi nije zadavala pribleme, ali je dephazer koji je vezan za nju i kontrolira dotok ulja.. To sam prvi put rjesia s polovnim,, drugi put platia 100e novi Oem i rjesena stvar.

Taj isti motor od 110ks imam u Meganu 3  sa 6 brzina.. Razlika u startu bas neka i do 100kmh ne vidim, mozda subjektivno ovaj brzi Mk3 ali do 120kmh Mk2 je bia tih i za vozit savrsen, za autocestu 130kmh ili neato vise na samo 4200/min je bilo prebucno, do ZG.bii vec pizdia sta san isa snjim ali LPG pa zaboravim sve kad naspem 120kn a predjem 360km.

Mk3 je savrsen, sto se tice autoceste u 6oj je necujan  skoro i vozi se cak 160kmh bez pretjerane ili neznatne buke u autu..

Vezano za dizel i odrzavanje na osnovu ovoga 1.6, to vam je ka kad imate curu sponzorusu (dizel) i ako ocete da lipa stalno je morate vozikat na manikure, pedikure, skupe obleke (dizne, turbina, boshpumpa) i neku kvartovsku curu koja netrazi sve to i zadovoljna s cugom iz ducana koju pijete u parku.. Ero jasno i nadam se slikovito prikazano... :):)

IMG-82ca12dcb1228edb6588ebeb73c9557c-V.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, BrkoTg. said:

Vezano za dizel i odrzavanje na osnovu ovoga 1.6, to vam je ka kad imate curu sponzorusu (dizel) i ako ocete da lipa stalno je morate vozikat na manikure, pedikure, skupe obleke (dizne, turbina, boshpumpa) i neku kvartovsku curu koja netrazi sve to i zadovoljna s cugom iz ducana koju pijete u parku..

Kako koji dizel, evo moj je isto kao kvartovska cura sa mineralnom na klupici u parku.Potrošač minimalni.

Do sada (120 kkm), osim redovnih servisa samo grijače promijenio.Nema dpf, sa turbinom, diznama i pumpom nema problema.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, trigi said:

Kako koji dizel, evo moj je isto kao kvartovska cura sa mineralnom na klupici u parku.Potrošač minimalni.

Do sada (120 kkm), osim redovnih servisa samo grijače promijenio.Nema dpf, sa turbinom, diznama i pumpom nema problema.

Kada bude broja ka ovaj Megan, javi mi listu od sponzuruse koliko si "uvalija" u nju.. :)

Da budem ozbiljan, na te km.nesmi niti imat probleme, moje posta se odnosia na debele polovnjake mada vise kompl.i sa manje km ipak imaju dizelasi.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To i mene zanima danasnji dci i tce kakav bude bio na 370000 km.. i koliko toga bude krepalo do tada..

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, ivan.martinko said:

To i mene zanima danasnji dci i tce kakav bude bio na 370000 km.. i koliko toga bude krepalo do tada..

Za dci vec se zna, imaju mana i troskova puno.. Ima sam Espacea s 300tkm. 2.2dci ali sricu sta je sve prije mene covik prominia do tada (u garanciji i novi motor na 150tkm) pa sam bija sritan ali opet sam ga se rjesia jer veliki upitnik iznad glave mi je staja.. Znam i neke sta su prigazili isto blizu 300tkm.i nisu imali probleme (ti su rijetki).. Sestra ima Notea 1.5dci 63kw sa 180tkm.za sada od velikih servisa 2x set zubcastog jos uvik Oem kumplung, ostalo sve slusa.. Sve ovisi i do odrzavanja, prvenstveno servisni interval na 30tkm.su napravili ogromnu gresku u startu a ostalo kriv malo i delphy, nase gorivo, nasi ljudi koje voze na lose ulje i plavi dizel.. Ima svega a ima i ok primjeraka, mada loto mi se vise ne igra s dizelasima.. :)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BrkoTg. said:

Kada bude broja ka ovaj Megan, javi mi listu od sponzuruse koliko si "uvalija" u nju.. :)

Čuj, moj je od prvog dana, kvalitetno servisiran, točen i normalno vožen pa ne očekujem neko veće "uvaljivanje" ni u ostale dijelove Megana.

Mislim na kvačilo, mjenjač, elektroniku i slično.

Jedino mu zamjeram loše opruge koje sam sve zamijenio (2 pukle).

edit - eto imaš i sestrin primjer "štedljivog" dci

1 hour ago, ivan.martinko said:

To i mene zanima danasnji dci i tce kakav bude bio na 370000 km.. i koliko toga bude krepalo do tada..

Puno ovisi o servisu, gorivu i vozaču.

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.