Jump to content

1.6 tce i lpg


Fredy

Recommended Posts

decki ja bi vam rekel samo onu staru
kad majmun nemre do banane veli da nece jer je kisela tak i dobar dio ekipe tu
prica price iz x-te ruke tip ja znam tipa koji zna ... Od moje punice bratic itd
Zasto ne imati plin u nekom S8 ili X5 4.0 ?
Aute mjenjam svakih 5 godina i u svima sam imao ugradjen plin osim espaceu 2.2 dCi (moj najveci promasaj jer i kad je sve bilo ok auto je trosio 12-tak litara nafte) dakle ne vidim zasto ne ugradit ako se napravi racunica da to bude isplativo ( ne stedeci na uredjaju )
Dobar plinski utedjaj uz redovan servisi radi bez problema, problem je u ne odrzavanju, odnosno motoru koji nije najsretniji za plin.Sportski auto na plin? da zasto ne. Tko god je sumnjicav beka pita clana pod nickom Rain i da dalje ne srackam ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pa i ja ne kuzim taj hejt prema plinu. Gledam zašto ne neki benzinac od tipa 150ks pa na plinu. Ispadne me voznja jeftinije nego sa ovim dizelom od 110ks a ipak ide osjetno bolje. I uvijek ima opcija da prebaci na benzin kad ga zelim stisnuti ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Display said:

Pa i ja ne kuzim taj hejt prema plinu. Gledam zašto ne neki benzinac od tipa 150ks pa na plinu. Ispadne me voznja jeftinije nego sa ovim dizelom od 110ks a ipak ide osjetno bolje. I uvijek ima opcija da prebaci na benzin kad ga zelim stisnuti ?

nekuziš jel nisi imao plin... tako sam i ja razmišljao... ako izuzmemo da nemam rezervnu gumu, trošak zagrijavanja na benzin, trošak godišnji 500.00, trošak servisa plina, trošak čišćenja benzinskih injektora, trošak pregleda zazora ventila, trošak zauiljivača ventila, pa i trošak puta do majstora (nemali iznos), živaca i rješavanje problema preko foruma.... i konkretno samih problema na plinskoj instalaciji... Uglavnom hrpa troškova što često vole plinaši omamljeni plinom  i zaboravit uračunati pa onda računica i ne drži vodu o VELIKOJ uštedi

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim čemu pljuvanje po plinu? Koliko vas je imalo plin i vozilo na njega? Koliko vas je stavilo plin kod najjeftnijeg majstora i najjeftiniji sustav jel ja neko objasnio da je to taman za auto i poslije toga objasnio da je normalno da svijetli check engine lampica jel ima plin?

To su prva stvari koje čujem za plin. Doduše nisam ga imao na previše automobila. Na Golfu 3 1.6 8v nekih 280 000km bez većih problema. Prodao auto jel nije bilo dijela koji nije prohrdao. U Focusu ugradio na 90 000 trenutno na 150 000k km, niti jedan problem zbog plina. Zapravo na Focusu sam imao jedan problem zbog kojega je auto išao na slepu a to je prljava klapna gasa pa nije htio dodati gas. Ostalo osim redovnih servisa je bila zalijepljena karika na 100 000, nisam promijenio ulje kod kupovine auta. Isto bi se se dogodilo na bilo kojem gorivu. I još jedan problem je bilo puknuti crijevo od servo pumpe. Nekako ne vjerujem da ima problema sa plinom. Što se tiče golfa 2 klapne gasa. Standarno za taj motor, nekoliko brtvi poklopca ventila. Ostalo na oba auta sami redovni servisi svakih 15 000 i što se radi.

Što se mene tiče jako pozitivno iskustvo sa plinom i opet bi ponovio. Štoviše za cca mjesec dana će biti Focus sa plinom na njemačkim tablicama. Ali planirana kilometraža je 10 000 godišnje. (Do posla imam 160 metara.)

Ja sam radio 50km do posla i 50km nazad. Dakle svaki dan 100km lagano na otvorenoj cesti i potrošnja mi je bila oko 7l plina. Dalje stavite na papir. Teško da bi za novce koje sam kupio ta dva auta u ti vrijeme našao dizela sa jednako malo kilometara i da bi potrošnja bila oko 4l i pri tome isti malo kvarova.

Plin je tu za sparanje nije za tjeranje u okretaje i ubijanje i tko zna što. Dakle lagano do 4000 okretaja sa pola snage motora i neće dugo motoru biti ništa.

Treća stvar je što netko ugradi sustav u 1.2 60ks ili tako nešto i onda ga tjera na autoputu 130-150 ili više jel j...o potrošnji od 12l kada je plin jeftin pa brzo spali motor.

