Jump to content

Gubitak snage motora ?


cropape

Recommended Posts

Jučer mi se desilo nešto čudno sa mojim Renault Clio II 1.4
Kad sam upalio motor zvuk mi je nekako drugačiji, kao da je motor usporen.
Krenem iz prve i on krene puno sporije kao da nema snage. Dam gas do kraja a on jako sporo ubrzava i muči se
Imam osječaj kao da jedan klip ne radi. Tako sam ga vozio po gradu do kuće jedno 2km
Znači cijelim putem se mučio na uzbrdicama ali je vozio bez ikakvih drugih problema

Danas ga idem upalit i za čudo proradi kao da nije bilo ništa, normalan zvuk motora i vuče super punom snagom
I sad me zanima šta bi to moglo bit i strah me je da mi se ne desi opet isto
Ima li ko da pretpostavlja šta bi to moglo bit

Link to comment
Share on other sites

Ne razumijem te šta mu to znači "16 v"
U knjižici vozila nema nikakvih takvih oznaka
Samo znam ove podatke

"Renault Clio II 1.4"   1998 g

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, cropape said:

Ne razumijem te šta mu to znači "16 v"
U knjižici vozila nema nikakvih takvih oznaka
Samo znam ove podatke

"Renault Clio II 1.4"   1998 g

16 ventila (4 po cilidru) za razliku od 8v (2 po cilindru). 

Link to comment
Share on other sites

16V ima pojedinačne bobine koje su često uzrok problema. 8V je stari motor s 1 bobinom koja rijetko odlazi. Ako ne znaš koliko ventila ima tvoj motor pogledaj kW u prometnoj. Ako je 55kW onda je 8V, ako ima više onda je 16V. Eto, prostije ne može

 

A opet, ako si mijenjao svjećice 2013. godine nebi bilo loše uložiti 4x20 kn za nove

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, PAnta013 said:

16 ventila (4 po cilidru) za razliku od 8v (2 po cilindru). 

1998. nije bilo 1.4 16V motora u Cliu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako postoji na autu, može biti i zaštopan katalizator.

Link to comment
Share on other sites

Budući da nije objašnjeno na koji način je auto slabiji tj da li trokira ili ne i ja bi rekao da je katalizator. Bas sam nedavno imao jedan takav slučaj na meg1. Slabo diže okretaje, nema snage i temperatura zna ići prema crvenom. I naravno katalizator je bio skoro užaren. Pao je komad saća i zatvorio izlaz iz katalizatora. 

Link to comment
Share on other sites

Po meni nema sanse da je kat u ovom slucaju, ovo je tipicni primjer problema sa strujom. JEdnom ne radi nikak drugi put kao da se nista nije dogodilo radi sasvim normalno.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

meni je katalizator završio u zadnjem loncu u komadićima na meganu s istim motorom kao njegov. Srećom nije zaštopao ništa. Rođaku na scenicu 1,6 16V 2005 se isto razlomio i blokirao prolaz tako da je jedva 80 mogao uhvatiti. Novi katalizator riješio problem

Link to comment
Share on other sites

Na mom bivšem Cliu (1.4 8v) se isto bio raspao katalizator i začepio auspuh. Simptomi isti.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 13. 07. 2019. at 14:39, filiplolic said:

Na mom bivšem Cliu (1.4 8v) se isto bio raspao katalizator i začepio auspuh. Simptomi isti.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

Ista stvar davnih dana... Clio 1.4 RT 1998. i Megane 1.6e RT 1996. oba su imali zamjenski katalizator koji se raspadao iznutra puno brže nego original tvornički... u kratkim crtama, Megane se zapalio, nasreću pred kućom i imao sam vatrogasni aparat pri ruci spreman... na Cliu smo skinuli katalizator, zavarili komad cijevi i bok...

Link to comment
Share on other sites

Na kojoj kilometrazi su vam se katalizatori to raspadali? Mislim frend ima fiat bravo 1.6 16v iz 1998. i nikakvih problema sa katalizatorom ni ekotestom nema..
Auto ima blizu 300tkm..

Link to comment
Share on other sites

na meganu je trajao 400 tkm otprilike pa se ne žalim na trajnost. Btw, nakon izmjene neda se više dobro stegnuti nekakva ''francuska'' šelna, tako ju je nazvao auspuh majstor pa moram i to riješiti jer se malko jače čuje ispuh. Ta šelna spaja dvije cijevi koje se priljubljuju jedna uz drugu, a ne ulaze jedna u drugu. Završetak cijevi je sličan vrhu trube, a šelna je kanalna:

s-l1600.jpg

https://www.ebay.co.uk/itm/Cat-to-Exhaust-Centre-Pipe-V-Band-Clamp-Renault-Master-2-2-dCi-2-5D-2-8TD-/362584948930

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moj se raspao nakon 8 godina i 143kkm. Zamjenski je već 10 godina u njemu i za sada nema nikakvih problema.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To je premalo km.. koji auto je bio u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

Clio 2, 1.4 8V motor. Ali da napomenem, malo prije nego se raspao imao sam problem s lambda sondom (zamjenskom) koja je po svemu davala prebogatu smjesu. Tako da je moguće da je stradao zbog toga, ako je višak goriva izgarao na njemu.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da ponovim

Kad sam jučer dao kontakt ključ upalio je ali s jako malim brojem okretaja (zvuk tatatatata) i u leru cijeli auto se malo trese (kao da radi s 3 cilindra) i osjeti se malo miris benzina

Kad krenem prvom brzinom jako sporo kreće (nema snage), isti je osjećaj kao da startujem s trećom brzinom
Nije mi jasno zašto radi nekoliko dana bez problema i onda isti problem. Zatim slijedećeg dana opet upali bez problema itd.

Kad mi je upalio normalno, digao sam haubu i za probu izvukao jedan kabel iz bobine i tad se ponašao identično kad mi nije radio normalno
Isti zvuk motora i smanjen broj okretaja-

 

Link to comment
Share on other sites

Dali si provjeravao svijećice i kablove?

Poslano Samsung A7

Link to comment
Share on other sites

Izvadio sam svječice i očistio ih wd sprejem i brusnim papirom
Ali kako da provjerim kablove ?

 

Link to comment
Share on other sites

Kupi nove i bok. Kad si mijenjao kablove zadnji put?
Mozda ti povremeno jedan probija i onda ti radi cilindar manje. Meni se jednom tako bilo na bivsem autu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, cropape said:

Izvadio sam svječice i očistio ih wd sprejem i brusnim papirom
Ali kako da provjerim kablove ?

 

Ako kablovi ne valjaju u totalnom mraku kada digneš haubu vidiš iskrenje. Naravno moraš malo lijevo desno gledati.

Ili jednostavno prodes rukama po kablovima i kada se udari struja znaš da tu probija. Pozor bude bolno. Nije preporučljivo :)

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam kablovi nisu mjenjani oko 15 g
A svječice sam mjenjao prije jedno 4 g

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.