Jump to content

1.6 tce i lpg


Fredy

Recommended Posts

neisplativo,
rijec je o direktnom ubrizgavanju i pored plina svaki treci ili cetvrti ciklus se ubrizguje benzin tako da trosis 1/3 benzina i 2/3 plina a na potrosnju od cca 7 lit i cijenu od skoro 20.000, 00 kn
(BRC ) nema neke racunice

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ugrađivat plin u renault sport turbo benzinca wtf?? Daj si kupi neki štedljivi autić sa malim motorom. Ne kužim ljude koji kupuju sportske aute i onda paze na svaku litru benzina i prigovaraju kak auti puno troše.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

baš, to nema nikakvog smisla.. mislim ima, ali nisam vidio da to netko radi..

da imam takav auto, to bi ja još chipao i stavio neke dodatke a ne plin..

Link to comment
Share on other sites

Pa zasto ne? Sta bi ga trebalo biti sramota?

Kupis auto koji ti se svidja i ako imas opciju da dajes duplo manje para za gorivo, zasto ne.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nema više uopće računice za nove turbobenzince, plin je relikvija za stare atmosferske motore... plin umire :)  evo jedan citat s drugog foruma sa kojim bi se složio:

"Krame 2005-2009. godište iz plinskog booma polako nestaju s ceste, a vlasnici tih automobila koji kupe drugo vozilo ne ugrađuju više plin iz više razloga od kojih su najbitniji:

-nema više atmosferskih motora
-nema garancije na preradu
-cijena benzinca + ugradnja je ista kao da kupiš dizela
-garancije na vozila su sad 5 godina, nekad je bilo godinu dana pa su mnogi ugrađivali plin istekom garancije, sad se nikom neda izgubiti višegodišnju garanciju
-motori su sofisticirani tako da je pregradnja lutrija a sami sistemi troše 30% benzina i plin (Prins, Vialle i ostalu egzotiku s direktnim ubrizgavanjem plina ne smatram relevantnim jer to nitko nema u Hrvatskoj)"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, vip3141 said:

Pa zasto ne? Sta bi ga trebalo biti sramota?

Kupis auto koji ti se svidja i ako imas opciju da dajes duplo manje para za gorivo, zasto ne.
 

Zato što ugradnjom plina auto gubi na snazi. I onda ne kupuješ jaki motor da gubiš na snazi zbog plina. I još ti treba solidno vrijeme da uopće vratiš razliku sa uštedom koju si potrošio na samu ugradnju plina. Plin je za ljude koji se puno voze i nisu im bitne performanse nego ušteda. Ovo drugo nema smisla, dat toliko love za auto i motor koji su složeni za jurnjavu, pa da ga pokreće plin, presmiješno. :laugh:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, isplati se atmo motorima velike kubikaže, a pošto sad plinari nisu više oslobođeni ekotesta, stvari postaju sve besmislenije. 

zapravo  LPG kao najčišći pogon likvidiravaju sa cesta, a trebali bi maknuti euro 4 i 5 dizele iz gradova.. btw novi dizel auto ionako ne trpi gradsku vožnju..

sve kontra logike.. no cijeli svijet je u kaosu. nafta se mora prodavati, zbog nje se vode ratovi.

čisto me čudi da forsaju elektro aute, ali pošto ispada da je po najnovijem vožnja na struju najskuplja, skuplja od vožnje na benzin,  logično je da budu utrpavali struju radije nego plin.

dakle cilj eko normi nije ekologija nego samo zarada proizvođača..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

da, isplati se atmo motorima velike kubikaže, a pošto sad plinari nisu više oslobođeni ekotesta, stvari postaju sve besmislenije. 

zapravo  LPG kao najčišći pogon likvidiravaju sa cesta, a trebali bi maknuti euro 4 i 5 dizele iz gradova.. btw novi dizel auto ionako ne trpi gradsku vožnju..

sve kontra logike.. no cijeli svijet je u kaosu. nafta se mora prodavati, zbog nje se vode ratovi.

čisto me čudi da forsaju elektro aute, ali pošto ispada da je po najnovijem vožnja na struju najskuplja, skuplja od vožnje na benzin,  logično je da budu utrpavali struju radije nego plin.

dakle cilj eko normi nije ekologija nego samo zarada proizvođača..

Upravo to, na uvozu su nabili cjene na benzince, a porez udarili na lpg... a dizeli sa manje co2 se guše :)

Link to comment
Share on other sites

sve kontra struke, vjerojatno politika, nema kaj drugo biti..

Link to comment
Share on other sites

da, isplati se atmo motorima velike kubikaže, a pošto sad plinari nisu više oslobođeni ekotesta, stvari postaju sve besmislenije. 
zapravo  LPG kao najčišći pogon likvidiravaju sa cesta, a trebali bi maknuti euro 4 i 5 dizele iz gradova.. btw novi dizel auto ionako ne trpi gradsku vožnju..
sve kontra logike.. no cijeli svijet je u kaosu. nafta se mora prodavati, zbog nje se vode ratovi.
čisto me čudi da forsaju elektro aute, ali pošto ispada da je po najnovijem vožnja na struju najskuplja, skuplja od vožnje na benzin,  logično je da budu utrpavali struju radije nego plin.
dakle cilj eko normi nije ekologija nego samo zarada proizvođača..

nema eko testa
Link to comment
Share on other sites

po novome navodno ima..

još ne utječe na prolaz ali neki dan član sa megane 1.6 16v i plinom, tražili su da prebaci na benzin i radili eko test, što ima smisla, jer auto nije samo plinaš nego kombinirano..

možeš se vozit i na benzin ak si ostao bez plina itd..

Link to comment
Share on other sites

evo točna info od voditelja jedne poslovnice CROsig STP u zagrebu

"Na svim vozilima bi se trebao raditi eko test.

