Jump to content

Gubitak snage motora ?


cropape

Recommended Posts

ja mislim da te svjećice još mogu, ne koštaju zalud 20 kn komad

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Meni je na Cliu krepala NGK nakon 200 km, pa sam kupio novu bobinu i nije bilo do nje, pa nove kablove i naravno nisu ni oni bili krivi. Onda sam isao mijenjati mjesta svjecica pa sam vidio da je nova prdnula.
Ali za bobinu su simptomi da ponekad radi, a vise ne radi nego što radi.

Link to comment
Share on other sites

Evo najnovije vijesti
Jučer sam kupio i zamjenio nove svječice i kablove i motor je radio normalno da bi danas se desila opet ista stvar. Trese se motor na leru i jedva kreče iz prve brzine
I sad poslušao sam savjet jednog forumaša i upalio motor i počeo vaditi jedan po jedan kabel
I evo rezultata:
-Izvučem kabel 1 ugasi se motor
-Izvučem kabel 4 ugasi se motor
-Izvučem kabel 3 ne gasi se motor
-Izvučem kabel 2 ne gasi se motor

Evo slike kad sam digao pklopac

Bobine.jpg

Link to comment
Share on other sites

posudi negdje bobinu...

Ovo ne gasi se. Dali radi jednako ili se primjeti promjena u zvuku motora

Link to comment
Share on other sites

Kad izvučem kablove 3 i 2 motor se ne ugasi i ne promijeni se zvuk motora niti malo

Nešto mi nije jasno, po ovome ispada da su radila samo 2 klipa
Nije mi jasno kako sam onda uopče mogao voziti do kuće (oprilike 2 km)

Edited by cropape
Link to comment
Share on other sites

a čuj, metodom eliminacije dolazimo do nje...Inače kakve su bile svjećice? Imale gareži?

Btw, na tom se motoru periodično štelaju ventili, kad si zadnji put?

Link to comment
Share on other sites

Svječice su bile garave i prilično hrđave
Ali ponavljam jučer sam kupio nove svjećice i nove kablove te sam ih zamijenio

 

Link to comment
Share on other sites

Možda je problem u konektoru koji s kompjutera (ECU) ide na bobinu. Labavi kontakt ili nešto. Prije bi rekao da je to. Kad je bobina loša onda je obično svo vrijeme loša.

Ja bi prvo bobinama zamijenio mjesta. Ako počnu druga dva kabela zezati onda je bobina. Ako bude po starom onda je nešto drugo.

Link to comment
Share on other sites

Hm dobro razmišljanje, moguče je i to
Probaču to sutra, koliko vidim nebi trebao biti problem odspojiti bobine i zamijeniti im mjesta
Ima 3 šarafa i konektor
Da li bi štetilo ako bi konektore poprskao WD sprejem i osušio

Link to comment
Share on other sites

nebi

 

a baš me zanima kako ćeš tu zamjenu napraviti i hoće li upaliti :)

Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam htio zamijeniti mjesta bobinama ali vidim da nisu iste (plastični klinovi)
Obe imaju nekakav plastični klin koji legne u određeni utor ali taj klin nije na istome mjestu na obje bobine
Na desnoj bobini je taj klin odlomljen (netko ga je odlomio) i kad bi htio zamijeniti mjesta bobinama morao bi taj klin na lijevj bobini odlomiti i onda bi ona legla na mjestu desne bobine
Neznam jeste me shvatili ali slika če vam sve reči

Obe-bobine.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa samo privremeno zamjeni mjesta bez pritezanja. Tek toliko da vidis jel do bobine.
Po mom misljenju je bobina kriva

Link to comment
Share on other sites

On 25. 07. 2019. at 19:20, cropape said:

Hm dobro razmišljanje, moguče je i to
Probaču to sutra, koliko vidim nebi trebao biti problem odspojiti bobine i zamijeniti im mjesta
Ima 3 šarafa i konektor
Da li bi štetilo ako bi konektore poprskao WD sprejem i osušio

Ako to napraviš bit će nešto bolje, ali nečeš riješiti stvar. Štoviše WD40 će zamastiti polukorodirane kontakte, pa pravi kontakt sprej neće moći napraviti posao kako treba.

Osobno sam odustao od špricanja tih kontakata jer kontakt sprejevi dugoročno naprave veću štetu nego korist. Prodru do mjesta gdje je žica krimpana i s vremenom nagrizu krimp više nego što je korozija nagrizla. Umjesto toga koristim dremel sa uskim nastavkom za poliranje pinova. Tvrdokornu hrđu skinem s uskim dijamantnim nastavkom.

Link to comment
Share on other sites

Evo najnovijeg izvještaja
Kao šta sam rekao desna bobina (ona uz motor) nije davala iskru
Zamijenio sam mjesta bobinama i opet ta desna (sad na mjestu od lijeve bobine) ne daje iskru
To zaključujem po tome jer kad izvučem kablove iz nje motor se ne gasi
Dok kad izvučem kabel iz druge bobine, motor se odmah gasi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znači ideš u potragu za novom bobinom. Nadam se da je to povoljnije rješenje nego da je katalizator u pitanju, kao što je netko sugerirao. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

170 kn
Znači uz vašu pomoć sam otklonio kvar i nisam ga odveo u mehaničara i uštedio lovu

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sinoc zena dolazi s posla i ja vec po zvuku cujem da scenic ne radi dobro.
Rekoh valjda bobina, dobro da imam jednu u rezervi.
Ali nije. Svjecice skinuo jednu po jednu, a na trecoj elektroda puknula negdje unutar svjecice i pala na bocnu. Cuje se kako suska kad svjecicu muckas.
Savjet: Amo nisu iridium a imate plin ne drzite ih vise od 35 tkm. Moje su imale 45.
4f9e82cb86789cac5f09482a7c91351a.jpg06c1a609ed15e28333893adfa70582ef.jpg

Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.