Da se puno vozim, dakle 15 000 ili više godišnje i da si i dalje ne mogu priuštiti novi auti, ugradio bi i dalje plin u nekoga benzinaca. Još ako je neki jači od 200+KS ne vidim problem. Autoput i po ograničenjima i vrti se na 3000 okretaja ili manje i troši Max 10l plina. Jeftino i zanimljivo za voziti. :)

I meni jako bitno pouzdan i dobar mehaničar/plinas koji će ugraditi plin i dalje sve na autu raditi. Dakle ne naći jednog za lijevu gefunu, drugog za  desni cincilator, trećeg za plin... Kažu u narodu puno babica kilavo dijete.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Domba said:

Plin je tu za sparanje nije za tjeranje u okretaje i ubijanje i tko zna što. Dakle lagano do 4000 okretaja sa pola snage motora i neće dugo motoru biti ništa.

Još ako je neki jači od 200+KS ne vidim problem. Autoput i po ograničenjima i vrti se na 3000 okretaja ili manje i troši Max 10l plina. Jeftino i zanimljivo za voziti. :)

Čitam i ne vjerujem. Ljudi di je vama logika? 

Platiš preko 200.000kn za sportskog benzinca 200+KS, da bi platio još ugradnju plina, da bi plaćao još dodatno održavanje toga (iako auti 200+KS su već sami po sebi daleko skuplji za održavanje), i da bi ga na kraju svega vozio lagano do 4000 okretaja sa pola snage motora?????? Pa koji k.... uopće onda kupuješ auto od 200+KS? ???

Najveći gušt u tim autima i je upravo to da ga dižeš do visokih okretaja jer je za to rađen i tada ima najveću snagu.

Edited by Ninoo
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Ninoo zašto koristiti 6000+ okretaja svakodnevno cijelo vrijeme na putu za posao? Jel ti to radiš? Jel koristiš svakodnevno 80-90% snage motora?

Kada hoćeš gustati lijepo dugme i na benzinu si i teraj kako hoćeš.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Normalno da koristi pa viš da vozi eresa jbte pa neće ga šprati, to čim upali odma cigla na gas.

Ne kontam te plin hejtere, ok, imali ste loše iskustvo uz cjelokupnu lošu priču za koju ste djelomično i sami krivi pa onda generalizirate ali onako hardkor.. nije dobro biti zadrt u životu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam s plinom imao odlično iskustvo...nažalost, realnost je takva da imaš samo na prste broj motora pogodnih za plin...stari sve više izumiru i da, stari su...jebga

Inače dobar Megane 3, 1.6, s manje km...pogodan i savršen za plin, kao budget vozilo

Poznanik taksist, kupio Dustera s "tvorničkim" sustavom, mjesec dana, oko 6000km, prezadovoljan

Link to comment
Share on other sites

Po meni plin u autu poput nekog rs-a nema sta trazit. Bolje onda uzet neki drugi auto poput megana 1.6 i tamo gurnut plin. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Domba said:

@Ninoo zašto koristiti 6000+ okretaja svakodnevno cijelo vrijeme na putu za posao? Jel ti to radiš? Jel koristiš svakodnevno 80-90% snage motora?

Kada hoćeš gustati lijepo dugme i na benzinu si i teraj kako hoćeš.

Naravno da ne, ali kada ga lagano vozim ni ne troši puno. A to što bi s plinom dodatno ušparao meni iskreno ne igra veliku ulogu, nego bi me više smetalo davati novce na ugradnju i održavanje toga kao dodatne troškove i oduzeto vrijeme i živce. Međutim, ja nikad nisam mogao shvatiti ljude koji bi dali zadnju kunu na auto, samo da imaju sportski auto, a onda nemaju za benzin. No to je samo moje mišljenje, nećemo se više prepucavat, svatko ima pravo naravno napraviti onako kako njemu paše.  Ako ništa drugo, sviđa mi se tema jer od početka ima i za i protiv, najbolji pregled prednosti i mana za one zainteresirane ;).

Edited by Ninoo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, LeoRS said:

Po meni plin u autu poput nekog rs-a nema sta trazit. Bolje onda uzet neki drugi auto poput megana 1.6 i tamo gurnut plin. 

Zašto bi morao voziti 110ks LPG ... zašto po tebi ne bi mogao plin u auto koji ima 205ks - realno kad pogledaš meni su ti anemični atmosferci sa 110 gro nesigurniji još kad ga opteretiš s plinom, ne ide s mjesta. Ubrzanja su nikakva sama po sebi pa sad zamisli neka preticanja po magistrali - za moj pojam je to prilično nesigurno i ne osjećam se ugodno u takvom autu.