Samo što oni koji imaju plin za sada ne padaju na tehnickom ako je eko los"

 

kraj citata.

Link to comment
Share on other sites

Reko sam ti da zaboraviš plin na tom motoru

[emoji23]

TURBO TERROR


Znam kaj si rekao, ne steti cuti kaj drugi vele.




Prestao sam ulaziti u bilo kakve rasprave po forumima.

Hvala tko je bio konstruktivan.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pitanje ugradnje plina je bilo više pitanje uvjerenja. Ono što je danas nepobitna činjenica je da se jako puno lagalo ne bi li ste što više ljudi navuklo na ugradnju. Oni koji su uvozili plinske instalacije i ugrađivali plin su jedno vrijeme jako dobro zarađivali (marže su bile višestruke) i pri tome su uništavali motore radeći posao na brzinu ne bi li što više auta prošlo kroz garažu u što kraćem roku.

Da su svi vozači postavili uvjete ugrađivačima plina kao što Fredy traži onda nitko ne bi imao plin u autu.

Link to comment
Share on other sites

Kakva je situacija sa 2.0 turbo iz prethodne generacije megane gt 220ks?

Pretpostavljam da ju tu bolje za lpg? Steta sto nema automatika u toj konfi...

Link to comment
Share on other sites

Kakva je situacija sa 2.0 turbo iz prethodne generacije megane gt 220ks?

Pretpostavljam da ju tu bolje za lpg? Steta sto nema automatika u toj konfi...



s tim nemas nikakvih problema, pod uvjetom da ugradis nesto posteno a ne razno razne turcine taljanskih naziva
kod mene na F4Rt BRC ( cijenovno i kvalitetom on je neka best buy sredina)
Pitanje ugradnje plina je bilo više pitanje uvjerenja. Ono što je danas nepobitna činjenica je da se jako puno lagalo ne bi li ste što više ljudi navuklo na ugradnju. Oni koji su uvozili plinske instalacije i ugrađivali plin su jedno vrijeme jako dobro zarađivali (marže su bile višestruke) i pri tome su uništavali motore radeći posao na brzinu ne bi li što više auta prošlo kroz garažu u što kraćem roku.
Da su svi vozači postavili uvjete ugrađivačima plina kao što Fredy traži onda nitko ne bi imao plin u autu.

zasto uvjerenja?
osim ako me zelis uvjerit da sam bedak jer kupujem benzince i ugradjujem plin u njih ( 3 lagune i kockica 320) pa mi utorak i promjena cijene nis ne predstavljaju a godisnje napravim 45+ tkm
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Upravo to, ne vidim poantu zašto ne ugraditi plin ako netko ima svoje razloge, po fredyevom odabiru auta ,razumijem ga...

Naime i sam bi vrlo rado opet vozio močnog benzinca ,a da ne dajem za gorivo cijelo bogatstvo... 

Ok ako je motor konstruiran da plin nije isplativ ili ne podnosi ga ,to je u redu ,ali ismijavati nekoga nije baš...

Konkretno i ja radim cca 35000+ km godišnje i odlično bi mi sjeo megane GT ,nebitno 3. ili 4. gen. A pošto više od pola tih km prevalim putujući na posao po otvorenoj cesti , tu bi koristio plin ,a kad treba nekoga preskočiti onda se benzin uključuje u igru :D

Link to comment
Share on other sites

Ma nije to samo ugradit plin.... oce bit i sranja sa samim plinom, pa servisi plina... ma nije vrijedno živaca ja sam podosta imao problema sa plinom, šetat se po majstorima i sl... auti se i ovako kvare.. plin samo diže potencijal sa dodatne probleme koji upucuju na benzinske probleme tako da neznaš odakle da kreneš kad stane ludit... nije vrijedno ni živaca ni novaca vjerujte mi... prije se isplatilo zajebavat sa time danas je premala razlika.... al eto ko voli neka izvoli...

Edited by macan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije premala razlika, otprilike upola na tankanju, kao zadnjih 20ak god sto ja znam, investicija se brzo isplati. 

A to sto je tvoje iskustvo bilo loše, sto zbog motora koji bas ne podnosi plin, sto zbog loše instalacije i kasnije loše servisne podrške ti bas i ne daje za pravo da kenjas po plinu. 

I naravno da ti nije bio dobar kad ti je kompletna situacija bila krivo postavljena od starta. 

Ponekad se treba raspitati prije kupovine ako u to nešto nisi siguran..

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@laci ali upravo to je najveći nedostatak plina u praksi. Fušeraj po defaultu i loša ili nikakva podrška. Znam par zadrtih plinaša koji su potpuno odustali od plina upravo zbog toga. Prije 10-ak godina sam na sve strane postavio isto pitanje kao i Fredy na isti način - nije bilo pouzdanog odgovora.

Kvalitetni ugrađivači su kao ugrožene životinjske vrste - svi znaju da postoje, ali ih nitko nikada nije vidio.

Možda bi trebalo otvoriti sticky thread s dugoročno pozitivnim iskustvima. U to ne ubrajam ljude koji su kupili auto, prebacili ga na plin i prodali nakon 2-3god.

Link to comment
Share on other sites

Samo bi budale po meni (bez uvrede ikome, ne mislim na nikog konkretno) ugradivale plin u sportske aute. Prevrijedni su to motori da ih ides za*ebavat sa plinom, unistavat im performanse i stvarat rizik od daljnjih kvarova i komplikacija, i to uz skupu investiciju. Kao sto je ninoo gore napisao, kome je skup benzin i pazi na svaku litru bolje radije neka si kupi slabiji i stedljiviji motor. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kaj mislite o ugradnji plina u Audi S8 V10? 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.