Što je danas pojam sportskog auta? Uzmi za primjer Megane 225 u svoje vrijeme je bio vrh, danas je to mid range auto ako je stock, vrijeme ga gazi, dizeli i benzinci nove tehnologije mu pušu za vrat - to je i dalje brz auto, brži od prosjeka, ali više nije u vrhu.
Uzet takav auto za daily s kojim se radi 60+km dnevno, ugradit plin može biti racionalan izbor jer zašto ne imati rezervu snage kad treba, a ostatak vremena se vozit za 0,60kn po km umjesto 1,x0kn.

 

Zašto ne dizel? - kad se podvuče crta, na kraju održavanje ispadne puno skuplje od, atmo benzinca, turbo benzinca, turbo benzinca + lpg.

 

Link to comment
Share on other sites

Kad se povuce crta dojde ti na isto... Bez potrebe servisa plina i stavljanja rezervne gume u garazu....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Samo cu rec da imam plin na autu zadnjih cca 150tkm i da je jedino sto je riknulo u tih 6 godina neki senzor pa mi je prebacivao s plina na benzin(300kn).

Auto je na 394xxx i vadi mu se dusa od prvog dana, non stop sam na plin, u iberu. Povremeno kad se sjetim, potrosim 10-20l benzina u komadu iako bi u pravilu bilo potrebno svaki 2-3 rezervar plina skurit rez benze da bi sve bilo kako treba.

Te fore da gubim mjesto za gumu su smijesne kad se sjetim da je 40l plina 160-170kn dovoljno za 450+km(60l benze 600+kn/cca750km). 

Do Zg mi je skuplja cestarina nego gorivo, do Krka most.

 

I ja kontam sta uzet novije pa mi je bas M4 GT karavan zapeo za oko i također me zanima ta opcija sa plinom.

Auto koji moze i potegnut kad treba ali je prvenstveno namijenjen za kruzanje sa punim bunkerom, bebacem na zadnjem sicu.

Mene vise j**e to sto su svi EDC. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja ne bi na nikaj novije plin, osim neke ultra skupe verzije za GDI no otom potom

A održavanje dizela naspram benzinca je ostalo u eri 90esetih, i fakat je ridikulozno bulažnjenje...

Imao sam plin, napravio sam 150tkm, bez i jednog kvara, ali sam na dizelu opušteniji...ne tankam svaki čas, ne zekam se s duplim servisom...i to bi bila najveća mana + šta stvarno na dizelu imam tog momenta na bacanje

A neka lagunica 2.0 ili Meg 3 1.6....milina za plin, samo što noviji, jer sva benzinska sranja vuku i ona plinska, pa gore dole

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ninoo said:

Naravno da ne, ali kada ga lagano vozim ni ne troši puno. A to što bi s plinom dodatno ušparao meni iskreno ne igra veliku ulogu, nego bi me više smetalo davati novce na ugradnju i održavanje toga kao dodatne troškove i oduzeto vrijeme i živce. Međutim, ja nikad nisam mogao shvatiti ljude koji bi dali zadnju kunu na auto, samo da imaju sportski auto, a onda nemaju za benzin. No to je samo moje mišljenje, nećemo se više prepucavat, svatko ima pravo naravno napraviti onako kako njemu paše.  Ako ništa drugo, sviđa mi se tema jer od početka ima i za i protiv, najbolji pregled prednosti i mana za one zainteresirane ;).

Ne trosi ti auto previse jel ga malo vozis. Ja sam radio od 40 000 - 80 000km godisnje. Sada stavi na papir bilo koje gorivo i ustedu koju sam imao sa plinom. Da sam bio u mogucnosti uzeti neki sportak napravio bih to. Ovako 115ks meni bilo dosta.

Ja da sam uspio prodati za novce koliko sam htio za Focusa u Njemackoj bi uzeto ili Clia RS, ili Fiestu ST ili tako nesto novo. Nebi ugradjivao plin, jel iskreno za ispod 10 000km godisnje je tako mala razlika, bilo koji auto da jednostavno ne isplati, cak ni velika prica o razmisljanju dizel ili benzinac na tu kilometrazu. Drugi auto mi treba 3x tjedno do teretane (20km svaki put), koji put na cugu (10km), i vikednom malo se prvozati, dakle jedno 150km vikednom. Racunao sam (60+40+450) * 12 ) 6600km godisnje. Tu nema neke velike razlike u potrosnji....

Opet ovisi koliko vozis, sto vozis, sto volis voziti i kako i gdje vozis. Nije svako gorivo i svaki auto bas za svakoga.

25 minutes ago, shogo said:

Ja ne bi na nikaj novije plin, osim neke ultra skupe verzije za GDI no otom potom

A održavanje dizela naspram benzinca je ostalo u eri 90esetih, i fakat je ridikulozno bulažnjenje...

Imao sam plin, napravio sam 150tkm, bez i jednog kvara, ali sam na dizelu opušteniji...ne tankam svaki čas, ne zekam se s duplim servisom...i to bi bila najveća mana + šta stvarno na dizelu imam tog momenta na bacanje

A neka lagunica 2.0 ili Meg 3 1.6....milina za plin, samo što noviji, jer sva benzinska sranja vuku i ona plinska, pa gore dole

Ne kuzim ovo za servis. Ja jos uvijek kod plinasa radim servis auta. Lijepo dogovorim kada da mu odvezem auto, on odradi servis motora, servis plina, ja platim, cca 200 kn vise nego da sam radi motor i teraj dalje. Nikada nisam htio imati 62 majstora, jednoga koji mi sve na autu odrzava. Jedino sto vozim auto kod drugog je zamjena guma, jel ovaj nema montirku i balansirku. Ostalo sve jedan majstor.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A gle, Landi sustav je imao garanciju dvije godine, tako da sam svakih 10tkm isao u "ovlašteni" za sustav...

 

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Lovato ExR i meni je servis svakih 15000km. Tako da mi odgovara sa promjenom ulja i sve odradim kod ovlaštenog plinera. Garancija je 2 ili čak 3 godine...

Link to comment
Share on other sites

A ugradnja kvalitetnog sustava koliko kosta? I nakon koliko km se vrati novac kroz nizu cijenu goriva?

Ove nebuloze sa 1990-im godinama nebih komentirao.
Odrzavanje novog benzinca je i dalje jeftinije od dizela. Cisto zato sto za grub rad dizela moraju komponente biti masivne i teske, zamasnjaci dvomaseni, dizne i svi ostali sklopovi koji drukaju naftu u cilindre pod 2000 bara skupe, pumpa skupa, dpf skup. Benzinac u osnosu na atmo ima samo turbinu i drukcije dizne, motor je laksi, jedostavniji. govorim o usporedbi npr 1.2 tce i 1.5 dci koji imaju istu snagu.

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko u Belom manastiru sa atestom oko 7000kn, ako se ne varam.

Kada se isplati, jelda to je teško za odgovoriti. Ako kupuješ novi auto ne vjerujem da ćeš ugrađivati plin. A ako kupuješ polovni, recimo u tvom slučaju yeti I da umjesto dizela uzeo benzinca sa duplo manje km i ugradio plin...

Druga računica je nakon što potrosis 7000 kn za plin. Recimo da je duplo jeftiniji od benzina dakle 7000 ugradnja i 7000kn plina je otprilike kao 14000 kn benzina. Odokativno 20k km+- koja tisuća pri potrošnji oko 7.5l.

Link to comment
Share on other sites

Znaci mojim tempom godinu i pol... u megana mi se neda ulagati to..
Da, nasao sam bio jednog Yetija, bio je 1.8 TSI 4x4 sa plinom..
Al zakasnio sam.. to je bila idealna kombinacija.

Link to comment
Share on other sites

I otisli mi u dubioze i rasprave za i protiv,  a na kraju nitko nista konkretno po pitanju onoga sto zanima kolegu 

Link to comment
Share on other sites

Ja nebih nikad u trkaci auto stavio plin..
Pogotovo ne benzinac direktas..

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Domba said:

@ivan.martinko u Belom manastiru sa atestom oko 7000kn, ako se ne varam.

Kada se isplati, jelda to je teško za odgovoriti. Ako kupuješ novi auto ne vjerujem da ćeš ugrađivati plin. A ako kupuješ polovni, recimo u tvom slučaju yeti I da umjesto dizela uzeo benzinca sa duplo manje km i ugradio plin...

Druga računica je nakon što potrosis 7000 kn za plin. Recimo da je duplo jeftiniji od benzina dakle 7000 ugradnja i 7000kn plina je otprilike kao 14000 kn benzina. Odokativno 20k km+- koja tisuća pri potrošnji oko 7.5l.

Pošto vidite da sam ja osobno protiv plina i vidite po mojim postovima da navodim isključivo činjenice vezane sa plinsku instalaciju, kod tih izračuna kn/km  važno je napomenuti da ispravno podešen plin troši od 20-25% posto više plina nego benzinca... neznam jeste li to znali? Treba i to ubacit u računicu.... A ne kako se tvrdi 5-10% posto...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Kako onda meni na 2 auta i 300k km troši 5-10% više? Uglavnom minimalno više troši. 

Možeš napisati na čemu si ti vozio plin i koji plinski sustav? Ako nije problem.

Link to comment
Share on other sites

Tartarini,  2.0 kia proceed 2008... i to testirana potrošnja... i trimovi svi u "centru"

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.